In the club again - Passat B5 AFN (1999)
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
Хубавите неща стават с много търкане . А иначе джантите са хубави. Моите са подобни, но друга марка. Слагай ги - определено усмихват колата .
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
След бая търкане, издирване на подходящи втулки и липса на свободно време за монтиране, вече са на колата. И докато намеря време да я снимам, вече направих първите 1000 км за сезона Тук я щракнах на път за Рилския манастир. За съжаление бях поосвинил колата доволно докато стигна до там ...
Ако трябва да съм честен, не ми харесва как седят. Плачем си за 16-ка. Но просто сърце не ми даде да извадя пари за нови гуми, при положение, че и моите са почти нови. Джантите са Аутек 15-ки, ЕТ39. Понеже са втора злоупотреба имах притеснения дали са прави. При гумаджията обаче нямах никакви грижи. Каза, че са прави на конец.
Ето една снимка на бившата и настоящата. За сефте ги събирам заедно
Ако трябва да съм честен, не ми харесва как седят. Плачем си за 16-ка. Но просто сърце не ми даде да извадя пари за нови гуми, при положение, че и моите са почти нови. Джантите са Аутек 15-ки, ЕТ39. Понеже са втора злоупотреба имах притеснения дали са прави. При гумаджията обаче нямах никакви грижи. Каза, че са прави на конец.
Ето една снимка на бившата и настоящата. За сефте ги събирам заедно
- borislav_mladenov
- Мнения: 358
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 3_2 VR6 2008
- Местоположение: Хасково
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
Красота сред природата :)
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
Днес традиционно всеки в нашето семейство се зае със задачите си вкъщи. Моята задача днес бе - малко хигиена и подготовка за зимата. Питате каква зима, след като тъкмо свърши?! Ами хванах и си почистих зимните гуми и джантите. Махнах всички камъчета, които бяха се заклещили по грайфера. Идеята е на зима, директно да ги монтирам без допълнителни занимавки.
Капачките на джантите ги накиснах и станаха като нови!
Гумите (GoodYear UG8 с DOT2012)се оказаха в топ състояние, въпреки че това им бе третия сезон. Грайферът им е ок, каучукът е мек. Много доволен съм и от поведението им на пътя.
Така или иначе бях в серия, излязох и теглих една баня и на колата.
Естествено всички тези резултати нямаше да бъдат постигнати без ...
Капачките на джантите ги накиснах и станаха като нови!
Гумите (GoodYear UG8 с DOT2012)се оказаха в топ състояние, въпреки че това им бе третия сезон. Грайферът им е ок, каучукът е мек. Много доволен съм и от поведението им на пътя.
Така или иначе бях в серия, излязох и теглих една баня и на колата.
Естествено всички тези резултати нямаше да бъдат постигнати без ...
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
Колеги, имам нужда от помощ. Започвам проект "Светлина". Искам мнение дали има смисъл да сложа релета на дългите светлини? Мисля да сложа и ДРЛ модул, като дългите ще ми светят на 30%,
Дайте мнение!
Дайте мнение!
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
Аз пробвах миналата година да сложа силови релета на светлините на а4-ката, за да избегна загубата на тоците. Е ошашка се компютъра и на габарити светваха и къси, а като включех къси и ги изгася, после оставаха да светят въпросните. На дълги същата работа. Може и да става, но не и по нормалния начин със силовите релета. След неуспеха с релетата си разглобих и изчистих фаровете и ефект определено имаше.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
С такъв модул съм от 2 години, много съм доволен. Взех го от колегата L&R.
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
Благодаря за мненията, приемам още такива.
Оглеждам се и за крушки Н7 за дългите. Късите ще са на 4300к, за дългите ми се върти в главата да са Night Breaker Unlimited. Дългите са ми важни, защото карам бая нощем и то предимно на дълги разстояния. Не искам ксенон там поради доста причини.
Оглеждам се и за крушки Н7 за дългите. Късите ще са на 4300к, за дългите ми се върти в главата да са Night Breaker Unlimited. Дългите са ми важни, защото карам бая нощем и то предимно на дълги разстояния. Не искам ксенон там поради доста причини.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
Колега, не търсиш ли H1? Или евентуално H4 ако имаш и светлини за мъгла.. Ама май нямаш.
Иначе колата е гледана, личи й!
Иначе колата е гледана, личи й!
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
Svetlix написа:Ами хванах и си почистих зимните гуми и джантите. Махнах всички камъчета, които бяха се заклещили по грайфера.
И аз го правя това след всяко сваляне на гуми и джанти, просто не издържам да има камъчета и да седят мръсни - предпочитам да отделя 30 минути предварително, но да знам, че са готови за следващия сезон и са като нови. А пък колко части от пирончета, скобички, малки стъкълца вадя като изключим поне 50 грама камъчета от 4-те, не е истина...
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
Svetlix написа:.. Ами хванах и си почистих зимните гуми и джантите. Махнах всички камъчета, които бяха се заклещили по грайфера. Идеята е на зима, директно да ги монтирам без допълнителни занимавки.
Много добър подход . И аз така процедирам, измивам ги , отделно ги напръсквам със силиконов шпрей на другия ден и след това в тъмни чували и на хладно място през лятото .
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
Това последното го пропуснах, за да не ме помислите за съвсем откачил. След като прочетох този ред си казах "Гледай ти, имало и други като мен" :)
Bro0z3r, благодаря за хубавите думи. Освен, че си я гледам, много се грижа за нея :) Понеже въпросът ти е много на място за крушките - реших, че е време да споделя за плановете си. Фаровете ще са тези:
Гледах какви ли не варианти, но този най ми допадна. Съгласен съм, че всеки втори е с такива. Аз обаче гледам от практичната гледна точка. Просто наистина ми трябва светлина. Пък и с този цвят на колата, някои модели ще ми седят като подарени. Другото, което бе в тяхна полза бе маркировката, че фара е пригоден за ксенон. Това би ми спестило до някъде грижи при пътуване в чужбина. Ето ги и маркировките:
Както споделих по-горе, на късите ще съм с ксенон D2S, a дългите с Н7. Ако фаровете ми бяха със светлини за мъгла, сигурно нямаше да направя този ъпдейт.
Намерението ми е веднага след монтажа и да отида на стенд за фарове. Знам, че мога и сам да си ги настроя на стената в подземния паркинг на мола. Но въпросът е принципен.
Bro0z3r, благодаря за хубавите думи. Освен, че си я гледам, много се грижа за нея :) Понеже въпросът ти е много на място за крушките - реших, че е време да споделя за плановете си. Фаровете ще са тези:
Гледах какви ли не варианти, но този най ми допадна. Съгласен съм, че всеки втори е с такива. Аз обаче гледам от практичната гледна точка. Просто наистина ми трябва светлина. Пък и с този цвят на колата, някои модели ще ми седят като подарени. Другото, което бе в тяхна полза бе маркировката, че фара е пригоден за ксенон. Това би ми спестило до някъде грижи при пътуване в чужбина. Ето ги и маркировките:
Vlad777 написа:DC ксенон къси
DR ксенон дълги
DCR ксенон на къси и дълги
Ако пише HC, HR, HCR, значи фарът е за халогенна крушка
Както споделих по-горе, на късите ще съм с ксенон D2S, a дългите с Н7. Ако фаровете ми бяха със светлини за мъгла, сигурно нямаше да направя този ъпдейт.
Намерението ми е веднага след монтажа и да отида на стенд за фарове. Знам, че мога и сам да си ги настроя на стената в подземния паркинг на мола. Но въпросът е принципен.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
Това вече променя нещата.. И то доста!
Определено ще усетиш разлика след като ги сложиш.
Hella ли са?
И от къде ги набара ако не е тайна?
Определено ще усетиш разлика след като ги сложиш.
Hella ли са?
И от къде ги набара ако не е тайна?
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
Аз малко съм спрял да пиша, но ще ти кажа. Аз съм един от първите, които сложиха такива фарове. Грешка няма да направиш, ако си ги купиш, и това е фара за тая кола. Аз съм също с D2S и ксенон Луксима не съм имал проблеми вече около 5 години. Смени си и мигачите, и тия на калниците не забравяй.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: In the club again - Passat B5 AFN (1999)
Само от Ilkomotor са най-евтини... Действайте.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта