Моят fresh MK2 military green
- jamie1
- Мнения: 542
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
- Автомобил: Chevrolet Aveo LT
- Двигател: DOHC
- Местоположение: Сливен
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
vucata написа:Xaxaxaxaxaxa... Абее май ще трябва да си вземеш я Опел или Форд за всекидневна кола... Че с тия вагове няма как да не бараш хахаха
Той и на тях ще им намери цаката да бара
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
mitice написа:А голф 3ката каква ти е, че никъде немога да я мерна :)
Ми 3-ка
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Е тука ме грабна, брутален е голфа просто :). Можели като можеш да снимаш интериор как е. Точно тоя тип голф гти са ми огромна слабост :D.
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Ей митьо и тук ли почна да спамиш ?! В датабг ,хардуербг край нямаш
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Дойдоха студените сутрини и проблемите с карбуратора почнаха...
Пали много трудно на газ и на бензин,като запали и прекъсва,ако не поддържам газта,държи 700-800 оборота.Като загрее пали от половин оборот.
Направо не ми се мисли като паднат температурите под минус
Вчера си играх с карбуратора и видях,че не му работи смукача,той представлява една клапа дето посредством вакуум я дърпа едно лостче.Като го мърдам на ръка си вдига от там оборотите,не му е спукана мембранката,понеже като смукна с уста си дърпа това лостче,явно вакуума който го управлява не идва до него.
Вечерта нарочно оставих колата на смукач като на топъл двигател държеше към 2000 оборота,тая сутрин пак супер трудно запали.Почвам да се замислям дали да не си сложа един жигулов карбуратор и да не се занимавам повече стоя
Пали много трудно на газ и на бензин,като запали и прекъсва,ако не поддържам газта,държи 700-800 оборота.Като загрее пали от половин оборот.
Направо не ми се мисли като паднат температурите под минус
Вчера си играх с карбуратора и видях,че не му работи смукача,той представлява една клапа дето посредством вакуум я дърпа едно лостче.Като го мърдам на ръка си вдига от там оборотите,не му е спукана мембранката,понеже като смукна с уста си дърпа това лостче,явно вакуума който го управлява не идва до него.
Вечерта нарочно оставих колата на смукач като на топъл двигател държеше към 2000 оборота,тая сутрин пак супер трудно запали.Почвам да се замислям дали да не си сложа един жигулов карбуратор и да не се занимавам повече стоя
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Ти нали беше с 2е3? Там нема вакууми за смукача, нещо се бъркаш, Сандо
Ако ще го хвърляш, бих те освободил от него
Ако ще го хвърляш, бих те освободил от него
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Най от долу има едно черно като бутало което чрез вакуум дърпа един лостов механизъм,като го ръчкам на ръка вдига и сваля оборотите.Не е ли това смукача
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Да, прав си, това е пневматичната част от управлението на въздушната клапа (имаш и антифриз, който минава през един корпус с навита биметална пластина на една ос, която отваря въздушната клапа, когато антифризът загрява, това е където влизат двата маркуча на охл.система). Има и едни механични блокажи на дроселовата клапа на първа камера.
Преди да запалиш колата, натисни педала на газта до долу, но не рязко. Ще усетиш, как той няма да се върне докрай. Точно така действа полу-автоматичният смукач при 2е3 и паленето е по-лесно. При 2е2 (1.6-1.8л.) това нещо се прави само и единствено автоматично от термоампулата и още един възел с вакуумна мембрана, която издърпва съвсем сама педала на газта надолу, все едно някой го е натиснал с крак. Имам спомен преди години, като карах старата ми Джета с 2е3, че така палеше по-добре, на мен си ми работеше смукачът.
2е3 не искам да го хваля, но за мен е идеален карбуратор, почти няма какво да му се строши. Карал съм до последно с него и си работеше отлично, като на бензин палеше само като види ключа. Ако му вземеш един ремонтен комплект мембрани, провериш пневмо-клапаните му дали са ОК и го почистиш смятам, че ще си доволен от него и ти. Остави жигулските карбуратори да си ги карат на ладите
http://avtodrom.info/regulirovka-karbyu ... i-dzhetta/
Преди да запалиш колата, натисни педала на газта до долу, но не рязко. Ще усетиш, как той няма да се върне докрай. Точно така действа полу-автоматичният смукач при 2е3 и паленето е по-лесно. При 2е2 (1.6-1.8л.) това нещо се прави само и единствено автоматично от термоампулата и още един възел с вакуумна мембрана, която издърпва съвсем сама педала на газта надолу, все едно някой го е натиснал с крак. Имам спомен преди години, като карах старата ми Джета с 2е3, че така палеше по-добре, на мен си ми работеше смукачът.
2е3 не искам да го хваля, но за мен е идеален карбуратор, почти няма какво да му се строши. Карал съм до последно с него и си работеше отлично, като на бензин палеше само като види ключа. Ако му вземеш един ремонтен комплект мембрани, провериш пневмо-клапаните му дали са ОК и го почистиш смятам, че ще си доволен от него и ти. Остави жигулските карбуратори да си ги карат на ладите
http://avtodrom.info/regulirovka-karbyu ... i-dzhetta/
Последна промяна от stefan4o на Сря 16 ное 2016 22:41, променено общо 2 пъти.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Сега съм отвил едното болтче на това черното нещо и като го мърдам на горе или долу,съответно задейства смукача или не.Утре преди да запаля ще го бутна на долу и ще видя какво ще се случи
Гледам един продава по 15 лв.карбуратори като моя със проблеми,освен да си взема един и да си човъркам по него,но като не им разбирам,май един жигулов по ще ми свърши работа.Поне на него му бях свикнал да го разглобявам на съставните части.Само трябва един фланец да му измайсторя.
Гледам един продава по 15 лв.карбуратори като моя със проблеми,освен да си взема един и да си човъркам по него,но като не им разбирам,май един жигулов по ще ми свърши работа.Поне на него му бях свикнал да го разглобявам на съставните части.Само трябва един фланец да му измайсторя.
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Това заграденото с червено, черно нещо, е вакуумното управление на дроселовата клапа на втората степен на карбуратора. Т.е. работата тук, едва ли ще доведе до регулировка на смукача на карбуратора. Просто отваряйки втората степен на карбуратора, изкуствено вдигаш оборотите на карбуратора. Затова трябва правилна регулировка на лостовата система на дроселовата клапа на първата степен, при работа на карбуратора в режим на смукач, да има известно синхронно отваряне на тази клапа. При моя карбуратор 2Е2, основната роля за това се поема от тъй наречената "термо ампула" и свързаната около нея лостова система, чрез която се определя положението на затваряне на дроселовата клапа на първата степен на карбуратора. С други думи, "термо ампулата" отваря с малко дроселовата клапа при студен антифриз, т.е. в режим на смукач. Но при карбуратор 2Е3 незнам това дали е така. Вакуума на смукача е черната мембрана отзад на карбуратора. Иначе съм съгласен, че карбураторите от 2Е серията, са неправилно обвинявани от много колеги във форума, че бели "калпави". По-добре си настрой карбуратора правилно, но затова нека се изкажат колеги, които са настройвали този модел карбуратори, разбира се правилно, а не да пишат хора, които не са работили по темата. Аз не съм работил с този модел карбуратор, затова спирам дотук...
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Срещу това ограденото с червено има друг подобен вакуум.Той ти е за студения старт.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
След една седмица в кома,днес червения кошник изръмжа отново.Намерих му един жигулов карбуратор в окаяно състояние.
След доста миене с какво ли не,реших да го сваря в една тенджера След час вече всичката мизерия се беше разтворила и беше готов за сглобяване.Един нов ремонтен комплект от гарнитурки,жигльорчета и т.н. за 4.20лв и беше готов.Смених му и платната на разните му там помпички и е готов за бой.
Днес му направих един фланец от текстолит,който пасна супер на колекторите на 1.3 мотора.Хванах го само с 3 болта,понеже единия пречеше на един винт за настройка на карбуратора,все тая и без това якия силикон за гарнитури така го залепи,че няма махане.
После последва първо палене.Малко ми прави чалъми,докато разбера,че клапите са по-големи от на пиербурга и от там идва повече въздух и не може да се форсира.Захванах му една ламаринка с която намалих дебита и всичко си дойде на мястото.
Колата не е вървяла никога така.Има още за доизкосуряване,но утре още,че се стъмни
Снимките са кофти,че снимка бг. се е скапала нещо...
След доста миене с какво ли не,реших да го сваря в една тенджера След час вече всичката мизерия се беше разтворила и беше готов за сглобяване.Един нов ремонтен комплект от гарнитурки,жигльорчета и т.н. за 4.20лв и беше готов.Смених му и платната на разните му там помпички и е готов за бой.
Днес му направих един фланец от текстолит,който пасна супер на колекторите на 1.3 мотора.Хванах го само с 3 болта,понеже единия пречеше на един винт за настройка на карбуратора,все тая и без това якия силикон за гарнитури така го залепи,че няма махане.
После последва първо палене.Малко ми прави чалъми,докато разбера,че клапите са по-големи от на пиербурга и от там идва повече въздух и не може да се форсира.Захванах му една ламаринка с която намалих дебита и всичко си дойде на мястото.
Колата не е вървяла никога така.Има още за доизкосуряване,но утре още,че се стъмни
Снимките са кофти,че снимка бг. се е скапала нещо...
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Евалата бай Сандо теб съм те признал..
Защо не му трансформира една моно инжекция..., знам, че ще се справиш и с това
Защо не му трансформира една моно инжекция..., знам, че ще се справиш и с това
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
И това го мислих,но не знам дали ще работи само с подкачващата помпа за бензина.Днес го настроих що годе да работи на бензин,то пък на газ взе да прави магарии.Паркирах го в едни тръни и не ща да го виждам поне 2-3 дена
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта