Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Пет 07 дек 2018 22:06


Тия късите N 10302102 (Беру GN928) са за подгрев на антифриза.

hvp800 написа:Сложи едно по-истинско турбо и ще забравиш за "проблеми с турбото" за дълъг период от време.


Какво разбираш под "по-истинско турбо"? Колата ще я правим 140-150 коня макс.

Последна промяна от radi_nrj на Пет 07 дек 2018 22:41, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот hvp800 » Съб 08 дек 2018 7:45


radi_nrj написа:
Какво разбираш под "по-истинско турбо"? Колата ще я правим 140-150 коня макс.


Имам предвид турбо от следващите серии на Гарет. Такова, което не задръства геометрията , има по-добър поток на въздуха , и държи на по-голямо налягане :biggrin

GTB , GTC , GTD , от тези серии турбините са много по-добри от VA, VB и прочие. А и изобщо не са скъпи, нито пък трудни за намиране.
Единствено монтажа е заигравка.


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот Snuupy » Нед 09 дек 2018 9:19


radi_nrj написа:Новия Kleber Kristalp HP3 доста го похвалиха по всякакви ревюта, та реших да го пробвам
Изображение
Изображение

Да видим като дойде снега дали ще си оправдае очакванията.

Аз съм доста доволен, карам ги вече 2 месеца, на мокро, псевдо снега, където беше в София и колата е като трамвай ! Супер са !


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Вто 11 дек 2018 10:43


hvp800 написа:GTB , GTC , GTD , от тези серии турбините са много по-добри от VA, VB и прочие. А и изобщо не са скъпи, нито пък трудни за намиране.
Единствено монтажа е заигравка.


Ето това ме притеснява, трябва да се прави колектор, да се заварява, може да се наложи къстъм магистрали за високото налягане и оттичане на маслото. И всичко това за ежедневка... Отделно почти няма малки турбинки от гореизброените серии, ще трябва и гориво и то отиде на егати проекта.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот Sstefaan84 » Вто 11 дек 2018 16:21


radi_nrj написа:
hvp800 написа:GTB , GTC , GTD , от тези серии турбините са много по-добри от VA, VB и прочие. А и изобщо не са скъпи, нито пък трудни за намиране.
Единствено монтажа е заигравка.


Ето това ме притеснява, трябва да се прави колектор, да се заварява, може да се наложи къстъм магистрали за високото налягане и оттичане на маслото. И всичко това за ежедневка... Отделно почти няма малки турбинки от гореизброените серии, ще трябва и гориво и то отиде на егати проекта.

Ради имам приятел с асв и 2260 турбо, ако те интетесува да видиш как е пиши на ЛС, става въпрос за люлин. Беше с ва хибрид и я разкара и сложи 2260.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Вто 11 дек 2018 18:11


то е ясно, че човека е търсил засилване, аз малко по-бърза от сток. Иначе 2260 се намира готова за монтаж, но е много турбина за малките дюзи дето са на колата.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот hvp800 » Вто 11 дек 2018 19:57


https://m.olx.bg/ad/turbo-garrett-honey ... n=5&page=3
Ето ти идея за двеста кончета , приблизително.
Иначе gtc1646 е перфектна за около 150 конЬе , и е почти за директно вграждане .


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот samo_pechka » Сря 12 дек 2018 12:08


hvp800 написа:...

Колега може ли линк към тема за тази Garrett Honeywell GTD17V и направен 1.9тди с роторно ГНП ? Благодаря предварително.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот hvp800 » Сря 12 дек 2018 16:21


Имам познат с такава но на 2.0 тди. И знам че се представя доста добре . Лагерна е, и е желателно да се пусне водното охлаждане, за да пази турбината.
Като цяло е много добра турбина за мощности около 200 кончета.
Конкретен линк не мога да дам , а и никога не съм търсил такъв .


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот samo_pechka » Сря 12 дек 2018 18:52


Благодаря!


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Съб 29 дек 2018 0:25


Колата още няма турбо, но намаза едно табло от луксозните :mhihi

Изображение
Прикачени файлове
6f48bbeeb736492c[1].jpg

Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 12:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
sezgin.salihov
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 19 юни 2016 13:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот sezgin.salihov » Съб 05 яну 2019 3:15


браво гледам с нетърпение развитието по колата :th_up :th_up :th_up :th_up :th_up :th_up


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Нед 06 яну 2019 13:56


Най-големия цирк беше, че точно я бях приготвил за обслужване и хвърли турбина. Сега сменяме всичко наред

Изображение

Оказа, се че имаме едно излишно VB турбо и минаваме на него.
Прикачени файлове
f7157f25753e21e0[1].jpg
f7157f25753e21e0[1].jpg (44.71 KиБ) Видяна 1181 пъти

Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 12:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 06 яну 2019 14:09


Измиите кулера и турбо пътищата, че онзи де видях счупен двигател след смяна на турбо без измиване на кулера


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот hvp800 » Нед 06 яну 2019 16:29


Поне гтб1756вк сложи, макар че точно това не е най-добърия вариант, но е класи на ВБ.
Разликата в парите не е голяма , защото мнозина още си мислят , че ВБ е "баси турбото".



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта