Моят fresh MK2 military green
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2 military green
Тунела задължително го налепи...Там има много шум!
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Моят fresh MK2 military green
Аз гледах ей-сега на снимките, лепил си до стъклата, като височина? По-принцип и там трябва и тавана също, но няма снимки и не се вижда?
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Да лепих почти до стъклата до където мога да стигна.Иначе тунела си има оригинална битумна изолация от скоростния лост на пред и за това съм го оставил така.Останало е около ръчната само.
- chopper1
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 20:59
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AGU
- Местоположение: Ямбол
Re: Моят fresh MK2 military green
Здравей колега. Със следващото, което ще напиша нямам за цел да се заяждам и с най-голямо уважение към труда ти ще попитам ти сега хидро, вибро, шумо или топлоизолация правиш? Респект към това което правиш, но този битуум е точно виброизолация и се слага само на големите прави панели, които резонират в следствие вибрациите от мотора и движението на автомобила. Това са пода на четирите места, подкалниците от вътрешната страна, предния панел към мотора, коритото за резервната гума и вратите. Ти си сложил в пъти повече отколкото трябва и ако ще слагаш в последствие шумоизолация то тя ще вдигне нивото и после мокета ще дойде къс. При мен се получи нещо подобно и затова искам да споделя. Другото, което е, че след нагряване от генерацията и горещия асфалт този битуум може да се пропие през мокета ако не сложиш нещо над битуума. Ако сложиш найлонова изолация пък, ще задушиш остатъчната влага отдолу и после... Айде пак на ново.
С написаното не искам да те отчайвам, а да ти помогна според моя опит. А той не е малък.
Все още си в ранен етап и имаш възможност да реагираш. Препоръчвам ти да сложиш някаква тънка пореста гума която ще е някаква шумоизолация, а и ако смолата се разтече, поне ще има кой да я спре.
Пак казвам. Моите уважения за труда.
С написаното не искам да те отчайвам, а да ти помогна според моя опит. А той не е малък.
Все още си в ранен етап и имаш възможност да реагираш. Препоръчвам ти да сложиш някаква тънка пореста гума която ще е някаква шумоизолация, а и ако смолата се разтече, поне ще има кой да я спре.
Пак казвам. Моите уважения за труда.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Да,колега знам.С битума искам да огранича тропането на камъчета и всичко което се докосва до тенекиите и те дрънчат.
2-ката хич не е обезшумена и все едно се возиш в бус с голи ламарини.Относно битума,той си има горния слой тънък найлон и не мисля,че ще се пропие през мокета.Ще си върна оригиналните шумоизолационни кечета,които са си по извивките на на пода.
Целта ми не е някаква свръх шумо-вибро изолация която струва колкото целия голф.Просто това е хоби-кар за свободното ми време и искам поне малко да подобря комфорта вътре.Сега дори без мокети и каквито и да е кори и седалки се усеща лека промяна.Вратите се затварят по-като на кола от новия век,смисъл не дрънчат.Преди чувах шума от гумите и песъчинките по калниците,като я подкарам ще напиша отзиви,но няма да е както беше със сигурност.
Поздрави
2-ката хич не е обезшумена и все едно се возиш в бус с голи ламарини.Относно битума,той си има горния слой тънък найлон и не мисля,че ще се пропие през мокета.Ще си върна оригиналните шумоизолационни кечета,които са си по извивките на на пода.
Целта ми не е някаква свръх шумо-вибро изолация която струва колкото целия голф.Просто това е хоби-кар за свободното ми време и искам поне малко да подобря комфорта вътре.Сега дори без мокети и каквито и да е кори и седалки се усеща лека промяна.Вратите се затварят по-като на кола от новия век,смисъл не дрънчат.Преди чувах шума от гумите и песъчинките по калниците,като я подкарам ще напиша отзиви,но няма да е както беше със сигурност.
Поздрави
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят fresh MK2 military green
Задника започва много да ми харесва. Не изскочи ли спойлер моилер антикрило за долънителен downforce на задницата от гетей? Стоповете искат полиране.
Re: Моят fresh MK2 military green
Не съм забелязъл да има някакъв downforce от спойлера/антикрилото. По скоро ми се струва, че има някакво оптимизиране на въздушното съпротивление...
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Има оригинален спойлер,но е за освежаване,както и стоповете са за една пастичка
Днес почвам закърпването на ГТИ пакета,че всичко е в деруги и дупки от рапидки.Едва тогава мога да сглобя броните,че без веждите не става.
Поръчал съм и нов преден джам от зеленикавите и ново уплътнение.Стъклото не е китайско с лента,но ще видим в понеделник какво ще дойде.
Днес почвам закърпването на ГТИ пакета,че всичко е в деруги и дупки от рапидки.Едва тогава мога да сглобя броните,че без веждите не става.
Поръчал съм и нов преден джам от зеленикавите и ново уплътнение.Стъклото не е китайско с лента,но ще видим в понеделник какво ще дойде.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Положението е меко казано мада фака
Ще станат,но ще падне доста търкане.Първо трябва да ги направя що годе гладки,после пластификатор,шприц-кит и накрая черна структура от фината на боди.
Броните са изгладени по същия начин и само трябва да се пръснат със структурния спрей,но тук има много извивки и е повече играчка.
Ще станат,но ще падне доста търкане.Първо трябва да ги направя що годе гладки,после пластификатор,шприц-кит и накрая черна структура от фината на боди.
Броните са изгладени по същия начин и само трябва да се пръснат със структурния спрей,но тук има много извивки и е повече играчка.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Няма...какво е голф 2 с широките брони без ГТИ пакет иначе?Пълен ужас
- beuchat
- Мнения: 1931
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Моят fresh MK2 military green
Скромния ми опит показва,че кит за пластмаса не държи особено дълго време на структурните части на брони,вежди и прагове.Ако ти е възможно дупките от нитове ги запълни със същата пластмаса от друг детаил(например някоя излишна вежда) като я изрежеш и нагрееш с поялника върху повредения детаил.Става мега здраво и няма как да се сцепи или напука.Аз така съм си направил една цепнатина на бронята,и освен че не си личи къде е лепена,ама и не е мръднала вече 3 години .
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
Да точно това съм направил.Запоено е със същата пластмаса,но все пак нали остава леко грапаво и дупчици от разтопената пластмаса и поялника.Иначе капачките на праговете ги "зазидах" с части от още един праг и са здраво запоени и армирани от вътре със метални скоби за маркуч.Просто нагряваш с горелката до червено и с клещите натискаш докато потъне в пластмасата и направи здрава връзка между двете слепени части.После допълнително с поялника се запълват фугите и от горе тънък пласт кит с който просто изравняваш.
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят fresh MK2 military green
batVenci написа:Не съм забелязъл да има някакъв downforce от спойлера/антикрилото. По скоро ми се струва, че има някакво оптимизиране на въздушното съпротивление...
Шегувам се, колега...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта