Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6712
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот hooligan_sk » Сря 13 юли 2016 13:59


Независимо задно окачване се ползва при моторизациите над 120кс. и разбирасе 4motion. :th_up




totopz
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
Автомобил: Vw Golf 2016
Двигател: 1600 TDI 7DSG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот totopz » Сря 13 юли 2016 14:16


Точно така, независимото задно окачване е спрямо конските сили. Мисля си, че този торсион не трябва да е чак толкова лош.

Возията я сравнявам с тази на фиестата и тя вози значително по-меко. Може би фиестата е много напред с материала, защото когато я купувах имах BMW E39 и като се качих от него във фиестата не усетих да ми друса повече. След това като тръгнах да ходя на тест драйв на различни марки коли бях учуден как всички возят като каруци и ми беше супер готино след тест драйва като се кача отново във фиестичката на мекичко.

Преди голфа имах Mercedes W211 E320 дизел, който возеше една идея по-меко от фиестата, но ударите по колелетата от разни неравности по пътя не бяха така глухи и стегнати както се усещат във фиестата и в новите коли.


Потребителски аватар
cHaunepucTa
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 13:30
Автомобил: Golf MK7 2016
Двигател: TDI

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот cHaunepucTa » Сря 13 юли 2016 14:48


Не ми прави много впечетление окачването, но ме дразни, че като гледах тестове на голф 7 преди да го взема, всички журналисти обясняваха колко е комфортна колата и просто се изненадах като покарах малко по околовръстното покрай Казичене в посока Ботевградско :)

И все пак, по другите форуми има случаи, в които са забравили да махнат транспортните ограничители на пружините, така че погледни за всеки случай :)

Кажи повече за оборудването на колата...


totopz
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
Автомобил: Vw Golf 2016
Двигател: 1600 TDI 7DSG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот totopz » Сря 13 юли 2016 15:21


Може би е нормално по нашите пътища такава кола да друса по този начин. Мисля си дали да не спадна още малко гумите, пък майната му на разхода. За пример при фиестата налягането в гумите, което съм направил е 2.2 от пред и 2 от зад. Може от там да идва меката возия, а там дори го дават по табелка да е 2.1 от пред и 1.8 от зад.

Колата е Comfortline и като цяло е доста бедна от към екстри. Има пакета "КОМФОРТ", който включва климатроник, преден и заден парктроник, мултифункционален волан, автоматични фарове и чистачки, затъмняване на вътрешното огледало и спускане на дясното външно огледало, когато включа на задна. Освен този пакет имам аудио системата Composition Media, фарове за мъгла, които се включват в завой и фабрична аларма. Общо взето все неща, които повечето коли имат. Някакви глезотийки като изключим автоматика нямам.

Иначе ми хареса, че колата има делима задна седалка, заден подлакътник, хладилна жабка и някои други дребни, но хубави екстри, които явно са серийни, защото ги нямаше като екстра, пък други производители искат пари за тях.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2074
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 13 юли 2016 15:44


Единственият способ да усетиш комфорта на една кола е като я покараш по родните пътища,така е.
В САЩ комфорта от возията на голф 3-ка и голф 7-ца, се различава само по шума в купето.

Карай си на заводските параметри колега,те не са случайно написани,защото не са имали работа инженерен състав.


totopz
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
Автомобил: Vw Golf 2016
Двигател: 1600 TDI 7DSG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот totopz » Сря 13 юли 2016 16:24


Прав си и никога не бих си позволил да не спазвам предписанията на инженерите, но както казах - те сами са дали по-ниски стойности за по-добър комфорт, като са споменали в книжката, че само ще се увеличи разхода.

Има и друго - всичките тези удари от нашите пътища с по-твърди гуми си мисля, че се отразяват зле не само на пътниците, но и на колата. Сигурно в България колата ще се разхлопа и разтропа много по-бързо отколкото примерно в Германия.


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2074
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот Vidol Nikolov » Сря 13 юли 2016 16:50


Да,многобройните дупки и неравности определено биха помогнали за разхлопване,ако такова би се получило в даден момент,но не е задължително.Въпрос на качествено изпълнение,надявам се да е хубава сглобката.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6712
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот hooligan_sk » Сря 13 юли 2016 18:51


Е... направо ме хвърляш в тъча с тая Фиеста! :icon_lol Че Форд правят много балансирани окачвания е факт. От актуалната фиеста нямам наблюдения, но пък мога да кажа че Фокус 3 не е с нищо по-комфортен от Г7... :gruebel

ПС: На 15ки карах предишния ми МК6, налягането 2.1 отпред, 2.0 отзад. Возеше чудесно, а това за разхода че ще се увеличи... така е, с 0,003л примерно. :th_up


totopz
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
Автомобил: Vw Golf 2016
Двигател: 1600 TDI 7DSG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот totopz » Сря 13 юли 2016 19:33


Нищо чудно всичко да е до налягането в гумите. Ти си карал с малко по-ниско налягане от мен и сигурно за това си бил доволен. И аз ще пробвам през уикенда и се надявам ако не по-добра возия то поне да го докарам до нивото на фиестата :smile


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6712
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот hooligan_sk » Сря 13 юли 2016 21:51


Да, налягането е изключително важно и се усеща много. Най-вече заради напълно лъжливите уреди по бензиностанциите. мен ми омръзна да карам с по половин бар сбъркано налягане и си купих читав уред. :th_up


totopz
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
Автомобил: Vw Golf 2016
Двигател: 1600 TDI 7DSG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот totopz » Чет 14 юли 2016 9:20


В събота и аз ще си поиграя. Имам от едно време една крачна помпа с манометър, на който през годините винаги съм вярвал. Пък и в крайна сметка дори да са малко по-меки най-много да вдигне леко разхода и по-бързо да съсипе гумите, но то пък за тази кола с този размер са направо без пари новите гуми така, че няма да е голям проблем.


Потребителски аватар
mukot
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
Автомобил: VW Polo V фейслифт
Двигател: TSI 90 hp 2014
Местоположение: София

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот mukot » Сря 20 юли 2016 20:41


Снайпериста е прав - окачванията са различни. 1,2 бензин и 1,6 дизел са с греда отзад /като щкода октавия и сеат леон/ 1,4 и 2,0 бензин, като и 2,0 дизел са с многораменно. Правихме сревнение с голфа на сина - 1,4 125 к.с. с 15-ки /силвър едишън/и леона на приятел със същия мотор и 17-ки джанти. Разликата е доста осезаема - окачване плюс джанти. :smile


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 347
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот Snuupy » Чет 21 юли 2016 8:58


mukot написа:Снайпериста е прав - окачванията са различни. 1,2 бензин и 1,6 дизел са с греда отзад /като щкода октавия и сеат леон/ 1,4 и 2,0 бензин, като и 2,0 дизел са с многораменно. Правихме сревнение с голфа на сина - 1,4 125 к.с. с 15-ки /силвър едишън/и леона на приятел със същия мотор и 17-ки джанти. Разликата е доста осезаема - окачване плюс джанти. :smile

Имам един въпрос? Многораменното окачване не е ли по-скъпи за поддръжка, ако изскочи нещо?
А иначе отностно комфорта, аз карам 6н2 със спортно окачване и 15-ки с 195/45, приятел кара същото, но със стандартно окачване и 14-ки 185/60/14, ами разликата е ОГРОМНА, но въпрос на вкус, мене клатещата, мека возия не ме кефи.


totopz
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
Автомобил: Vw Golf 2016
Двигател: 1600 TDI 7DSG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот totopz » Чет 21 юли 2016 14:19


Преди дни юрках голфа по магистрала Тракия. Може да се каже, че ми хареса как стои на пътя нищо, че е с 15-ки на 2.2 бара. На право не се усещаше много скоростта, а в завоите около Вакарел добре държеше с 160 - 170 км/ч. Обаче при по-високата скорост двигателя става доста шумен.
Преди имах BMW E39 от 2003 и то се държеше една идея по-добре от голфа в завоите с висока скорост.

С повечко юркане и климатик от Пазарджик до София докарах средния разход на 7.7 по борд или според мен 8.2 - 8.3 реален.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3622
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 21 юли 2016 14:25


бая юркане е било :mhihi това е един добър, към висок зимен градски разход на този двигател



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта