Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Да, имат защитен борд на джантата и без да са XL, но идеята ми не е да пазя само борда от ожулване. Що се отнася до поведението на пътя, още не съм успял да ги докарам да недозавиват или да презавият, на Сливен като сравних моите 60 фура с тези на други преднячки се оказа, че гумата се е справила много добре с настилката.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Напоследък само проблеми, за 2 месеца сменям рейка 2 пъти. След втората смяна замина лентовия кабел и ми блокира геометрията на турбото. Поне лентовия кабел оправихме:
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
При смяна на рейка волана трябва да е заключен.
Иначе лентовия кабел се къса.
Иначе лентовия кабел се къса.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Турбото има сериозен теч на масло още откакто купих колата, наскоро му запече и геометрията та решаваме проблема кардинално
VNT15 -> GT1749VA
Снимката е от нета, това дето съм спазарил трябва да ми го свалят от колата тия дни :)
VNT15 -> GT1749VA
Снимката е от нета, това дето съм спазарил трябва да ми го свалят от колата тия дни :)
Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 12:31, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
- Автомобил: MB W245 07
- Двигател: B200 136hp
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Здравей Ради. Да те питам нещо, понеже карам същия 1.9TDI ALH мотор, като сипваш нафта, добавяш ли двутактно масло в нея, ако да колко и на каква марка? Има огромна тема тука във форума за това, и е пълна с противоречими мнения, както и според двигателите, кое колко си заслужава. За мен е ценно твоето мнение, а и си със същия мотор.
Досега добавям BDC при зареждане, но се чудя дали да не го сменя с двутактно масло щом свърши контейнерчето?
Досега добавям BDC при зареждане, но се чудя дали да не го сменя с двутактно масло щом свърши контейнерчето?
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Чак пък пълна с противоречиви...
Същата от снимката ли ще е ? Щот с тоя колектор...
radi_nrj написа:това дето съм спазарил трябва да ми го свалят от колата тия дни
Същата от снимката ли ще е ? Щот с тоя колектор...
- georgi_boichev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
- Автомобил: E46 330d
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Габрово
- Контакти:
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Lyubcho_88 написа:Здравей Ради. Да те питам нещо, понеже карам същия 1.9TDI ALH мотор, като сипваш нафта, добавяш ли двутактно масло в нея, ако да колко и на каква марка? Има огромна тема тука във форума за това, и е пълна с противоречими мнения, както и според двигателите, кое колко си заслужава. За мен е ценно твоето мнение, а и си със същия мотор.
Досега добавям BDC при зареждане, но се чудя дали да не го сменя с двутактно масло щом свърши контейнерчето?
Карал съм AFN и добавях двутактово масло в нафтата, по меко и мазно работи мотора и няма толкова вибрации. Проблеми не съм усетил, само положително мнение за 2Т масло в нафтата мога да дам. Вземай висок клас 2Т масло, това ми е съвета!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Както написах по-горе снимката е примерна, точното 1749VA е набавено
Както и всичко необходимо за монтажа
Тръбата от последната снимка може и да не ви трябва ако колата е след 99-та година
Както и всичко необходимо за монтажа
Тръбата от последната снимка може и да не ви трябва ако колата е след 99-та година
- Прикачени файлове
-
- f2d8467e3c0540aa[1].jpg (10.74 KиБ) Видяна 979 пъти
-
- fe38fc3122ea1599[1].jpg (15.02 KиБ) Видяна 979 пъти
-
- 352d8c15f1f36cd3[1].jpg (11.93 KиБ) Видяна 979 пъти
-
- affa2db2b2e9c1c8[1].jpg (8.54 KиБ) Видяна 979 пъти
Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 12:38, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Контряга, с какво мислиш да го въртиш това турбо ако не е тайна ?
И преди да го качиш го прати поне за един баланс и флоу бенч за настройка на актуатора.
А в горния пост турбото е от 2.0 ТДИ и тамън рекох че те прекараха с турбото ама после си публикувал снимка на турбо от 1.9
И преди да го качиш го прати поне за един баланс и флоу бенч за настройка на актуатора.
А в горния пост турбото е от 2.0 ТДИ и тамън рекох че те прекараха с турбото ама после си публикувал снимка на турбо от 1.9
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Смених старата снимка да не всява повече смут, изобщо не съм погледнал колектора
Сложих дюзи от ASV проверени и стендовани на 220 бара и турбото директно го качихме на колата без никакви странични интервенции. Колата върви прекрасно, но въпреки това няма да я карам така, по-нататък ще се мапне като хората.
Сложих дюзи от ASV проверени и стендовани на 220 бара и турбото директно го качихме на колата без никакви странични интервенции. Колата върви прекрасно, но въпреки това няма да я карам така, по-нататък ще се мапне като хората.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Трябваше да търсиш дюзи от Т4 2.5 те са 0.216 с тях маалко повече ще изкараш около 160 кончета
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
И това е вариант, но мисля и жената да го карата и тия коне дето ще извади с 205-ците са и много
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
valiosport написа:Трябваше да търсиш дюзи от Т4 2.5 те са 0.216 с тях маалко повече ще изкараш около 160 кончета
Ми не всички Т4 са с 216 микрона, само тези на топ версията AHY DSLA150P764 . Отделно са на яки км повечето от тях, та състоянието им ще е съмнително. Най-добре нови разпръсквачи, само да не са ментаци.
М/у другото ако може да не се взимат DSLA150P1019 дето са на "другия" модел топ мотор на Т4 . И двата вида са за 151к.с. мотори на Т4 , но имат маалка разлика вторите (0,202мм мисля бяха ) и се "губят" част от желаните кончета.
radi_nrj написа: Сложих дюзи от ASV проверени и стендовани на 220 бара ...
radi_nrj написа: И това е вариант, но мисля и жената да го карата и тия коне дето ще извади с 205-ците са и много
На ASV не бяха ли 0,179 ? На AHF ( също и на AFN) са 205 микрона.
На ALH са 0.170 мм , пак си сложил малко по-големи нали, ма мисля не са 205 микрона ( ако са от ASV )
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
На ASV са 205 микрона и на 220 бара. На мойто бяха така.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Вероятно са ги сменяли, някога... Понеже ASV е Евро 3 , за да бъде постигнат този стандарт , са "намалили" разпръсквачите и са вдигнали пилотното с малко отгоре . ASV си е AHF, буквално , като втория е Евро2 и е заводско с 205 микрона ( с по-ниско пилотно разбира се).
Правени са тестове ( сериозни м/у другото ) дали и с 205 микрона , но на 220 бара , сложени на ASV , ще се "отрази" на Евро показанията за стандарта, оказало се с малко завишението за замърсеност ( т.е. нещо като гранична стойност за Е3 стандарт) :) и затова масово ( който е запознат разбира се ) при смяна на разпръсквачи , са слагани 205 микрона за AHF , стендовани на 220-230 пилотно. Разликата със старите е около 4-7% завишение на тягата спрямо оригиналните . Промяната е м/у 5-8к.с. в +.
П.п. не твърдя,че съм напълно прав, но при някаква интервенция по дюзи/разпръсквачи , погледни какво е написано по тях , оригиналните по ASV би трябвало да са DSLA150P873. Ако са такива... не ще да са 205 микрона ..
Но има вариант , ако колата не е от Германия, да са сложени други. За различните държави често има малки отклонения и се допускат други версии . Пример е АЕЛ мотори. Принципно е с 212 микрона, но е имало и с по-малки , особено за модели за сканд.страни
Правени са тестове ( сериозни м/у другото ) дали и с 205 микрона , но на 220 бара , сложени на ASV , ще се "отрази" на Евро показанията за стандарта, оказало се с малко завишението за замърсеност ( т.е. нещо като гранична стойност за Е3 стандарт) :) и затова масово ( който е запознат разбира се ) при смяна на разпръсквачи , са слагани 205 микрона за AHF , стендовани на 220-230 пилотно. Разликата със старите е около 4-7% завишение на тягата спрямо оригиналните . Промяната е м/у 5-8к.с. в +.
П.п. не твърдя,че съм напълно прав, но при някаква интервенция по дюзи/разпръсквачи , погледни какво е написано по тях , оригиналните по ASV би трябвало да са DSLA150P873. Ако са такива... не ще да са 205 микрона ..
Но има вариант , ако колата не е от Германия, да са сложени други. За различните държави често има малки отклонения и се допускат други версии . Пример е АЕЛ мотори. Принципно е с 212 микрона, но е имало и с по-малки , особено за модели за сканд.страни
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта