Caddy MK1-Caddy-llac

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
golfmk1
Low rider
Мнения: 5816
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот golfmk1 » Нед 15 юли 2018 9:19


Моя техникс е червен.Лагерница си е но мен ме учудва здравината на самото окачване.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 16936
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: 2 x Golf 2 + Jetta 2 + Audi A3
Двигател: RP+PG+PB+AGN
Местоположение: София
Контакти:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот Vlad777 » Нед 15 юли 2018 9:38


Прекалено твърдото окачване може да изиграе лоша шега в завой с висока скорост, защото при малка неравност колата подскача и гумите губят сцепление.

Общо взето TA-то е евтин начин колата да изглежда добре, но за сметка на перформънса. Зависи от концепцията на колата дали си заслужава да се харчат повече пари за по-читаво окачване.


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 113
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот kazakstaneca » Нед 15 юли 2018 10:55


Vlad777 написа:Прекалено твърдото окачване може да изиграе лоша шега в завой с висока скорост, защото при малка неравност колата подскача и гумите губят сцепление...


Не съм съгласен, но това е др въпрос.. Аз съм с JOM, това е най-комфортното окачване, за същия бюджет като ТА... FK...


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3037
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: Typ 53I [Ex]
Двигател: 9A

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот escrime » Нед 15 юли 2018 11:20


Малко офтопик на тема окачвания и от мен...

Максимално механично сцепление между гумите и асфалта се получава с меко окачване.
Твърдите настройки са необходими на гладки писти с високи изисквания към запазване мястото на центъра на тежестта и аеродинамична ефективност.
При положение, че коментираме само комбинацията амортисьор-пружина, мисля че Владо е абсолютно прав.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3812
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 16 юли 2018 13:13


Интересна дускусия сте заформили :th_up
В моя случай не се гони подобряване на динамика и стабилност, а по-скоро изравняване на предницата с вече снижената задница на автомобила.
Не съм привърженик на спортното окачване като цяло, но предвид възможността да се регулира е добър вариант. След доста търсене без успех на ботуши за пълнителите се бях насочил към спортно, но в последствие намерих два читави и ще се придържам към оригиналния вариант с по-ниски предни пружини.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3812
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 20 юли 2018 11:12


дойде време за левия под, скрояване и напасване

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3812
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 24 юли 2018 21:31


съсредоточаваме се върху левия праг

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3812
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 01 авг 2018 20:16


външен и вътрешен ляв праг на финала, следва левия под

Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 16936
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: 2 x Golf 2 + Jetta 2 + Audi A3
Двигател: RP+PG+PB+AGN
Местоположение: София
Контакти:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот Vlad777 » Сря 01 авг 2018 22:39


С какво ги точковате?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3812
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 02 авг 2018 10:47


телоподаващо


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3812
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 09 авг 2018 14:55


понареди се и пъзела от ляво :drunk

тук може да се види заварения окончателно вътрешен праг напръскан с цинково покритие
Изображение

заварен външен праг към вътрешния , пода заварен окончателно към монтажните линии, цинково покритие и на външния праг
Изображение

метнахме вратата контролно за да се водим по нейните линии ориентировъчно
Изображение


golfmk1
Low rider
Мнения: 5816
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот golfmk1 » Чет 09 авг 2018 15:16


Бая кофти изработка е самия праг.Моите бяха същите.Ръба под който стои лайсната си го произведохме ние на моята баба.Само е загатнат на тея китайци, че трябва да има ръбче.Виж на самата снимка как трябва да е на задния панел :wink


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3812
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 09 авг 2018 15:22


Да това го установихме още като ги взех. Аз по принцип тези лайстни май ще ги попусна в целия филм, защото не ми допадат никак, не коментираме колко трудно е да се намерят


golfmk1
Low rider
Мнения: 5816
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот golfmk1 » Чет 09 авг 2018 15:34


Преди бях без лайсни и честно казано не ми харесваше без тях.Затова сега си играхме толкова :wink


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3812
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 09 авг 2018 15:59


имаш ли снимка , защото и аз още нямам категорична позиция



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост