slavi tsvetkov написа: трябва да се влиза за масло на 14 000 мили
Приблизително 20500км.
slavi tsvetkov написа: трябва да се влиза за масло на 14 000 мили
golfo_88 написа:Колега, твоята кола наклони везните при моя избор. Преди известно време я видях паркирана на паркинга срещу Нова ТВ и Порше. Едното доведе до другото и след 4 години мк4 1.6 sr от 2 месеца и аз съм в GTI клуба, но с мк6, не 7 (ех този пуст бюджет) адидас салон и разбира се черна. : И все пак като си представя, че за малко щях да взема Туарег, направо паля свещи, че видях твоя звяр да ме наклони към голфа.
Разполагаш с уникална кола, дълги години да те радва!
golfo_88 написа:Колега, твоята кола наклони везните при моя избор. Преди известно време я видях паркирана на паркинга срещу Нова ТВ и Порше. Едното доведе до другото и след 4 години мк4 1.6 sr от 2 месеца и аз съм в GTI клуба, но с мк6, не 7 (ех този пуст бюджет) адидас салон и разбира се черна. : И все пак като си представя, че за малко щях да взема Туарег, направо паля свещи, че видях твоя звяр да ме наклони към голфа.
Разполагаш с уникална кола, дълги години да те радва!
hooligan_sk написа:hooligan_sk написа:След като се поразработи от чисто любопитство ще я измеря на Dyno.
Данни на мотор с корекция по DIN: 264.44кс, 417.69нм
Производителя за тази кола обещава 220кс и 350нм именно DIN rated. Всички 3 опита на стенда се движат в рамките на 1 конска сила и 2нм.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта