Моят fresh#3 red golf MK2

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 217
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот RISTEE » Пет 24 фев 2017 13:58


Уредите и датчиците каква марка са ?




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 7505
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот Bai Sando » Пет 24 фев 2017 18:42


Марка нямат,някакви китайски...
Днес демонтирах оригиналните датчици на главата и завих новите :mhihi
И без това тоя двигател е временно,поне да ми показват уредчетата.Утре ако остане време ще навържа кабелите и ще видя какво ще се получи.




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 7505
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот Bai Sando » Съб 25 фев 2017 14:52


И работят :biggrin
Само не знам нормално ли е да държи 120 гр.на маслото при по-дълъг път и 0.5 бара на топъл мотор на празен ход.
При форсиране стига до 3.0 бара.На студен отива на 6-7 и като позагрее почва да пада налягането.
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 13917
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот stefan4o » Съб 25 фев 2017 15:14


На предишната Джета имах свързано МФА с все датчици и там маслото стигаше 120 градуса, ама трябваше да я понапъна повечко. Стигал съм до 128-130гр. на магистралата с пълна газ, ама не е хубаво да се държи на такива градуси. Говоря лятото, зимата при по-студено време трябва бая зор да й дадеш, все пак студеният въздух насреща и той малко или много охлажда картера и маслото в него.




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 7505
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот Bai Sando » Съб 25 фев 2017 15:21


Значи при мен лятото ще е страшно,освен китайчето да послъгва с 5-10 градуса :smile




Zdravko Zankov
Мнения: 6821
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 25 фев 2017 15:57


Bai Sando написа:освен китайчето да послъгва с 5-10 градуса :smile

Правилно разсъждаваш.




Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 217
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот RISTEE » Пон 27 фев 2017 0:39


Грешка на самия уред, с много зор на калояново при 30гр външна стигнах 124гр на маслото.
За налягането при 80гр мин стойност при 2000 обр 2,0бар.




Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот kazakstaneca » Пон 27 фев 2017 10:19


Моя борд. комп на 2ката също на шамари е достигал 120 градуса. :biggrin




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 7505
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот Bai Sando » Пон 27 фев 2017 18:35


На 3-ката лятно време с много зор стига към 110-116 гр. това по борд с оригиналния датчик на МФА.
Предполагам на тоя китаец послъгва с 10-15 гр.понеже на прав път със около 100 км/ч когато термостата си е отворил и системата е около 90-95гр. не вярвам маслото да е повече от 100 гр. :gruebel А на уреда си кове 115-120 :mrgreen




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 13917
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот stefan4o » Пон 27 фев 2017 19:35


Определено лъже. Дори и малкият 1.3-литров мотор не можеш го озори с 90-100км/ч, че да загрее маслото толкоз много и то в това време.




Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 375
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот martin4o_mom4e » Нед 05 мар 2017 19:44


Никой ли не се замисли,че 1.3-то няма охладител на маслото и събира 3 литра + - 200 грама,за разлика от другите мотори :smile




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 13917
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот stefan4o » Нед 05 мар 2017 20:06


Аз карах ABU, който също няма охладител и това си му бяха температурите.




Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 217
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот RISTEE » Чет 09 мар 2017 22:09


По каталог и 2-ката 1.8 рп събира 3,6л при смяна и е без охладител :)




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 7505
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот Bai Sando » Вто 01 авг 2017 18:54


Пак съм аз със ненормалните идеи :mhihi
Та направо към новата щуротия.Кой по-модерен двигател пасва на 1.3 имам в предвид полуоски,стартер да си останат същите?
Мисля за 1.4 или 1.6 съответно АБД или АБУ.
Много ме мъчи тоя 1.3 с 4 скоростната си кутийка.Мога ли да сложа направо 1.6 АБУ барабар със 5 скоростната му кутия?
Идеята ми е да си намеря донор от голф 3 да го присадя на мястото на моя,да стане вече моноинжекция,като елиминирам карбуратора.Мисля бензин вече да няма,а да работи само на газ,съответно резервоар,няма да ми трябва повече. :gruebel
Бутилката ще се премести под пода на мястото на резервоара.Сега съм с такава на резервната гума,но не ме кефи да ми се подмята патерицата из багажника.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 13917
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Моят fresh#3 red golf MK2

Мнениеот stefan4o » Вто 01 авг 2017 19:00


Аз едно време го играх тоя филм. Ама ми го "правиха" в сервиз. Смених 1.3 с 4-степенна кутия с 1.6 АБУ с 5 скорости (но къса кутия). Не виждам смисъл да елиминираш карбуратора, въпреки, че няма да успее да захрани добре 1.6-цата, ама колата ти ще има много добро ускорение в ниски и средни обороти. Всичко си пасва 1:1 с 1.3 само трябва да смениш две-три неща по механизма на скоростите щото минаваш от 084 към 085. Мога да помогна със съвети ако ме питаш конкретно. Даже ще ти подаря стартер за 1.6 АБУ :mhihi Полуоските са същите мисля, изпускателният колектор и той пасва. Смукателния ми го бяха направили малко в час по трудово, понеже отворите на главата не са същите като при 1.3 карбуратор. Имам колектор от 1.6 АБУ бих ти харизал и него, стига да се решиш да слагаш такъв мотор. Стойката на генератора пасва и тя, но ще трябва да смениш шайбата на коляновия вал или тази на генератора, за да уеднаквиш ремъците (при Мк3 са пистови, знаеш, докато при Мк2 са трапецовидни). Колкото и да плюят 1.6 ABU аз си бях доста доволен от него, докато карах старата Джета.
Но така и така ще сменяш мотор и колата ти ще става незаконна - по-добре сложи някой 1.8, според мен.





Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: polovera_9n3 и 2 госта