Моят fresh MK2 military green
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят fresh MK2
При 2Е, не са ли и двата датчика на масления охладител? Този на главата, да не би да е за температура ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
Този долния на филтъра е за високото налягане и е нормално отворен мисля, кафяв датчик. Горния в главата гаси лампата на таблото след палене и бял на цвят мисля. За кабелите, май синия е на датчика за високото налягане, ама нямам 100 процентова гаранция
Излъгах те, според този сайт http://a2resource.com/electrical/CE2.html
G2/10 High Oil Pressure Switch Oil Pressure Warning Unit Yellow
G2/11 Low Oil Pressure Switch Oil Pressure Warning Unit Blue/Black
Демек синия кабел на датчика на главата, жълтия на датчика на филтъра.
Излъгах те, според този сайт http://a2resource.com/electrical/CE2.html
G2/10 High Oil Pressure Switch Oil Pressure Warning Unit Yellow
G2/11 Low Oil Pressure Switch Oil Pressure Warning Unit Blue/Black
Демек синия кабел на датчика на главата, жълтия на датчика на филтъра.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Моя е от старата инсталация ЦЕ1,но едва ли ще има разлика в цвета на кабелите
Сега се сетих,че вчера като пробвах дали отчитат датчиците на километража,закачих синия на датчика на главата,иначе не искаше да мига лампата на маслото като колата е на контакт.
То и на снимката се вижда де.
Но не бях сигурен дали не съм ги объркал,че като увия всичко с изолирбанд и става сложно.
Сега се сетих,че вчера като пробвах дали отчитат датчиците на километража,закачих синия на датчика на главата,иначе не искаше да мига лампата на маслото като колата е на контакт.
То и на снимката се вижда де.
Но не бях сигурен дали не съм ги объркал,че като увия всичко с изолирбанд и става сложно.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
Има и централ електрик 1 http://a2resource.com/electrical/CE1.html
Кабелите са същите, просто са на различно място в бушониерата
D01 Low Oil Pressure Switch Gauge Cluster (Oil Pressure Light Controller) Blue/Black
D21 High Oil Pressure Switch Gauge Cluster (Oil Pressure Light Controller) Yellow
Кабелите са същите, просто са на различно място в бушониерата
D01 Low Oil Pressure Switch Gauge Cluster (Oil Pressure Light Controller) Blue/Black
D21 High Oil Pressure Switch Gauge Cluster (Oil Pressure Light Controller) Yellow
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Моят fresh MK2
Ако търпиш критика, не слагай filtron филтри, не им се носи добра слава, а правиш кола за чудо и приказ
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Toя ми дадоха просто,по принцип не съм имал проблеми с тази марка.
Днес му взех ново казанче за антифриза и ново жило за съединителя,но жило за километража не намерих никъде,само едни червячни колела излизат по каталог.Явно ще поръчвам от интернет отново
Днес му взех ново казанче за антифриза и ново жило за съединителя,но жило за километража не намерих никъде,само едни червячни колела излизат по каталог.Явно ще поръчвам от интернет отново
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Разхвърляните жици вече ги няма,отидоха 3 ролки текстилен изолирбанд и една нормален,само по коша.
Остана от вътре да му навържа тоците за компютъра.
Иначе стартера върти и всичко по таблото функционира.Доста играчка падна,но щом съм се хванал на хорото...
Казанчето за чистачките беше доста зле от вътре, с малко пясък и доста лашкане стана като ново.
Другото е ново от 8.50 Естествено като всичко от евро 07 не пасваше като хората и се наложи да го побългарявам,но стана.
Остана от вътре да му навържа тоците за компютъра.
Иначе стартера върти и всичко по таблото функционира.Доста играчка падна,но щом съм се хванал на хорото...
Казанчето за чистачките беше доста зле от вътре, с малко пясък и доста лашкане стана като ново.
Другото е ново от 8.50 Естествено като всичко от евро 07 не пасваше като хората и се наложи да го побългарявам,но стана.
- npu3pak
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Пет 16 фев 2007 15:20
- Автомобил: VW Passat B6 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Моят fresh MK2
Всичко става много добре, но защо не боядиса вратите и отвътре?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Първоначално само коша.Като му накича всичко както трябва и вече пали и работи се заемам и с купето.Тогава ще сваля всичко от вътре включително врати и капаци и се заемам с боядисването им.
В момента 2-ката е боядисана със евтин зелен спрей от вън,защото трябваше да мина КАТ и да я пишат в талона зелена,пък после се заемам с истинското зелено и както си трябва.Но първо трябваше моторния отсек да оправя и това отне страшно много време.
Онзи ден освежих дифузьора и перката и монтирах новия радиатор.
Маската също,че беше една очукана...
Вече всичко е монтирано на колата и маркучите са свързани.Остана да сложа ремъците и да свържа бензина и може да пробвам дали ще запали
В момента 2-ката е боядисана със евтин зелен спрей от вън,защото трябваше да мина КАТ и да я пишат в талона зелена,пък после се заемам с истинското зелено и както си трябва.Но първо трябваше моторния отсек да оправя и това отне страшно много време.
Онзи ден освежих дифузьора и перката и монтирах новия радиатор.
Маската също,че беше една очукана...
Вече всичко е монтирано на колата и маркучите са свързани.Остана да сложа ремъците и да свържа бензина и може да пробвам дали ще запали
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2
Санде, що не й сложи двойна перка от Пасат б3?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Има ли за тоя размер радиатор?И ония гумените ресни дето се веят трябват ли ми,в момента съм ги махнал.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Моят fresh MK2
Гумените ресни се затварят от подналягането пред перката, когато тя се задейства. Ако ги няма, губиш голяма част от потока на въздуха през радиатора при принудителното охлаждане.
За двойна перка от Пасат ти трябва радиатор с дължина на питата 630 mm или 675 mm, вторият е задължителен ако плануваш слагане на фабричен климатик, заради конструкцията на кондензатора. Трябват ти също съответните горен и долен маркуч към радиатора.
За двойна перка от Пасат ти трябва радиатор с дължина на питата 630 mm или 675 mm, вторият е задължителен ако плануваш слагане на фабричен климатик, заради конструкцията на кондензатора. Трябват ти също съответните горен и долен маркуч към радиатора.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2
Не съм сигурен ма май от пасата имам радиатора плюс дифузъра, перката и маркучите. Пасата е 2е мотор и има климатик.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта