Polo 6n2 16V (stage 1 destroke)

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Polo 6n2 16V (stage 1 destroke)

Мнениеот jocha » Нед 28 фев 2016 19:48


Дойде ред на следващия ми(пореден) проект,а именно vw polo 6n2 1.4 16v. Колата я купих средата на декември месец 2015г от първи собственик на 101 000км реални като беше точно това, което търсих в продължение на 4 месеца. Накратко 1.4 двигател с код на мотора AUA, спирачки 256мм отпред и 232мм отзад с мост с по-големите наклони, рекарото за модела и всички екстри без климатроник. Ето няколко снимки как пристигна при мен:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Имайки предвид, че е едва от 2 месеца при мен няма кой знае колко промяна, но не е и като да съм седял със скръстени ръце.Първоначално разкарах черната лепенка под левия стоп понеже доста ме дразнеше, закарах да оплетат волана с естествена кожа и се погрижих да има нещо да свири в колата...

Изображение

След това махнах оригиналните джанти и сложих тези,които ми бяха останали от предишния проект с vw lupo (rial rs815 8J et18 с гуми 195/45/15) и ги потъркалях известно време тях докато посъбера някой лев...

Изображение

Междувременно смених мап сензор, изчистих ЕГР-а,дросела,смених си свещите с оригинални NGK R каквито ги дават по каталог заедно с нови кабели и други дреболии, понеже обичам да знам, че всичко е перфектно по мотора. След около месец само каране най-накрая успях да събера някой лев и да продам и двата комплекта джанти, които ми бяхя под ръка и да си сбъдна една дълговремешна мечта или по-точно schmidt modern line 15х8J ет25 за около седмица джантите бяха при мен качих си гумите 195/45/15 и трудно бе да се опише какво беше усещането след като ги сложих...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Мислех за момент да се спра понеже доста пари излетяха по джантите, но по ирония на съдбата винаги като си кажеш спирам и излиза нещо.. :D крайното гърне си отиде и понеже имах планове за генерация, но мислех да се осъществят по към лятото, сега като нямах избор си казах, че е време да изфорсираме нещата и отново се обърнах към чичко EBAY и си поръчах гърне на TA-Technix като подмених и средното гърне с чисто ново оригинално от polo 1.6 16v и около метър тръби покрай всичко останало :D

Изображение

Изображение

За сега е това като те първа ще се поръчват койловъри на TA-Technix, ще се преправя стабилизираща щанга ще следва цялостно пастиране и още, но смятам да го задържа за момента останалото, за да е по-интересно...Поздрави :beer:

Последна промяна от jocha на Сря 22 фев 2017 10:42, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
курвата
Мнения: 221
Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
Автомобил: Polo + A3
Двигател: ABF + AGU
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 6n2 16V light project

Мнениеот курвата » Нед 28 фев 2016 19:53


Много е готино Полото колега със здраве да си я караш, едно окачване ако и измислиш ще стане много добре според мен :love.vwclub


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 6n2 16V light project

Мнениеот jocha » Нед 28 фев 2016 19:53


:th_up това е следващата стъпка но за всичко трябва да чакам,че само от ebay има това което искам


Потребителски аватар
Vw_polo_16v
Мнения: 583
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 0:07
Автомобил: VW Polo 6n Seat ibiza 1.8T
Двигател: AFH 1996 AQX 2000
Местоположение: София/Волуяк

Re: Polo 6n2 16V (сивушко)

Мнениеот Vw_polo_16v » Пон 29 фев 2016 14:16


Записвам се за темата!


Потребителски аватар
skary9
Мнения: 771
Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
Автомобил: Vw MK3
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Polo 6n2 16V (сивушко)

Мнениеот skary9 » Пон 29 фев 2016 17:52


Не се спря със сменянето на коли, но както и другите и този де развива много добре :)
Успех :th_up


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 6n2 16V (сивушко)

Мнениеот jocha » Пон 29 фев 2016 18:13


Благодаря :th_up лупото идваше прекомерно малко и от към габарити и от към двигател, а обстоятелствата наложиха да търся нещо малко по-голямо, но пак да е практично за в града.Ако имах възможността да поддържам две коли най-вероятно щях да го запазя, за абсолютно градски насочена кола, да си се возиш сам или с максимум още един,да ти гори малко и да си се мушиш по тясни парко места,без да ти се налага да товариш нещо в багажника или да излизаш на път с ограничение над 50, беше перфектна, но за жалост до там с плюсовете...багажника имаше място за газова бутилка 15л. или казано иначе една педя + куфарче малко с инструменти и бутилка от минерална вода 1.5л и беше пълен догоре, а недай си боже да излезеш на извънградски път или пък магистралата и часовете се превръщаха в години :Mr Green Fun :beer


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2 16V (сивушко)

Мнениеот Snuupy » Сря 02 мар 2016 11:01


Браво колега, страхотна колица си взел! Много безаварийни киломери с нея! Само, ако обшиеш волана с кожа и червен конец, вместо кондомчето, с което си, ще е приказка. Като дойдат и койловете ще стане маниа! :)


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Polo 6n2 16V (сивушко)

Мнениеот golfmk1 » Сря 02 мар 2016 11:06


75 или 101 кончета бягат под капака :rolleyes


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 6n2 16V (сивушко)

Мнениеот jocha » Сря 02 мар 2016 12:06


Относно волана в по-следващ етап ще се прави по-добре, а за мотора 75 катърчета е, но конверсията към 101 не е нищо сложно и вече ги имам някои части.Иначе дюзите се сменят, дросел се сменя,компютъра се подкарва с unitronic и слагаш всмукателен колектор от 101 коня поло или 125 коня поло.вече според колко искаш да го засилваш, със 101 коньовия колектор и останалото си вадиш 105 катъра без проблем ако сложиш по-големия с добра настройка на компа вади около 110-115 :th_up За момента събирам части освен всичко друго, което планирам и дай боже скоро да може да си го подкарам във вариант около 100 коня. А за момента от двигателя като двигател само хубави неща мога да кажа доста е жив конкретно моя мотор и аз не случайно взех 75 коня версията. Въртящия момент идва 1000 оборота по-надолу спрямо 101 коня,а е 126Нм и на двата мотора, при 101 коня максималната мощност идва на 5500 оборота при моя е на 4200 и най-същественото при 75-то коня е че двигателя си тръгва от доста ниски обороти още от 1800 оборота усещаш как има тяга и спокойно може да си караш градско до 2000 оборота и да си се движиш на едно с трафика даже бих казал една идея по-бързо,което за 16V мотор ме впечатли поне мен,имайки предвид, че съм карал разни хонди дето са 1.4 90 коня и други коли дето са малолитражни 16V и всичко искаше да се държе поне около 2500 оборота за да се движи горе долу нормално а за да усетищ че се набира трябва да е поне около 3000 :screwy


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2 16V (сивушко)

Мнениеот Snuupy » Сря 02 мар 2016 12:30


jocha написа:Относно волана в по-следващ етап ще се прави по-добре, а за мотора 75 катърчета е, но конверсията към 101 не е нищо сложно и вече ги имам някои части.Иначе дюзите се сменят, дросел се сменя,компютъра се подкарва с unitronic и слагаш всмукателен колектор от 101 коня поло или 125 коня поло.вече според колко искаш да го засилваш, със 101 коньовия колектор и останалото си вадиш 105 катъра без проблем ако сложиш по-големия с добра настройка на компа вади около 110-115 :th_up За момента събирам части освен всичко друго, което планирам и дай боже скоро да може да си го подкарам във вариант около 100 коня. А за момента от двигателя като двигател само хубави неща мога да кажа доста е жив конкретно моя мотор и аз не случайно взех 75 коня версията. Въртящия момент идва 1000 оборота по-надолу спрямо 101 коня,а е 126Нм и на двата мотора, при 101 коня максималната мощност идва на 5500 оборота при моя е на 4200 и най-същественото при 75-то коня е че двигателя си тръгва от доста ниски обороти още от 1800 оборота усещаш как има тяга и спокойно може да си караш градско до 2000 оборота и да си се движиш на едно с трафика даже бих казал една идея по-бързо,което за 16V мотор ме впечатли поне мен,имайки предвид, че съм карал разни хонди дето са 1.4 90 коня и други коли дето са малолитражни 16V и всичко искаше да се държе поне около 2500 оборота за да се движи горе долу нормално а за да усетищ че се набира трябва да е поне около 3000 :screwy

Добре си замислил ъпгрейда! Ще стане супер! Единственото, което вече не ми допада понеже карам същото, но дизелово поло. Въртящият момент... Карал съм 1.6 16V наистина ускорява добре от 0-100, но по баири и с повечко хора пак му е трудничко... Но вече зависи, кой какво търси. Полото е страхотно, продължавай в същия дух, замислял ли си фарове с лупи, от GTI или някакви афтърмаркет?


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Polo 6n2 16V (сивушко)

Мнениеот golfmk1 » Сря 02 мар 2016 12:48


Викаш GTI не върви така ли :gruebel


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 6n2 16V (сивушко)

Мнениеот jocha » Сря 02 мар 2016 12:52


Първоначално мислих за фарове с лупи, но афтърмаркет фаровете са доста грознички поне за мен, а оригиналните фарове с лупи от GTI най-евтиното, което намерих беше 800лв за 2 фара и за момента не мога да си го позволя.Наистина по баир с хора вътре е голяма мъка без значение кой 16V мотор вземеш(като при по-мощните там е една идея повече защото въртящия момент идва от 4000+ оборота) и точно проблема е не в друго,а че въртящия момент го достигат в доста високи обороти и за да се набират с товар по-баирите искат да са в около 4000 оборота и е нормално да не се набират примерно като нафтов мотор или 8V мотор, но си драпат пак доста сериозно по баирите, просто трябва да знаеш как да ги караш.Моята съм я забелязал примерно на 5-та ако карам по магистралата 140 посока софия, тогава е в 3850 оборота и си драпа без проблеми дори и с 3-ма човека вътре по баирите, но защото въртящия момент го постига на 3500 оборота.Съответно ако карам със 110-115 тогава колата е във 3000 оборота зададе ли се баира почва да омалява доста и или иска много газ да поддържа тези километри или да я оставиш да падне до към 95км/ч и да включиш 4-та и да я караш в 3600 оборота общо взето няма пълно щастие, но пък на равно си дърпа много приятно още от 2200 оборота на 5-та. Отделно разхода ми допада доста градско варира от 6 до 6.5 извънграда ако се кара с около 115 дава 5.2, все още не съм я засичал ако карам с 90 заковано колко ще е, но предполагам, че ще е около каталожните 4.8 :th_up

Последна промяна от jocha на Сря 02 мар 2016 13:06, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2 16V (сивушко)

Мнениеот Snuupy » Сря 02 мар 2016 13:03


jocha написа:Първоначално мислих за фарове с лупи, но афтърмаркет фаровете са доста грознички поне за мен, а оригиналните фарове с лупи от GTI най-евтиното, което намерих беше 800лв за 2 фара и за момента не мога да си го позволя.Наистина по баир с хора вътре е голяма мъка без значение кой 16V мотор вземеш(като при по-мощните там е една идея повече защото въртящия момент идва от 4000+ оборота) и точно проблема е не в друго,а че въртящия момент го достигат в доста високи обороти и за да се набират с товар по-баирите искат да са в около 4000.Моята съм я забелязал примерно на 5-та ако карам по магистралата 140 посока софия, тогава е в 3850 оборота и си драпа без проблеми дори и с 3-ма човека вътре по баирите, но защото въртящия момент го постига на 3500 оборота.Съответно ако карам със 110-115 тогава колата е във 3000 оборота зададе ли се баира почва да омалява доста и или иска много газ да поддържа тези километри или да я оставиш да падне до към 95км/ч и да включиш 4-та и да я караш в 3600 оборота общо взето няма пълно щастие, но пък на равно си дърпа много приятно още от 2200 оборота на 5-та. Отделно разхода ми допада доста градско варира от 6 до 6.5 извънграда ако се кара с около 115 дава 5.2, все още не съм я засякал ако карам с 90 заковано колко ще е, но предполагам, че ще е около каталожните 4.8 :th_up

Бях гледал в ebay имаше оферти за GTI фарове на доста добри цени, ebay.com, разгледай там, иначе са кофа пари, да... Афтърмаркет не са лоши, черните с лупи, но вече въпрос на вкус там... А и по-хубаво от оригинала си няма... GTI преден нож, също ще седи добре. Точно това, което описа е така, нямат много въртящ момент. При мен той идва от 2000 оборота като в пълен турбо бууст колата е в 2200. Не казвам, че не върви GTI, казвам, че малкият му въртящ момент около 150Nm не са достатъчни, поне за мен. Иначе важното, че колицата те радва, много ме учудва този градски разход, предполагам това е по големи булеварди без задръствания, защото иначе е около 8-100... Извънградския е 5.2 ако караш до макс 120км/ч нагоре вече става около 6/100. Ще я засечеш и споделиш по-подробно, но като цяло съм имал 4 полота и имам някви наблюдения, хаха. Поздрави!


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 6n2 16V (сивушко)

Мнениеот jocha » Сря 02 мар 2016 13:13


Snuupy написа:Бях гледал в ebay имаше оферти за GTI фарове на доста добри цени, ebay.com, разгледай там, иначе са кофа пари, да... Афтърмаркет не са лоши, черните с лупи, но вече въпрос на вкус там... А и по-хубаво от оригинала си няма... GTI преден нож, също ще седи добре. Точно това, което описа е така, нямат много въртящ момент. При мен той идва от 2000 оборота като в пълен турбо бууст колата е в 2200. Не казвам, че не върви GTI, казвам, че малкият му въртящ момент около 150Nm не са достатъчни, поне за мен. Иначе важното, че колицата те радва, много ме учудва този градски разход, предполагам това е по големи булеварди без задръствания, защото иначе е около 8-100... Извънградския е 5.2 ако караш до макс 120км/ч нагоре вече става около 6/100. Ще я засечеш и споделиш по-подробно, но като цяло съм имал 4 полота и имам някви наблюдения, хаха. Поздрави!


Разхода градско е в Пловдив като тука няма особено много задръствания и ако не караш в час пик между 17.30 и 18.30 през останалото време е сравнително спокойно и светофарите не са на гъсто, съответно не ти се налага особено често да правиш тръгни - спри и прочие. 8/100 ми е давала само 2 пъти и това беше, когато температурите бяха около -12 и за 3 часа обикаляне градско с колата я загасих около 10 пъти и изстиваше нацяло и после палех и директно тръгвах без да чакам особено да вдигне температура работи 10 секунди на място и потеглям.Втория път беше в София между 5 и 6 часа следобед по сточна гара и орлов мост към Младост ама тогава съжалих, че съм се раждал в тия задръствания :mrgreen A иначе за извънградско съм написал на около 115 е 5.2 на 140-150 каране към софия ми даде около 7 :th_up


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2 16V (сивушко)

Мнениеот Snuupy » Сря 02 мар 2016 15:28


Толкова е разхода, да. Много правилно си го измерил. Чудна количка е, чакаме да видим стойката с койловете, успех!



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rossko088 и 41 госта