Моят fresh MK2 military green

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Вто 12 юни 2018 22:29


Климатик няма да има,че филма е много голям.Само ще си сложа гумените истории,щом са важни за охлаждането.




Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Spas » Сря 13 юни 2018 9:29


За мен лично климатика е най-важната екстра. Помисли над опцията да сложиш климатик, има доста добри оферти, за 200-300 лева ще можеш да го подкараш.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 13 юни 2018 19:09


На мен Спасе ми отидоха около 300 лв, а климатикът ми беше подарък, само трябваше да си го сваля от другата кола и да го монтирам на моята. Нов филтър дехидратор, нов пресостат, нови гумички, две зареждания щото не тръгнаха перките и гръмна един маркуч, нов маркуч втора ръка. Купих и нов по голям радиатор, щото на донора беше спукан, нови перки /втора ръка/, че старите изгорели трябва и радиатора на климатика трябваше да сменя, че е поочукан, ама не изпуска и затова пасувам. Та доста повече може да отнесе един климатик на стара машина. Сигурно може и с по малко да се мине, ама трябва много късмет, особено с тия компресори на 30 години


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Сря 13 юни 2018 22:43


От донора дето купих заради мотора и скоростите беше с диавия,като компресора беше рециклиран на скоро,но всичко му е различно и въобще не мисля да се занимавам.Знам че от толедо е същия като на голф 2 понеже то на практика си е 2-ка и от него би паснало,но не ми се занимава.Даже мислех и хидравлика да не му слагам,но понеже ще се кара с 16-ки и реших да му монтирам поне нея.
Климатик наистина е най-хубавата екстра,но тая кола ще се кара рядко по принцип.На 3-ката си имам климатик и лятото си го ползвам,но тя си остава всекидневка с 15-ки :biggrin


Explode12
Мнения: 309
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Explode12 » Чет 14 юни 2018 8:06


Климатик от голф 3 си става. Даже мога да ти снимам кутията. Само тръбите не са ми ясни още. А и вече си боядисал коша, тъпо става да режеш и т.н. :D.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Spas » Чет 14 юни 2018 8:06


К.Одаджийски написа:На мен Спасе ми отидоха около 300 лв, а климатикът ми беше подарък, само трябваше да си го сваля от другата кола и да го монтирам на моята. Нов филтър дехидратор, нов пресостат, нови гумички, две зареждания щото не тръгнаха перките и гръмна един маркуч, нов маркуч втора ръка. Купих и нов по голям радиатор, щото на донора беше спукан, нови перки /втора ръка/, че старите изгорели трябва и радиатора на климатика трябваше да сменя, че е поочукан, ама не изпуска и затова пасувам. Та доста повече може да отнесе един климатик на стара машина. Сигурно може и с по малко да се мине, ама трябва много късмет, особено с тия компресори на 30 години



Аз съм присаждал 1-2 пъти, не е трудно, но като купуваш трябва да си много добре запознат. А единия път беше от работеща кола, нали се сещаш, после имаше само 70 кинта за газ :mhihi :mhihi :mhihi

Аз двойката предимно си я карам лятото, без клима не ми е много приятно, та затова писах :beer

п.п. viewtopic.php?f=83&t=471443&start=30
ето в тази тема, Владо е направил дупки на боядисан кош, много добре се е справил :love.vwclub


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Вто 19 юни 2018 19:52


И така,днес в 17 часа успях да запаля дзверо.
След няколко заявъртания на делкото,докато уцеля центровката,припука и загърмя та събра половин село. :mhihi
До тук добре,работи стабилно,държи обороти но след 3-4 минути работа взе да вдига много температурата и изхвърли антифриза през казанчето.Предполагам,че е имало супер много въздух в системата,понеже всичко беше празно.Парно нямаше,също и перката не поиска да се включи,понеже радиатора беше хладен.Оставих го да изстине малко и като отвих капачката,антифриза потъна някъде из маркучите,долях му още вода до белега.После пак запалих и парното дойде,но нещо не ми харесва тая работа понеже пак държеше високи градуси.Термостата беше сработил,понеже и двата маркуча пареха.Видях,че едвам хвърля вода през през тънкото маркучле и се оказа,че тъпия китаец не пробил достатъчно голям отвор и се наложи с бургия 5мм да го доразпробия.
После бензина свърши и я оставих така за утре.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Някой с голф 2 да каже дали щеката за капака е така,е се чудих един час как да я сложа :mhihi


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 19 юни 2018 20:01


Това там е страшна тъпня, но единствения вариант е да се разпробие на 5мм, толкова е максимумът. На пасата малкия маркуч се разклонява от големия и там също има тапа с дупка колкото кърфица. Много отдавна това нещо го избуших с една отверка и сега се обезвъздушава перфектно


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 284
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот mitko_belata » Вто 19 юни 2018 20:34


На обратно трябвв да бъде поставена щеката за предния капак


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 19 юни 2018 20:39


mitko_belata написа:На обратно трябвв да бъде поставена щеката за предния капак

Точно,на 180°


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Spas » Сря 20 юни 2018 8:31


На мен ми е и малки крива тая пръчка за предния капак, моята не е толкова.. Ще снимам довечера


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3096
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот georgebonev » Сря 20 юни 2018 9:57


Ако пожелаеш, може амортисьор да сложиш вместо пръчката за предния капак...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Сря 20 юни 2018 13:49


Има вероятност да съм сложил от 3-ката,понеже бяха на едно място,но и двете стояха неестествено нещо :gruebel


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Spas » Сря 20 юни 2018 13:56


Баш това си направил :)


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Сря 20 юни 2018 17:07


Оказа се,че пръчката е била от 3-ката :mhihi
Сега остава по-сериозния проблем с прегряването или по-точно държи 100 градуса,дори като пусна парното на макс,а перката на предния радиатор не спира.
Изображение
Термостата е от 1.3 мотора,но си е оригинален за 2.0 мотор(те са еднакви) и със стария мотор си държеше нормални градуси.
Другото което забелязах е,че перката на предния радиатор не духа равномерно топло.От лявата страна където са двата дебели маркуча духа горещо,от дясно е топло да не кажа хладно.
Нивото в казанчето се покачва от нормално до горе чак а от тънкото маркучле излиза въздух понеже водата в системата ври.
Изображение
Иначе термостата явно сработва,понеже и двата маркуча стават горещи.
Водната помпа е нова на Hepu
Остават два варианта според мен поне.Или в предния радиатор да има въздух,или термостата да не отваря на пълно и от там да ври системата. :gruebel



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта