Моят fresh MK2 military green

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Курт Деликуртев » Чет 03 май 2018 23:07


Ако ръждата след преобразувателя стане черна на цвят значи е добре.

Впрочем днес шефа си бе направил 3 драскотини на Ес/класата и се тюхкаше на паркинга, излезнах и пробвам по твоята рецепта ако се намокри дали изчезват драскотините. Изчезнаха, успокоих го, че за 100 евро някой ще му шлайфа драскотините и после дори няма да личи!

Благодаря бай Сандо, цена нямаш!




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Съб 05 май 2018 20:13


Тая седмица не съм свършил почти нищо,че много пипкава работа покрай това освежаване на разни планки,гайки и т.н.
Та разглобих лостовата система за сменяване на скоростите и след киснене във фосфорна киселина,която бутна всичката ръжда и мизерия по метала.После боядисах всичко и някак си успях пак да ги сглобя,като използвах жокер от синия голф,понеже е със същите скорости :biggrin
Изображение
Сложих и една по-дебела алуминиева ламарина да пази малко от изп.колектори.
Изображение
Скоростната кутия беше най-зле от към мизерия и с доста търкане и обезмаслител я докарах до състояние за боядисване.
Изображение
Изображение
и до тук с хубавите неща.Реших да закача педала на спирачките към пръта на новото серво и к*р.Пръта идва със сантиметър по-къс и ако го закача така към педала,самия педал седи по-надолу от другите и съответно ключето дето пуска стоп светлините не се натиска и те ще светят постоянно.
Сервото го свалих от голф 2 1.8 карбуратор със все планката.Остават два варианта,или самата конзола на педалите да е по-различна,или само педала на спирачките да е по-различен за голф с по-голямо серво.100 пъти го свалях и качвах и не става и не става.Някой има ли представа дали имат разлика педалите за малко и голямо серво.От към купето всичко си съвпада само дето пръта идва по-къс.
Ето го ПЕДАЛА :twisted Тук съм очертал къде му е отвора за захващане към пръта.Ако е по нагоре ще стане.
Изображение
Изображение
Та имат ли разлика тия педали :gruebel


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Вто 08 май 2018 18:28


Колеги тая кола ще я кръстя Christine като оная лошата от филма :screwy
Днес отидох до моргата от която взех сервото и от същия голф сравних педала с моя който си носех,оказаха се напълно еднакви.Викам си ок,явно конзолата на педалите може да има някаква разлика,взех я и нея и когато я монтирах за проба на колата...същата работа.Отново пръта идва къс,а са свалени от една и съща кола :banghead
Вече незнам какво да правя с това чудо невиждано.
Понеже се съмнявах да няма нещо разлики в купето,захванах директно конзолата към сервото
Изображение
Изображение
Изображение
Тука съм хванал педала към сервото и се вижда колко разстояние остава до стоп-машинката. :gruebel
Изображение
Изображение
Изображение
Тук се вижда нормалното състояние на педала и колко недостига до отвора.
Изображение
Как е възможно да се получи така,нямам представа.Пробвах да го закача към вакуума на синия голф и си работи,педала се натиска лесно,но пак си стои по същия начин. :dummy


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11895
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 08 май 2018 19:27


Ако изтеглиш пина на стоп машинката, ако е регулируем де, би ли ти правило проблем, евентуално различно ниво на педалите


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Вто 08 май 2018 20:19


Фиксиран е,а и разликата спрямо газта и съединителя е доста.
Не мога да си обясня,как едно и също нещо свалено от мен лично от една кола стои по съвсем различен начин на друга.
Тука някаква тъмна сила има :death .
Утре ще го помъча още малко и накрая го режа,навивам му резби и с преходна муфа с вътрешна резба ще си го регулирам докато си дойде до нормалното състояние.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот 110afn » Вто 08 май 2018 20:40


Аз не те разбрах така наречения прът смени ли го?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6115
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот ktamen » Вто 08 май 2018 20:58


И на мен ми се вижда прекалено лъскав, може да е сменян от предишния собственик на донора.
На добре да решиш ребуса и да го направиш как си требе.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот 110afn » Вто 08 май 2018 21:14


На моето Ауди го играх този филм и точно тук беше заровено кучето
По-голямото серво е и по-дебело. Помпата седи по-изнесена напред към двигателя. Затова си бях взел и тоя прът, който при мен е ябълковиден болт от към педала


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот pe6kata » Вто 08 май 2018 21:19


Стоп машинката ти не е в час, стеблото и трябва да е много по-дълго. Стеблото е набито при откачане на педала от сервото.


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 179
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот kazakstaneca » Вто 08 май 2018 21:42


pe6kata написа:Стоп машинката ти не е в час, стеблото и трябва да е много по-дълго. Стеблото е набито при откачане на педала от сервото.


Точно! Около 3см е тоя пин на стоп машинката.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот 110afn » Вто 08 май 2018 22:01


стоп-машинката да речем , че не е в час, но той педала не си е на мястото, по-ниско е


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот golfmk1 » Сря 09 май 2018 6:20


Стоп машинката се регулира.Просто опитай да я издърпаш.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот pe6kata » Сря 09 май 2018 7:03


Сещам се че и аз имах подобни драми. Муфа с резба и го регулираш.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот golfmk1 » Сря 09 май 2018 12:10


Реално няма логика да не става.Колкото и да има разлика в дебелината на ламарината няма как да има такава разлика.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Сря 09 май 2018 19:56


Интересното е,че на снимките сервото и конзолата са от колата донор от която аз лично си ги свалих и там педала си беше в нормално положение и опираше в стоп-машинката(и тя е от донора).
Единственото което съм правил по сервото,е че го освежих външно с черен спрей.После пробвах да го сглобя и вече беше по-късо със сантиметър :mhihi
Нямам никаква представа как по дяволите се получи така,но днес върнах конзолата,понеже моята се оказа същата.
От там в близката железария взех една муфа 10 мм,отрязах стъблото на сервото,навих му резба и си го нагласих както ми е кеф.
После го монтирах на колата и всичко заспа.
Изображение
На снимката не съм снимал,но добавих по една контра гайка,за да не се разхлабва при натискане. :th_up



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта