В момента е Сря 21 ное 2018 6:00
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 824 мнения ]  Отиди на страница Предишна 135 36 37 38 3955 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Съб 26 май 2018 16:44 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Мнения: 10693
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Ами не знам точния модел на карбуратора, но черния обикновено е за температурата на таблото а синия в случая мисля, че е за смукача


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Съб 26 май 2018 17:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Мнения: 14839
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Санде, ти си показал инжекцион бре. Там синият е за ЕКУ, черният за таблото. При теб би трябвало да са черен и червен (който е за подгрева на колектора).
Цитат:
И другия въпрос е за 2Е-то.Има един температурен датчик миниатюрен,който е завит за една планка на всм.колектори и като позагрее колата лятото и пуска перките да обдухват двигателя.Та той със какъв цвят е?Кафяв със черно?Ако може някой колега със 2Е да погледне на неговия,за да съм сигурен,че тоя кабел е за него

Аз на моя PN имам абсолютно същия датчик на колектора. Изключих буксата му, която пуска перките малко след като купих колата. Прибирам се от морето - вентилаторът работи на 1-ва степен. Гася колата - минава 1-2-3-5-10 минути, той си работи. Видях я, че е поизстинала, но перката си работи :horror Мисля, че тогава се обадих на колегата знайнайнай и той ме светна за една букса, която изключих отпред до радиатора, та спря да духа перката тогава. И от тогава така си седи. Ако го изключиш и спреш сигнала му към ЕКУ-то вероятно ще набие грешка. Или поне така съм чел по руските форуми за моят датчик конкретно. Реално той дава сигнал към ЕКУ и то пуска перките - луда работа. :screwy
Цитат:
Да,такава снимка намерих.Наистина единия е черен а другия червен.
Значи червения е за подгрева?

Да, червеният всъщност не е датчик, а е шалтер. Също като тоя, дето пуска перките на радиатора. При 55-60гр. на водата прекъсва верига (или отваря, не помня нормално отворен или затворен беше) и подгревът спира да работи.


Последна промяна от stefan4o на Съб 26 май 2018 17:21, променено общо 4 пъти.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Съб 26 май 2018 17:17 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Мнения: 7748
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик
Да,такава снимка намерих.Наистина единия е черен а другия червен.
Значи червения е за подгрева?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Съб 26 май 2018 17:25 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Мнения: 7748
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик
Аха,значи ще изчезне. :mhihi
А кафявия с черно,който е на 2Е-то не отива в компютъра.По-скоро управлява релето на перките,понеже като му дам маса и перките тръгват на 1-ва степен.Поне на АГГ-то беше така вързан,но и на 2Е-то датчика е същия.
На АГГ-то съм го срязал отдавна и съм го изолирал някъде по снопа и за това не съм сигурен дали тая жичка е за това,но по пътя на логиката ще е за него.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Съб 26 май 2018 17:26 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Мнения: 14839
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Мога да видя моя с какви цветове е, ако те ориентира това. Аз съм с ЦЕ2, така че би следвало да са същите.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Съб 26 май 2018 17:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Мнения: 7748
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик
Ако ти се занимава,хвърли едно око :biggrin
При мен е един малък и е завит на една планка на всмукателния колектор,но е бил срязан.И понеже няма обувка и не мога да се ориентирам дали кабелчето е било за него.Но пък всичко друго си е на букси и само той остава излишен


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Съб 26 май 2018 18:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Мнения: 14839
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Ами при мен е букса с два пина - бялосин и бял.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Съб 26 май 2018 19:42 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Мнения: 7748
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик
Ясно,явно имат разлики в схемите.А този червения датчик дето се води термошалтер,как пуска подгрева?Предполагам с някое реле,понеже кабелите не са му особено дебели,а на подгрева беше доста дебел червен кабел до колкото помня. :rolleyes


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Нед 27 май 2018 5:58 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Мнения: 14839
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Да, точно през реле. Забравих кое беше на бушониерата.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Вто 29 май 2018 20:32 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Мнения: 7748
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик
Напредваме бавно но славно.Имаме си 4 нови свещи,нов тампон,ново масло+филтър и нови водни фланци.
Един приятел ми даде и перфектна водна метална тръба около двигателя.
Монтирах компютъра на 2Е-то и се заех с кабелажа.Горе-долу взе да заприличва на нещо,но има доста работа по него.
Изображение
Изображение
Тая паяжина трябва да стане в сноп :biggrin
Изображение
Изображение
Изображение
Без схема не става
Изображение
Вътре е още по-зле :mhihi
Изображение
Изображение
Минаха 2 месеца от както оскубах бушониерата и въобще не мислех,че ще успея да навържа всичко като си е било,понеже имаше доста стърчащи кабели които рязах на място.Но като закачих акумулатора всичко си заработи.Чистачки,мигачи,осветление,габарити и т.н.
Изображение


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Вто 29 май 2018 20:48 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Мнения: 10693
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Евала младеж, става като за изложение :bowdown :bowdown :bowdown


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Вто 29 май 2018 21:22 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Мнения: 1211
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ
Браво, това е страхотен пример как се прави swap на мотор. :th_up
Каква е идеята на колата - отново ще е всекидневка или
се превърна в поредния проект? :mhihi
...и ако е първото: LPG ? :rolleyes


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Вто 29 май 2018 21:51 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Мнения: 7748
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик
3-ката става ежедневка с 15-ки,а тая ще остане за уикендите.
Разбира се ниска с интересни джанти.Не гоня нещо лъскаво и банално,напротив даже :smile
Газ ще има :mhihi
Търся си филтърна кутия от РВ и там подобните му с механичния дебитомер,тая от 3-ката се оказа доста по-широка.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Вто 29 май 2018 22:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Мнения: 10693
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Еее, аз моята я изхвърлих преди време като минах на моно, но смених само горния капак


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Моят fresh MK2 Публикувано: Сря 30 май 2018 21:17 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Мнения: 7748
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик
Колеги,при 1.3 мотора имам два датчика за налягането на маслото както са на снимката.
Проблема е,че мотора го няма вече и сега не знам кой кабел към кой датчик да вържа.
Изображение
Единия е за високото налягане,другия за ниското.Единия кабел е син,другия жълт.
При 2Е единия датчик е на главата,другия на масления охладител.
Кой кабел къде да вържа се пита в задачата :gruebel


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 824 мнения ]  Отиди на страница Предишна 135 36 37 38 3955 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design