За обезвъздушаването... загрей двигателя на отворена капачка на разширителното казанче и ниво на макс, на студен двигател до второ завъртане на перката на радиатора.
Междувременно, докато загрява, мачкай ритмично маркучите към радиатора и към парното, докато може да си държиш пръстите без да ти пари...
Като завърти за втори път перката на радиатора и спре, спри мотора и затвори казанчето.
Моят fresh MK2 military green
- georgebonev
- Мнения: 3096
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
georgebonev написа:Ако пожелаеш, може амортисьор да сложиш вместо пръчката за предния капак...
Не че нещо, ама ако има вариант да споделиш, амортисьорчето да се монтира като на ауди или на голф 4 примерно да стои някак по изправено, щото аз монтирах два амортисьора по познатия начин, на калника и на единия болт на пантата и веднъж един камион ми го затвори върху главата. Рязко изкубах тия дивотии и си върнах щеката
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Моят fresh MK2
Мисля на 1.3 мотора термостата е на 84градуса.На твоя е на 87 градуса.Перката трябва да духа навътре към мотора!
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Моят fresh MK2
Направи ми снимка на пистовия ремък да видя нещо.
- georgebonev
- Мнения: 3096
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2
Колата купих с поставен амортисьор, в дясно, на калника. Наден съвсем малко със заварка, за да стои капака по-изправен.
Утре ще видя колко нютона беше и каква е дължината и ще пиша тук, ако Бат Сандо позволи или му е интересно
Утре ще видя колко нютона беше и каква е дължината и ще пиша тук, ако Бат Сандо позволи или му е интересно
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: Моят fresh MK2
golfmk1 написа:Направи ми снимка на пистовия ремък да видя нещо.
Ако е като на 1.8 мотора нищо чудно да е поставен неправилно и да върти помпата на обратно. Макар че моята я карах 4-5 години така и не ми е загрявала.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Пистовия върти само атернатора,малко му преправих ролката,понеже вече няма компресор за климатика.
Трапецовидния си е същия с който си беше мотора.Той върти водната помпа и хидравликата.
Утре ще му щракна една снимка,но няма нищо необичайно на пръв поглед.
Иначе термостата е на 87 гр. бях го купувал нов за 3-ката от Радо,но като взех 2-ката се оказа,че нейния е оригиналния и стоеше отворен и си карах с него без проблем.Перката си е с 2 степени и си духа навътре.
Трапецовидния си е същия с който си беше мотора.Той върти водната помпа и хидравликата.
Утре ще му щракна една снимка,но няма нищо необичайно на пръв поглед.
Иначе термостата е на 87 гр. бях го купувал нов за 3-ката от Радо,но като взех 2-ката се оказа,че нейния е оригиналния и стоеше отворен и си карах с него без проблем.Перката си е с 2 степени и си духа навътре.
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Моят fresh MK2
В такъв случай не ми трябва снимка.Дано не бъркам но мисля ще го обезглавяваш.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Моят fresh MK2
Помисли си, да не е обърнал посоката на водната помпа, нали? :)
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Моят fresh MK2
Точно
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Колеги проблема е бил в тънкото маркучле за обезвъздушаването или по точно в новия фланец.Не беше разпробит отвора както трябва и се наложи и него да го мина с бургия 5 мм.После хубава промивка с маркуча от чешмата и всичко си дойде на мястото.
Запалих,поработи 5 минути,пусна си перката,а струята от маркучлето си беше постоянна и нивото в казанчето си стоеше на чертичката.
Ремъците е невъзможно да се объркат,понеже няма друг начин по който да ги сложа,единствено трапецовидния не е точния понеже е по-широк и леко е взел да се изяжда в краищата,но с него купих колата донор и ще го сменя по-натам.
Сега остава да му взема тампони за носачите,понеже старите са скъсани.От Ауди ТТ съм слушал,че стават понеже са по-плътни.
Стават ли на Голф 2 без никакво преправяне или да си търся за модела?
После му слагам полуоски,спирачки и т.н. и ще пробвам как върви преди да пристъпя към следващия етап от проекта,разглобяване за цялостно боядисване
Запалих,поработи 5 минути,пусна си перката,а струята от маркучлето си беше постоянна и нивото в казанчето си стоеше на чертичката.
Ремъците е невъзможно да се объркат,понеже няма друг начин по който да ги сложа,единствено трапецовидния не е точния понеже е по-широк и леко е взел да се изяжда в краищата,но с него купих колата донор и ще го сменя по-натам.
Сега остава да му взема тампони за носачите,понеже старите са скъсани.От Ауди ТТ съм слушал,че стават понеже са по-плътни.
Стават ли на Голф 2 без никакво преправяне или да си търся за модела?
После му слагам полуоски,спирачки и т.н. и ще пробвам как върви преди да пристъпя към следващия етап от проекта,разглобяване за цялостно боядисване
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Моят fresh MK2
Има как да се обърка пистовия ремък ако върти помпата.Доста често го правят.Тампоните стават директно и са изцяло плътни.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
Взимаш плътните тампони от ТТ, мисля че се предлагат и за голф 4 и се раждаш. Моите са на 80+ хил км и са още здрави
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Моят fresh MK2
К.Одаджийски написа:Взимаш плътните тампони от ТТ, мисля че се предлагат и за голф 4 и се раждаш. Моите са на 80+ хил км и са още здрави
Не се предлагат за голф 4, а за Ауди S3. Мисля, че само lemforder ги преглагат.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Моят fresh MK2
Доста производители ги предлагат.
ое номер 8N0 407 181 B
ое номер 8N0 407 181 B
дебелина: 41,0 мм, вътрешен диаметър: 13,0 мм, външен диаметър: 60,0 мм, външен диаметър: 27,0 мм, гума/метал, МЯСТО на монтаж: на предната ос отдолу, МЯСТО на монтаж: отзад, МЯСТО на монтаж: двустранен
След монтажа затегнете крепежни е болтове в компресирано състоя ие (състояние тегло без товар).
- Прикачени файлове
-
- 00352713201.bmp.jpg (13.48 KиБ) Видяна 1085 пъти
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта