Ако ръждата след преобразувателя стане черна на цвят значи е добре.
Впрочем днес шефа си бе направил 3 драскотини на Ес/класата и се тюхкаше на паркинга, излезнах и пробвам по твоята рецепта ако се намокри дали изчезват драскотините. Изчезнаха, успокоих го, че за 100 евро някой ще му шлайфа драскотините и после дори няма да личи!
Благодаря бай Сандо, цена нямаш!
Моят fresh MK2 military green
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Тая седмица не съм свършил почти нищо,че много пипкава работа покрай това освежаване на разни планки,гайки и т.н.
Та разглобих лостовата система за сменяване на скоростите и след киснене във фосфорна киселина,която бутна всичката ръжда и мизерия по метала.После боядисах всичко и някак си успях пак да ги сглобя,като използвах жокер от синия голф,понеже е със същите скорости
Сложих и една по-дебела алуминиева ламарина да пази малко от изп.колектори.
Скоростната кутия беше най-зле от към мизерия и с доста търкане и обезмаслител я докарах до състояние за боядисване.
и до тук с хубавите неща.Реших да закача педала на спирачките към пръта на новото серво и к*р.Пръта идва със сантиметър по-къс и ако го закача така към педала,самия педал седи по-надолу от другите и съответно ключето дето пуска стоп светлините не се натиска и те ще светят постоянно.
Сервото го свалих от голф 2 1.8 карбуратор със все планката.Остават два варианта,или самата конзола на педалите да е по-различна,или само педала на спирачките да е по-различен за голф с по-голямо серво.100 пъти го свалях и качвах и не става и не става.Някой има ли представа дали имат разлика педалите за малко и голямо серво.От към купето всичко си съвпада само дето пръта идва по-къс.
Ето го ПЕДАЛА Тук съм очертал къде му е отвора за захващане към пръта.Ако е по нагоре ще стане.
Та имат ли разлика тия педали
Та разглобих лостовата система за сменяване на скоростите и след киснене във фосфорна киселина,която бутна всичката ръжда и мизерия по метала.После боядисах всичко и някак си успях пак да ги сглобя,като използвах жокер от синия голф,понеже е със същите скорости
Сложих и една по-дебела алуминиева ламарина да пази малко от изп.колектори.
Скоростната кутия беше най-зле от към мизерия и с доста търкане и обезмаслител я докарах до състояние за боядисване.
и до тук с хубавите неща.Реших да закача педала на спирачките към пръта на новото серво и к*р.Пръта идва със сантиметър по-къс и ако го закача така към педала,самия педал седи по-надолу от другите и съответно ключето дето пуска стоп светлините не се натиска и те ще светят постоянно.
Сервото го свалих от голф 2 1.8 карбуратор със все планката.Остават два варианта,или самата конзола на педалите да е по-различна,или само педала на спирачките да е по-различен за голф с по-голямо серво.100 пъти го свалях и качвах и не става и не става.Някой има ли представа дали имат разлика педалите за малко и голямо серво.От към купето всичко си съвпада само дето пръта идва по-къс.
Ето го ПЕДАЛА Тук съм очертал къде му е отвора за захващане към пръта.Ако е по нагоре ще стане.
Та имат ли разлика тия педали
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Колеги тая кола ще я кръстя Christine като оная лошата от филма
Днес отидох до моргата от която взех сервото и от същия голф сравних педала с моя който си носех,оказаха се напълно еднакви.Викам си ок,явно конзолата на педалите може да има някаква разлика,взех я и нея и когато я монтирах за проба на колата...същата работа.Отново пръта идва къс,а са свалени от една и съща кола
Вече незнам какво да правя с това чудо невиждано.
Понеже се съмнявах да няма нещо разлики в купето,захванах директно конзолата към сервото
Тука съм хванал педала към сервото и се вижда колко разстояние остава до стоп-машинката.
Тук се вижда нормалното състояние на педала и колко недостига до отвора.
Как е възможно да се получи така,нямам представа.Пробвах да го закача към вакуума на синия голф и си работи,педала се натиска лесно,но пак си стои по същия начин.
Днес отидох до моргата от която взех сервото и от същия голф сравних педала с моя който си носех,оказаха се напълно еднакви.Викам си ок,явно конзолата на педалите може да има някаква разлика,взех я и нея и когато я монтирах за проба на колата...същата работа.Отново пръта идва къс,а са свалени от една и съща кола
Вече незнам какво да правя с това чудо невиждано.
Понеже се съмнявах да няма нещо разлики в купето,захванах директно конзолата към сервото
Тука съм хванал педала към сервото и се вижда колко разстояние остава до стоп-машинката.
Тук се вижда нормалното състояние на педала и колко недостига до отвора.
Как е възможно да се получи така,нямам представа.Пробвах да го закача към вакуума на синия голф и си работи,педала се натиска лесно,но пак си стои по същия начин.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11895
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
Ако изтеглиш пина на стоп машинката, ако е регулируем де, би ли ти правило проблем, евентуално различно ниво на педалите
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Фиксиран е,а и разликата спрямо газта и съединителя е доста.
Не мога да си обясня,как едно и също нещо свалено от мен лично от една кола стои по съвсем различен начин на друга.
Тука някаква тъмна сила има .
Утре ще го помъча още малко и накрая го режа,навивам му резби и с преходна муфа с вътрешна резба ще си го регулирам докато си дойде до нормалното състояние.
Не мога да си обясня,как едно и също нещо свалено от мен лично от една кола стои по съвсем различен начин на друга.
Тука някаква тъмна сила има .
Утре ще го помъча още малко и накрая го режа,навивам му резби и с преходна муфа с вътрешна резба ще си го регулирам докато си дойде до нормалното състояние.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Моят fresh MK2
Аз не те разбрах така наречения прът смени ли го?
- ktamen
- Мнения: 6115
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Моят fresh MK2
И на мен ми се вижда прекалено лъскав, може да е сменян от предишния собственик на донора.
На добре да решиш ребуса и да го направиш как си требе.
На добре да решиш ребуса и да го направиш как си требе.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Моят fresh MK2
На моето Ауди го играх този филм и точно тук беше заровено кучето
По-голямото серво е и по-дебело. Помпата седи по-изнесена напред към двигателя. Затова си бях взел и тоя прът, който при мен е ябълковиден болт от към педала
По-голямото серво е и по-дебело. Помпата седи по-изнесена напред към двигателя. Затова си бях взел и тоя прът, който при мен е ябълковиден болт от към педала
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Моят fresh MK2
Стоп машинката ти не е в час, стеблото и трябва да е много по-дълго. Стеблото е набито при откачане на педала от сервото.
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят fresh MK2
pe6kata написа:Стоп машинката ти не е в час, стеблото и трябва да е много по-дълго. Стеблото е набито при откачане на педала от сервото.
Точно! Около 3см е тоя пин на стоп машинката.
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Моят fresh MK2
стоп-машинката да речем , че не е в час, но той педала не си е на мястото, по-ниско е
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Моят fresh MK2
Стоп машинката се регулира.Просто опитай да я издърпаш.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Моят fresh MK2
Сещам се че и аз имах подобни драми. Муфа с резба и го регулираш.
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Моят fresh MK2
Реално няма логика да не става.Колкото и да има разлика в дебелината на ламарината няма как да има такава разлика.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Интересното е,че на снимките сервото и конзолата са от колата донор от която аз лично си ги свалих и там педала си беше в нормално положение и опираше в стоп-машинката(и тя е от донора).
Единственото което съм правил по сервото,е че го освежих външно с черен спрей.После пробвах да го сглобя и вече беше по-късо със сантиметър
Нямам никаква представа как по дяволите се получи така,но днес върнах конзолата,понеже моята се оказа същата.
От там в близката железария взех една муфа 10 мм,отрязах стъблото на сервото,навих му резба и си го нагласих както ми е кеф.
После го монтирах на колата и всичко заспа.
На снимката не съм снимал,но добавих по една контра гайка,за да не се разхлабва при натискане.
Единственото което съм правил по сервото,е че го освежих външно с черен спрей.После пробвах да го сглобя и вече беше по-късо със сантиметър
Нямам никаква представа как по дяволите се получи така,но днес върнах конзолата,понеже моята се оказа същата.
От там в близката железария взех една муфа 10 мм,отрязах стъблото на сервото,навих му резба и си го нагласих както ми е кеф.
После го монтирах на колата и всичко заспа.
На снимката не съм снимал,но добавих по една контра гайка,за да не се разхлабва при натискане.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта