Здравейте, казвам се Иво.
Забърках се с тази вашата марка и макар често да ми идва да я подкарам с чуковете и флекса, понякога ме радва. Но е много рядко и се чудя дали тая кола ще оцелее наистина.
Имам я вече 3 години поне, но висеше най-вече пред сервиза на приятел, който е и причината да я имам.
Колата в момента е 1992-ра, GT комби, беше с 1.3 пълна инжекция и пълна скръб като динамика :) Май 3F го водите кода на оригиналния мотор.
Както и да е, в момента колата е нещо такова:
- 1.6 ABU блок
- 1.4-16 AFH глава
- къстъм еърбокс и всмукателен фланец с 4 карбуратора от CBR900RR със смятана дължина до клапаните
- къстъм изпускателен колектор от неръждавейка 4-2-1 с генерация отново смятани на един специален софтуеър , всичко е неръждавейка заварявана с аргон.
- цял мост отпред, отново къстъм с раздвижни във всички посоки А-образни носачи
- 256мм вентилирани предни спирачки, 235мм (не съм сигрен за размера) задни дискови спирачки
- койл овъри навсякъде, отпред са пружини Skunk2 за Хонда Сивик с Кони червени амортесьори за някакво архивно Рено 18 май - изпаднаха чисто нови за без пари на моя човек от някакъв склад, отзад схемата е от БМВ ама не ме питайте какво :)
-Дълбоко Рекаро от юбилеен голф 3
-VDO уреди от Ауди 90 купе за темп масло,налягане масло и волт метър
-Разпробити предни главини и сменени задни главини на 5x100 обути с телефонни шайби от Ауди А3 и 195/50-15 гуми.
-добавен 4-ти тампон на двигателя отпред между камбаната на скоростната кутия и целия мост.Самият тампон е от носач на Форд Транзит.
Степента на сгъстяване не е реално мерена , но е 11,5+:1.
Първоначално колата беше с комутатор,бобина и вакуумно делко от Голф 2 карбуратор версиите. В Меднес я мерихме една вечер, баш на БМВ събора се падна и ме претупаха много. Свали някакви 100 коня на гуми и 130 на мотор, нямах еърбокс още и си беше на отворени карбове.
Ето графиката:
После се роди идеята да карам на газ, щото тия карбове малко ми лазят по нервите. В момента съм с Мега 2 и настроена на пътя за ташак - колата върви както никога досега.
Малко преди Мега 2-ката бях с 1 екстра, само за около 3-4 дни понеже имаше бъгове и напусна обекта бързичко.
Докато бях с Мега 1-цата се опитахме да я донастроим на диното в Овърдрайв и между всички проблеми по едно време пускаше по 106 коня на гуми на газ.
Сега съм решил да върна сток всмукателя на AFH-а , който ще бъде с дросел от БМВ че такъв имаме под ръка. Идеята е колата да е много по-ползваема и да спре да ми къса нервите.
Ето тук има снимки макар и не много актуални, за да добиете представа за курника който ми отравя живота:
http://s66.photobucket.com/user/ivogiev/library/VW%20Polo%20Mk2F
А тук има разни клипове с него и не само с него - има трак сесии на Калояново когато още беше с комутатор-бобина-вакуум делко и на бензин.Най-добро време даде 1.03.30 на старата конфигурация, но си иска сериозна игра с окачването за да има каране там.В момента колата е с кутия от Г40,доста по-дълга от тази на клиповете:
https://www.youtube.com/user/ivogiev/videos
Малко се заиграх с веждите отзад и вече не опира като на клиповете, но за съжаление все още опира, та ще иска още внимание чумата там.
Дано да ви е интересна темата,гледам тук има бая отдадени хора на марката и въобще дъртите вагини.
Аз някак не мога да се насладя на това наследство от швабите, само ядове и много рядко кеф.
Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Последна промяна от IvoGiev на Нед 09 юли 2017 9:03, променено общо 1 път.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Апаратите и съпортите директно ли ги фитна на шенкела или си правил преходни фланци (ако си ползвал спирачките от голф 2)?
Инече като цяло ползваш най-добрата конфигурация за двг в такова поло с оригинални лапи!
Инече като цяло ползваш най-добрата конфигурация за двг в такова поло с оригинални лапи!
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Отпред шенкелите са от Поло 6Н ако не се лъжа, т.е. делимите съпорти.
Спирачките са си от 16 клапаново Поло 6Н.Въпреки че ушите за кормилните накрайници са долу на шенкелите, аз не ги ползвам тях.
Ползвам си горната рейка с уши в МакФерсъна.Отзад дисковете са от Поло 9Н май , не са от Голф 2.
Не съм запознат на 100% от какво са спирачките , защото те вече бяха факт при Полото на моя приятел и просто ги прехвърлихме.
Относно двигателя, не съм чувал друг да ползва такъв двигател или ти имаш предвид само блока - знам че е най-големият възможен май , който влиза наистина на стандартните тампони.
Моят приятел в момента се вози с един 8 клапанов 1.6, пак с някакви леки жокери.
Аз реално съм нов с марката ви и ми е доста трудно да се ориентирам за пъзела, кое на кое става и какви са им разликите - особено тия 1.6 блокове и кутии с малка или голяма камбана :)
Вчера взех да я карам колата , отидох да я измия че да й направя снимка под капака и да е поне чисто - но пак ми опъна нервите тая кола, та сега вече съм решил твърдо да си мина на стандартния всмукател от AFH. Като съм готов с това ще има ъпдейт, просто тая кола така като ме дразни не искам да я пипам с дни и се мотая във времето :)
Спирачките са си от 16 клапаново Поло 6Н.Въпреки че ушите за кормилните накрайници са долу на шенкелите, аз не ги ползвам тях.
Ползвам си горната рейка с уши в МакФерсъна.Отзад дисковете са от Поло 9Н май , не са от Голф 2.
Не съм запознат на 100% от какво са спирачките , защото те вече бяха факт при Полото на моя приятел и просто ги прехвърлихме.
Относно двигателя, не съм чувал друг да ползва такъв двигател или ти имаш предвид само блока - знам че е най-големият възможен май , който влиза наистина на стандартните тампони.
Моят приятел в момента се вози с един 8 клапанов 1.6, пак с някакви леки жокери.
Аз реално съм нов с марката ви и ми е доста трудно да се ориентирам за пъзела, кое на кое става и какви са им разликите - особено тия 1.6 блокове и кутии с малка или голяма камбана :)
Вчера взех да я карам колата , отидох да я измия че да й направя снимка под капака и да е поне чисто - но пак ми опъна нервите тая кола, та сега вече съм решил твърдо да си мина на стандартния всмукател от AFH. Като съм готов с това ще има ъпдейт, просто тая кола така като ме дразни не искам да я пипам с дни и се мотая във времето :)
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Инече да 1.6 е възможно най-едрия блок който фитва на стоковите планки! (като цяло комбинацията ти е възможно най-добрата като не визирам турбо проект!)
Успех
Успех
Последна промяна от Volkov на Нед 18 яну 2015 22:09, променено общо 1 път.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Франкенщайна кърти
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Там е паднала доста игра от моя приятел.Но наистина се получи добре.
Реално в тази комбинация спокойно може да се извадят 100 и нагоре коня от литър работен обем.
В моя случай не искам да се заигравам с главата, сега ме ограничават оригиналните валове и клапани.
Ако има желание винаги може да се мине от хидравлични към механични повдигачи, други валове и дори клапани - гаранция може да се спечели адски много.
Но аз искам двигателя да работи и да не го мисля, пък и се опитвам да постигна по-цивилна кола в крайна сметка.Точно защото главата ми е стандартна няма да загубя много,ако въобще загубя нещо, като махна карбураторите и върна стандартния колектор с един дросел.
Иначе с моя човек имаме части за още един такъв франкенщайн, явно имаме лошия навик да се запасяваме с боклуци без да ни трябват реално :)
Реално в тази комбинация спокойно може да се извадят 100 и нагоре коня от литър работен обем.
В моя случай не искам да се заигравам с главата, сега ме ограничават оригиналните валове и клапани.
Ако има желание винаги може да се мине от хидравлични към механични повдигачи, други валове и дори клапани - гаранция може да се спечели адски много.
Но аз искам двигателя да работи и да не го мисля, пък и се опитвам да постигна по-цивилна кола в крайна сметка.Точно защото главата ми е стандартна няма да загубя много,ако въобще загубя нещо, като махна карбураторите и върна стандартния колектор с един дросел.
Иначе с моя човек имаме части за още един такъв франкенщайн, явно имаме лошия навик да се запасяваме с боклуци без да ни трябват реално :)
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Ето и клип на един от ръновете в Овърдрайв преди седмица:
https://www.youtube.com/watch?v=VFSO-aYx5DI&feature=youtu.be
Имахме доста проблеми с Мега 1-цата и спряхме до никъде, след което закарах колата за ъпгрейд към Мега 2-ка с която е в момента.
https://www.youtube.com/watch?v=VFSO-aYx5DI&feature=youtu.be
Имахме доста проблеми с Мега 1-цата и спряхме до никъде, след което закарах колата за ъпгрейд към Мега 2-ка с която е в момента.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Доста добре....не знам какво се вайкаш
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Да ти каза за сигурно 10 000лв е малко тъпо да имаш 100 кирливи коня на колела и кола дето си прави квото иска, за да ти опъва нервите :)
За пореден път си патя от идеята да чопля курници,а можеше да си купя една S3-ка и да си свиркам :)
Както и да е, да кажем че съм видял потенциала в това канче и отдавна съм прекалил с наливането на пари, т.е. няма връщане назад.
Ще направя последен опит сигурно със стоковия колектор и ако продължава да ме дразни ще се появи на пазара.
За пореден път си патя от идеята да чопля курници,а можеше да си купя една S3-ка и да си свиркам :)
Както и да е, да кажем че съм видял потенциала в това канче и отдавна съм прекалил с наливането на пари, т.е. няма връщане назад.
Ще направя последен опит сигурно със стоковия колектор и ако продължава да ме дразни ще се появи на пазара.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Точно във второто ти изречение се крие отговора....
Все пак са малко хората като теб които се опитват да направят от абсолютно нищо- нещо!
При теб се получава....а и след като си се захванал с това знаеш, че няма да е всичко ток и жица и ще караш постоянно...
За S3-ката няма да коментирам
Все пак са малко хората като теб които се опитват да направят от абсолютно нищо- нещо!
При теб се получава....а и след като си се захванал с това знаеш, че няма да е всичко ток и жица и ще караш постоянно...
За S3-ката няма да коментирам
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Колега като гледам профила ти софия, полото Х нещо общо с един човек от пловдив да има? Ако няма, да вметна че е правено такова поло от касапина .При проблеми с електрониката го потърси и се оговорете да се разходиш до пловдив.Към кутията добре си се ориентирал не знам защо си сменил твоята ако е била оригинална на ГТ и Г40 са само с болтове на дифа и не ги къса. Не е проблем да се пренареди с къси скорости.
- madmen
- Мнения: 3032
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
vucata написа:Доста добре....не знам какво се вайкаш
Вайка се че от заклет Хондаджия вече има 2бр ВАГ-ове
Здрасти Ивчо и добре дошъл
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта