Днес запалих и си пали доста добре и си работи добре според мен.
Моят Passat-ор
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Моят Passat-ор
Ето го моя първи стикер... Извинявам се, че колата ми е толкова мръсна, но в тези студове още не съм я измил.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Моят Passat-ор
Измита!
Последна промяна от betaserk на Сря 11 май 2016 21:24, променено общо 2 пъти.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Моят Passat-ор
Да си съживя темата малко и да дам последно инфо покрай пасатко. Нещо започна да ми шуми на свободен ход и не само/като на умряло/, оказа се ролката на генератора, беше блокирала! Така и така я сменях и смених и обтяжна ролка на малкия ремък, обтяжна ролка на дампера и ремъка също/големия/ Сам си направих всичко, на "майстори" не давам да ми барат, вече дадох да ми сменят десен външен маншон, стария се скъса и така карах докато се усетя и го затвориха със старата грес, само сложиха малко нова Както и да е, и това ще трябва да го правя на ново.
Цените са както следва...
Ролка на генератора -67 лв INA
Обтяжна ролка на малкия ремък -30 лв /само ролката/
Обтяжна ролка на дампера -30 лв /само ролката/
Големия ремък -19 лв
обтяжните ги смених, защото имаха луфт, не се налагаше на 100%, но не ми се разглобяваше пак, сега и на сън да ме бутнат мога да я разглобя и да сменя обтяжните ролки и ремъци
Ако някой от Свиленград иска помощ и инструменти да заповяда в гаража ми, има и в хладилника/не се чудете, заклет бираджия съм, лете, зима само бира, лоша бира няма, лошото е без бира / пари няма да искам разбира се, просто мога да помогна ако някой има мерак или нужда, не си давайте парите по тези тъпи загубени майстори! Направо са си за бой
Цените са както следва...
Ролка на генератора -67 лв INA
Обтяжна ролка на малкия ремък -30 лв /само ролката/
Обтяжна ролка на дампера -30 лв /само ролката/
Големия ремък -19 лв
обтяжните ги смених, защото имаха луфт, не се налагаше на 100%, но не ми се разглобяваше пак, сега и на сън да ме бутнат мога да я разглобя и да сменя обтяжните ролки и ремъци
Ако някой от Свиленград иска помощ и инструменти да заповяда в гаража ми, има и в хладилника/не се чудете, заклет бираджия съм, лете, зима само бира, лоша бира няма, лошото е без бира / пари няма да искам разбира се, просто мога да помогна ако някой има мерак или нужда, не си давайте парите по тези тъпи загубени майстори! Направо са си за бой
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Моят Passat-ор
За сега пасатко върви на 6 и всичко е на ниво. Нямам течове в купето, обаче исках да проверя дали всичко е ок под акумулатора, но едната чистачка не искаше да излезе независимо колко мърдане, дърпане и сила съм вложил. След обикаляне по пишман майстори, които нямаха една проста скоба за вадене, казаха че ги вадели със сила реших да си направя сам скоба и ми дойде идея да използвам квадратен метален профил, стана за минути и върши чудеса, спеклата чистачка излезе за 10 сек. Ето го скромното ми изобретение...
Последна промяна от betaserk на Пет 20 май 2016 7:36, променено общо 1 път.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Моят Passat-ор
Такааа, вчера добавих няколко коня като боядисах единия от спирачните апарати с тази червена боя
Станаха добре...
Днес свалям предната дясна гума за да боядисам следващия спирачен апарат и какво да видя, "майстора" който ми смени маншона си е оставил ръцете, а казаха да си избера от 2 вида, евтин боклук и по-скъп "хубав", но хубавия толко е хубав. Скъсал се на цяло, всичко в грес, а ми взеха 40 лв за некадърно слагане. Повече на тоя сервиз няма да стъпя и въобще на сервиз няма да стъпя!!! Колеги от града, не ходете на сервиза в ляво на кръговото до магазин Зора. Майсторите съм ги признал, но дават да се учат едни некадърни младежи които си нямат и понятие какво правят, поне да им дават акъл. Затвориха ми карето със старата грес както е с пясъка и само сложиха малко нова грес, маншона се предаде за има-няма 3-4 месеца, а не минавам киляди км. Да каже човек, че примерно аз съм си го слагал и аз съм виновен, но не съм. Няма да ходя за рекламация, не искам да омажат всичко на ново и да ме глобят още 50 лв, не мерси, повече там няма да стъпя. Та така, ще търся такъв камък 17 шестограм за да си го сменя сам, каква марка маншон да взема който да не трае 4 месеца/знам че всички са боклуци ментета/, но все пак, някоя марка от която сте доволни, предпочитам да е комплект с грес заедно.
Станаха добре...
Днес свалям предната дясна гума за да боядисам следващия спирачен апарат и какво да видя, "майстора" който ми смени маншона си е оставил ръцете, а казаха да си избера от 2 вида, евтин боклук и по-скъп "хубав", но хубавия толко е хубав. Скъсал се на цяло, всичко в грес, а ми взеха 40 лв за некадърно слагане. Повече на тоя сервиз няма да стъпя и въобще на сервиз няма да стъпя!!! Колеги от града, не ходете на сервиза в ляво на кръговото до магазин Зора. Майсторите съм ги признал, но дават да се учат едни некадърни младежи които си нямат и понятие какво правят, поне да им дават акъл. Затвориха ми карето със старата грес както е с пясъка и само сложиха малко нова грес, маншона се предаде за има-няма 3-4 месеца, а не минавам киляди км. Да каже човек, че примерно аз съм си го слагал и аз съм виновен, но не съм. Няма да ходя за рекламация, не искам да омажат всичко на ново и да ме глобят още 50 лв, не мерси, повече там няма да стъпя. Та така, ще търся такъв камък 17 шестограм за да си го сменя сам, каква марка маншон да взема който да не трае 4 месеца/знам че всички са боклуци ментета/, но все пак, някоя марка от която сте доволни, предпочитам да е комплект с грес заедно.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Моят Passat-ор
Ачка, с колко коня я вдигна :-D
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Моят Passat-ор
Засега, към 30
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Моят Passat-ор
Ееееее това с квадратния профил ще го пробвам 3 месеца не мога да си сваля едната чистачка да изчистя мизериите под прозореца. Вчера гледам- изникнала детелинка от измежду калника и подкалника... ... и там кой знае каква кочина е.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Моят Passat-ор
Колеги, днес пасатко беше малко на канала, исках да видя дали скоростната му кутия има масло и какво е на цвят. Има до горе, но цвета е малко тъмен, така ли трябва да е или да го сменям и с какво масло и колко побира? Тези мръсотии са от чашката. 5 степенна ми е кутията.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Моят Passat-ор
Такааа, за съжаление дойде време да се разделим с пасатко Въпреки че ме е жал за хубавата ми количка ще взема нещо по-ново, за сега не съм решил какво да е, като в полезрението ми са, на първо място Audi A6 C6 avant, нооо бюджета ще ми е малкоо по-малък от читава такава, за мое много голямо съжаление, защото съм влюбен в това ауди, много красива кола е според мен. По-възможния вариант е за Passat b6 variant мисля че за 11+к има читави такива, зависи и от това за колко ще продам пасатко де. Автомат ще взимам, ръчки не искам вече! Много ме е жал за пасатко, но трябва да се гледа напред, дано го вземе човек, който ще се грижи за него. Мултито на аудито ако е с 2.7 мотор е умряла работа, но може да направя този компромис за да имам такава кола, зависи от много неща де. Ако е с 3.0 е с типтроник, но този разход/не че има много разлика от 2.7/ ще ме събори на земята Предполагам все пак е малкоо по-икономичен от 3-ката, да знам, че е много скъпа поддръжката, 8.2 литра е само маслото да не говорим за смяна на маслото на автомата Майната му на това, ако ми паднат още 2к до тогава взимам аудито и бягам , но надали. Б6-та е по възможна, 2.0 170 к.с. ми е на мерак с DSG кутия, ръчна с автоматично превключване, доколкото разбрах е с два съединителя в маслена баня. Возил съм се на един супърб със същия мотор и кутия, доста залепен бях на седалката и доста добри впечатления ми останаха от мотора и кутията. Доста добре си прекарахме с пасатко, доста промени направих по него, смених тук там и чаркуляци. Общо за части и глезотии съм надхвърлил 2700 лв. Мисля че който го вземе ще е на голяма далавера, искам му 7500к на пасатко, всичко си е на топ ниво, върви като вятъра, всичко е сменено, от-до. Обявата ще я сложа в раздел продава се, защото не съм сигурен дали тук може и не искам да ми се карат. Дано се чуем пак тук, ако не ще съм в ауди форума :)
Re: Моят Passat-ор
Не мога да разбера хората с твоето мислене .. нямаш пари за читава такава, но е зор да е такава. Обмисляш колко ще ти харчи ... ако те вълнува разхода - вземи си 1.6 на газ ..
И 7500 за кола на 15 години? Че и комби..
За Б6 с тия пари ще отидеш точно на най-обсъжданите и съответно най-проблемни модификации ;)
Моя съвет е да премислиш още веднъж тези си планове.
И 7500 за кола на 15 години? Че и комби..
За Б6 с тия пари ще отидеш точно на най-обсъжданите и съответно най-проблемни модификации ;)
Моя съвет е да премислиш още веднъж тези си планове.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят Passat-ор
Той за 7500 дава неговата, иначе прави сметка за 11+ хил да отдели за шестицата пасат
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта