Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9315
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro
Двигател: AEL
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Пон 04 юни 2018 0:13


Да, имат защитен борд на джантата и без да са XL, но идеята ми не е да пазя само борда от ожулване. Що се отнася до поведението на пътя, още не съм успял да ги докарам да недозавиват или да презавият, на Сливен като сравних моите 60 фура с тези на други преднячки се оказа, че гумата се е справила много добре с настилката.




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9315
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro
Двигател: AEL
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Съб 14 юли 2018 22:03


Напоследък само проблеми, за 2 месеца сменям рейка 2 пъти. След втората смяна замина лентовия кабел и ми блокира геометрията на турбото. Поне лентовия кабел оправихме:


Zdravko Zankov
Мнения: 9447
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 14 юли 2018 22:59


При смяна на рейка волана трябва да е заключен.
Иначе лентовия кабел се къса.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9315
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro
Двигател: AEL
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Чет 30 авг 2018 1:42


Турбото има сериозен теч на масло още откакто купих колата, наскоро му запече и геометрията та решаваме проблема кардинално

VNT15 -> GT1749VA
Изображение

Снимката е от нета, това дето съм спазарил трябва да ми го свалят от колата тия дни :)

Последна промяна от radi_nrj на Пет 28 сеп 2018 1:08, променено общо 1 път.


Lyubcho_88
Мнения: 144
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
Автомобил: Skoda Octavia I Combi Automatic
Двигател: ALH 90hp
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот Lyubcho_88 » Вто 18 сеп 2018 17:41


Здравей Ради. Да те питам нещо, понеже карам същия 1.9TDI ALH мотор, като сипваш нафта, добавяш ли двутактно масло в нея, ако да колко и на каква марка? Има огромна тема тука във форума за това, и е пълна с противоречими мнения, както и според двигателите, кое колко си заслужава. За мен е ценно твоето мнение, а и си със същия мотор.
Досега добавям BDC при зареждане, но се чудя дали да не го сменя с двутактно масло щом свърши контейнерчето?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6316
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 сеп 2018 19:30


Чак пък пълна с противоречиви...
radi_nrj написа:това дето съм спазарил трябва да ми го свалят от колата тия дни

Същата от снимката ли ще е ? Щот с тоя колектор...


Потребителски аватар
georgi_boichev
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
Автомобил: E46 330d
Двигател:
Местоположение: Хасково-Габрово
Контакти:

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот georgi_boichev » Сря 19 сеп 2018 17:21


Lyubcho_88 написа:Здравей Ради. Да те питам нещо, понеже карам същия 1.9TDI ALH мотор, като сипваш нафта, добавяш ли двутактно масло в нея, ако да колко и на каква марка? Има огромна тема тука във форума за това, и е пълна с противоречими мнения, както и според двигателите, кое колко си заслужава. За мен е ценно твоето мнение, а и си със същия мотор.
Досега добавям BDC при зареждане, но се чудя дали да не го сменя с двутактно масло щом свърши контейнерчето?


Карал съм AFN и добавях двутактово масло в нафтата, по меко и мазно работи мотора и няма толкова вибрации. Проблеми не съм усетил, само положително мнение за 2Т масло в нафтата мога да дам. Вземай висок клас 2Т масло, това ми е съвета! :th_up


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9315
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro
Двигател: AEL
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Чет 20 сеп 2018 16:59


Както написах по-горе снимката е примерна, точното 1749VA е набавено
Изображение

Както и всичко необходимо за монтажа
Изображение
Изображение
Изображение

Тръбата от последната снимка може и да не ви трябва ако колата е след 99-та година

Също така подготвям и лек ъпгрейд на тампона на скоростите
Изображение
Изображение


valiosport
Мнения: 1254
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот valiosport » Чет 27 сеп 2018 20:13


Контряга, с какво мислиш да го въртиш това турбо ако не е тайна :mhihi ?
И преди да го качиш го прати поне за един баланс и флоу бенч за настройка на актуатора.
А в горния пост турбото е от 2.0 ТДИ и тамън рекох че те прекараха с турбото ама после си публикувал снимка на турбо от 1.9


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9315
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro
Двигател: AEL
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Пет 28 сеп 2018 1:12


Смених старата снимка да не всява повече смут, изобщо не съм погледнал колектора :mhihi

Сложих дюзи от ASV проверени и стендовани на 220 бара и турбото директно го качихме на колата без никакви странични интервенции. Колата върви прекрасно, но въпреки това няма да я карам така, по-нататък ще се мапне като хората.


valiosport
Мнения: 1254
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот valiosport » Пет 28 сеп 2018 10:31


Трябваше да търсиш дюзи от Т4 2.5 те са 0.216 с тях маалко повече ще изкараш около 160 кончета


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9315
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro
Двигател: AEL
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Пет 28 сеп 2018 13:33


И това е вариант, но мисля и жената да го карата и тия коне дето ще извади с 205-ците са и много :mhihi :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6316
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот samo_pechka » Пет 28 сеп 2018 19:03


valiosport написа:Трябваше да търсиш дюзи от Т4 2.5 те са 0.216 с тях маалко повече ще изкараш около 160 кончета

Ми не всички Т4 са с 216 микрона, само тези на топ версията AHY DSLA150P764 . Отделно са на яки км повечето от тях, та състоянието им ще е съмнително. Най-добре нови разпръсквачи, само да не са ментаци.
М/у другото ако може да не се взимат DSLA150P1019 дето са на "другия" модел топ мотор на Т4 . И двата вида са за 151к.с. мотори на Т4 , но имат маалка разлика вторите (0,202мм мисля бяха ) и се "губят" част от желаните кончета.
radi_nrj написа: Сложих дюзи от ASV проверени и стендовани на 220 бара ...

radi_nrj написа: И това е вариант, но мисля и жената да го карата и тия коне дето ще извади с 205-ците са и много :mhihi :mhihi :mhihi

На ASV не бяха ли 0,179 ? На AHF ( също и на AFN) са 205 микрона.
На ALH са 0.170 мм , пак си сложил малко по-големи нали, ма мисля не са 205 микрона ( ако са от ASV )


Потребителски аватар
helikamov
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ASV 2001
Местоположение: Велико Търново

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот helikamov » Съб 29 сеп 2018 9:20


На ASV са 205 микрона и на 220 бара. На мойто бяха така.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 6316
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот samo_pechka » Съб 29 сеп 2018 19:37


Вероятно са ги сменяли, някога... Понеже ASV е Евро 3 , за да бъде постигнат този стандарт , са "намалили" разпръсквачите и са вдигнали пилотното с малко отгоре . ASV си е AHF, буквално , като втория е Евро2 и е заводско с 205 микрона ( с по-ниско пилотно разбира се).
Правени са тестове ( сериозни м/у другото ) дали и с 205 микрона , но на 220 бара , сложени на ASV , ще се "отрази" на Евро показанията за стандарта, оказало се с малко завишението за замърсеност ( т.е. нещо като гранична стойност за Е3 стандарт) :) и затова масово ( който е запознат разбира се ) при смяна на разпръсквачи , са слагани 205 микрона за AHF , стендовани на 220-230 пилотно. Разликата със старите е около 4-7% завишение на тягата спрямо оригиналните . Промяната е м/у 5-8к.с. в +.
П.п. не твърдя,че съм напълно прав, но при някаква интервенция по дюзи/разпръсквачи , погледни какво е написано по тях , оригиналните по ASV би трябвало да са DSLA150P873. Ако са такива... не ще да са 205 микрона ..
Но има вариант , ако колата не е от Германия, да са сложени други. За различните държави често има малки отклонения и се допускат други версии . Пример е АЕЛ мотори. Принципно е с 212 микрона, но е имало и с по-малки , особено за модели за сканд.страни



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kriso_g, success и 6 госта