На старата любов ми светна лампата на алтернатора в Русе.
На габарити изкарах до София без да гася колата.
Акумулатора беще паднал на 8 волта като го премерих в сервиза
Беше само за нов регулатор обаче
Поздравления за начина, по който описваш всичко
Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Аз карам 40 х. км чепосан, като самият съединител е на 170 х. км общо, като засега няма признаци на разбит маховик или съединител за смяна. То ако човек е говедо и помпи 100% газ от 1200 оборота на четвърта нищо не може да му издържи.
ПП И софтуера е важен, ако е направен да има брутален пик на въртящ момент, за да има ефекта УАУ за рибето зад волана, пак е...ва м...ката на съединителя и маховика.
Пример - имах един колега със същата октавия като моята, но със софтуер от келеша. Маховика му чукаше яко на 120 х. км. Иначе имаше ефект УАУ, до трета върти гуми както и да я караш.
Моят софтуер е леко засилен до 2 к оборота, за да не товари съединителя и после прогресивно нараства силата.
Посочените км са реални, колите са купувани от първи собственици в България.
ПП И софтуера е важен, ако е направен да има брутален пик на въртящ момент, за да има ефекта УАУ за рибето зад волана, пак е...ва м...ката на съединителя и маховика.
Пример - имах един колега със същата октавия като моята, но със софтуер от келеша. Маховика му чукаше яко на 120 х. км. Иначе имаше ефект УАУ, до трета върти гуми както и да я караш.
Моят софтуер е леко засилен до 2 к оборота, за да не товари съединителя и после прогресивно нараства силата.
Посочените км са реални, колите са купувани от първи собственици в България.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Ради колко ти излезе,цялото забавление с смяната на кутията,като цена тъй като смятам и аз мина на 6 степенна
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
1500лв за части, труда отделно като съединител си купих нов. Сега някъде по фейсбук групите гледах един да продава целия комплект за 750лв.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Хаху, ти си с надлъжен мотор.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
При него даже май е доста по-лесно и евтино. Не се сменят полуоски, за стартера и съединителя не знам.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Стартера не се сменя. Мерси за инфото, ск кутия ми е налична вече,ще мисля дали се хващам я сменям.
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
И от каква кола смяташ да сложиш 6 степ.скор.кутия?
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
От Б5.5 имам налична,само тряя я покажа на майстора дали ще стане.
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Аз ще ти кажа, кажи ми от какъв точно е.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
2,5tdi от 2002/3 по спомен беше колата,
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Почвам възстановяване на горивопроводите с тия грозно скъпи маркучи. Предлагат се само оригинални за кръглата сума от 230лв. Е аз с доволно голяма отстъпка ги смъкнах надолу
На старите им е било крайно време.
След нова година ще се сменят и тези след филтъра както и капачката на масления филтър, които за съжалени отново се предлагат само оригинални и пак за много кръгли суми
На старите им е било крайно време.
След нова година ще се сменят и тези след филтъра както и капачката на масления филтър, които за съжалени отново се предлагат само оригинални и пак за много кръгли суми
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Леле, какви са тези цени за два маркуча
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Народни, нали Volkswagen е народен автомобил
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: RE: Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Ти колко ги взеradi_nrj написа:Народни, нали Volkswagen е народен автомобил
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта