Моят fresh MK2 military green

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
caro
Мнения: 551
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот caro » Нед 01 юли 2018 8:54


Bai Sando написа:
Можеби заради лекото купе и късите скорости с които е,но на първа върти гуми до прекъсвач

Преди доста години праЙх 2Е - въртеше гуми и на 3-та.




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Нед 01 юли 2018 12:16


Единствено има проблем с празния ход.Като е завъртяно делкото така както е в момента,почва да лашка оборотите от 600 до 1500 и се опитва да гасне като пуснеш газта.Като завъртя делкото обратно на часовниковата стрелка,държи 1200 об и работи стабилно,но пък грам не върви.
Когато мотора беше на 3-ката си работеше стабилно.Като откача буксата на моторчето за празния ход нищо не се променя.
Обаче като дам само на контакт го чувам как "жужи",дали проблема е в него :gruebel
Иначе се поучи страшен хибрид...
Мотор 2Е
Скорости от 1.6/101 к.с. с къс диф.(в последствие разбрах,че не са от 2.0 по съединителя)
магаре от голф 3
носачи и полуоски от 2-ка/тампони от Ауди ТТ
Рейка от 2-ка
Скоростен механизъм от 3-ка тип 020
И да,наложи се да изрежа ламаринката която пречеше да включвам 5-та.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот stefan4o » Нед 01 юли 2018 13:16


Санде, доколкото ми е известно Дигифанта управлява предварението на мотора 2Е (няма вакуумни и центробежни регулатори в делкото). В такъв случай не е ли редно преди да пипаш по делкото да го вкараш в сервизен режим? Ако имате някое чиче с гараж и стробоскоп отиди и го настройте там направо. Ще си спестиш мъки.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 01 юли 2018 14:21


Ако е каран на газ тоя двигател, виж дебитомера да не е изкривил клапата. Принципно това моторче играе ролята на байпас при ниски обороти заради плътно затворената дроселова клапа. На 2Е има един болт за реглаж именно на тоя байпасен въздух, който минава при затворен дебитомер. В общи линии заради такива проблеми с диджифант, рязко го отхвърлих това нещо и монтирах моно на негово място. Нямаше нагласяне с гърмян дебитомер.
В крайна сметка, най доволен бях след като монтирах едно кранче за газова и с него регулирах въздуха който минава през стъпковия мотор. Така нагласих обороти и на топло и на студено. На студено са малко по ниски, но е за минута време и се оправят


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Нед 01 юли 2018 22:37


Каран е на газ,но явно дебитомера е сменян или никога не е гърмяла понеже клапата се движи перфектно.
По-вероятно е да е сменян,понеже имаше вързано копче,изпарител, бутилка и т.н.,но я нямаше самата плочка за газта.
Иначе колата си работеше на бензин нормално.На където и да въртя делкото все си лашка оборотите,единствено като го завъртя доста обратно на часовниковата стрелка успокоява оборотите,но пък няма грам ряз.
Съмнявам се,че моторчето не реагира и стои постоянно отворено и от там лашка оборотите.
Ще пробвам да го накисна в малко бензин да разяде черниклите в него,аз го чистих по принцип с обезмаслоител,но ме съмнява че иска още.
Къде се намира тоя болт за байпаса :gruebel


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 342
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Voluminer » Нед 01 юли 2018 22:50


Мисля че за това става дума...

DSCF7969.jpg
DSCF7969.jpg (35.32 KиБ) Видяна 1759 пъти


Потребителски аватар
Peshkata
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 06 юли 2008 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Peshkata » Пон 02 юли 2018 6:44


За оборотите може да изчистиш пак дебитомера, виж и дросела след клапата навътре дали е чист. Жуженето което си описал ,че се чува на контакт може да е и от самоубочаване на дроселова клапа. При г3 гти с код ady се чуваше жужене, но там стъпковото моторче е друго вътре в смукатела е. Разминах се с чистене на дебитомер и дросел, но дросела беше много зле. За дебитомера ако искаш мога да снимам спрея. Успех :beer


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот bobocamaro » Пон 02 юли 2018 8:32


Bai Sando написа:Къде се намира тоя болт за байпаса :gruebel

Под тази тапа:
DSCF7969.jpg
DSCF7969.jpg (65.92 KиБ) Видяна 1711 пъти
Реглажния винт е под нея, за да стигнеш до него тапата се разпробива и се завива рапида в отвора за да можеш да я изскубеш.
Не прави това: силно непрепоръчително е да въртиш този болт, можеш да ми верваш :mhihi
Празния ход на 2Е-то няма да да го догодиш никога, пак ми вервай.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Вто 03 юли 2018 18:26


Ще пробвам с чистене на ст.мотор първо и затягане на всички скоби,че всичко е сложено за пробата само.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 03 юли 2018 19:24


Бобо е прав, с тоя болт е трудно, с оборотите още по трудно. В аутодата имаше тоя болт на байпаса как се регулира. Мой на 1 и 4 пин се слага на волтметър и показанието трябваше да се върти около 0.7 - 1 волт, ама говоря наизуст, трябва да се види в програмата.
Санде, пробвай с едни клещи стисни маркуча зад стъпковия мотор и ако закрепи равни обороти, сложи едно кранче за газ и си ги нагласи с него оборотите


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Вто 03 юли 2018 20:42


Ще пробвам :th_up


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Сря 04 юли 2018 21:09


Ново 20 както се казваше :biggrin
Днес паля,почвам да си правя експерименти от какво не иска да държи обороти и съответно колата работи на място и взе да си загрява.Поглеждам температурата подминава средата,а перка не се пуска...по едно време взе да мирише на изгоряло,а то от моторчето на перката. :confused
Но защо по дяволите?Защото новия скапан тампон който купих се разпаднал,от там двигателя се е повдигал когато онзи ден пробвах колата в движение и подбил ламаринената част на дифузьора на перката.
Перката не може да се завърти и почва да пуши от моторчето.Изправих дифузьора с едни клещи и перката си заработи.Как не изгоря незнам.
Ето го и боклука му с боклук "Феби сбирщайн" на 2 километра пробег.
Изображение

Утре ще пробвам да го сглобя на менгемето и да му направя засек с един секач,та да не се разделя на две.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот golfmk1 » Сря 04 юли 2018 21:53


Иска заварка.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот Bai Sando » Сря 04 юли 2018 22:28


То и аз това си помислих първо,но ако се завари няма да може да обира вибрациите,понеже ще стане едно цяло.
Или имаш предвид да му заварят нещо като периферия,която да пречи да се разглобява при опън на вън :rolleyes
2 Е-то не може го узапти никой тампон :mhihi


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Моят fresh MK2

Мнениеот golfmk1 » Чет 05 юли 2018 6:11


Трябваше да сложиш втора употреба оригинален.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта