Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
И ти ли караш Акорд купе, щото и аз. Полото си заслужава всяка стотинка... Жалко, че нямам толкова кеш.... Може би ако се разделя скоро с Акорда...
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Защо реши че карам Акорд купе?
Ако е от линка с клиповете в youtube, там тази хонда е стар Прелюд.
Иначе - да, имам Акорд купе и ще му пусна обява и на него. Много е вероятно да продам само една от двете коли ( полото или акорда), която замине първа. Но ще видим.
Ето ти снимка от вчера на Акорда, и той е с много жокери:
Ако е от линка с клиповете в youtube, там тази хонда е стар Прелюд.
Иначе - да, имам Акорд купе и ще му пусна обява и на него. Много е вероятно да продам само една от двете коли ( полото или акорда), която замине първа. Но ще видим.
Ето ти снимка от вчера на Акорда, и той е с много жокери:
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Хубави джанти има.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Ми писа, че имаш. Моята е 6та генерация, но твоята изглежда доста добре, пък и е автомат.... Страхотна комбинация!
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
golfmk1 написа:Хубави джанти има.
Джантите са чудесни наистина.Делими на 3 части.
Rays Volk Racing Group A Evolution II им е модела. 4х114,3мм , но някой преди мен ги е разпробил кадърнои и на 4х100мм. Аз си ги ползвам на 114,3мм
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
vucata написа:Ми писа, че имаш. Моята е 6та генерация, но твоята изглежда доста добре, пък и е автомат.... Страхотна комбинация!
Никак не лоша кола е, даже е страхотна ама е 1996-та а адски много хора си мислят че да си купиш Стило 2002-та година е по-правилно решение от тази хонда , което е тъжно.
2.2 - 150 к.с. е. Не е най-бързата кола на света, но с автоматика и екстрите е много приятна да се возиш, пък и не бърка в джоба с газовия инжекцион. Купето е изцяло шумоизолирано със STP , аудио компонентите са DLS, плейъра е Pioneer - всичко е правено от фирма Audio Spirit в Пловдив. Определено човек може да се наслади на любимата си музика докато се вози блажено. За зимата му добавих подгрев на седалките, макар зимата да загрява за 200м. На стъклата навсякъде е с фолио Llumar слагано от Краси във Варна. Както казах, списъка и по тази кола е много дълъг.
И Полото и Акорда са ми на сърце, много са различни и никак не ми се разделя с тях.
Но е факт че не ги карам,а от скоро имам проблем с мястото на което ги съхранявах и затова ще са на пазара.
Има някаква макар и малка вероятност да запазя една от тях, след като някой купи която и да е, но не е голяма поради липсата на време основно.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Запази Хондата!
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Има реален шанс Полото да се продаде по-лесно и преди Хондата, така че тя има някакъв шанс да се задържи.
Но и тя е за цялостно боядисване,а съм се напатил от бояджии и честно казано ме е шубе да се доверя отново на някого.
А никак не ми се дават бая пари за калпав резултат. Но ще видим, времето ще покаже какво ще стане.
Реално Хондата е по-подходяща за втора кола, много по ежедневно пригодна е.
Но и тя е за цялостно боядисване,а съм се напатил от бояджии и честно казано ме е шубе да се доверя отново на някого.
А никак не ми се дават бая пари за калпав резултат. Но ще видим, времето ще покаже какво ще стане.
Реално Хондата е по-подходяща за втора кола, много по ежедневно пригодна е.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Почти съм готов да се обзаложа, че на цена над 5 бона полото ще остане вечно твое
Доста пари си набил в нея, както и време, но си избрал по... как да кажа... нерентабилното купе. В Голф или Джета този сетъп би имал доста по-голям шанс за продажба.
Следя темата от самото й начало и ти свалям шапка за резултата, но да набиеш няколко бона в кола, която после да продадеш за мен винаги е било грешно решение.
Освен това не си споменал дали колата е регистрирана с новия мотор, понеже ако не е , шансовете за продажба стават още по-малки, ако някой си търси точно такава ежедневка да наказва батките по светофарите с нея.
Доста пари си набил в нея, както и време, но си избрал по... как да кажа... нерентабилното купе. В Голф или Джета този сетъп би имал доста по-голям шанс за продажба.
Следя темата от самото й начало и ти свалям шапка за резултата, но да набиеш няколко бона в кола, която после да продадеш за мен винаги е било грешно решение.
Освен това не си споменал дали колата е регистрирана с новия мотор, понеже ако не е , шансовете за продажба стават още по-малки, ако някой си търси точно такава ежедневка да наказва батките по светофарите с нея.
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Не съм ходил в КАТ с колата, само по документи я оправях защото си беше софийска.
Не мисля че оправянето на номера на двигателя е такъв проблем първо защото чугуна не се чете от годините, второ че на тая кола едва ли някой ще й обръща внимание да й се завира под капака.
Но ако трябва да е 100% изрядна за новия собственик, схемата не е толкова сложна или скъпа според мен.
Както казах, на мен проблема и основната причина да я пусна за продажба е липсата на време. Никога тази кола не е правена с цел търговия, правена е с мерак и чисто любопитство какво може да се постигне. Доста проекти ми минаха и все още минават през ръцете, напълно съм наясно че ще загубя пари при продажбата.
Относно Голф и Джета.......сигурно си прав щото не съм вагаджия, но не съм от хората които ходят по утъпкани пътеки. Винаги съм ценял индивидуалността и това е причина да съм хондаджия. Просто на времето имаше 20 хонди в цяла София общо от всички модели. А като моя прелюд пък бяха 10-тина в цяла БГ.
Но съм сигурен че не само аз ценя индивидуалността, гледам в този форум има постове в разни проекти как на хората им е писнало да гледат едно и също-широки брони,цели джамове, GTI пакети и BBS джанти.
А на моето Поло не може да му се отрече нито капка от индивидуалността в световен мащаб, което на цена от 5К лв според мен е справедливо. Тази кола с малко внимание след някоя година може лесно да си удвои цената, но дори да греша - няма да поевтинее.
Не мисля че оправянето на номера на двигателя е такъв проблем първо защото чугуна не се чете от годините, второ че на тая кола едва ли някой ще й обръща внимание да й се завира под капака.
Но ако трябва да е 100% изрядна за новия собственик, схемата не е толкова сложна или скъпа според мен.
Както казах, на мен проблема и основната причина да я пусна за продажба е липсата на време. Никога тази кола не е правена с цел търговия, правена е с мерак и чисто любопитство какво може да се постигне. Доста проекти ми минаха и все още минават през ръцете, напълно съм наясно че ще загубя пари при продажбата.
Относно Голф и Джета.......сигурно си прав щото не съм вагаджия, но не съм от хората които ходят по утъпкани пътеки. Винаги съм ценял индивидуалността и това е причина да съм хондаджия. Просто на времето имаше 20 хонди в цяла София общо от всички модели. А като моя прелюд пък бяха 10-тина в цяла БГ.
Но съм сигурен че не само аз ценя индивидуалността, гледам в този форум има постове в разни проекти как на хората им е писнало да гледат едно и също-широки брони,цели джамове, GTI пакети и BBS джанти.
А на моето Поло не може да му се отрече нито капка от индивидуалността в световен мащаб, което на цена от 5К лв според мен е справедливо. Тази кола с малко внимание след някоя година може лесно да си удвои цената, но дори да греша - няма да поевтинее.
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Вече има обява в раздела за автомобили, съответно там може да намерите по-сбита информация за проекта включително и линкове към онборди, дино рънове и т.н.
Ето го и линка към обявата:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=44&t=467089
Такава ще пусна в мобиле и карс след като сменя съединителя, но реших че тук може по-рано предвид темата на самия проект и колата не ви е съвсем чужда.
П.п.
Закачих и динографиката в обявата , че гледам съм я споменал в началото но съм забравил да я кача.
Ето го и линка към обявата:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=44&t=467089
Такава ще пусна в мобиле и карс след като сменя съединителя, но реших че тук може по-рано предвид темата на самия проект и колата не ви е съвсем чужда.
П.п.
Закачих и динографиката в обявата , че гледам съм я споменал в началото но съм забравил да я кача.
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Хондата я продадох миналия уикенд, а от вчера Полото е с нов съединител на 200мм на фирмата Luk.
Съответно може да се тества. Уикенда ще го покарам за да му сработя съединителя, че да може да се дава газ по-натам.
Ще погледна как е календара и на писта Дракон през Август, че колата няма дадено време на новата конфигурация - може и това да свърша преди да я дам.
Съответно може да се тества. Уикенда ще го покарам за да му сработя съединителя, че да може да се дава газ по-натам.
Ще погледна как е календара и на писта Дракон през Август, че колата няма дадено време на новата конфигурация - може и това да свърша преди да я дам.
Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids
Eто инфо след сесиите на Калояново на 5.Октомври.2017г.
По път за там след 200 км извънградско сипах точно 19,5 литра. Петрохан си го юрках доволно, магистралата я карах 130-140 по ГПС което е на 3500-4000 оборота с Г40 кутията и този размер гуми.
Та при такова каране - 10л/100 км газ.
После още 50 км до Калояново със същото темпо и 40 км на пистата - 12 литра и малко беше резултатът за сумарните 90км.
Надявам се това да отговаря достатъчно ясно на въпроса с разхода. А ето и линковете от качения онборд скалъпен с телефона ми.
Първо излизане на новата конфигурация, двама сме в колата - моя приятел е 90кг ако има значение.
Мое най-добро време беше 1:22 , неговото с мен вътре беше 1:24
https://youtu.be/0F6USIsBf4o
Второ мое излизане , солово.
Най-добро време - 1:20
https://youtu.be/PS0kNYtAqe0
Общо покарахме малко - и двамата направихме по под 10 обиколки, колата иска доста промени но сравнително лесно може много да се подобри поведението й особено в обратните завои. Основен проблем й е че повдига краче и после върти вътрешната гума през цялата 2-ра предавка,т.е. не си сваля ефективно мощността на спънатата част от трасето.
Но въпросът е има ли смисъл да се бута развитието на колата за писта, защото аз мисля да направя колата по-приятна за улична употреба. Новият й собственик може да предпочете друго.
На клиповете се чува че при максимално натоварване , възможно почти и само на пистата - задните гуми все още опират в калниците. По Петрохан бая я хлъзгах и нито един път не опря.
Както и да е , дано ви хареса онборда и да успеете да добиете представа за колата. На правата вдига 150-тина км/ч ако това има някакво значение.
Доста е приятна и послушна, но си иска истински активно шофиране - на мен това много ми допада, но е въпрос на вкус може би.
По път за там след 200 км извънградско сипах точно 19,5 литра. Петрохан си го юрках доволно, магистралата я карах 130-140 по ГПС което е на 3500-4000 оборота с Г40 кутията и този размер гуми.
Та при такова каране - 10л/100 км газ.
После още 50 км до Калояново със същото темпо и 40 км на пистата - 12 литра и малко беше резултатът за сумарните 90км.
Надявам се това да отговаря достатъчно ясно на въпроса с разхода. А ето и линковете от качения онборд скалъпен с телефона ми.
Първо излизане на новата конфигурация, двама сме в колата - моя приятел е 90кг ако има значение.
Мое най-добро време беше 1:22 , неговото с мен вътре беше 1:24
https://youtu.be/0F6USIsBf4o
Второ мое излизане , солово.
Най-добро време - 1:20
https://youtu.be/PS0kNYtAqe0
Общо покарахме малко - и двамата направихме по под 10 обиколки, колата иска доста промени но сравнително лесно може много да се подобри поведението й особено в обратните завои. Основен проблем й е че повдига краче и после върти вътрешната гума през цялата 2-ра предавка,т.е. не си сваля ефективно мощността на спънатата част от трасето.
Но въпросът е има ли смисъл да се бута развитието на колата за писта, защото аз мисля да направя колата по-приятна за улична употреба. Новият й собственик може да предпочете друго.
На клиповете се чува че при максимално натоварване , възможно почти и само на пистата - задните гуми все още опират в калниците. По Петрохан бая я хлъзгах и нито един път не опря.
Както и да е , дано ви хареса онборда и да успеете да добиете представа за колата. На правата вдига 150-тина км/ч ако това има някакво значение.
Доста е приятна и послушна, но си иска истински активно шофиране - на мен това много ми допада, но е въпрос на вкус може би.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта