Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Че е цяло, цяло е, въпросът е какво го държи под парното и дали трябва са свалям цялото табло за да го махна?
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Щипки за лайсните на покрива? Гадни, бели, пластмасови и трошливи От къде мога да си купя няколко, че днес претараших половин София и ме гледат като че говоря за извънземни
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
След дълга пауза, Сивият пак избуча по улиците - днес си го прибрах от тенекеджията. Още е доста неугледен, но от понеделник го подхващам - имам 5 дни да го събера и накича преди да отидем на събора на Шкода клуб другата седмица :-)
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Хм, ела на Соколския.
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Здравко, не мога да огрея навсякъде
На Калояново ходих за няколко часа и то с колата на жена ми.
ВАГ събора го пропускам.
Сокола също за съжаление
Много се забавих с работата по Пасата - липсата на гараж е голям минус като вали. Отделно работата ми е такава, че нямам много свободно време през седмицата.
В момента съм го докарал до там, че съм сменил двете десни врати (разказа ми се играта докато ги напасна хубаво, а реглажа на бравите е кошмарен направо) и се занимавам с окабеляването. Утре левите и после когато имам време ще бачкам по салона, газовата и т.н.
М/у другото братята германци ми свиха номер - оказа се, че има разлика в куплунзите за машинките на централното - явно въпрос на година. Та тамън опънах повечето жици и се наложи да отрежа оригиналните и да сложа тези, които взех с вратите.
Сега си търся инсталация за ел.стъклата, за да я изтегля преди да почна да събирам салона - дори да не намеря веднага комфорт модул и липсващите бутони, не е фатално - тях мога да ги насадя в движение.
На Калояново ходих за няколко часа и то с колата на жена ми.
ВАГ събора го пропускам.
Сокола също за съжаление
Много се забавих с работата по Пасата - липсата на гараж е голям минус като вали. Отделно работата ми е такава, че нямам много свободно време през седмицата.
В момента съм го докарал до там, че съм сменил двете десни врати (разказа ми се играта докато ги напасна хубаво, а реглажа на бравите е кошмарен направо) и се занимавам с окабеляването. Утре левите и после когато имам време ще бачкам по салона, газовата и т.н.
М/у другото братята германци ми свиха номер - оказа се, че има разлика в куплунзите за машинките на централното - явно въпрос на година. Та тамън опънах повечето жици и се наложи да отрежа оригиналните и да сложа тези, които взех с вратите.
Сега си търся инсталация за ел.стъклата, за да я изтегля преди да почна да събирам салона - дори да не намеря веднага комфорт модул и липсващите бутони, не е фатално - тях мога да ги насадя в движение.
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Напредвам бавно - вратите са качени и окабелени (във вторник ще имам и кабелите за стъклата), всички машинки за централното са свързани и най-накрая имам централно и на багажника.
Качих и задната броня с теглича, изтеглих му кабелите и....е, тук се почнаха ядовете.
Според тази тема: viewtopic.php?t=165864 на левия стоп има 5 букси, с надписани клеми. Е да, ама не - моите стопове са френски и скапаните ми.....ии не са сметнали за нужно да надпишат клемите. Освен това клемите са подредени по друг начин....
Освен масата, която е ясна, всичко друго ще трябва да го звъня - поредната губивремка
Качих и задната броня с теглича, изтеглих му кабелите и....е, тук се почнаха ядовете.
Според тази тема: viewtopic.php?t=165864 на левия стоп има 5 букси, с надписани клеми. Е да, ама не - моите стопове са френски и скапаните ми.....ии не са сметнали за нужно да надпишат клемите. Освен това клемите са подредени по друг начин....
Освен масата, която е ясна, всичко друго ще трябва да го звъня - поредната губивремка
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Малко напредък.
Копирах окабеляването на теглича - отидох при един човечец и го помолих да погледна как е свързан неговият. Всичко е навързано и сега остава да си намеря ремарке, за да тествам връзките. И така и така се зарових в кабелите на стоповете - взех, че си поиграх и вече имам две светлини за мъгла отзад. Десният стоп на капака има фасунка, но не е разпробит за крушка, а и не е окабелен - има окабеляване само за светлината за заден ход. Изтеглих още едно жило м/у двата стопа на капака и вече светим симетрично
Ел. стъклата са окабелени, всички бутони са накичени и всичко работи супер. Само бутонът на предна дясна врата го сложих на мястото на дупката за ръчния механизъм, защото не си намерих съответната дръжка (бях я затрупал с разни боклучки, та.... ). Поне скрих дупката.
Отново се захванах с окабеляването за колоните - идеята за 8 говорителя си е актуална, но ще се наложи малко да преосмисля проекта - вече съм с предни кори с капаци и там сложих колоните от задните врати. В задните кори, с които съм сега има изрязани дупки за някакви гигантски елипси - на око 25х15см (или нещо подобно), които закрих с две декоративни решетки (остави другото, ама станаха доста приятни за окото). Идеята е да си намеря задни кори, като предните и да си ги изрежа според съответните колони. Остана ми да дръпна нови жици до багажника, защото едната е прекъсната някъде. Трябва да си взема и евробукса за плеъра, че отзад в момента е мазало
Следва пране на седалки, почистване на купето и монтаж на разните пластмасарии. Но преди това ще опитам да си изпера предния мокет на място, че не ми се демонтира таблото, за да го извадя.
Също така си търся какво да подложа под мокетите - оригиналните подложки ги няма, а не искам да слагам пак дунапрени. ПРИЕМАМ ИДЕИ
Друго питане - как е необходимо да се подготви тенекията, за да се фолират някои детайли? Трябва ли да сваля всичко до ламарина или може само да махна лака и да матирам боята?
Копирах окабеляването на теглича - отидох при един човечец и го помолих да погледна как е свързан неговият. Всичко е навързано и сега остава да си намеря ремарке, за да тествам връзките. И така и така се зарових в кабелите на стоповете - взех, че си поиграх и вече имам две светлини за мъгла отзад. Десният стоп на капака има фасунка, но не е разпробит за крушка, а и не е окабелен - има окабеляване само за светлината за заден ход. Изтеглих още едно жило м/у двата стопа на капака и вече светим симетрично
Ел. стъклата са окабелени, всички бутони са накичени и всичко работи супер. Само бутонът на предна дясна врата го сложих на мястото на дупката за ръчния механизъм, защото не си намерих съответната дръжка (бях я затрупал с разни боклучки, та.... ). Поне скрих дупката.
Отново се захванах с окабеляването за колоните - идеята за 8 говорителя си е актуална, но ще се наложи малко да преосмисля проекта - вече съм с предни кори с капаци и там сложих колоните от задните врати. В задните кори, с които съм сега има изрязани дупки за някакви гигантски елипси - на око 25х15см (или нещо подобно), които закрих с две декоративни решетки (остави другото, ама станаха доста приятни за окото). Идеята е да си намеря задни кори, като предните и да си ги изрежа според съответните колони. Остана ми да дръпна нови жици до багажника, защото едната е прекъсната някъде. Трябва да си взема и евробукса за плеъра, че отзад в момента е мазало
Следва пране на седалки, почистване на купето и монтаж на разните пластмасарии. Но преди това ще опитам да си изпера предния мокет на място, че не ми се демонтира таблото, за да го извадя.
Също така си търся какво да подложа под мокетите - оригиналните подложки ги няма, а не искам да слагам пак дунапрени. ПРИЕМАМ ИДЕИ
Друго питане - как е необходимо да се подготви тенекията, за да се фолират някои детайли? Трябва ли да сваля всичко до ламарина или може само да махна лака и да матирам боята?
- Megasquirt
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
За махането на мокета не е нужно да махаш таблото, ако автомобилът не е с климатична система. Е и с климатична система може, просто се доизрязва дупката през която се изтича конденза от изпарителя извън купето. Махаш седалките, двете пластмасови кори долу, пластмасовата кора при отвора за рейката. От страната на водача пластмасовите тапи с които е защипан мокета могат да се развиват. Естествено могат и да се извадят без въртеливи движения, но те и без това не се свалят трудно. Само от страната на пасажера има една щипка, която е много яка. Ако докато се опитваш да я извадиш с две отвертки, си мислиш че може да изкъртиш автомобила, то не дърпаш достатъчно силно. При мен излезе с голям зор, здрава, читава, но не мисля да я слагам отново. Мокета си стои идеално и без нея.
Искаме снимки вече.
Искаме снимки вече.
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
45лв. данък?! За 1,8РП 90к.с.? Или аз нещо бъркам или е станал двоен? За Ланос-ът на жената (1,5 86к.с.) плащаме 24лв.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
45лв за 90кс, 43лв за 86кс. Това казва калкулатора за София. Ако имаш действащ катализатор има отстъпка 50%
http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html
http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Мисля, че вече е 30% отстъпката за катализатора
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Може и да има отстъпка, ама не и за мен - колата е регистрирана без катализатор (в големия талон графата за катализатор е празна)
Все тая - ако тея +20лв. ме бутнат, значи съм за копане
Най-накрая бак он д роуд - днес минах и преглед и вече съм изцяло изряден (документално). И понеже Сивия не беше мърдал няколко месеца - един бърз тур из София (около 50км.) и после малко междуселско (130км.) - ако има нещо да се показва овреме. Ама няма
Сега трябва да разбера защо като заключвам с ключа, комфорт модула не ми затваря стъклата.....уж всичко е свързано и работи.......
Все тая - ако тея +20лв. ме бутнат, значи съм за копане
Най-накрая бак он д роуд - днес минах и преглед и вече съм изцяло изряден (документално). И понеже Сивия не беше мърдал няколко месеца - един бърз тур из София (около 50км.) и после малко междуселско (130км.) - ако има нещо да се показва овреме. Ама няма
Сега трябва да разбера защо като заключвам с ключа, комфорт модула не ми затваря стъклата.....уж всичко е свързано и работи.......
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
logrus написа:уж всичко е свързано и работи.......
Явно не е.
Задържаш ли ключа?
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Passat B3 1,8 моят Сив пес :-)
Задържам - 10 секунди и нищо.....По-късно ще отворя пак вратата да провертя връзките, ама съм на 99% сигурен, че нищо не съм объркал
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта