Моят fresh MK2 military green
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Уредите и датчиците каква марка са ?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Марка нямат,някакви китайски...
Днес демонтирах оригиналните датчици на главата и завих новите
И без това тоя двигател е временно,поне да ми показват уредчетата.Утре ако остане време ще навържа кабелите и ще видя какво ще се получи.
Днес демонтирах оригиналните датчици на главата и завих новите
И без това тоя двигател е временно,поне да ми показват уредчетата.Утре ако остане време ще навържа кабелите и ще видя какво ще се получи.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
И работят
Само не знам нормално ли е да държи 120 гр.на маслото при по-дълъг път и 0.5 бара на топъл мотор на празен ход.
При форсиране стига до 3.0 бара.На студен отива на 6-7 и като позагрее почва да пада налягането.
Само не знам нормално ли е да държи 120 гр.на маслото при по-дълъг път и 0.5 бара на топъл мотор на празен ход.
При форсиране стига до 3.0 бара.На студен отива на 6-7 и като позагрее почва да пада налягането.
- stefan4o
- Мнения: 19155
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
На предишната Джета имах свързано МФА с все датчици и там маслото стигаше 120 градуса, ама трябваше да я понапъна повечко. Стигал съм до 128-130гр. на магистралата с пълна газ, ама не е хубаво да се държи на такива градуси. Говоря лятото, зимата при по-студено време трябва бая зор да й дадеш, все пак студеният въздух насреща и той малко или много охлажда картера и маслото в него.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Значи при мен лятото ще е страшно,освен китайчето да послъгва с 5-10 градуса
-
- VW експерт
- Мнения: 12811
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Bai Sando написа:освен китайчето да послъгва с 5-10 градуса
Правилно разсъждаваш.
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Грешка на самия уред, с много зор на калояново при 30гр външна стигнах 124гр на маслото.
За налягането при 80гр мин стойност при 2000 обр 2,0бар.
За налягането при 80гр мин стойност при 2000 обр 2,0бар.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Моя борд. комп на 2ката също на шамари е достигал 120 градуса.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
На 3-ката лятно време с много зор стига към 110-116 гр. това по борд с оригиналния датчик на МФА.
Предполагам на тоя китаец послъгва с 10-15 гр.понеже на прав път със около 100 км/ч когато термостата си е отворил и системата е около 90-95гр. не вярвам маслото да е повече от 100 гр. А на уреда си кове 115-120
Предполагам на тоя китаец послъгва с 10-15 гр.понеже на прав път със около 100 км/ч когато термостата си е отворил и системата е около 90-95гр. не вярвам маслото да е повече от 100 гр. А на уреда си кове 115-120
- stefan4o
- Мнения: 19155
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Определено лъже. Дори и малкият 1.3-литров мотор не можеш го озори с 90-100км/ч, че да загрее маслото толкоз много и то в това време.
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Никой ли не се замисли,че 1.3-то няма охладител на маслото и събира 3 литра + - 200 грама,за разлика от другите мотори
- stefan4o
- Мнения: 19155
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Аз карах ABU, който също няма охладител и това си му бяха температурите.
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
По каталог и 2-ката 1.8 рп събира 3,6л при смяна и е без охладител :)
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Пак съм аз със ненормалните идеи
Та направо към новата щуротия.Кой по-модерен двигател пасва на 1.3 имам в предвид полуоски,стартер да си останат същите?
Мисля за 1.4 или 1.6 съответно АБД или АБУ.
Много ме мъчи тоя 1.3 с 4 скоростната си кутийка.Мога ли да сложа направо 1.6 АБУ барабар със 5 скоростната му кутия?
Идеята ми е да си намеря донор от голф 3 да го присадя на мястото на моя,да стане вече моноинжекция,като елиминирам карбуратора.Мисля бензин вече да няма,а да работи само на газ,съответно резервоар,няма да ми трябва повече.
Бутилката ще се премести под пода на мястото на резервоара.Сега съм с такава на резервната гума,но не ме кефи да ми се подмята патерицата из багажника.
Та направо към новата щуротия.Кой по-модерен двигател пасва на 1.3 имам в предвид полуоски,стартер да си останат същите?
Мисля за 1.4 или 1.6 съответно АБД или АБУ.
Много ме мъчи тоя 1.3 с 4 скоростната си кутийка.Мога ли да сложа направо 1.6 АБУ барабар със 5 скоростната му кутия?
Идеята ми е да си намеря донор от голф 3 да го присадя на мястото на моя,да стане вече моноинжекция,като елиминирам карбуратора.Мисля бензин вече да няма,а да работи само на газ,съответно резервоар,няма да ми трябва повече.
Бутилката ще се премести под пода на мястото на резервоара.Сега съм с такава на резервната гума,но не ме кефи да ми се подмята патерицата из багажника.
- stefan4o
- Мнения: 19155
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Аз едно време го играх тоя филм. Ама ми го "правиха" в сервиз. Смених 1.3 с 4-степенна кутия с 1.6 АБУ с 5 скорости (но къса кутия). Не виждам смисъл да елиминираш карбуратора, въпреки, че няма да успее да захрани добре 1.6-цата, ама колата ти ще има много добро ускорение в ниски и средни обороти. Всичко си пасва 1:1 с 1.3 само трябва да смениш две-три неща по механизма на скоростите щото минаваш от 084 към 085. Мога да помогна със съвети ако ме питаш конкретно. Даже ще ти подаря стартер за 1.6 АБУ Полуоските са същите мисля, изпускателният колектор и той пасва. Смукателния ми го бяха направили малко в час по трудово, понеже отворите на главата не са същите като при 1.3 карбуратор. Имам колектор от 1.6 АБУ бих ти харизал и него, стига да се решиш да слагаш такъв мотор. Стойката на генератора пасва и тя, но ще трябва да смениш шайбата на коляновия вал или тази на генератора, за да уеднаквиш ремъците (при Мк3 са пистови, знаеш, докато при Мк2 са трапецовидни). Колкото и да плюят 1.6 ABU аз си бях доста доволен от него, докато карах старата Джета.
Но така и така ще сменяш мотор и колата ти ще става незаконна - по-добре сложи някой 1.8, според мен.
Но така и така ще сменяш мотор и колата ти ще става незаконна - по-добре сложи някой 1.8, според мен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта