Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
- Sonny_89
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Имах възможноста да го видя днес на събора......... страхотен
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Време е отново да вдигна темата от прахта.
Както писах няколко поста по рано
Произведох си нови биксенонови фарове с лупи точно преди 1 година
Първият вариант на фаровете с хром визия тотално не ми хареса
Втория опит с фаровете беше с леко матиране на хром повръхностите и частично затъмняване на части от рефлекторите от вътре
Беше много по добре от преди
но тези фарове лично мен не ме грабнаха като визия и в двата варианта
за това дойде време да си направя нови които да отговарят на моите стандарти за изработка, визия и осветяване
За целта доста време се чудих на каква база да изградя нови фарове
гледах доста снимки на коли с различни модели фарове
като започнем от най масовите оригинални двусекционни,
минем през всички модели Тайвански реплики, Китайски реплики, с различна визия и ужасно лошо качество на изработка
и стигнем до оригиналните тунингови фарове за Голф 3 - хела - липстад, селис
нищо не ми харесваше за това което бях замислил като визия и осветеност за quad xenon
случайно ми попадна в фейсбук една снимка на голф 3 с кристални фарове на хела с визия на стокови фарове от голф 4
първоначално не ми харесаха и не ми направиха впечатление но,
в последствие след като помислих и си представих как биха изгледали след като минат през моите ръце реших да пробвам с такъв модел.
открих ги често нови в Германия - за 230 евро с доставка
но това са пари хвърлени на вятъра при полужение че ще си купя отново чисто нови фарове хела и ще ги нарежа на съставните им части
потърсих доста време подходящи донори втора употреба в някакво състояние
най накрая след дълго търсене излезнаха от колега във Варна който беше удари колата и стъклата им бяха счупени.
това беше перфектно - купих ги и ето това е резултата от тях
това е състоянието на фаровете
за мен то е идеално
и без това тези фарове ще се нарежат
идеята за тях е
изцяло черни фарове, брандирани на подходящи места
с 2бр биксенонови лупи или като се казва quad xenon в секцията за къси светлини и в допълнителната секция за халогенни светлини която е запечатана при този модел фарове заради ограниченото место да се побере лупи от производителя
секцията за габаритни светлини ще се премахне изобщо.
на нейно лесто ще се вградят дневни светлини на osram с функция за дим. до 20% от мощността при пускане на габаритни светлини
единствената хромирана секция ще е оригиналната за дълги светлини
това е началото на рязането
за декоративна шапка на лупата в секцията на късите светлини съм избрал декорация с визия от Голф 7 или Пасат 2016г
най вероятно този проект ще отнеме няколко месеца защото се прави в свободното ми време
също така е свързан с доста голяма финансова инжекция,
изключително много пръчкови части свързани с проектирането им и изработката им преди да се ползват, също така
много много много много, рязане преправяне удължаване и рязане и преправяне и рязане и преправяне и удължаване и рязане и удължаване до като ми хареса
този път съм заложил на различни биксенонови лупи които ще вграждам във фаровете
в секцията на късите светлини ще заложа на KOITO - Q5 - KING LONG - D2S 3.0 INCH
най добрата тунингова биксенонова лупа с най високи параметри за осветеност разработвана и произвеждана до днес
в секцията на халогенните капабки ще вградя стандартна малка биксенонова лупа от брана MORIMOTO - H1 - 2.0 INCH
2те лупи ще работят в една геометрична настройка и ще се допълват в зависимост от условията на пътя
като ксенонови системи ще заложа отново на 2 вида крушки
OSRAM - D2S 66240CBI - 5500K - отоново с 55 ватови АС баласти ЗА ЛУПИ Q5
YEAKY - H1 DKXV/EJ - 5500K - отоново с 55 ватови АС баласти ЗА ЛУПИ MORIMOTO
За секцията за дълги светлини предвиждам промяна на стандарта на оригинални Н7 крушки с D2S
за да мога отново да ползвам
OSRAM - D2S 66240CBI - 5500K - отоново с 55 ватови АС баласти ЗА СЕКЦИЯТА НА ДЪЛГИТЕ СВЕТЛИНИ
за се толкова
като има развитие на проекта ще има и снимки и описание
Както писах няколко поста по рано
Произведох си нови биксенонови фарове с лупи точно преди 1 година
Първият вариант на фаровете с хром визия тотално не ми хареса
Втория опит с фаровете беше с леко матиране на хром повръхностите и частично затъмняване на части от рефлекторите от вътре
Беше много по добре от преди
но тези фарове лично мен не ме грабнаха като визия и в двата варианта
за това дойде време да си направя нови които да отговарят на моите стандарти за изработка, визия и осветяване
За целта доста време се чудих на каква база да изградя нови фарове
гледах доста снимки на коли с различни модели фарове
като започнем от най масовите оригинални двусекционни,
минем през всички модели Тайвански реплики, Китайски реплики, с различна визия и ужасно лошо качество на изработка
и стигнем до оригиналните тунингови фарове за Голф 3 - хела - липстад, селис
нищо не ми харесваше за това което бях замислил като визия и осветеност за quad xenon
случайно ми попадна в фейсбук една снимка на голф 3 с кристални фарове на хела с визия на стокови фарове от голф 4
първоначално не ми харесаха и не ми направиха впечатление но,
в последствие след като помислих и си представих как биха изгледали след като минат през моите ръце реших да пробвам с такъв модел.
открих ги често нови в Германия - за 230 евро с доставка
но това са пари хвърлени на вятъра при полужение че ще си купя отново чисто нови фарове хела и ще ги нарежа на съставните им части
потърсих доста време подходящи донори втора употреба в някакво състояние
най накрая след дълго търсене излезнаха от колега във Варна който беше удари колата и стъклата им бяха счупени.
това беше перфектно - купих ги и ето това е резултата от тях
това е състоянието на фаровете
за мен то е идеално
и без това тези фарове ще се нарежат
идеята за тях е
изцяло черни фарове, брандирани на подходящи места
с 2бр биксенонови лупи или като се казва quad xenon в секцията за къси светлини и в допълнителната секция за халогенни светлини която е запечатана при този модел фарове заради ограниченото место да се побере лупи от производителя
секцията за габаритни светлини ще се премахне изобщо.
на нейно лесто ще се вградят дневни светлини на osram с функция за дим. до 20% от мощността при пускане на габаритни светлини
единствената хромирана секция ще е оригиналната за дълги светлини
това е началото на рязането
за декоративна шапка на лупата в секцията на късите светлини съм избрал декорация с визия от Голф 7 или Пасат 2016г
най вероятно този проект ще отнеме няколко месеца защото се прави в свободното ми време
също така е свързан с доста голяма финансова инжекция,
изключително много пръчкови части свързани с проектирането им и изработката им преди да се ползват, също така
много много много много, рязане преправяне удължаване и рязане и преправяне и рязане и преправяне и удължаване и рязане и удължаване до като ми хареса
този път съм заложил на различни биксенонови лупи които ще вграждам във фаровете
в секцията на късите светлини ще заложа на KOITO - Q5 - KING LONG - D2S 3.0 INCH
най добрата тунингова биксенонова лупа с най високи параметри за осветеност разработвана и произвеждана до днес
в секцията на халогенните капабки ще вградя стандартна малка биксенонова лупа от брана MORIMOTO - H1 - 2.0 INCH
2те лупи ще работят в една геометрична настройка и ще се допълват в зависимост от условията на пътя
като ксенонови системи ще заложа отново на 2 вида крушки
OSRAM - D2S 66240CBI - 5500K - отоново с 55 ватови АС баласти ЗА ЛУПИ Q5
YEAKY - H1 DKXV/EJ - 5500K - отоново с 55 ватови АС баласти ЗА ЛУПИ MORIMOTO
За секцията за дълги светлини предвиждам промяна на стандарта на оригинални Н7 крушки с D2S
за да мога отново да ползвам
OSRAM - D2S 66240CBI - 5500K - отоново с 55 ватови АС баласти ЗА СЕКЦИЯТА НА ДЪЛГИТЕ СВЕТЛИНИ
за се толкова
като има развитие на проекта ще има и снимки и описание
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Пак да вдигна темата от дълбоката прах в която е потънала
Развитие по новия проект за нови фарове няма защото нямам време
Но винаги има време за непредвидени неща
отново ме блъснаха
отново без да знам кой
отново ми се налагаше да се разправям с писане пред полиция и куп бумащина преди да си получа парите от каското.
някой ме беше одрал много сериозно в квартал надежда
бях паркирал пред офис на първа инвестициона банка
деругите бяха много дебели високи и пълни с бяла боя и цимент
наведе ме на мисълта че това ще е нещо голямо и товарно най вероятно
за мен беше много глупаво че водача който ме е одрал не е спрял и не е оставил визитка с тел номер или някакъв дрег вид за комуникация
след 1ч писане в полицията казах че желая разследване на и изискване на записите на камерите от банката на които ще се вижда кой и кога ме е блъснал.
полицаите отговориха че това е почти не възможно да се случи ако застрахователите не го изискват.
е въпреки всичко поради голямата стойност на изплатената щета за поправка на автомобила
все пак записите бяха изискани от полицията по молба най вероятно на застрахователите
провело се е кратко разследване и аз бях осведомен че има виновен водач който е избягал
в последствие се оказа камиона който ме е блъснал е собственост на фирма под-изпълнител на софийска вода - камиона е без действаща застраховка гражданска отговорност и преглед в деня на събитието
ЯСНО ЗАЩО НЕ Е СПРЯЛ!!!!!
e в крайна сметка има възмездие
водача е наказан
имало закони в тази държава ако се разровиш и държиш
ето къде изтичат парите с които плащам сметките си за вода всеки месец в София
-----
понеже не ми се искаше да боядисвам само 2бр детайла от автомобила и вече след повече от 70000км изминати от мен имаше доста драскотини и дребни забележки на всеки детайл от него реших че трябва да го боядисам целия
и се започна
снимките говорят сами за себе си
колата е вече на 100% готова и се движи вече
нямам врем да я спра за 2 дини за да я пастирам професионално и да мога да я снимам като ефект след цялостното боядисване в камера
снимки ще има след време
надявам се да се случи преди зимата
Развитие по новия проект за нови фарове няма защото нямам време
Но винаги има време за непредвидени неща
отново ме блъснаха
отново без да знам кой
отново ми се налагаше да се разправям с писане пред полиция и куп бумащина преди да си получа парите от каското.
някой ме беше одрал много сериозно в квартал надежда
бях паркирал пред офис на първа инвестициона банка
деругите бяха много дебели високи и пълни с бяла боя и цимент
наведе ме на мисълта че това ще е нещо голямо и товарно най вероятно
за мен беше много глупаво че водача който ме е одрал не е спрял и не е оставил визитка с тел номер или някакъв дрег вид за комуникация
след 1ч писане в полицията казах че желая разследване на и изискване на записите на камерите от банката на които ще се вижда кой и кога ме е блъснал.
полицаите отговориха че това е почти не възможно да се случи ако застрахователите не го изискват.
е въпреки всичко поради голямата стойност на изплатената щета за поправка на автомобила
все пак записите бяха изискани от полицията по молба най вероятно на застрахователите
провело се е кратко разследване и аз бях осведомен че има виновен водач който е избягал
в последствие се оказа камиона който ме е блъснал е собственост на фирма под-изпълнител на софийска вода - камиона е без действаща застраховка гражданска отговорност и преглед в деня на събитието
ЯСНО ЗАЩО НЕ Е СПРЯЛ!!!!!
e в крайна сметка има възмездие
водача е наказан
имало закони в тази държава ако се разровиш и държиш
ето къде изтичат парите с които плащам сметките си за вода всеки месец в София
-----
понеже не ми се искаше да боядисвам само 2бр детайла от автомобила и вече след повече от 70000км изминати от мен имаше доста драскотини и дребни забележки на всеки детайл от него реших че трябва да го боядисам целия
и се започна
снимките говорят сами за себе си
колата е вече на 100% готова и се движи вече
нямам врем да я спра за 2 дини за да я пастирам професионално и да мога да я снимам като ефект след цялостното боядисване в камера
снимки ще има след време
надявам се да се случи преди зимата
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 12 дек 2007 19:09
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1996
- Местоположение: София
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Уникална кола! Качи моля снимки след като я боядисаш :) Поздрави от същия голф :)
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
То като гледам 2017 са го удряли значи трябва да я направил кукла вече :D
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта