с "малкото" 1.4 ТСИ на голф 7: София-Бургас, 130 км на темпомата, 117 средна скорост, климатроник на 20 градуса, разход по борда 5.3, на връщане 5.5 при аналогични условия.
При тази скорост шум в купето, почти никакъв.
Доволен.
Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
totopz написа:След това обратно към София без климатик и с 145 км/ч на темпомат през цялото време - в София бордът показваше 5.8/100.
За другото сравнение немога нищо да кажа, истина е че TSI шри скорости над 150км/ч започва да качва разхода по-бързо от дизела. Но в този пример разхода на бензина щеше да е грубо около 6,5/100.
ПС: напълно те разбирам за цвета, добре си направил.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Ами каквото ми се е паднало такова. Явно и да го мисля много няма да ми стане по-хубаво. Живот и здраве следващата може да е бензин
Но сега друго се сетих - не знам 1.4 TSI много по-добър ли е от 1.2 TSI, но карах Сеат Леон от 2013 пак с 7DSG и 1.2 TSI за един ден. Ами неговият разход беше осезаемо по-висок от сегашния ми голф. Тогава помня с него, че пак по маршрута София - Пазарджик и с не много бързо каране бордът показваше около 8/100, а тогава даже беше студено и карах без климатик.
Но сега друго се сетих - не знам 1.4 TSI много по-добър ли е от 1.2 TSI, но карах Сеат Леон от 2013 пак с 7DSG и 1.2 TSI за един ден. Ами неговият разход беше осезаемо по-висок от сегашния ми голф. Тогава помня с него, че пак по маршрута София - Пазарджик и с не много бързо каране бордът показваше около 8/100, а тогава даже беше студено и карах без климатик.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Да, при висока скорост 1,2TSI става особено жаден. Но аз нямам впечатление 1,6TDI да е много икономичен при скорости над 150км/ч. Твърдо над 7/100 ми дава на мен.
- cHaunepucTa
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 13:30
- Автомобил: Golf MK7 2016
- Двигател: TDI
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
hooligan_sk написа:Да, при висока скорост 1,2TSI става особено жаден. Но аз нямам впечатление 1,6TDI да е много икономичен при скорости над 150км/ч. Твърдо над 7/100 ми дава на мен.
Къде ги карате тия голфове със скорости над 150 км/ч ? :) Пък и се оплаквате, че горят.
@totopz, ти не си ли разработваш мотора и кутията още? Той разхода ще падне, ама не я гони така, остави я да се разработи малко
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
hooligan_sk написа:Да, при висока скорост 1,2TSI става особено жаден. Но аз нямам впечатление 1,6TDI да е много икономичен при скорости над 150км/ч. Твърдо над 7/100 ми дава на мен.
Да така е - и при мен така става, но на фона на други коли, които съм имал ми се струва икономична.
По магистралите през седмицата, когато няма много коли не е проблем да се кара в някой участъци съвсем спокойно и ненатоварващо с 180 км/ч. Иначе от самото каране с висока скорост се убеждавам, че няма особена файда и мисля да започна да карам по-спокойно. Просто сега ми е мерак да видя какво може колата и сигурно след като се наиграя ще се кротна.
Разработвам я уж, но нещо не ме сдържа вече да я галя винаги. Вече направих 4000 км. Все още не и давам всичката газ, докато набирам, за да не вдига много обороти, но на магистралата слагам на ръчна 7-ма и там си давам всичката газ, защото оборотите варират между 1500 и 3500 само.
cHaunepucTa, а при теб какво е положението? Как я разработваш твоята, колко километра измина с нея? От постовете ти съм останал с впечатление, че за момента я галиш и хич не я натискаш.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Междудругото при мен лампата за DPF светна преди колата да стане на 10 000км, въпреки че поне 50% от карането е по Тракия. Такаче в това отношение добре правите със стабилното извънградско каране.
- cHaunepucTa
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 13:30
- Автомобил: Golf MK7 2016
- Двигател: TDI
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
totopz написа:cHaunepucTa, а при теб какво е положението? Как я разработваш твоята, колко километра измина с нея? От постовете ти съм останал с впечатление, че за момента я галиш и хич не я натискаш.
С ръчка съм, с 5 скорости и гледам да не вдигам повече от 3000 оборота - нищо, че ми казаха просто да не влизам в червеното :)
Досега съм минал около 3500 км. Казах нагоре разхода как се движи и с всеки изминал километър разхода пада още.
Аз по принцип карам леко, горе-долу гледам да спазвам ограниченията. Един път без да искам вдигнах 160 на магистралата и бях точно на 3000 оборота на 5та, но в повечето случаи карам в ограниченията - магистрално 120-130, извънграда 90-100.
Пример ще ти дам от сутринта - София, околовръстното в 9:00 сутринта, с 80 на 5та моментния разход се движеше между 2.2 и 4.5
- cHaunepucTa
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 13:30
- Автомобил: Golf MK7 2016
- Двигател: TDI
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Да те питам нещо колега...случва ли ти се вече да влезеш в цикъл за чистене на DPF-a?
Спираш колата, гасиш и се пуска перката на макс. Заключваш колата и оная си бичи 5-6 минути след това.
Първия път ми се случи след много къса дистанция - колата още не беше загряла и се шашнах, ама после четох по форумите и разбрах, че е нормално.
Спираш колата, гасиш и се пуска перката на макс. Заключваш колата и оная си бичи 5-6 минути след това.
Първия път ми се случи след много къса дистанция - колата още не беше загряла и се шашнах, ама после четох по форумите и разбрах, че е нормално.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Няма как при загасен мотор да влезеш в регенерация
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Явно твоята 5-та е като моята 7-ма. И аз си мисля, че на 160 км/ч съм на 3000 оборота.
За момента DPF-а не съм разбрал изобщо, че съществува. Но пък аз карам предимно извънградско и често с висока скорост - респективно високи обороти по магистралата. Предполагам, че от високите обороти филтърът се чисти.
И аз гледам да не вдигам повече от 3000 оборота, но скоро като карах по магистралата при по-висока скорост оборотите отиваха на горе. Само веднъж по един наклон за момент вдигнах 210 км/ч и тогава забелязах, че вдигнах доста обороти, но не помня колко. Повече от тази скорост не съм вдигал за момента, пък и то по равно стига до 190 км/ч и от там нагоре почти не ускорява.
Колега, а ти защо си взе ръчни скорости? Предполагам надценката от 3000 лв. за автоматика не е за пренебрегване, но пък този автомат за мен лично е най-хубавото нещо в тази кола.
За момента DPF-а не съм разбрал изобщо, че съществува. Но пък аз карам предимно извънградско и често с висока скорост - респективно високи обороти по магистралата. Предполагам, че от високите обороти филтърът се чисти.
И аз гледам да не вдигам повече от 3000 оборота, но скоро като карах по магистралата при по-висока скорост оборотите отиваха на горе. Само веднъж по един наклон за момент вдигнах 210 км/ч и тогава забелязах, че вдигнах доста обороти, но не помня колко. Повече от тази скорост не съм вдигал за момента, пък и то по равно стига до 190 км/ч и от там нагоре почти не ускорява.
Колега, а ти защо си взе ръчни скорости? Предполагам надценката от 3000 лв. за автоматика не е за пренебрегване, но пък този автомат за мен лично е най-хубавото нещо в тази кола.
- cHaunepucTa
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 13:30
- Автомобил: Golf MK7 2016
- Двигател: TDI
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Andonov написа:Няма как при загасен мотор да влезеш в регенерация
Тя влиза в тоя режим преди да се загаси и като я загасиш си продължава...
- cHaunepucTa
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 13:30
- Автомобил: Golf MK7 2016
- Двигател: TDI
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
totopz написа:Колега, а ти защо си взе ръчни скорости? Предполагам надценката от 3000 лв. за автоматика не е за пренебрегване, но пък този автомат за мен лично е най-хубавото нещо в тази кола.
Нямаше надценка, бяха пуснали няколко складови коли на много добра цена и екстри и имаше само ръчка. Реално имах избор само между тая и 1.4 ТСИ ръчна.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
Следя темата, интересна е.
Да попитам колегата totopz, DSG-то вдига ли разхода и товари ли мотора както другите автоматици.
Доколкото съм чел, DSG-то не е баш автоматик - от тея с хидротрансформаторите, а по-скоро роботизирана механична кутия и съответно - не увеличава разхода и не спъва мотора.
Да попитам колегата totopz, DSG-то вдига ли разхода и товари ли мотора както другите автоматици.
Доколкото съм чел, DSG-то не е баш автоматик - от тея с хидротрансформаторите, а по-скоро роботизирана механична кутия и съответно - не увеличава разхода и не спъва мотора.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG
И аз така съм чел, че не би трябвало да вдига разхода, но няма как да сравня.
Прави впечатление, че дори и да галя педала за газта докато набирам все превключва когато е около 2000 оборота. Може би с ръчни скорости може да се превключва по-рано. Другото, което не ми харесва е, че често държи колата в града на около 1200 оборота. Според мен не трябваше да пада под 1300 - 1400, за да не се случва колата да изпада в турбо дупка.
А ти как се реши на дизела? Ако е вярно това, което разправят колегите и наистина разликата в разхода е само 1 литър то тогава и двамата с теб сме се прецакали.
Прави впечатление, че дори и да галя педала за газта докато набирам все превключва когато е около 2000 оборота. Може би с ръчни скорости може да се превключва по-рано. Другото, което не ми харесва е, че често държи колата в града на около 1200 оборота. Според мен не трябваше да пада под 1300 - 1400, за да не се случва колата да изпада в турбо дупка.
cHaunepucTa написа:Нямаше надценка, бяха пуснали няколко складови коли на много добра цена и екстри и имаше само ръчка. Реално имах избор само между тая и 1.4 ТСИ ръчна.
А ти как се реши на дизела? Ако е вярно това, което разправят колегите и наистина разликата в разхода е само 1 литър то тогава и двамата с теб сме се прецакали.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта