Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Съб 17 яну 2015 21:36


Здравейте, казвам се Иво.
Забърках се с тази вашата марка и макар често да ми идва да я подкарам с чуковете и флекса, понякога ме радва. Но е много рядко и се чудя дали тая кола ще оцелее наистина.
Имам я вече 3 години поне, но висеше най-вече пред сервиза на приятел, който е и причината да я имам.
Колата в момента е 1992-ра, GT комби, беше с 1.3 пълна инжекция и пълна скръб като динамика :) Май 3F го водите кода на оригиналния мотор.
Както и да е, в момента колата е нещо такова:

- 1.6 ABU блок
- 1.4-16 AFH глава
- къстъм еърбокс и всмукателен фланец с 4 карбуратора от CBR900RR със смятана дължина до клапаните
- къстъм изпускателен колектор от неръждавейка 4-2-1 с генерация отново смятани на един специален софтуеър , всичко е неръждавейка заварявана с аргон.
- цял мост отпред, отново къстъм с раздвижни във всички посоки А-образни носачи
- 256мм вентилирани предни спирачки, 235мм (не съм сигрен за размера) задни дискови спирачки
- койл овъри навсякъде, отпред са пружини Skunk2 за Хонда Сивик с Кони червени амортесьори за някакво архивно Рено 18 май - изпаднаха чисто нови за без пари на моя човек от някакъв склад, отзад схемата е от БМВ ама не ме питайте какво :)
-Дълбоко Рекаро от юбилеен голф 3
-VDO уреди от Ауди 90 купе за темп масло,налягане масло и волт метър
-Разпробити предни главини и сменени задни главини на 5x100 обути с телефонни шайби от Ауди А3 и 195/50-15 гуми.
-добавен 4-ти тампон на двигателя отпред между камбаната на скоростната кутия и целия мост.Самият тампон е от носач на Форд Транзит.

Степента на сгъстяване не е реално мерена , но е 11,5+:1.
Първоначално колата беше с комутатор,бобина и вакуумно делко от Голф 2 карбуратор версиите. В Меднес я мерихме една вечер, баш на БМВ събора се падна и ме претупаха много. Свали някакви 100 коня на гуми и 130 на мотор, нямах еърбокс още и си беше на отворени карбове.
Ето графиката:
Old dyno graph.jpg


После се роди идеята да карам на газ, щото тия карбове малко ми лазят по нервите. В момента съм с Мега 2 и настроена на пътя за ташак - колата върви както никога досега.
Малко преди Мега 2-ката бях с 1 екстра, само за около 3-4 дни понеже имаше бъгове и напусна обекта бързичко.
Докато бях с Мега 1-цата се опитахме да я донастроим на диното в Овърдрайв и между всички проблеми по едно време пускаше по 106 коня на гуми на газ.
Сега съм решил да върна сток всмукателя на AFH-а , който ще бъде с дросел от БМВ че такъв имаме под ръка. Идеята е колата да е много по-ползваема и да спре да ми къса нервите.
Ето тук има снимки макар и не много актуални, за да добиете представа за курника който ми отравя живота:
http://s66.photobucket.com/user/ivogiev/library/VW%20Polo%20Mk2F
А тук има разни клипове с него и не само с него - има трак сесии на Калояново когато още беше с комутатор-бобина-вакуум делко и на бензин.Най-добро време даде 1.03.30 на старата конфигурация, но си иска сериозна игра с окачването за да има каране там.В момента колата е с кутия от Г40,доста по-дълга от тази на клиповете:
https://www.youtube.com/user/ivogiev/videos

Малко се заиграх с веждите отзад и вече не опира като на клиповете, но за съжаление все още опира, та ще иска още внимание чумата там.
Дано да ви е интересна темата,гледам тук има бая отдадени хора на марката и въобще дъртите вагини.
Аз някак не мога да се насладя на това наследство от швабите, само ядове и много рядко кеф.

Последна промяна от IvoGiev на Нед 09 юли 2017 9:03, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот Volkov » Нед 18 яну 2015 15:39


Апаратите и съпортите директно ли ги фитна на шенкела или си правил преходни фланци (ако си ползвал спирачките от голф 2)?
Инече като цяло ползваш най-добрата конфигурация за двг в такова поло с оригинални лапи! :th_up


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Нед 18 яну 2015 17:23


Отпред шенкелите са от Поло 6Н ако не се лъжа, т.е. делимите съпорти.
Спирачките са си от 16 клапаново Поло 6Н.Въпреки че ушите за кормилните накрайници са долу на шенкелите, аз не ги ползвам тях.
Ползвам си горната рейка с уши в МакФерсъна.Отзад дисковете са от Поло 9Н май , не са от Голф 2.
Не съм запознат на 100% от какво са спирачките , защото те вече бяха факт при Полото на моя приятел и просто ги прехвърлихме.
Относно двигателя, не съм чувал друг да ползва такъв двигател или ти имаш предвид само блока - знам че е най-големият възможен май , който влиза наистина на стандартните тампони.
Моят приятел в момента се вози с един 8 клапанов 1.6, пак с някакви леки жокери.
Аз реално съм нов с марката ви и ми е доста трудно да се ориентирам за пъзела, кое на кое става и какви са им разликите - особено тия 1.6 блокове и кутии с малка или голяма камбана :)
Вчера взех да я карам колата , отидох да я измия че да й направя снимка под капака и да е поне чисто - но пак ми опъна нервите тая кола, та сега вече съм решил твърдо да си мина на стандартния всмукател от AFH. Като съм готов с това ще има ъпдейт, просто тая кола така като ме дразни не искам да я пипам с дни и се мотая във времето :)


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот Volkov » Нед 18 яну 2015 17:47


Инече да 1.6 е възможно най-едрия блок който фитва на стоковите планки! (като цяло комбинацията ти е възможно най-добрата като не визирам турбо проект!)
Успех :th_up

Последна промяна от Volkov на Нед 18 яну 2015 22:09, променено общо 1 път.


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Нед 18 яну 2015 20:05


Ето малко актуални снимки с горе-долу измит кош:
Изображение

Изображение

Имам и снимки на целия мост снимани отдолу под колата, но ги прави един приятел и ще се опитам да ги взема от него.Те и клиповете от Овърдрайв , когато се опитахме да донастроим с Мега 1 екстра , пак са в него. Ако ги докопам ще ги пусна тук.


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Нед 18 яну 2015 20:40


Ето го и моста:
Изображение
Изображение
Изображение

вижда се леко и добавения 4-ти тампон отпред на моста към камбаната на скоростите.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот vucata » Нед 18 яну 2015 21:05


Франкенщайна кърти :11


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Нед 18 яну 2015 21:20


Там е паднала доста игра от моя приятел.Но наистина се получи добре.
Реално в тази комбинация спокойно може да се извадят 100 и нагоре коня от литър работен обем.
В моя случай не искам да се заигравам с главата, сега ме ограничават оригиналните валове и клапани.
Ако има желание винаги може да се мине от хидравлични към механични повдигачи, други валове и дори клапани - гаранция може да се спечели адски много.
Но аз искам двигателя да работи и да не го мисля, пък и се опитвам да постигна по-цивилна кола в крайна сметка.Точно защото главата ми е стандартна няма да загубя много,ако въобще загубя нещо, като махна карбураторите и върна стандартния колектор с един дросел.
Иначе с моя човек имаме части за още един такъв франкенщайн, явно имаме лошия навик да се запасяваме с боклуци без да ни трябват реално :)


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Нед 18 яну 2015 21:54


Ето и клип на един от ръновете в Овърдрайв преди седмица:
https://www.youtube.com/watch?v=VFSO-aYx5DI&feature=youtu.be
Имахме доста проблеми с Мега 1-цата и спряхме до никъде, след което закарах колата за ъпгрейд към Мега 2-ка с която е в момента.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот vucata » Нед 18 яну 2015 22:02


Доста добре....не знам какво се вайкаш :mhihi


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Нед 18 яну 2015 22:16


Да ти каза за сигурно 10 000лв е малко тъпо да имаш 100 кирливи коня на колела и кола дето си прави квото иска, за да ти опъва нервите :)
За пореден път си патя от идеята да чопля курници,а можеше да си купя една S3-ка и да си свиркам :)
Както и да е, да кажем че съм видял потенциала в това канче и отдавна съм прекалил с наливането на пари, т.е. няма връщане назад.
Ще направя последен опит сигурно със стоковия колектор и ако продължава да ме дразни ще се появи на пазара.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот vucata » Нед 18 яну 2015 22:32


Точно във второто ти изречение се крие отговора....
Все пак са малко хората като теб които се опитват да направят от абсолютно нищо- нещо!
При теб се получава....а и след като си се захванал с това знаеш, че няма да е всичко ток и жица и ще караш постоянно...
За S3-ката няма да коментирам :mhihi


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот Snuupy » Пон 23 фев 2015 21:31


Докъде стигна проекта?


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот Somi » Вто 24 фев 2015 10:15


Колега като гледам профила ти софия, полото Х нещо общо с един човек от пловдив да има? Ако няма, да вметна че е правено такова поло от касапина .При проблеми с електрониката го потърси и се оговорете да се разходиш до пловдив.Към кутията добре си се ориентирал не знам защо си сменил твоята ако е била оригинална на ГТ и Г40 са само с болтове на дифа и не ги къса. Не е проблем да се пренареди с къси скорости.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3032
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот madmen » Вто 24 фев 2015 11:41


vucata написа:Доста добре....не знам какво се вайкаш :mhihi

Вайка се че от заклет Хондаджия вече има 2бр ВАГ-ове :Mr Green Fun
Здрасти Ивчо и добре дошъл



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта