Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Като си заговорихме за пилотоно налягане тия от ASV бяха паднали на 180bar, а моите на 170bar и умната пикаеше
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Важно е да е икономична, винаги може да се сменят пак, това не е помпа-дюза.
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Извинявам се за спама, но ми стана интересно. Разхода на гориво зависи от това на колко бара работят дюзите така ли? Какво точно представлява този стенд?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Стенда за проверка на дюзи е една ръчна помпа с манометър
За докарване на нужното пилотно налягане дюзата се отваря и се натяга пружината с подложки.
@samo_pechka AFN, AHF, ASV всички излизат с DSLA 150P 520 разпръсквачи като единствено разликата е в пилотното налягане 190bar при AFN/AHF и 220bar при ASV.
За докарване на нужното пилотно налягане дюзата се отваря и се натяга пружината с подложки.
@samo_pechka AFN, AHF, ASV всички излизат с DSLA 150P 520 разпръсквачи като единствено разликата е в пилотното налягане 190bar при AFN/AHF и 220bar при ASV.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
radi_nrj написа:..@samo_pechka AFN, AHF, ASV всички излизат с DSLA 150P 520 разпръсквачи като единствено разликата е в пилотното налягане 190bar при AFN/AHF и 220bar при ASV...
Позволи ми да не се съглася съвсем с това твърдение. Въпреки, че има вариант за отделни държави, да са и с такива . Кат.номер на разпръсквачите за ASV в моделите коли за Германия ( и почти цяла зап.Европа, не съм сигурен за пазарите на Италия и Испания , както и за бившия соц.лагер ) е следния : 0 433 175 239, т.е. са DSLA150P873 . Знам го от сигурен източник . И са наистина с по-малки дупки спрямо тези за AFN AHF ( говорим за оригинално вградените ) заради еко изискванията в съответната държава. Коментирах го и в предния си пост по темата ти.
На ALH са с още по-малки , дори доколкото се сещам имат два вида/разлики за автомат и за ръчка ( пак ALH мотор ) .
Но мисля да приключвам спора :) , домързя ме нещо малко :)
П.п. набързо намерих една таблица , проследи с какви е за ASV http://www.fuelinjection-parts.com/Bosc-SEAT.html
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Значи мощността от +20к.с се постига посредвом по голяма продължителност
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
След малко повече ровене в нета излиза, че наистина зависи от страната, за която е правен износа.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Новия Kleber Kristalp HP3 доста го похвалиха по всякакви ревюта, та реших да го пробвам
Да видим като дойде снега дали ще си оправдае очакванията.
Да видим като дойде снега дали ще си оправдае очакванията.
Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 12:30, променено общо 1 път.
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Много взеха да ги хвалят и купуват. С оглед на цената и аз започвам да се замислям като пенсионирам контитентала дали да не мина на клебер. От HP2 на другата кола съм доволен, ще правят май 4ти сезон.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Карам го от вчера, приятен е от към комфорт и шум. Да видим на мокро и снежно как ще е :)
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
- Автомобил: MB W245 07
- Двигател: B200 136hp
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Минала зима бях с такива. Доволен съм!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
На -1 пали без подгрев Малко трудно, ама пали
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
R.I.P Turbo
Garrett GT1749VA
24.09.2018 - 6.12.2018
Взех още едно VA и него ще го прегледам обстойно преди монтажа. Това скъса ос без да е пренадувало, работеше на същото налягане като старата турбина...
Garrett GT1749VA
24.09.2018 - 6.12.2018
Взех още едно VA и него ще го прегледам обстойно преди монтажа. Това скъса ос без да е пренадувало, работеше на същото налягане като старата турбина...
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Сложи едно по-истинско турбо и ще забравиш за "проблеми с турбото" за дълъг период от време.
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
- Автомобил: MB W245 07
- Двигател: B200 136hp
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Ради, може ли да дадеш съвет. В каталога дават два партномера за тия свещи
N 10140105 https://www.autodoc.bg/beru/991167
N 10302102 - с допълнително ел. подгряване. https://www.autodoc.bg/beru/991158
Как да разбера кой е моя номер без да свалям свещите? Мотора е същия като твоя ALH. Искам да сменя две, че ги мерих и едната дава 60ома, другата 16к. Останалите две са 0.2-0.3ома и мисля да не ги пипам, но искам да взема и после да ги демонтирам, че ми е неудобно иначе.
N 10140105 https://www.autodoc.bg/beru/991167
N 10302102 - с допълнително ел. подгряване. https://www.autodoc.bg/beru/991158
Как да разбера кой е моя номер без да свалям свещите? Мотора е същия като твоя ALH. Искам да сменя две, че ги мерих и едната дава 60ома, другата 16к. Останалите две са 0.2-0.3ома и мисля да не ги пипам, но искам да взема и после да ги демонтирам, че ми е неудобно иначе.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта