Моят fresh MK2 military green

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 179
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот kazakstaneca » Сря 30 май 2018 21:33


При 2Е, не са ли и двата датчика на масления охладител? Този на главата, да не би да е за температура ?




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 30 май 2018 21:38


Този долния на филтъра е за високото налягане и е нормално отворен мисля, кафяв датчик. Горния в главата гаси лампата на таблото след палене и бял на цвят мисля. За кабелите, май синия е на датчика за високото налягане, ама нямам 100 процентова гаранция
Излъгах те, според този сайт http://a2resource.com/electrical/CE2.html
G2/10 High Oil Pressure Switch Oil Pressure Warning Unit Yellow
G2/11 Low Oil Pressure Switch Oil Pressure Warning Unit Blue/Black

Демек синия кабел на датчика на главата, жълтия на датчика на филтъра.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Сря 30 май 2018 21:48


Моя е от старата инсталация ЦЕ1,но едва ли ще има разлика в цвета на кабелите :rolleyes
Сега се сетих,че вчера като пробвах дали отчитат датчиците на километража,закачих синия на датчика на главата,иначе не искаше да мига лампата на маслото като колата е на контакт.
То и на снимката се вижда де.
Изображение
Но не бях сигурен дали не съм ги объркал,че като увия всичко с изолирбанд и става сложно.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 31 май 2018 6:56


Има и централ електрик 1 http://a2resource.com/electrical/CE1.html
Кабелите са същите, просто са на различно място в бушониерата
D01 Low Oil Pressure Switch Gauge Cluster (Oil Pressure Light Controller) Blue/Black
D21 High Oil Pressure Switch Gauge Cluster (Oil Pressure Light Controller) Yellow


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Чет 31 май 2018 14:26


:beer


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Spas » Чет 31 май 2018 15:30


Ако търпиш критика, не слагай filtron филтри, не им се носи добра слава, а правиш кола за чудо и приказ :love.vwclub


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Чет 31 май 2018 18:47


Toя ми дадоха просто,по принцип не съм имал проблеми с тази марка.
Днес му взех ново казанче за антифриза и ново жило за съединителя,но жило за километража не намерих никъде,само едни червячни колела излизат по каталог.Явно ще поръчвам от интернет отново :confused


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Пет 01 юни 2018 20:03


Разхвърляните жици вече ги няма,отидоха 3 ролки текстилен изолирбанд и една нормален,само по коша.
Остана от вътре да му навържа тоците за компютъра.
Иначе стартера върти и всичко по таблото функционира.Доста играчка падна,но щом съм се хванал на хорото...
Казанчето за чистачките беше доста зле от вътре, с малко пясък и доста лашкане стана като ново.
Другото е ново от 8.50 :mhihi Естествено като всичко от евро 07 не пасваше като хората и се наложи да го побългарявам,но стана.
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
npu3pak
Мнения: 1292
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 15:20
Автомобил: VW Passat B6 4Motion
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот npu3pak » Пон 11 юни 2018 20:52


Всичко става много добре, но защо не боядиса вратите и отвътре?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Пон 11 юни 2018 23:04


Първоначално само коша.Като му накича всичко както трябва и вече пали и работи се заемам и с купето.Тогава ще сваля всичко от вътре включително врати и капаци и се заемам с боядисването им.
В момента 2-ката е боядисана със евтин зелен спрей от вън,защото трябваше да мина КАТ и да я пишат в талона зелена,пък после се заемам с истинското зелено и както си трябва.Но първо трябваше моторния отсек да оправя и това отне страшно много време.
Онзи ден освежих дифузьора и перката и монтирах новия радиатор.
Изображение
Маската също,че беше една очукана...
Изображение
Изображение
Вече всичко е монтирано на колата и маркучите са свързани.Остана да сложа ремъците и да свържа бензина и може да пробвам дали ще запали :smile


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 11 юни 2018 23:11


:bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот stefan4o » Вто 12 юни 2018 9:09


Санде, що не й сложи двойна перка от Пасат б3?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Вто 12 юни 2018 12:25


Има ли за тоя размер радиатор?И ония гумените ресни дето се веят трябват ли ми,в момента съм ги махнал.


Потребителски аватар
anrus
Мнения: 909
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот anrus » Вто 12 юни 2018 12:44


Гумените ресни се затварят от подналягането пред перката, когато тя се задейства. Ако ги няма, губиш голяма част от потока на въздуха през радиатора при принудителното охлаждане.
За двойна перка от Пасат ти трябва радиатор с дължина на питата 630 mm или 675 mm, вторият е задължителен ако плануваш слагане на фабричен климатик, заради конструкцията на кондензатора. Трябват ти също съответните горен и долен маркуч към радиатора.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот vucata » Вто 12 юни 2018 18:14


Не съм сигурен ма май от пасата имам радиатора плюс дифузъра, перката и маркучите. Пасата е 2е мотор и има климатик.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта