Днес ходих да си взема ангренажния комплект... Като идиот забравих да поръчам пистов ремък, ама еби му мамата. Идния вторник съм при ifidik за смяната
Похвалиха ми тая водна помпа, пък е и 30лв по-евтина от SKF.
Минах да си взема и някой друг диод за да оправя осветлението на духалките, ама по необясними за мен причини на средната духалка не светят нулите...
На лявата духалка светна и нулата, но по-слабо.
Моят Unlucky Passat B5.5 TDI
Re: Моят Unlucky Passat B5.5 TDI
сега вземи по още един диод да им сложиш от горната страна, но преди да ги монтираш с пила им изпили заобленото и ги остави матови. Аз съм с по два светодиода 3мм с общо съпротивление на всяка една врътка вече втора година и всичко свети много приятно. Преди да ги изпиля връхчетата светеха по-силно от останалите светлини в купето и някак си по-насочено заради лупа ефекта.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Моят Unlucky Passat B5.5 TDI
Аз ги минах с пилата и си мислех да сложа по още един диод, въпроса е как да го сложа горе тоя диод и какво съпротивление да им сложа за общо?
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Моят Unlucky Passat B5.5 TDI
Горе където прави чупката светловода ли?
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Моят Unlucky Passat B5.5 TDI
Днес най-сетне ми остана време да пусна прахосмукачка в колата, таблото малко временно го изчистих с мокър парцал и някакви мокри кърпи анти-статик. Не е идеално, но колкото да мога да направя няколко снимки на интериора...
Не обръщайте внимание на торбичката, в нея са застраховките и прегледа
Куфарчето му сложих отдолу велкро, че много лашкане, много чудо
Има захабено, каквото мога, малко по малко оправям, но това си е кола на 13 години.
Не обръщайте внимание на торбичката, в нея са застраховките и прегледа
Куфарчето му сложих отдолу велкро, че много лашкане, много чудо
Има захабено, каквото мога, малко по малко оправям, но това си е кола на 13 години.
- vanmukan
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
- Автомобил: VW Passat 5
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: stara zagora
Re: Моят Unlucky Passat B5.5 TDI
Напротив, даже доста свеж ми изглежда.
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят Unlucky Passat B5.5 TDI
Ако боядисаш волана по метода на Иво Динков няма да сбъркаш. Освен него всичко изглежда прилично.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Моят Unlucky Passat B5.5 TDI
С ето това става супер и е евтино а върши чудеса, аз си вапцам кожения салон и все едно нов става! Не цапа като изсъхне...
http://quattro.ovo.bg/shop/392/desc/techna-boja-premium-za-kozheni-izdelija-cherna-100-ml
Ето и темата...http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=47&t=27667
П.П. Супер е количката, харесвам ти я колега, горе долу като моя на цвят, само една идея по светъл. Моя пепелник отзад не свети, трябва да си сменя крушката май, не че пуши някой в колата ми но все пак да си свети да подканва
П.П.2 Колега, колко ЕТ са ти джантите, много приятно стоят в калниците? Да знам колко мм фланци да търся. Моите са ET45.
http://quattro.ovo.bg/shop/392/desc/techna-boja-premium-za-kozheni-izdelija-cherna-100-ml
Ето и темата...http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=47&t=27667
П.П. Супер е количката, харесвам ти я колега, горе долу като моя на цвят, само една идея по светъл. Моя пепелник отзад не свети, трябва да си сменя крушката май, не че пуши някой в колата ми но все пак да си свети да подканва
П.П.2 Колега, колко ЕТ са ти джантите, много приятно стоят в калниците? Да знам колко мм фланци да търся. Моите са ET45.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Моят Unlucky Passat B5.5 TDI
В Търговище също има свестни сервизи, по-наблизо са ти, ако искаш ще ти препоръчам, да не се разкарваш чак до Варна. Моя волан беше като твоя изтъркан и с боята от линк-а на betaserk стана като чисто нов. Лесно се нанася и не цапа като изсъхне.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Моят Unlucky Passat B5.5 TDI
Аз съм свикнал да си правя колата при Иво и му имам доверие. В Търговище си сменям маслото и до там. За ангренажа го комбинирах, имаме нужда от зареждане на стока от Варна за магазина и няма да давам пари за път поне. За волана ще я пробвам че много ме дразни тоя волан. Радвам се че колата ви е харесала, защото и аз си я харесвам много
@betaserk за джантите утре мога да ти кажа че не помня колко е ЕТ-то, фланците ми са 37мм без тях гумата опираше във шенкелите отпред понеже са от джета джантите. Пепелника отзад не е баш с крушка. Като го разглобиш ще го видиш що за чудо е.
@betaserk за джантите утре мога да ти кажа че не помня колко е ЕТ-то, фланците ми са 37мм без тях гумата опираше във шенкелите отпред понеже са от джета джантите. Пепелника отзад не е баш с крушка. Като го разглобиш ще го видиш що за чудо е.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Моят Unlucky Passat B5.5 TDI
Джантите ми са ET54, при тебе с по-малък фланец ще стане номера. Ама и фланците са едно скъпо удоволствие, 148лв ми излязоха 4-те фланеца + 10 лева за 20-те болта от морга, но аз предпочетох фланци с 10 дупки.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Моят Unlucky Passat B5.5 TDI
Благодаря ти, колега!
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Моят Unlucky Passat B5.5 TDI
Свърших малко работа по колата, но не съм имал време да пиша в темата. В темата Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти описах какво се случи покрай ангренажния комплект.
Някаква рандом снимка съм направил тука и съм хванал някои от кутийките
На ifidik майстора я изкорми, знам че е нормално да изглежда така, ама ми беше толкова мъчно колко е грозна..
И така и така бях във Варна, що да не си купя един теглич? От толкова много време исках да сложа, че ми писна да ми правят задната броня на гъз... А го намерих и евтино, 100лв за хубав теглич никак не е скъпо.
За жалост нямах време веднага да монтирам теглича, ама...
Покарах си аз много щастлив че съм си обслужил колата, ама всяко чудо за 3 дни... Почна да придърпва на 2000 оборота и по телефона Иво(ifidik) ми каза да затапя вакуума на ЕГР-а и да видя дали ще се оправи. Ами оправи се, изчезна придърпването и понеже не може то така от ЕГР-а да има проблем и аз да не се наплета... Свалих го аз, яко WD-40 и бензин и телена четка и го пооправих, не ми хареса обаче ефекта защото видях колеги от форума които са успели по-добре да го изчистят... Реших че ще се чисти пак и така и така съм почнал да си изчистя и всмукателя. Отидох днес в Търговище при едно момче да свалим колектора и да доизчистим ЕГР-а. Докато той сваляше, заваляше болтове и за съжаление ми надра доста калника... Аз слагах теглича.
Много исках да изчистим колектора заливайки го с бензин и да го запалим, да си изгори каквото има вътре(имаше си около 2-3мм гняс от скапаните картерни газове, засъхнали сажди нямах грам), ама не пожела да го направим така... Отидохме на автомивка и със обезмаслител и водоструйка изкарахме каквото имаше(е стените на колектора си останаха оцветени в черно, ама карам дизел няма да съм максималист), минахме по същия начин и ЕГР-а. Ето ги резултатите:
Като цяло съм доволен от изчистването, ефект има. И заразлика от това което ми говореха е осезаем. Колата се наема доста по приятно дори и в жегата. Сега остава да разбера какво точно иска ЕГР-а от мене за да спре да придърпва и да ме мъчи. Да не говорим че покрай ЕГР-а разбрах че не е нормално колата ми да се разлюлява при гасене... Клапата за мекото гасене ми е заминала и тя е на дневен ред. Някой ако знае как се отремонтира мембраната да споделя, чух че някои колеги са успявали да я позалепят и да карат така.
Traytor написа:Днес сменихме ангренажа на пасатора и се убедих че съм сбъркал, доверявайки се на предния собственик... "Сменен е ангренажа, карай спокойно". Е сменен е бил, с неква китайка дето не съм я чувал никога... Нацепен жестоко, водната помпа беше оригиналната, ролките на пистовите ремъци в окаяно състояние. В крайна сметка ми излезе 700лв обслужването на колата като не смятаме маслото. Хайде ролките на пистовите ремъци и ремъците е нормално да се сменят, но както казах, не се доверявайте и си сменяйте ангренажа като си купите колата, па те ако ще и в майка си да се кълнат че са я обслужили.
Някаква рандом снимка съм направил тука и съм хванал някои от кутийките
На ifidik майстора я изкорми, знам че е нормално да изглежда така, ама ми беше толкова мъчно колко е грозна..
И така и така бях във Варна, що да не си купя един теглич? От толкова много време исках да сложа, че ми писна да ми правят задната броня на гъз... А го намерих и евтино, 100лв за хубав теглич никак не е скъпо.
За жалост нямах време веднага да монтирам теглича, ама...
Покарах си аз много щастлив че съм си обслужил колата, ама всяко чудо за 3 дни... Почна да придърпва на 2000 оборота и по телефона Иво(ifidik) ми каза да затапя вакуума на ЕГР-а и да видя дали ще се оправи. Ами оправи се, изчезна придърпването и понеже не може то така от ЕГР-а да има проблем и аз да не се наплета... Свалих го аз, яко WD-40 и бензин и телена четка и го пооправих, не ми хареса обаче ефекта защото видях колеги от форума които са успели по-добре да го изчистят... Реших че ще се чисти пак и така и така съм почнал да си изчистя и всмукателя. Отидох днес в Търговище при едно момче да свалим колектора и да доизчистим ЕГР-а. Докато той сваляше, заваляше болтове и за съжаление ми надра доста калника... Аз слагах теглича.
Много исках да изчистим колектора заливайки го с бензин и да го запалим, да си изгори каквото има вътре(имаше си около 2-3мм гняс от скапаните картерни газове, засъхнали сажди нямах грам), ама не пожела да го направим така... Отидохме на автомивка и със обезмаслител и водоструйка изкарахме каквото имаше(е стените на колектора си останаха оцветени в черно, ама карам дизел няма да съм максималист), минахме по същия начин и ЕГР-а. Ето ги резултатите:
Като цяло съм доволен от изчистването, ефект има. И заразлика от това което ми говореха е осезаем. Колата се наема доста по приятно дори и в жегата. Сега остава да разбера какво точно иска ЕГР-а от мене за да спре да придърпва и да ме мъчи. Да не говорим че покрай ЕГР-а разбрах че не е нормално колата ми да се разлюлява при гасене... Клапата за мекото гасене ми е заминала и тя е на дневен ред. Някой ако знае как се отремонтира мембраната да споделя, чух че някои колеги са успявали да я позалепят и да карат така.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта