Моят fresh MK2 military green
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
Ами не знам точния модел на карбуратора, но черния обикновено е за температурата на таблото а синия в случая мисля, че е за смукача
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2
Санде, ти си показал инжекцион бре. Там синият е за ЕКУ, черният за таблото. При теб би трябвало да са черен и червен (който е за подгрева на колектора).
Аз на моя PN имам абсолютно същия датчик на колектора. Изключих буксата му, която пуска перките малко след като купих колата. Прибирам се от морето - вентилаторът работи на 1-ва степен. Гася колата - минава 1-2-3-5-10 минути, той си работи. Видях я, че е поизстинала, но перката си работи Мисля, че тогава се обадих на колегата знайнайнай и той ме светна за една букса, която изключих отпред до радиатора, та спря да духа перката тогава. И от тогава така си седи. Ако го изключиш и спреш сигнала му към ЕКУ-то вероятно ще набие грешка. Или поне така съм чел по руските форуми за моят датчик конкретно. Реално той дава сигнал към ЕКУ и то пуска перките - луда работа.
Да, червеният всъщност не е датчик, а е шалтер. Също като тоя, дето пуска перките на радиатора. При 55-60гр. на водата прекъсва верига (или отваря, не помня нормално отворен или затворен беше) и подгревът спира да работи.
И другия въпрос е за 2Е-то.Има един температурен датчик миниатюрен,който е завит за една планка на всм.колектори и като позагрее колата лятото и пуска перките да обдухват двигателя.Та той със какъв цвят е?Кафяв със черно?Ако може някой колега със 2Е да погледне на неговия,за да съм сигурен,че тоя кабел е за него
Аз на моя PN имам абсолютно същия датчик на колектора. Изключих буксата му, която пуска перките малко след като купих колата. Прибирам се от морето - вентилаторът работи на 1-ва степен. Гася колата - минава 1-2-3-5-10 минути, той си работи. Видях я, че е поизстинала, но перката си работи Мисля, че тогава се обадих на колегата знайнайнай и той ме светна за една букса, която изключих отпред до радиатора, та спря да духа перката тогава. И от тогава така си седи. Ако го изключиш и спреш сигнала му към ЕКУ-то вероятно ще набие грешка. Или поне така съм чел по руските форуми за моят датчик конкретно. Реално той дава сигнал към ЕКУ и то пуска перките - луда работа.
Да,такава снимка намерих.Наистина единия е черен а другия червен.
Значи червения е за подгрева?
Да, червеният всъщност не е датчик, а е шалтер. Също като тоя, дето пуска перките на радиатора. При 55-60гр. на водата прекъсва верига (или отваря, не помня нормално отворен или затворен беше) и подгревът спира да работи.
Последна промяна от stefan4o на Съб 26 май 2018 17:21, променено общо 4 пъти.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Да,такава снимка намерих.Наистина единия е черен а другия червен.
Значи червения е за подгрева?
Значи червения е за подгрева?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Аха,значи ще изчезне.
А кафявия с черно,който е на 2Е-то не отива в компютъра.По-скоро управлява релето на перките,понеже като му дам маса и перките тръгват на 1-ва степен.Поне на АГГ-то беше така вързан,но и на 2Е-то датчика е същия.
На АГГ-то съм го срязал отдавна и съм го изолирал някъде по снопа и за това не съм сигурен дали тая жичка е за това,но по пътя на логиката ще е за него.
А кафявия с черно,който е на 2Е-то не отива в компютъра.По-скоро управлява релето на перките,понеже като му дам маса и перките тръгват на 1-ва степен.Поне на АГГ-то беше така вързан,но и на 2Е-то датчика е същия.
На АГГ-то съм го срязал отдавна и съм го изолирал някъде по снопа и за това не съм сигурен дали тая жичка е за това,но по пътя на логиката ще е за него.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2
Мога да видя моя с какви цветове е, ако те ориентира това. Аз съм с ЦЕ2, така че би следвало да са същите.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Ако ти се занимава,хвърли едно око
При мен е един малък и е завит на една планка на всмукателния колектор,но е бил срязан.И понеже няма обувка и не мога да се ориентирам дали кабелчето е било за него.Но пък всичко друго си е на букси и само той остава излишен
При мен е един малък и е завит на една планка на всмукателния колектор,но е бил срязан.И понеже няма обувка и не мога да се ориентирам дали кабелчето е било за него.Но пък всичко друго си е на букси и само той остава излишен
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2
Ами при мен е букса с два пина - бялосин и бял.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Ясно,явно имат разлики в схемите.А този червения датчик дето се води термошалтер,как пуска подгрева?Предполагам с някое реле,понеже кабелите не са му особено дебели,а на подгрева беше доста дебел червен кабел до колкото помня.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2
Да, точно през реле. Забравих кое беше на бушониерата.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Напредваме бавно но славно.Имаме си 4 нови свещи,нов тампон,ново масло+филтър и нови водни фланци.
Един приятел ми даде и перфектна водна метална тръба около двигателя.
Монтирах компютъра на 2Е-то и се заех с кабелажа.Горе-долу взе да заприличва на нещо,но има доста работа по него.
Тая паяжина трябва да стане в сноп
Без схема не става
Вътре е още по-зле
Минаха 2 месеца от както оскубах бушониерата и въобще не мислех,че ще успея да навържа всичко като си е било,понеже имаше доста стърчащи кабели които рязах на място.Но като закачих акумулатора всичко си заработи.Чистачки,мигачи,осветление,габарити и т.н.
Един приятел ми даде и перфектна водна метална тръба около двигателя.
Монтирах компютъра на 2Е-то и се заех с кабелажа.Горе-долу взе да заприличва на нещо,но има доста работа по него.
Тая паяжина трябва да стане в сноп
Без схема не става
Вътре е още по-зле
Минаха 2 месеца от както оскубах бушониерата и въобще не мислех,че ще успея да навържа всичко като си е било,понеже имаше доста стърчащи кабели които рязах на място.Но като закачих акумулатора всичко си заработи.Чистачки,мигачи,осветление,габарити и т.н.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
Евала младеж, става като за изложение
- T.C.T.
- Мнения: 1234
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Моят fresh MK2
Браво, това е страхотен пример как се прави swap на мотор.
Каква е идеята на колата - отново ще е всекидневка или
се превърна в поредния проект?
...и ако е първото: LPG ?
Каква е идеята на колата - отново ще е всекидневка или
се превърна в поредния проект?
...и ако е първото: LPG ?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
3-ката става ежедневка с 15-ки,а тая ще остане за уикендите.
Разбира се ниска с интересни джанти.Не гоня нещо лъскаво и банално,напротив даже
Газ ще има
Търся си филтърна кутия от РВ и там подобните му с механичния дебитомер,тая от 3-ката се оказа доста по-широка.
Разбира се ниска с интересни джанти.Не гоня нещо лъскаво и банално,напротив даже
Газ ще има
Търся си филтърна кутия от РВ и там подобните му с механичния дебитомер,тая от 3-ката се оказа доста по-широка.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
Еее, аз моята я изхвърлих преди време като минах на моно, но смених само горния капак
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Колеги,при 1.3 мотора имам два датчика за налягането на маслото както са на снимката.
Проблема е,че мотора го няма вече и сега не знам кой кабел към кой датчик да вържа.
Единия е за високото налягане,другия за ниското.Единия кабел е син,другия жълт.
При 2Е единия датчик е на главата,другия на масления охладител.
Кой кабел къде да вържа се пита в задачата
Проблема е,че мотора го няма вече и сега не знам кой кабел към кой датчик да вържа.
Единия е за високото налягане,другия за ниското.Единия кабел е син,другия жълт.
При 2Е единия датчик е на главата,другия на масления охладител.
Кой кабел къде да вържа се пита в задачата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта