Здравейте колеги, регистриран съм от доста време но не пиша във форума(само чета)........тъй като съм на мнение че ако нямаш какво да кажеш(покажеш), по добре да не казваш нищо. Идеята на темата ми е да покажа колата си, подобренията които съм правил и ако мога да помогна на някой с информация..... да го направя.
Малко информация за колата:
Беше закупена от мен през 2011 г., малко след като продадох предишната ми кола(Polo 6N1). Търсенето продължи близо месец, като обиколих половин България. Накрая я открих в една автокъща в Сливен. След обстоен оглед на колата и малко пазарлък с джамбазина я спазарих на 4800 лв. Като информация тогава вървяха по 6000 лв. Окачването беше за смяна и е имала лек удар отзад.Джамбазина сам се е прецакал като е забравил да сложи крушки на стоповете. Последва пълно обслужване(ролки, ремъци и филтри) и смяна на всички носачи, накрайници и биалетки. Доста време си я карах така , докато не получих факс и не реших да боядисам тавана "черен пиано лак". Смених и говорителите на вратите с HERZ 17см. и добавих бустметър, поради проблема с зацапването на геометрията от лекото каране на колата.
Мина известно време без да правя нищо по колата освен рутинна поддръжка и обслужване, но всяко нещо си има своя край. Една сутрин ми откраднаха радиото от колата. След като пих една студена вода и поздравих роднините на крадеца веднага се замислих как да си възстановя музиката. След 2-3 разговора по телефона с моя приятел Влади(Apchih) се реших да си вградя таблет в таблото. След около месец се получи следното творение.
Тъй като идеята е копирана от неговата кола всеки който иска да си направи подобна екстра може да прочете темата му в Сеат форума. Всичко е описано много подробно и има доста снимков материал .
След много размисли реших да позасиля колата малко. Доста четох по въпроса и реших колата да е със следния сетъп:
1.Турбо хибрид 1752V на базата на моята турбина.
2.Колектор от Пасат 131 кс.
3.Разпръсквачи 0.240um
4.Челен интеркулер
5.Права генерация(неръждаема) на 60.3
6.Съединител от Ауди С2 с плътен маховик на 240мм.
7. И настройка разбира се.
След около половин година събиране на части успях да изпълня почти всички точки. Остана само точка 6 и 7, като до седмица ще завърша точка 4 и 5. За сега се получи следното нещо.
До седмица две ще постна снимки със завършената генерация и челен кулер. Всичко е закупено и налично, остава само да се монтира.
И накрая няколко снимки на колата.
Колата не е нищо особено, но на мен си ми харесва. Има много забележки, много неща за коригиране но за съжаление финансите никога не стигат. За сметка на това аз пък не се отказвам. Правя си я бавно и полека.
Лека вечер от мен и като има нещо ново ще пускам снимки.
Моят Passat B5 AFN
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Моят Passat B5 AFN
Добре си направил,всичко до момента. Колата 97ма ли е? Таблета,как точно го напасна? Решил съм и аз,сложа в моята Б5ца имам едно китайче,което седи ей така
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 7:57
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5 AFN
Да колега, 97-ма е колата. Ами общо взето си и свободно съчинение напасването. Трябва ти дремел с различни накрайници за да изрежеш старата конзола, след това правиш рамка за таблета, фиксираш я с капчица, отгоре стъкломат, кит и яко търкане. След това завършваш по избор........фолио, боя или кожа. За съжаление някъде съм затрил повечето снимки, но мисля че ще добиеш представа от наличните.
Това беше ранна бета версия и след това имаше доста промени, но става да добиеш представа.
Това беше ранна бета версия и след това имаше доста промени, но става да добиеш представа.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 1:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят Passat B5 AFN
Супер идеи и изпълнение! Адмирации за труда и хъса! Дано да нямате никакви проблеми по колата anticop!
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 7:57
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5 AFN
Благодаря колега, и аз се надявам да няма проблеми с колата .За съжаление обаче живеем в България и няма начин . Окачването пак е за смяна. Този път съм решил да рециклирам оригиналното немско, което си запазих. Дано попадна на читав майстор, че май това с рециклирането е нож с две остриета. Или ти го прави вечно или се чупи след 2000 км.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Моят Passat B5 AFN
Благодаря ти колега! За носачите,изобщо не ги рециклирай. Приятел ги рециклира ,няма и 200 км и пак се разбиха. После си взема на ATECH , вече 10К км,нема ядове аз също ще взема такива,само събера малко пари
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят Passat B5 AFN
Не го разбирам това с фолиото по уредбата - по-красиво ли става според някого? На снимка може да подлъже, но реално е зле. Някой предлагаше прахово боядисване, което е доста по-смислена операция.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 7:57
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5 AFN
На мен също не ми харесва колега. Ще се прави с кожа след време. Това е временен вариант....... по бедност.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят Passat B5 AFN
Погледни тая тема, ако си я пропуснал:
viewtopic.php?f=13&t=411877
Изглеждат по- като оригинални (нови) нещата.
viewtopic.php?f=13&t=411877
Изглеждат по- като оригинални (нови) нещата.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 7:57
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5 AFN
Благодаря колега......много ценен линк.Не бях попадал на него. След като свърша силовата част определено ще се свържа с човека.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 7:57
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5 AFN
Тези дни ще се монтира кулера. Липсваше ми едно 45 градусово коляно, но вече и то е налично.
Тръбите ще се режат и напасват на място. От турбото до кулера на 51мм и от кулера до колектора на 60.3мм.
Тръбите ще се режат и напасват на място. От турбото до кулера на 51мм и от кулера до колектора на 60.3мм.
- bbboiko2004
- Мнения: 4189
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Моят Passat B5 AFN
Много яко е станало с таблета
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 7:57
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5 AFN
Има още какво да се желае.След завършване на силовата част е се заема и с интериора..........имам доста идеи, но са свързани с финанси.А когато си баща тези неща отиват на заден план.
След това ще последва смяна на задна броня и цялостно пребоядисване.
П.П.
Утре щях да правя генерацията, но излезе че моите приятели ще имат работа и подемника ще е зает.Тъй като ми е свободен ден не мисля да скучая и ще довършим кулера.За него не ни трябва подемник.Очаквайте утре снимки.
След това ще последва смяна на задна броня и цялостно пребоядисване.
П.П.
Утре щях да правя генерацията, но излезе че моите приятели ще имат работа и подемника ще е зает.Тъй като ми е свободен ден не мисля да скучая и ще довършим кулера.За него не ни трябва подемник.Очаквайте утре снимки.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 7:57
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B5 AFN
Здравейте колеги, кулера и генерацията са завършени преди месец но нямах време да пиша. Снимките от процеса на работа също са кът, тъй като трябваше да свършим всичко за 2 дена и работата беше придружена с много нерви. След време ще ми се наложи да свалям пак предната броня и ще направя детайлни снимки. Сега пускам само наличните.
Генерация-
Кулер-
Остана само съединител и настройка.
Генерация-
Кулер-
Остана само съединител и настройка.
Re: Моят Passat B5 AFN
Страхотен проект колега! Към момента на какъв етап е? Може ли малко информация относно резултата и материалите, които са използвани, а именно:
1. Какъв е интеркулера и на каква цена може да се намери (може и на лично, ако сметнете, че ще е реклама)?
2. Има ли турбо лаг и как реагира колата с тази модефикация?
3. Виждам, че е сменен и маркуча от въздушния филтър, към турбото. Как е вързан маркуча за картерна вентилация към него и въобще вързан ли е някъде?
4. Как е захванат интеркулера (планки, планки с тампони) и къде?
Мерси и много безаварийни! ;)
1. Какъв е интеркулера и на каква цена може да се намери (може и на лично, ако сметнете, че ще е реклама)?
2. Има ли турбо лаг и как реагира колата с тази модефикация?
3. Виждам, че е сменен и маркуча от въздушния филтър, към турбото. Как е вързан маркуча за картерна вентилация към него и въобще вързан ли е някъде?
4. Как е захванат интеркулера (планки, планки с тампони) и къде?
Мерси и много безаварийни! ;)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта