Моят Passat B5 AFN

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Моят Passat B5 AFN

Мнениеот Sstefaan84 » Пет 11 яну 2019 17:30


И от мен адмирации за пасатчето, и аз имам един въпрос, а тои е кои я настроива и какви са резолтатите?




anticop
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 25 ное 2008 7:57
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: София

Re: Моят Passat B5 AFN

Мнениеот anticop » Нед 13 яну 2019 22:07


de_marco написа:Страхотен проект колега! Към момента на какъв етап е? Може ли малко информация относно резултата и материалите, които са използвани, а именно:
1. Какъв е интеркулера и на каква цена може да се намери (може и на лично, ако сметнете, че ще е реклама)?
2. Има ли турбо лаг и как реагира колата с тази модефикация?
3. Виждам, че е сменен и маркуча от въздушния филтър, към турбото. Как е вързан маркуча за картерна вентилация към него и въобще вързан ли е някъде?
4. Как е захванат интеркулера (планки, планки с тампони) и къде?
Мерси и много безаварийни! ;)


Здравейте колеги и за много години. Пасата вече не е при мен защото пробих бутало заради пикаещ разпръсквач. Това ми дойде много и реших да не го правя. Продадох го на мой близък приятел за 1000 лв. В момента колата е стокова и остава да и се монтира турбо и мап сензор. Иначе я оправихме. Остават довършителни работи. на въпросите ще отговоря по ред.

1.Кулера е най вероятно китайски и е купуван от нашенските онлайн магазини, не си спомням точно от кой. Цената май беше 150 лв. Силиконовите колена са от Али Експрес(китайски с надпис Samco :mhihi )
, скобите са от магазин Румик в Орландовци (там са най евтини :biggrin ), не ползвах алуминиеви тръби, а неръждаеми тъй като имах такива налични пък и аргон апарата с който разполагах не можеше да заварява алумин.
2. Преди да настроя колата не се караше от лаг, докато се напълни кулера минаваше цяла вечност. След ремапа всичко си дойде на мястото.
3. Да, беше вързан. Бях монтирал съд за картерна вентилация.
4. Интеркулера го хванах с 3 планки към гредата зад бронята. Монтажа го направих с нит гайки - стана много културно. Също така измайсторих по трудово нещо като тампон шпилки.
5. Ремапа го направи Пепи от Шкода клуба. Не можахме да изкараме максимума, защото съединителя взе да се предава. В последствие така и не се стигна до него.

На финала ще ви дам и един съвет. Колеги........не се занимавайте с глупости, освен ако не сте върли фенове и нямате заделени едни 2-3 хиляди лева. Аз не бях подготвен финансово, правих компромиси и си счупих колата.


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2189
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят Passat B5 AFN

Мнениеот w_smith » Пон 14 яну 2019 9:41


Достойна за уважение позиция! :th_up


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Моят Passat B5 AFN

Мнениеот Sstefaan84 » Пон 14 яну 2019 22:19


:bowdown :th_up



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта