Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот mitice » Пет 19 май 2017 23:43


е това си го бива със сигурност.
Прикачени файлове
3e4f1b8a6a88d631cf688ccb2b3ddb7a56_large.jpg
polo 2 bej salon.jpg
polo 2 bej salon.jpg (11.95 KиБ) Видяна 6259 пъти




IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Съб 20 май 2017 5:36


Прилича ми малко на югото на дядо ми отвътре :)


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот vucata » Нед 21 май 2017 13:53


И ти ли караш Акорд купе, щото и аз. Полото си заслужава всяка стотинка... Жалко, че нямам толкова кеш.... Може би ако се разделя скоро с Акорда...


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Нед 21 май 2017 15:27


Защо реши че карам Акорд купе?
Ако е от линка с клиповете в youtube, там тази хонда е стар Прелюд.
Иначе - да, имам Акорд купе и ще му пусна обява и на него. Много е вероятно да продам само една от двете коли ( полото или акорда), която замине първа. Но ще видим.
Ето ти снимка от вчера на Акорда, и той е с много жокери:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот golfmk1 » Нед 21 май 2017 16:10


Хубави джанти има.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот vucata » Нед 21 май 2017 16:18


Ми писа, че имаш. Моята е 6та генерация, но твоята изглежда доста добре, пък и е автомат.... Страхотна комбинация!


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Нед 21 май 2017 18:13


golfmk1 написа:Хубави джанти има.

Джантите са чудесни наистина.Делими на 3 части.
Rays Volk Racing Group A Evolution II им е модела. 4х114,3мм , но някой преди мен ги е разпробил кадърнои и на 4х100мм. Аз си ги ползвам на 114,3мм


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Нед 21 май 2017 18:24


vucata написа:Ми писа, че имаш. Моята е 6та генерация, но твоята изглежда доста добре, пък и е автомат.... Страхотна комбинация!


Никак не лоша кола е, даже е страхотна ама е 1996-та а адски много хора си мислят че да си купиш Стило 2002-та година е по-правилно решение от тази хонда , което е тъжно.
2.2 - 150 к.с. е. Не е най-бързата кола на света, но с автоматика и екстрите е много приятна да се возиш, пък и не бърка в джоба с газовия инжекцион. Купето е изцяло шумоизолирано със STP , аудио компонентите са DLS, плейъра е Pioneer - всичко е правено от фирма Audio Spirit в Пловдив. Определено човек може да се наслади на любимата си музика докато се вози блажено. За зимата му добавих подгрев на седалките, макар зимата да загрява за 200м. На стъклата навсякъде е с фолио Llumar слагано от Краси във Варна. Както казах, списъка и по тази кола е много дълъг.
И Полото и Акорда са ми на сърце, много са различни и никак не ми се разделя с тях.
Но е факт че не ги карам,а от скоро имам проблем с мястото на което ги съхранявах и затова ще са на пазара.
Има някаква макар и малка вероятност да запазя една от тях, след като някой купи която и да е, но не е голяма поради липсата на време основно.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот vucata » Нед 21 май 2017 19:56


Запази Хондата!


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Нед 21 май 2017 20:18


Има реален шанс Полото да се продаде по-лесно и преди Хондата, така че тя има някакъв шанс да се задържи.
Но и тя е за цялостно боядисване,а съм се напатил от бояджии и честно казано ме е шубе да се доверя отново на някого.
А никак не ми се дават бая пари за калпав резултат. Но ще видим, времето ще покаже какво ще стане.
Реално Хондата е по-подходяща за втора кола, много по ежедневно пригодна е.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот stefan4o » Нед 21 май 2017 21:20


Почти съм готов да се обзаложа, че на цена над 5 бона полото ще остане вечно твое :wink
Доста пари си набил в нея, както и време, но си избрал по... как да кажа... нерентабилното купе. В Голф или Джета този сетъп би имал доста по-голям шанс за продажба.
Следя темата от самото й начало и ти свалям шапка за резултата, но да набиеш няколко бона в кола, която после да продадеш за мен винаги е било грешно решение.
Освен това не си споменал дали колата е регистрирана с новия мотор, понеже ако не е , шансовете за продажба стават още по-малки, ако някой си търси точно такава ежедневка да наказва батките по светофарите с нея.


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Нед 21 май 2017 21:52


Не съм ходил в КАТ с колата, само по документи я оправях защото си беше софийска.
Не мисля че оправянето на номера на двигателя е такъв проблем първо защото чугуна не се чете от годините, второ че на тая кола едва ли някой ще й обръща внимание да й се завира под капака.
Но ако трябва да е 100% изрядна за новия собственик, схемата не е толкова сложна или скъпа според мен.
Както казах, на мен проблема и основната причина да я пусна за продажба е липсата на време. Никога тази кола не е правена с цел търговия, правена е с мерак и чисто любопитство какво може да се постигне. Доста проекти ми минаха и все още минават през ръцете, напълно съм наясно че ще загубя пари при продажбата.
Относно Голф и Джета.......сигурно си прав щото не съм вагаджия, но не съм от хората които ходят по утъпкани пътеки. Винаги съм ценял индивидуалността и това е причина да съм хондаджия. Просто на времето имаше 20 хонди в цяла София общо от всички модели. А като моя прелюд пък бяха 10-тина в цяла БГ.
Но съм сигурен че не само аз ценя индивидуалността, гледам в този форум има постове в разни проекти как на хората им е писнало да гледат едно и също-широки брони,цели джамове, GTI пакети и BBS джанти.
А на моето Поло не може да му се отрече нито капка от индивидуалността в световен мащаб, което на цена от 5К лв според мен е справедливо. Тази кола с малко внимание след някоя година може лесно да си удвои цената, но дори да греша - няма да поевтинее.


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Вто 23 май 2017 13:54


Вече има обява в раздела за автомобили, съответно там може да намерите по-сбита информация за проекта включително и линкове към онборди, дино рънове и т.н.
Ето го и линка към обявата:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=44&t=467089
Такава ще пусна в мобиле и карс след като сменя съединителя, но реших че тук може по-рано предвид темата на самия проект и колата не ви е съвсем чужда.

П.п.
Закачих и динографиката в обявата , че гледам съм я споменал в началото но съм забравил да я кача.


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Чет 27 юли 2017 17:30


Хондата я продадох миналия уикенд, а от вчера Полото е с нов съединител на 200мм на фирмата Luk.
Съответно може да се тества. Уикенда ще го покарам за да му сработя съединителя, че да може да се дава газ по-натам.
Ще погледна как е календара и на писта Дракон през Август, че колата няма дадено време на новата конфигурация - може и това да свърша преди да я дам.


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Вто 10 окт 2017 7:10


Eто инфо след сесиите на Калояново на 5.Октомври.2017г.
По път за там след 200 км извънградско сипах точно 19,5 литра. Петрохан си го юрках доволно, магистралата я карах 130-140 по ГПС което е на 3500-4000 оборота с Г40 кутията и този размер гуми.
Та при такова каране - 10л/100 км газ.
После още 50 км до Калояново със същото темпо и 40 км на пистата - 12 литра и малко беше резултатът за сумарните 90км.
Надявам се това да отговаря достатъчно ясно на въпроса с разхода. А ето и линковете от качения онборд скалъпен с телефона ми.
Първо излизане на новата конфигурация, двама сме в колата - моя приятел е 90кг ако има значение.
Мое най-добро време беше 1:22 , неговото с мен вътре беше 1:24
https://youtu.be/0F6USIsBf4o

Второ мое излизане , солово.
Най-добро време - 1:20
https://youtu.be/PS0kNYtAqe0

Общо покарахме малко - и двамата направихме по под 10 обиколки, колата иска доста промени но сравнително лесно може много да се подобри поведението й особено в обратните завои. Основен проблем й е че повдига краче и после върти вътрешната гума през цялата 2-ра предавка,т.е. не си сваля ефективно мощността на спънатата част от трасето.
Но въпросът е има ли смисъл да се бута развитието на колата за писта, защото аз мисля да направя колата по-приятна за улична употреба. Новият й собственик може да предпочете друго.
На клиповете се чува че при максимално натоварване , възможно почти и само на пистата - задните гуми все още опират в калниците. По Петрохан бая я хлъзгах и нито един път не опря.
Както и да е , дано ви хареса онборда и да успеете да добиете представа за колата. На правата вдига 150-тина км/ч ако това има някакво значение.
Доста е приятна и послушна, но си иска истински активно шофиране - на мен това много ми допада, но е въпрос на вкус може би.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kokiracara и 31 госта