My FAST Beast MK5 GTI - ON SALE !!!
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: My FAST Beast MK5 GTI
ако ме видите свиркайите
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: My FAST Beast MK5 GTI
Задължително !!!
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: My FAST Beast MK5 GTI
Ето какво поставих днес. Скромно, но важно !
- Glove
- Мнения: 2042
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: My FAST Beast MK5 GTI
Браво така трвбва, глезотйки и дреболйки, после кеф!
- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: My FAST Beast MK5 GTI
Супер е количката колко излезе кората?
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: My FAST Beast MK5 GTI
Няколко нови снимки
- mk5_gti
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
- Автомобил: Golf 5 GTI DSG
- Двигател: BPY 2008
Re: My FAST Beast MK5 GTI
Много е хубав голфа. С какво масло го караш
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: My FAST Beast MK5 GTI
Първата смяна я направих с Кастрол Едж 5W30. Обаче за 9-10к км му налях още 2,0 л масло ...
То вярно имах лек теч от гарнитурата на пластмасовия капак на клапаните + дифтунгите на маркучите за мазане и охлаждане на турбото бяха заминали ама ми се стори много
Смених гарнитурата на капака на клапаните + нови дифтунги точно преди смяната на маслото и решх да налеем Кастрол Едж 5W40.
Мисля, че се получи по-добре, защото за 6000 км, преди няколко дни му налях втората половина от еднолитровата бутилка, но аз гледам да съм винаги с ниво м/у средата и максимума.
Пък и 5W40 е с по-приятна цена
Сега ме притеснява друг проблем ...
След като поставих кората под двг, датчика за външната температура на въздуха полудя
В отсечката Бургас - Сл.Бряг ми отчете температура от 50*С !?!?!?!?
Някой имал ли е подобни грижи и съответно решения ???
Знам, че се намира в ляво м/у предната броня и радиатора:
With the bumper cover removed you can see the outside air temperature sensor (red arrow) along with the electrical connection (yellow arrow) in front of the radiator on the left side of just below the bumper.
Мога ли да стигна до него без свалям цялата броня, само като махна долната следна решетка ?
То вярно имах лек теч от гарнитурата на пластмасовия капак на клапаните + дифтунгите на маркучите за мазане и охлаждане на турбото бяха заминали ама ми се стори много
Смених гарнитурата на капака на клапаните + нови дифтунги точно преди смяната на маслото и решх да налеем Кастрол Едж 5W40.
Мисля, че се получи по-добре, защото за 6000 км, преди няколко дни му налях втората половина от еднолитровата бутилка, но аз гледам да съм винаги с ниво м/у средата и максимума.
Пък и 5W40 е с по-приятна цена
Сега ме притеснява друг проблем ...
След като поставих кората под двг, датчика за външната температура на въздуха полудя
В отсечката Бургас - Сл.Бряг ми отчете температура от 50*С !?!?!?!?
Някой имал ли е подобни грижи и съответно решения ???
Знам, че се намира в ляво м/у предната броня и радиатора:
With the bumper cover removed you can see the outside air temperature sensor (red arrow) along with the electrical connection (yellow arrow) in front of the radiator on the left side of just below the bumper.
Мога ли да стигна до него без свалям цялата броня, само като махна долната следна решетка ?
- mk5_gti
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
- Автомобил: Golf 5 GTI DSG
- Двигател: BPY 2008
Re: My FAST Beast MK5 GTI
Оригиналната кора има въздуховоди отдолу и сигурно затова е дигнал температурата. Питах за маслото, защото аз на моя на първа смяна му налеях кастрол 0w40 edge sport и за около 10 000 изгоре около 2-3 литра, при положение че колата беше на 19 000 и доста се притесних. След това налеях кастрол 5w40 и нещата се оправиха
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: My FAST Beast MK5 GTI
Явно и аз минах през това с проба-грешка та до вярното масло
Апропо и ти си прав за вентилацията на кората, но по принцип има една по-малка, на половината на моята, която има такива отвори за вентилация:
Странно ми е какво общо ще има тази кора, след като датчика се намира отпред м/у бронята и радиатора ...
Апропо и ти си прав за вентилацията на кората, но по принцип има една по-малка, на половината на моята, която има такива отвори за вентилация:
Странно ми е какво общо ще има тази кора, след като датчика се намира отпред м/у бронята и радиатора ...
- mk5_gti
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
- Автомобил: Golf 5 GTI DSG
- Двигател: BPY 2008
Re: My FAST Beast MK5 GTI
Моята кора е същата...
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: My FAST Beast MK5 GTI
Тия мотори така ли си горят масло или имат някакъв проблем , може би са на много километри след като дойдат тук.
Гледам обяви за сравнително нови коли 2 до 4 годишни , километри примерно 130-до към 240 хил.км , после гледам 6-до към 10 годишни и те са в диапазона даже и по надолу от 80-90 хиляди до към 200 хиялди км.
Гледам обяви за сравнително нови коли 2 до 4 годишни , километри примерно 130-до към 240 хил.км , после гледам 6-до към 10 годишни и те са в диапазона даже и по надолу от 80-90 хиляди до към 200 хиялди км.
- mk5_gti
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
- Автомобил: Golf 5 GTI DSG
- Двигател: BPY 2008
Re: My FAST Beast MK5 GTI
Моя голф го взех на 19 000 км. сто процента реални, защото ми го изпрати най-добрият ми приятел от Америка. Сега е на 125 000 и около 1 литър масло си го гори от смяна до смяна, което било нормално...досега не съм имал абсолютно никакви проблеми с колата
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: My FAST Beast MK5 GTI
и моята кора е от малките според мен с тази кора ще държи много висока температура самия двигател те и без това работят на такава,а това допълнително ще го натоварва. Разхода на масло зависи от стила на каране,за тези двигатели е норм за 10000км минимум 1 литър да глътне,аз карам с 5w30 castrol.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: aphala и 183 госта