Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Нед 30 сеп 2018 1:56


Като си заговорихме за пилотоно налягане тия от ASV бяха паднали на 180bar, а моите на 170bar и умната пикаеше :mhihi :mhihi :mhihi




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот valiosport » Нед 30 сеп 2018 8:19


Важно е да е икономична, винаги може да се сменят пак, това не е помпа-дюза.


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот Stoyanov_Vw » Нед 30 сеп 2018 8:53


Извинявам се за спама, но ми стана интересно. Разхода на гориво зависи от това на колко бара работят дюзите така ли? Какво точно представлява този стенд?


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Пон 01 окт 2018 18:06


Стенда за проверка на дюзи е една ръчна помпа с манометър :mhihi

За докарване на нужното пилотно налягане дюзата се отваря и се натяга пружината с подложки.

@samo_pechka AFN, AHF, ASV всички излизат с DSLA 150P 520 разпръсквачи като единствено разликата е в пилотното налягане 190bar при AFN/AHF и 220bar при ASV.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8339
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот samo_pechka » Пон 01 окт 2018 19:24


radi_nrj написа:..@samo_pechka AFN, AHF, ASV всички излизат с DSLA 150P 520 разпръсквачи като единствено разликата е в пилотното налягане 190bar при AFN/AHF и 220bar при ASV...

Позволи ми да не се съглася съвсем с това твърдение. Въпреки, че има вариант за отделни държави, да са и с такива . Кат.номер на разпръсквачите за ASV в моделите коли за Германия ( и почти цяла зап.Европа, не съм сигурен за пазарите на Италия и Испания , както и за бившия соц.лагер ) е следния : 0 433 175 239, т.е. са DSLA150P873 . Знам го от сигурен източник . И са наистина с по-малки дупки спрямо тези за AFN AHF ( говорим за оригинално вградените ) заради еко изискванията в съответната държава. Коментирах го и в предния си пост по темата ти.
На ALH са с още по-малки , дори доколкото се сещам имат два вида/разлики за автомат и за ръчка ( пак ALH мотор ) .
Но мисля да приключвам спора :) , домързя ме нещо малко :)
П.п. набързо намерих една таблица , проследи с какви е за ASV http://www.fuelinjection-parts.com/Bosc-SEAT.html


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот valiosport » Пон 01 окт 2018 21:48


Значи мощността от +20к.с се постига посредвом по голяма продължителност


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Вто 02 окт 2018 10:02


След малко повече ровене в нета излиза, че наистина зависи от страната, за която е правен износа.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Чет 15 ное 2018 12:09


Новия Kleber Kristalp HP3 доста го похвалиха по всякакви ревюта, та реших да го пробвам
Изображение
Изображение

Да видим като дойде снега дали ще си оправдае очакванията.
Прикачени файлове
52480d9a761d17e3[1].jpg
b9f4d1770365a36e[1].jpg
b9f4d1770365a36e[1].jpg (71.6 KиБ) Видяна 818 пъти

Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 12:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1072
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот Tipsy » Чет 15 ное 2018 15:54


Много взеха да ги хвалят и купуват. С оглед на цената и аз започвам да се замислям като пенсионирам контитентала дали да не мина на клебер. От HP2 на другата кола съм доволен, ще правят май 4ти сезон.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот hooligan_sk » Чет 15 ное 2018 16:25


Карам го от вчера, приятен е от към комфорт и шум. Да видим на мокро и снежно как ще е :)


Lyubcho_88
Мнения: 235
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
Автомобил: MB W245 07
Двигател: B200 136hp
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот Lyubcho_88 » Пет 16 ное 2018 8:53


Минала зима бях с такива. Доволен съм!


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Пон 26 ное 2018 21:09


На -1 пали без подгрев :mhihi :mhihi :mhihi Малко трудно, ама пали



Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Пет 07 дек 2018 16:34


R.I.P Turbo
Garrett GT1749VA
24.09.2018 - 6.12.2018


Взех още едно VA и него ще го прегледам обстойно преди монтажа. Това скъса ос без да е пренадувало, работеше на същото налягане като старата турбина...


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот hvp800 » Пет 07 дек 2018 17:12


Сложи едно по-истинско турбо и ще забравиш за "проблеми с турбото" за дълъг период от време.


Lyubcho_88
Мнения: 235
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
Автомобил: MB W245 07
Двигател: B200 136hp
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот Lyubcho_88 » Пет 07 дек 2018 22:01


Ради, може ли да дадеш съвет. В каталога дават два партномера за тия свещи
N 10140105 https://www.autodoc.bg/beru/991167
N 10302102 - с допълнително ел. подгряване. https://www.autodoc.bg/beru/991158
Как да разбера кой е моя номер без да свалям свещите? Мотора е същия като твоя ALH. Искам да сменя две, че ги мерих и едната дава 60ома, другата 16к. Останалите две са 0.2-0.3ома и мисля да не ги пипам, но искам да взема и после да ги демонтирам, че ми е неудобно иначе.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom и 26 госта