Моят fresh MK2 military green
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Моят fresh MK2
Или от дизел.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Всичко е точно
Днес успях да го "сглобя" отново както си е бил,после му чукнах на няколко места по един секач и му удариха 4 хубави заварки и стана вечен.После го монтирах по обратния ред и пробвах нарочно с ръчна да потеглям,като гледах какво се случва с мотора.Помръдва със 1 см. макс и колата опитва да гасне.
Даже я покарах "културно" из селото и нямаше никакви тропания и аномалии.
На място си кове 90 гр,пуска си перката за няколко секунди,после спира и т.н.
Другата седмица май ще я водя до града да и закачат генерация,че сега е само на резонатор хванат с тел през пода.
Един приятел ми даде от Толедо с АБФ средно и задно комплект.Би трябвало да станат на 2-ката,гледам че са със същия тип захващане с едни кукички и гумени пръстени. Само на крайното гърне му резнах тръбите,че са много дълги.
Днес успях да го "сглобя" отново както си е бил,после му чукнах на няколко места по един секач и му удариха 4 хубави заварки и стана вечен.После го монтирах по обратния ред и пробвах нарочно с ръчна да потеглям,като гледах какво се случва с мотора.Помръдва със 1 см. макс и колата опитва да гасне.
Даже я покарах "културно" из селото и нямаше никакви тропания и аномалии.
На място си кове 90 гр,пуска си перката за няколко секунди,после спира и т.н.
Другата седмица май ще я водя до града да и закачат генерация,че сега е само на резонатор хванат с тел през пода.
Един приятел ми даде от Толедо с АБФ средно и задно комплект.Би трябвало да станат на 2-ката,гледам че са със същия тип захващане с едни кукички и гумени пръстени. Само на крайното гърне му резнах тръбите,че са много дълги.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
коментатора не съм аз.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
Видеото е частно и не се вижда
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Сега
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
Вече се вижда
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Днес малко се разходихме до града за монтаж на гънета.Добре,че беше рано сутринта,иначе си останах без златен талон
Средното и задното си станаха без проблем от Толедото.Много се чудех за накрайник от зад,и накрая се спрях за сега поне на такъв от Е-46.Води се оригинален за модела и е от неръждавейка.
Нарочно качих и широката броня,за да може да мерим с нея как ще изглежда.
Без GTI пакета стои като подарена,знам Имам и веждите и праговете,но те накрая след боята.
Остана да и китнат някои забележки,понеже мен в това хич ме няма и почвам оголването на купето за боядисване.
Средното и задното си станаха без проблем от Толедото.Много се чудех за накрайник от зад,и накрая се спрях за сега поне на такъв от Е-46.Води се оригинален за модела и е от неръждавейка.
Нарочно качих и широката броня,за да може да мерим с нея как ще изглежда.
Без GTI пакета стои като подарена,знам Имам и веждите и праговете,но те накрая след боята.
Остана да и китнат някои забележки,понеже мен в това хич ме няма и почвам оголването на купето за боядисване.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
Хубав е тоя от 46-та накрайник. На един приятел направихме такъв, обаче той малко маниак и с този не му харесваше как стои на бронята на бавареца и изнамери 63 мм тръба, та от нея и с наклоните стои уникално
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Нещо по-семпло търсех...с времето ще си покаже дали ще остане с него.
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Моят fresh MK2
А какво стана финално с празния ход?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Явно моторчето за празния ход не е много в ред,понеже в момента карам с изключена букса и държи към 1200-1300об.
Преди това няколко пъти я включвах и изключвах и ги свали до тези в момента.Иначе пробвах и с една клеща да стисна маркуча и ги сваля още.Ще опитам с друго моторче и ако пак не ще,ще му сложа кранче.
Преди това няколко пъти я включвах и изключвах и ги свали до тези в момента.Иначе пробвах и с една клеща да стисна маркуча и ги сваля още.Ще опитам с друго моторче и ако пак не ще,ще му сложа кранче.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Моят fresh MK2
Bai Sando написа: с изключена букса и държи към 1200-1300об.
надуй го с уста
трябва да минава много малко количество въздух, от сорта все едно надуваш празен пълнител за химикалка без писеца.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Доста е отворен видимо поне.С уста ще духа яко и от там предполагам лашка оборотите.
Трябваше да си поиграя с вкарването и изкарването на буксата докато закроти тия обороти.
Ако го включа,отваря още,защо не знам
Дали е възможно,понеже не съм му закачил детонационен датчик,да прави тия номера?
Също така съм му изхвърлил(затапил) 5-та дюза и л.сонда,понеже няма да му трябват.
Дебитомера работи,понеже без него направо гасне.
Трябваше да си поиграя с вкарването и изкарването на буксата докато закроти тия обороти.
Ако го включа,отваря още,защо не знам
Дали е възможно,понеже не съм му закачил детонационен датчик,да прави тия номера?
Също така съм му изхвърлил(затапил) 5-та дюза и л.сонда,понеже няма да му трябват.
Дебитомера работи,понеже без него направо гасне.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
Заради петата дюза би трябвало да пали по трудно на студено, а от ламбда сондата единственият ефект е повишен разход на бензин
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
След 2 седмици мотаене с автобояджиите,най накрая отиде за китосване на забележките които трябваше да се оправят.
И докато я няма аз си поръчвам разни изгъзици за новия й фасон.
Днес най-накрая дойдоха халогените и почти събрах всичко което ми трябва.На снимките не си личи много,но са леко "опушени" и мисля,че добре ще седят на стила който гоня.Все пак военната техника и тя е с прикрити хромирани части и капаци на фаровете да не се забелязва от врага
Халогени
Мигачи за калниците
Мигачи за широката броня
Фарове,които по-натам може да направя с лупи
Имам и широката броня с гредата,но нещо не мога да схвана как се хващат тия халогени.
Трябва ли да се реже нещо по престилката ако искам да сложа халогени и широка броня или нямат разлика с широка и тясна броня
И докато я няма аз си поръчвам разни изгъзици за новия й фасон.
Днес най-накрая дойдоха халогените и почти събрах всичко което ми трябва.На снимките не си личи много,но са леко "опушени" и мисля,че добре ще седят на стила който гоня.Все пак военната техника и тя е с прикрити хромирани части и капаци на фаровете да не се забелязва от врага
Халогени
Мигачи за калниците
Мигачи за широката броня
Фарове,които по-натам може да направя с лупи
Имам и широката броня с гредата,но нещо не мога да схвана как се хващат тия халогени.
Трябва ли да се реже нещо по престилката ако искам да сложа халогени и широка броня или нямат разлика с широка и тясна броня
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Vjiupsveith и 100 госта