Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V - история и факти
Екстра браво уникално е голфчето и аз имах Юбилейка и много ги харесвам!Ще следя с интерес!
П.С Важно е че си жив и здрав части за коли има колкото щеш
П.С Важно е че си жив и здрав части за коли има колкото щеш
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V - история и факти
Отново да вдигна прахта от темата
Няма шанс да изкарам и 2 месеца без удари по автомобилите
Все се намира някой който да ме удари, макар и малко
Според мен на възрастните хора които нямат добри рефлекси за шофиране в отвратителния трафик в София трябва да им бъда забранено да шофират
Удари ме възрастен човек на 87 годишна възраст
Този човек не можеше да излезе от автомобила без чужда помощ.
Никакъв шанс няма да реагира бързо в ситуация и да може да спре за да не предизвика ПТП.
Лошото е че имаше претенции кой е виновен за удара и се наложи да вика КАТ да разрешава кой е крив и кой прав.
Добре че имам видео регистратор в автомобила който е запаметил момента на удара и стана ясно че аз съм в правото си и не съм виновен за причиняването на ПТП
Веднъж поне да попадна на свестни полицай от пътна полиция които да признаят видеото записано от видео регистратора за доказателство за удара и да вземат реално и справедливо решение.
Удара е доста малък - но имам доста запазен автомобил по който не желая ад има изчукване на детайли, кит и задължително ръжда след няколко месеца.
На снимките ламарината на калника е вече изправена за да не опира подкалника в гумата
Реалното състояние на удара го нямам снимано - калника беше 10см на вътре - нямах време за снимки
Реших след като не можех да намеря оригинален калник втора употреба в добро състояние да си закупя нов оригинален калник.
Ментетата от Тайван и Китай нямат нищо общо и не пасват изобщо
Поръчах си оригинален калник от Германия
Няма да кажа колко пари струва защото повечето от вас ще кажат че съм не нормален да дам толкова пари
Някой хора си купуват цял автомобил в движение на цената на 1бр оригинален калник за Голф 3
Сега предстой калника да бъде обработен против корозия от вътре с препарати и боядисан и да бъде монтира на автомобила
Ще се опитам да поръчам оригинална боя по номера в багажника
Това обаче ще се случи когато имам време
Няма шанс да изкарам и 2 месеца без удари по автомобилите
Все се намира някой който да ме удари, макар и малко
Според мен на възрастните хора които нямат добри рефлекси за шофиране в отвратителния трафик в София трябва да им бъда забранено да шофират
Удари ме възрастен човек на 87 годишна възраст
Този човек не можеше да излезе от автомобила без чужда помощ.
Никакъв шанс няма да реагира бързо в ситуация и да може да спре за да не предизвика ПТП.
Лошото е че имаше претенции кой е виновен за удара и се наложи да вика КАТ да разрешава кой е крив и кой прав.
Добре че имам видео регистратор в автомобила който е запаметил момента на удара и стана ясно че аз съм в правото си и не съм виновен за причиняването на ПТП
Веднъж поне да попадна на свестни полицай от пътна полиция които да признаят видеото записано от видео регистратора за доказателство за удара и да вземат реално и справедливо решение.
Удара е доста малък - но имам доста запазен автомобил по който не желая ад има изчукване на детайли, кит и задължително ръжда след няколко месеца.
На снимките ламарината на калника е вече изправена за да не опира подкалника в гумата
Реалното състояние на удара го нямам снимано - калника беше 10см на вътре - нямах време за снимки
Реших след като не можех да намеря оригинален калник втора употреба в добро състояние да си закупя нов оригинален калник.
Ментетата от Тайван и Китай нямат нищо общо и не пасват изобщо
Поръчах си оригинален калник от Германия
Няма да кажа колко пари струва защото повечето от вас ще кажат че съм не нормален да дам толкова пари
Някой хора си купуват цял автомобил в движение на цената на 1бр оригинален калник за Голф 3
Сега предстой калника да бъде обработен против корозия от вътре с препарати и боядисан и да бъде монтира на автомобила
Ще се опитам да поръчам оригинална боя по номера в багажника
Това обаче ще се случи когато имам време
Последна промяна от strahil_toshkov на Чет 24 мар 2016 16:41, променено общо 1 път.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V - история и факти
Dare_16V_9A написа:Екстра браво уникално е голфчето и аз имах Юбилейка и много ги харесвам!Ще следя с интерес!
П.С Важно е че си жив и здрав части за коли има колкото щеш
благодаря на колегата за хубавите думи
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Отново движение в темата.
Най после да се случи нещо позитивно
След дълга и мъчителна работа през нощта и почивните дни
след 4 месечно проектиране напасване и вграждане
си имам вече фарове с лупи RETROFIT
Повечето хора които ме познават знаят че винаги фаровете на моите коли са светли ужасно силно
(без да заслепяват никой разбира се)
Има са едно голямо НО
не ми харесват как се вързват с общата визия на автомобила
прекалено лъскави са
малко седат като на свинче звънче
все едно съм си купил сонар тайванци от илиенци.
определено ще преработя визуалната част на фаровете
визията ще бъде съобразена с общия изглед на автомобила за далечната 1996 година
ето няколко снимки на автомобила преди и след
--------------------------------------
-------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Също така след дълги размисли как да изглеждат мигачите блендите и халогенните фарове
избрах възможно най сложният но семпъл вариант.
оригинална визия с лека корекция в цветовата гама на бордовите канали които са боядисани от вътре с черен лак боя за пластмаса и стъкло
визията за фаровете е взаимствана от този модел мигач - бесен тайванец депо
capture
разликата е че при моят вариант са запазени вътрешните декорации с хоризонтална маркировка
които преливат в декорацията на халогенния фар за мъгла която е различна като покритие за да може да се отличава активния фар от блендите който седи точно под секцията за дълги светлини
за съжаление ми се наложи да ползвам автърмаркет бленди и имигачи
за което съжалих много за пореден път - много е сложно да направиш от боклук произведен в мазе в китай нещо което да има качество да работи превилно и да издържи дълго във времето напред.
надявам се че съм се справил - само времето ще покаже
ето няколко снимки преди и след
Най после да се случи нещо позитивно
След дълга и мъчителна работа през нощта и почивните дни
след 4 месечно проектиране напасване и вграждане
си имам вече фарове с лупи RETROFIT
Повечето хора които ме познават знаят че винаги фаровете на моите коли са светли ужасно силно
(без да заслепяват никой разбира се)
Има са едно голямо НО
не ми харесват как се вързват с общата визия на автомобила
прекалено лъскави са
малко седат като на свинче звънче
все едно съм си купил сонар тайванци от илиенци.
определено ще преработя визуалната част на фаровете
визията ще бъде съобразена с общия изглед на автомобила за далечната 1996 година
ето няколко снимки на автомобила преди и след
--------------------------------------
-------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Също така след дълги размисли как да изглеждат мигачите блендите и халогенните фарове
избрах възможно най сложният но семпъл вариант.
оригинална визия с лека корекция в цветовата гама на бордовите канали които са боядисани от вътре с черен лак боя за пластмаса и стъкло
визията за фаровете е взаимствана от този модел мигач - бесен тайванец депо
capture
разликата е че при моят вариант са запазени вътрешните декорации с хоризонтална маркировка
които преливат в декорацията на халогенния фар за мъгла която е различна като покритие за да може да се отличава активния фар от блендите който седи точно под секцията за дълги светлини
за съжаление ми се наложи да ползвам автърмаркет бленди и имигачи
за което съжалих много за пореден път - много е сложно да направиш от боклук произведен в мазе в китай нещо което да има качество да работи превилно и да издържи дълго във времето напред.
надявам се че съм се справил - само времето ще покаже
ето няколко снимки преди и след
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
[b]Днес кипя ползотворен труд
Напънах се в почивния ден и се по занимавах с колата
САНИТАРЕН ПОЛУДЕН
Малко измиване, (подмиване ), малко пастиране, полиране и брандиране
Някой хора ме питаха какво целя с визията на новата ми кола
това е почти търсеното от мен.
Исках колата да е висока за да мога да шофирам по пътищата на България малко по спокойно
с малко по високи гуми и задължително стоково меко и леко повдигнато окачване.
обичам да се возя комфортно
Нямам никакво желание да ми изпадат камъните от бъбреците всеки ден
Колата е евридейка на която се въртят минимум 100-150км на ден
Стремя да запазя част от оригиналната визия на автомобила.
ееее, с някой доста големи изключения заради работата която имам
ето няколко снимки[/b]
NEW VISION
HAND MADE BY
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
Страхил Тошков
Напънах се в почивния ден и се по занимавах с колата
САНИТАРЕН ПОЛУДЕН
Малко измиване, (подмиване ), малко пастиране, полиране и брандиране
Някой хора ме питаха какво целя с визията на новата ми кола
това е почти търсеното от мен.
Исках колата да е висока за да мога да шофирам по пътищата на България малко по спокойно
с малко по високи гуми и задължително стоково меко и леко повдигнато окачване.
обичам да се возя комфортно
Нямам никакво желание да ми изпадат камъните от бъбреците всеки ден
Колата е евридейка на която се въртят минимум 100-150км на ден
Стремя да запазя част от оригиналната визия на автомобила.
ееее, с някой доста големи изключения заради работата която имам
ето няколко снимки[/b]
NEW VISION
HAND MADE BY
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
Страхил Тошков
Последна промяна от strahil_toshkov на Нед 05 юни 2016 2:50, променено общо 1 път.
- beuchat
- Мнения: 1931
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Колега,адмирации за труда,но си мисля,че ако не беше пипал блендите Депо,щеше да изглежда по-добре.В момента все едно има лепени парчета изолирбанд по блендите.
- Div1k17_pld
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 25 май 2016 7:31
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Страшна голфа
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
beuchat написа:Колега,адмирации за труда,но си мисля,че ако не беше пипал блендите Депо,щеше да изглежда по-добре.В момента все едно има лепени парчета изолирбанд по блендите.
Мерси.
За белндите си прав - на снимките изглеждат точно както казваш.
обаче на живо е различно поне според мен - няма ефект от изолирбанд.
изглаждат доста добре и завършено - ако искаш звъни ми и ела да ги видиш
0884 310 898
ако не карам с тези hand made белнди което е в зависимост от доста странични фактори - доста подредена и прибрана къща си имам.
имам пълни 2 комплекта оригинални бели FER мигачи бланди и
имам HELLA оригинални халогени 3 комплекта.
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Div1k17_pld написа:Страшна голфа
Благодаря
- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Всичко много ми харесва ! Винаги съм искал оригинална 20 jahre 3ка , а тази е уникална просто като състояние , единственото което не ми харесва в тази кола в момента са стоповете според мен оригинала или hella black ще застане много по добре от тези кристални стопове , ако беше сива колата да ама на черна ...
Поздрави и успех !
Поздрави и успех !
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Да.Стоповете хич не се връзват,но ти си знаеш най-добре
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Що ми зачеквате болната тема с която съм напълно на ясно
Bai Sando и kalopo0o
напълно на ясно съм че нито фаровете нито блендите нито стоповете нито допълнителните надписи са за този автомобил.
той не заслужава да е с тези стъкларийки.
такъв автомобил трябва да се пази в оригинална визия и състояние.
но пуста работа - знаете с какво се занимавам
стоповете трябва да се кристал заради cree led tail lights
фаровете също трябва да са кристал заради оптиката
нищо
аз съм много много много много прибрана къща
освен всичко което е на колата към момента като фарове стопове бленди и мигачи......................
имам си 2 комплекта вече оригинални 2 секционни фарове hella - напълно рециклирани измити и опаковани чакащи времена в които могат да се ползват.
имам си 2 комплекта оригинални бленди и бели мигачи fer - и теса опаковани за по добри времена.
имам си 3 комплекта халогени hella - всичките напълно рециклирани с нови покрития.
1 комплект с напълно оригинална визия hella
1 комплект hellа magic color black
1 комплект hella с хром алуминизирано покритие на декорациите.
имам и 1 комплект затъмнена оригинална hellа стопове - пастирани полирани и облепени с защитно UV фолио 3М
имам и 1 комплект чисто нови hellа magic color black стопове - поръчах си ги от германия като взех колата
НИЩО НЕ СЕ ПРОДАВА!!!
Bai Sando и kalopo0o
напълно на ясно съм че нито фаровете нито блендите нито стоповете нито допълнителните надписи са за този автомобил.
той не заслужава да е с тези стъкларийки.
такъв автомобил трябва да се пази в оригинална визия и състояние.
но пуста работа - знаете с какво се занимавам
стоповете трябва да се кристал заради cree led tail lights
фаровете също трябва да са кристал заради оптиката
нищо
аз съм много много много много прибрана къща
освен всичко което е на колата към момента като фарове стопове бленди и мигачи......................
имам си 2 комплекта вече оригинални 2 секционни фарове hella - напълно рециклирани измити и опаковани чакащи времена в които могат да се ползват.
имам си 2 комплекта оригинални бленди и бели мигачи fer - и теса опаковани за по добри времена.
имам си 3 комплекта халогени hella - всичките напълно рециклирани с нови покрития.
1 комплект с напълно оригинална визия hella
1 комплект hellа magic color black
1 комплект hella с хром алуминизирано покритие на декорациите.
имам и 1 комплект затъмнена оригинална hellа стопове - пастирани полирани и облепени с защитно UV фолио 3М
имам и 1 комплект чисто нови hellа magic color black стопове - поръчах си ги от германия като взех колата
НИЩО НЕ СЕ ПРОДАВА!!!
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Най после да се получи нещо по добро като визия на фаровете
така горните основни фарове, блендите и халогените си подхождат - поне за мен
доволен съм много повече от предишния хром лъскав вариант но
има още какво да се желае.
имам идея какво ще променя още но
това може да стане след като поръчам подходящите части
една малка съпоставка
ПРЕДИ
СЛЕД
така горните основни фарове, блендите и халогените си подхождат - поне за мен
доволен съм много повече от предишния хром лъскав вариант но
има още какво да се желае.
имам идея какво ще променя още но
това може да стане след като поръчам подходящите части
една малка съпоставка
ПРЕДИ
СЛЕД
- w_smith
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Определено е по-добре така.
- toci_81
- Мнения: 189
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
- Автомобил: Golf 5 Plus TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Ботевград
Re: Моят VW Golf 3 - GTI 16V Edition - история и факти
Евала,харесва ми много голфа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: v5rov и 8 госта