Моят fresh MK2 military green

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот mitice » Съб 05 ное 2016 22:52


А голф 3ката каква ти е, че никъде немога да я мерна :)




Потребителски аватар
jamie1
Мнения: 542
Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
Автомобил: Chevrolet Aveo LT
Двигател: DOHC
Местоположение: Сливен

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот jamie1 » Съб 05 ное 2016 23:20


vucata написа:Xaxaxaxaxaxa... Абее май ще трябва да си вземеш я Опел или Форд за всекидневна кола... Че с тия вагове няма как да не бараш хахаха


Той и на тях ще им намери цаката да бара :biggrin


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот Bai Sando » Съб 05 ное 2016 23:33


mitice написа:А голф 3ката каква ти е, че никъде немога да я мерна :)

Ми 3-ка :biggrin
Изображение


mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот mitice » Нед 06 ное 2016 7:43


Е тука ме грабна, брутален е голфа просто :). Можели като можеш да снимаш интериор как е. Точно тоя тип голф гти са ми огромна слабост :D.


Потребителски аватар
Milenkatara
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот Milenkatara » Нед 06 ное 2016 11:26


Ей митьо и тук ли почна да спамиш ?! В датабг ,хардуербг край нямаш :newsm66 :newsm66 :newsm66 :newsm66 :newsm66 :dummy


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот Bai Sando » Сря 16 ное 2016 18:38


Дойдоха студените сутрини и проблемите с карбуратора почнаха...
Пали много трудно на газ и на бензин,като запали и прекъсва,ако не поддържам газта,държи 700-800 оборота.Като загрее пали от половин оборот.
Направо не ми се мисли като паднат температурите под минус :neutral
Вчера си играх с карбуратора и видях,че не му работи смукача,той представлява една клапа дето посредством вакуум я дърпа едно лостче.Като го мърдам на ръка си вдига от там оборотите,не му е спукана мембранката,понеже като смукна с уста си дърпа това лостче,явно вакуума който го управлява не идва до него.
Вечерта нарочно оставих колата на смукач като на топъл двигател държеше към 2000 оборота,тая сутрин пак супер трудно запали.Почвам да се замислям дали да не си сложа един жигулов карбуратор и да не се занимавам повече стоя :gruebel


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот stefan4o » Сря 16 ное 2016 19:12


Ти нали беше с 2е3? Там нема вакууми за смукача, нещо се бъркаш, Сандо :c020
Ако ще го хвърляш, бих те освободил от него :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот Bai Sando » Сря 16 ное 2016 22:06


Най от долу има едно черно като бутало което чрез вакуум дърпа един лостов механизъм,като го ръчкам на ръка вдига и сваля оборотите.Не е ли това смукача :gruebel
Изображение


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот stefan4o » Сря 16 ное 2016 22:31


Да, прав си, това е пневматичната част от управлението на въздушната клапа (имаш и антифриз, който минава през един корпус с навита биметална пластина на една ос, която отваря въздушната клапа, когато антифризът загрява, това е където влизат двата маркуча на охл.система). Има и едни механични блокажи на дроселовата клапа на първа камера.
Преди да запалиш колата, натисни педала на газта до долу, но не рязко. Ще усетиш, как той няма да се върне докрай. Точно така действа полу-автоматичният смукач при 2е3 и паленето е по-лесно. При 2е2 (1.6-1.8л.) това нещо се прави само и единствено автоматично от термоампулата и още един възел с вакуумна мембрана, която издърпва съвсем сама педала на газта надолу, все едно някой го е натиснал с крак. Имам спомен преди години, като карах старата ми Джета с 2е3, че така палеше по-добре, на мен си ми работеше смукачът.
2е3 не искам да го хваля, но за мен е идеален карбуратор, почти няма какво да му се строши. Карал съм до последно с него и си работеше отлично, като на бензин палеше само като види ключа. Ако му вземеш един ремонтен комплект мембрани, провериш пневмо-клапаните му дали са ОК и го почистиш смятам, че ще си доволен от него и ти. Остави жигулските карбуратори да си ги карат на ладите :c020
http://avtodrom.info/regulirovka-karbyu ... i-dzhetta/

Последна промяна от stefan4o на Сря 16 ное 2016 22:41, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот Bai Sando » Сря 16 ное 2016 22:39


Сега съм отвил едното болтче на това черното нещо и като го мърдам на горе или долу,съответно задейства смукача или не.Утре преди да запаля ще го бутна на долу и ще видя какво ще се случи :smile
Гледам един продава по 15 лв.карбуратори като моя със проблеми,освен да си взема един и да си човъркам по него,но като не им разбирам,май един жигулов по ще ми свърши работа.Поне на него му бях свикнал да го разглобявам на съставните части.Само трябва един фланец да му измайсторя.


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот batVenci » Чет 17 ное 2016 9:41


Това заграденото с червено, черно нещо, е вакуумното управление на дроселовата клапа на втората степен на карбуратора. Т.е. работата тук, едва ли ще доведе до регулировка на смукача на карбуратора. Просто отваряйки втората степен на карбуратора, изкуствено вдигаш оборотите на карбуратора. Затова трябва правилна регулировка на лостовата система на дроселовата клапа на първата степен, при работа на карбуратора в режим на смукач, да има известно синхронно отваряне на тази клапа. При моя карбуратор 2Е2, основната роля за това се поема от тъй наречената "термо ампула" и свързаната около нея лостова система, чрез която се определя положението на затваряне на дроселовата клапа на първата степен на карбуратора. С други думи, "термо ампулата" отваря с малко дроселовата клапа при студен антифриз, т.е. в режим на смукач. Но при карбуратор 2Е3 незнам това дали е така. Вакуума на смукача е черната мембрана отзад на карбуратора. Иначе съм съгласен, че карбураторите от 2Е серията, са неправилно обвинявани от много колеги във форума, че бели "калпави". По-добре си настрой карбуратора правилно, но затова нека се изкажат колеги, които са настройвали този модел карбуратори, разбира се правилно, а не да пишат хора, които не са работили по темата. Аз не съм работил с този модел карбуратор, затова спирам дотук...


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот golfmk1 » Чет 17 ное 2016 10:19


Срещу това ограденото с червено има друг подобен вакуум.Той ти е за студения старт.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот Bai Sando » Чет 24 ное 2016 22:10


След една седмица в кома,днес червения кошник изръмжа отново.Намерих му един жигулов карбуратор в окаяно състояние.
След доста миене с какво ли не,реших да го сваря в една тенджера :mhihi След час вече всичката мизерия се беше разтворила и беше готов за сглобяване.Един нов ремонтен комплект от гарнитурки,жигльорчета и т.н. за 4.20лв и беше готов.Смених му и платната на разните му там помпички и е готов за бой.
Изображение
Днес му направих един фланец от текстолит,който пасна супер на колекторите на 1.3 мотора.Хванах го само с 3 болта,понеже единия пречеше на един винт за настройка на карбуратора,все тая и без това якия силикон за гарнитури така го залепи,че няма махане.
Изображение
После последва първо палене.Малко ми прави чалъми,докато разбера,че клапите са по-големи от на пиербурга и от там идва повече въздух и не може да се форсира.Захванах му една ламаринка с която намалих дебита и всичко си дойде на мястото.
Колата не е вървяла никога така.Има още за доизкосуряване,но утре още,че се стъмни :smile
Снимките са кофти,че снимка бг. се е скапала нещо...


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот doaiena » Пет 25 ное 2016 13:50


Евалата бай Сандо теб съм те признал..
Защо не му трансформира една моно инжекция..., знам, че ще се справиш и с това :mhihi


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот Bai Sando » Пет 25 ное 2016 18:19


И това го мислих,но не знам дали ще работи само с подкачващата помпа за бензина.Днес го настроих що годе да работи на бензин,то пък на газ взе да прави магарии.Паркирах го в едни тръни и не ща да го виждам поне 2-3 дена :Mr Green Fun



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта