Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Пет 06 мар 2015 15:14


Somi написа:Колега като гледам профила ти софия, полото Х нещо общо с един човек от пловдив да има? Ако няма, да вметна че е правено такова поло от касапина .При проблеми с електрониката го потърси и се оговорете да се разходиш до пловдив.Към кутията добре си се ориентирал не знам защо си сменил твоята ако е била оригинална на ГТ и Г40 са само с болтове на дифа и не ги къса. Не е проблем да се пренареди с къси скорости.


Хасковската регистрация беше първото купе, което беше леко гнило.С целия си акъл купих след това второ купе,столичанче,фабрично 3Ф без ръжда по него и мазохистично прехвърляхме всичко между двете купета.
Колата е правена от познат на Касапина, Добри се казва и бачка в Асеновград. Те двамата се знаят и обменят инфо, но моята кола е доста по-различна от на Касапина.
Блокът е ABU,а той караше цял AFH на сток спирачки от поло 2Ф. Моите спирачки са 256мм вентилирани отпред и дискове 239мм отзад ако не се лъжа. Отделно съм с цял преден мост, раздвижните А-образни носачи и т.н.
Касапина май беше само с койл овъри на 2Ф окачване.
Кутията я смених, защото стоковата на 3Ф не винаги е с болтове. Понеже съм роден късметлия, моята беше с нитовете :)
Отделно колата има доста сила и не ми трябват къси предавки, напротив - трябват ми максимално дълги че се убивам да ги сменям.
Та затова минах на Г40 кутия и съм много доволен.

Snuupy написа:Докъде стигна проекта?

Проекта е на етап " събира прах и се прави на стелаж в гаража ми" :)
Тази кола много ме изнерви при последното каране и сега е наказана докато ми дойде музата да я чопля или продам.
Същият Добри от по-горе ми събира БМВ дросел на стоковия AFH колектор- идеята ни е да минем на сток колектор, че да има устойчив празен ход тази кола. В момента това й е най-големия проблем.
Но за целта трябва да върна 3 бара бензинова помпа и да променя малко схемата. В момента ни спъва жилото на газта също така.
Сега като се пооправи времето може би ще отскоча до него да довършим - ще пиша като има развитие.
По принцип имам приятен план в главата си за колата, но е свързана с време и пари - две неща които не ми се инвестират на този етап от живота ми в тази кола.Окачването трябва да се промени към по-цивилно, цялостна боя в един приятно извратен цвят, полиране на джанти и под капака евентуално.....все мазохизми някакви за кола,която карам 3 пъти в годината.

madmen написа:
vucata написа:Доста добре....не знам какво се вайкаш :mhihi

Вайка се че от заклет Хондаджия вече има 2бр ВАГ-ове :Mr Green Fun
Здрасти Ивчо и добре дошъл


Привет , Краси.
Вайкам се че късно се захванах с тая чума, вече дете имам и хич не ми е до чоплене на точно такива спартански коли.А и верно вече имам 2 ВАГ-а, пък само 1 Хонда :)




IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Сря 08 фев 2017 13:57


Да раздвижа малко темата, гледам бая време не се дореди тая кола до развитие.
Все така си седи в гаража и я паля от време на време да работи. Но пък съм й платил данъците , хахаха.
Правя бегли планове да я подкарам като се оправи времето, т.е. като дойде пролетта. Ще й купя акумулатор, ГО и ГТП.
Ще се опитам да я подкарвам по-редовно и да направя план дали мога да спася уникалността й в момента - карбуратори, ГИ, Мега и т.н.
Другият вариант е да я обърна на един дросел, който отдавна е готов на стоковия колектор AFH, но ще трябва да изградя обратно системата за високо налягане до мотора. Някак не ми се иска да правя това, защото тая Мега нещо ме дразни и съм й хвърлил око.
Достатъчно рядко я карам тая кола, та ако си я направя по старата изпитана схема с вакуум делкото, комутатор и бобина, поне ще изглежда приятно празно под капака. Но въпросът е дали ще преборя карбураторите, че там имам драми с празния ход.
На първо време ще я подкарам, ще я закарам да й оправят бъга в Мегата, заради който мести аванса при въртене на стартер , което води до невъзможност стартера да превърти мотора ( понеже е и сгъстен).
Ще гледам да не продам дъртата и проста вагина в гаража, няма особен смисъл след всичко това.
Пък и си стана истинска ретро кола - рядко ги виждам вече по улиците,а едно време не можеше да се разминеш от тях.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8339
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот samo_pechka » Сря 08 фев 2017 14:20


:eek :bowdown случайно попаднах на темата ! Да си засичал все пак колко км/ч бяга животинчето ?


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Сря 08 фев 2017 14:57


Не съм. За над 5 години имам сигурно под 1000км каране, като това включва София-Асеновград-Калояново-Асеновград-София и 100 км каране на самото Калояново до 12:00 в един трак дей :)
Не съм фен на максималната скорост по принцип,а и такъв тип кола не бих избрал за подобен тест.
Но има сила и предполагам че ще вдигне колкото му позволи кутията от G40 с 195/50-15 гуми. Върти до 7500 без да се взривява, както разбрахме от диното на Меднес и оператора му, въпреки че му бяхме казали да не вдига над 7000 об/мин


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Съб 15 апр 2017 8:59


Пуснах отново в движение Полото, заслужава да кача някоя и друга актуална снимка.
По принцип ще го пусна да се продава, защото имам 3 коли, 1 мотор, 1 шаси за картинг и се возя на служебна кола :)
Полото се напича доволно, на ГТП-то показа добри спирачки навсякъде без разлики въпреки седенето над 2 години.
С този размер гуми показва 15% по-малко на километраж.
Т.е. когато показва 100 км/ч , всъщност се движи с 115 км/ч
Оправих му проблема с аванса при въртене на стартер, който беше в Мегата.
Стартера е с нови четки и шалтер, защото се беше уморил от палене докато съществуваше проблема описан по-рано.
Оставил съм го да му полират джантите,че ми е мерак да видя как ще седят преди да си замине.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Много ме кефи че това купе е с черен таван:
Изображение
Изображение

Ще кача снимки на колата с вече полираните джанти.
Ако някой има интерес за колата да пише, ще има известно предимство преди да съм я качил по сайтовете за продажба на мпс-та.


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот Volkov » Съб 15 апр 2017 11:41


Чудесна работа, сбъдната мечта за някои стари поладжии! :th_up


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Съб 15 апр 2017 17:42


Снимах пак динографиката, дано да се вижда по-добре този път че я качвам директно тук.
Тя е правена отдавна, в Меднес, на отворени карбуратори и с вакуумното делко.
Колата в момента е доста по-напред , запалването е изцяло програмируемо заради мега-та, има настройки освен на него и на газовите инжектори - абе доволно повече върви според мен.А и еърбокса си върши работата.
Но за да се добие представа върши работа тази динографика.
IMG_20170415_121634.jpg

Ще е хубаво да направя клипче отвътре, но колата си иска доста "борба" по време на каране - казвам го в изцяло добрия смисъл, че не ми се нравят модерните и разлигавени коли пълни с допълнителни екстри и системи.
Та докато я карам нямам свободни ръце да правя клип, явно със задачата ще ангажирам пасажер.
Колата просто е аналогова и иска внимание докато се кара - никой и нищо няма да свърши работата на шофьора освен той самият.
Което е най-яката рецепта за фън, аз поне така го разбирам.
Чудесно училище е също така.И най-готиното е че като се справиш знаеш че си се справил сам.
Прелюда с който се състезавах и по пистите беше така, но с хидравлика на волана. В тази си абсолютно сам :)


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Чет 20 апр 2017 9:51


Онзи ден си подреждах гаража - бая чарколяци имам за полото.
То не са резервни бенз. помпи, бобини, вакуумно делко, още едно табло с оборотомер и едно с часовник, резервни интериорни кори до задните седалки, кора над багажника с отвори за колони, кантарче за спирачките , оригиналния волан от GT-то с червения кант......абе още половин кола :)
Някой ако има интерес към нещо да казва, явно няма да се връщат на колата че тя си работи.
IMG_20170417_170421.jpg
IMG_20170417_170610.jpg

Ето го и чакащия вече 2 години стоков AFH всмукателен колектор с BMW дросел и TPS. Всякакви EGR-та са елиминирани.
IMG_20170417_162530.jpg
IMG_20170417_162504.jpg
IMG_20170417_162439.jpg


mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот mitice » Чет 20 апр 2017 11:51


Ей ти си златна мина :D аз имам нужда от поло части колега освен таблото с оборотомер друго имали ?:)


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Сря 10 май 2017 15:25


Малко да раздвижа темата с едни снимки от преди седмица.
Утре се очаква да е готова за взимане след полиране и лакиране на джантите.
Ще взема да я замеря как върви, да й направя някое клипче и колата отива на борсата поради липса на място да я съхранявам.
Поне ще я видя с полираните телефонни шайби, че винаги ми е било мерак за тях.
image-0-02-05-ca31730f3bbe9b1a7e8fa2810365da7a8620b355066f8e4daa08cee526028f97-V.jpg

image-0-02-05-c0ce3db46c8332ed99fd3189b4e0d7fab48a55df82c35affc07edeff528ebf39-V.jpg

image-0-02-05-6198326076e67412d96968efd0c5a745050c5381ca15f2cfef60cdea3b5d162b-V.jpg

image-0-02-05-84a5c160645a0c968480c88199a948d8620ba1e6dd39087697a13ef299a6f108-V.jpg


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Пет 19 май 2017 9:18


Има добра и лоша новина, както винаги :mhihi
Не знам с коя да почна, май ще е със снимките които бях обещал.
DSC07524.jpg
DSC07526.jpg
DSC07516-2.jpg
DSC07529.jpg
DSC07547.jpg


Лошата новина - съединителя пръдна и умря точно след тези снимки. Съответно няма клипове на динамиката на колата и ще мине малко време докато ми дойде мерака да й платя новия съединител.
Добрата новина - в крайна сметка 25-годишната кола изглежда приятно и погледнато от очите на новия собственик ще кара с чисто нов LuK съединител от 3 части.


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Пет 19 май 2017 9:23


Още малко снимки , че ми дава само по 5 броя да качвам и не една до друга.
Джантите са лакирани след полирането. Прецених че така е по-добре и по-неангажиращо за следващия след мен, защото макар на огледало да са много по-приятни , в същото време са страшна робия. Това ми е трета кола с полирани джанти и от предни две ми е пределно ясно какво внимание иска нещо такова, затова реших на тази да има лак отгоре.
DSC07513.jpg
DSC07512.jpg
DSC07535.jpg
DSC07537.jpg
DSC07531.jpg


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Пет 19 май 2017 9:28


DSC07538.jpg
DSC07541.jpg
DSC07540.jpg
DSC07550.jpg


mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот mitice » Пет 19 май 2017 16:46


Полото е просто нямам думи :D - уникат - един бежов интериор и ще е безценно .Впрочем кажи откъде да си намеря такава лъскава GT табелка ? отзад :)


IvoGiev
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Пет 19 май 2017 19:44


Моята табелка си дойде с колата, нямам идея от къде да си я вземеш - аз бих си я поръчал оригинална.
Вкусът ни се разминава иначе, бежов интериор имам в тъмно зеления си акорд купе и е ОК.
Но черният салон в това поло на мен ми допада адски много.А и дълбоко Рекаро в бежов цвят май няма от юбилейка Голф 3....
Радвам се че полото ви допада, и мен ме радва как се получи и получава но ми се налага да се разделя с него.

Цената на колата е 5ххх лв.

След като сложа съединителя може и втората цифра да посоча ама ще видим. Към колата ще дам и всички чарколяци от и за нея - абсолютно всичко, за да освободя максимално място в гаража.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта