Polo 6n2 16V (stage 1 destroke)

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 6n2 16V (stage 1 destroke)

Мнениеот jocha » Сря 22 фев 2017 22:38


Дросела го портнах с няколко неща, първо с диамантени дремелчета обрах фабриячния ръб над и под клапата, на горната снимка където са двата един до друг се вижда кой точно ръб визирам и освен него се минава много грубо останалата повърхост като не съм свалял клапата, нямаше нужда,защото около нея където е позиционирана,когато е затворена така или иначе не се портва,за да няма проблеми с празния ход на колата. Портва се само под и над клапата както е затворена. След диамантения дремел минах на абразивни борчета като с тях е голямото търкане и ако нямаш машинка има два варианта или с бормашина или с винтоверт. При мен по кофти обстоятелства бормашината ми погина преди 1 месец и се наложи да действам с винтоверта като там оборотите са доста по-ниски и трябва доста търпение,защото нещата стават бавно,но стават като на всяка минута две търкане с борчето след това се пръска с WD 40 за да могат да се изчистят стружките,които са като прах набити в абразива, не се ли прави това в един момент ти въртиш ама онова не бута нищо. Другото много важно е ако се порта задължително да е под конус тоест горе най-широко надолу по-тясно като под клапата се прави на същия диаметър какъвто е непосредствено преди нея тоест ако най-горе на дросела си свалил общо 5мм надолу падат на 3мм непосредствено над клапата да кажем 2мм и под клапата пак трябва да бутнеш 2мм. Накрая след като приключиш с борчето се взимат шкурки на кичета за бормашина почва се от 60-100-240 като вече в теорията има спорни мнения за това дали и колко трябва да е гладка повърхността, някои казват, че е добре да бъде полирана, за да има максимално малко съпротивление по стените други казват, че е добре да не се полира, а да се остави примерно на 240 или 360 шкурка просто повече изтъркано така че да е максимално гладко,но да не е полирано, за да може да се получава турболенция на въздуха и да се възползваш от завихрянията, аз лично не съм го полирал и за момента не смятам. След всички процедури се почиства много обилно с WD40 и парцалче, за да падне алуминиевия прах, който остава и в общи линии е това




Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 6n2 16V (stage 1 destroke)

Мнениеот jocha » Пет 24 фев 2017 10:36


Да напиша малко като off topic,но е и пряко свързано с колата. Преди време още като слагах газта бях прдложил на хората от LPG Tech да разработят андроид програма,с която да можеш да си командваш и настройваш компютъра през таблет или телефон като тогава предложението ми беше малко в границите на абе що не си направите електрониката като mega v2,но да е само за газ.Хората ме разпитаха тогава какво точно имам предвид и помислих,че го правят от учтивост колкото да не ми кажат директно гледай си работата.Вчера обаче ме извикаха в сервиза като ме посрещнаха с думите "помниш ли идеята,която даде,е от известно време вече е реалност и искаме да ти направим подарък". Подариха ми безжичен OBD трансмитер за газовия компютър и ми инсталираха програмата за андроид като,не само че са направили това,което бях предложил,а има вариант да си изготвяш колкото си искаш вида горивни карти като можеш да ги превключваш с едно натискане на дисплея,можеш да си променяш изцяло работата на мотора,да вдигаш прекъсвач,да сваляш,да корегираш ръчно запалването,горовоподаването в милисекунди по обороти и позиция на клапата.Практически всичко,което може да ти го предостави една електроника тип мега,същото ти го предоставя и това,но само на газ
Прикачени файлове
Screenshot_20170223-160726.png


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 6n2 16V (stage 1 destroke)

Мнениеот jocha » Пон 27 фев 2017 18:21


Колата днес от нищото я харесаха и купиха така че може да се заключи темата.Поздрави


Потребителски аватар
Vw_polo_16v
Мнения: 583
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 0:07
Автомобил: VW Polo 6n Seat ibiza 1.8T
Двигател: AFH 1996 AQX 2000
Местоположение: София/Волуяк

Re: Polo 6n2 16V (stage 1 destroke)

Мнениеот Vw_polo_16v » Сря 01 мар 2017 17:16


И сега чакаме другата бегачка :)


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 6n2 16V (stage 1 destroke)

Мнениеот jocha » Сря 01 мар 2017 19:50


Тя е харесана и ще се купи до няколко дни,но реших да мина на японско предвид, че това ми беше 4-тия VW, който имах и малко разнообразие не е излишно :beer


Потребителски аватар
Vw_polo_16v
Мнения: 583
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 0:07
Автомобил: VW Polo 6n Seat ibiza 1.8T
Двигател: AFH 1996 AQX 2000
Местоположение: София/Волуяк

Re: Polo 6n2 16V (stage 1 destroke)

Мнениеот Vw_polo_16v » Чет 02 мар 2017 14:54


Прав си!
Да предположа че на някой Сивик си заложил!


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 6n2 16V (stage 1 destroke)

Мнениеот jocha » Чет 02 мар 2017 23:38


За момента съм се спрял на accord type s с 2.4 двигателя



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта