Както споменах след като бъде завършен автомобила му предстои регистрация. В документите присъства 1.093 двигател с код GG и 50 коня. Дори смятам да го покарам известно време така. Напоследък ми се върти в главата и оригинален GTi двигател, но още не съм решил точно какво ще се случи. В крайна сметка идеята за колата ми не е сток както се видя. Изборът за двигател е сложен още, ще го усетя като завърша купето със салона и съответно таблото, което избера... Иначе сме приготвили всичко необходимо за малко по жив мотор.
1979 Golf MK1
- 420
- R.I.P. High Roller
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 22:55
- Автомобил: Golf Mk1
- Двигател: DX
- Местоположение: София
Re: 1979 Golf MK1
Може ли 2016-та да запълваш дупки за лайстни и да раздуваш вежди на запазена кола от 70-те? Явно да. Иначе добре започна, но язък за уменията ти с такъв вкус.
- hi4umir4uu
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:28
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: EcoFuel
- Местоположение: София
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1979 Golf MK1
Наистина противоречиво, но всеки си има вкус. Спомням си как когато pavko правеше Top-chop-a също имаше хора, които го критикуваха, че реже костенура, но пък в крайна сметка се получи много готин проект, който не случайно возихме до Worthersee и на който аз лично много се изкефих.
Сега с този голф - очаквам да видя какъв ще е крайния резултат и тогава ще реша дали ми харесва или не. Успех на pavko
Сега с този голф - очаквам да видя какъв ще е крайния резултат и тогава ще реша дали ми харесва или не. Успех на pavko
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: 1979 Golf MK1
Приемам всякакви критики. Иво ме анатемоса напълно го разбирам. Винаги гледам плюсовете и минусите на всяка доработка. Перфектно реставриван мк1 с малките мотори няма почти никаква стойност та дори и от 70-те. Виж ако говорим за GTi и особено pirelli, автентичните екземпляри си заслужава да ги притежаваш както са се пръкнали. Лайсни... даа искам ги много върху тази кола и обещавам да са си на мястото ако се намерят. Не случайно темата е тук, просто всякаква помощ е добре дошла, трудно е вече с тези коли. Очаквам предложения за лайсни на лс. Колкото до веждите оригиналните са най-малко непрактички. Мисля да я карам със стандартни 195/50/15, отговарящи напълно по височина на стандартни GTiкови 13ки. Когато я пуснеш и качиш двама и всичко приключва. Ще кажете стандартно ЕТ джанти, няма как губи се и визия и малкото повече стабилност на доста опасната лека единичкова задница...
- T.C.T.
- Мнения: 1234
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: 1979 Golf MK1
Колата си е твоя,темата също,затова да не ти дават наклон на...скоростния лост.
Давай смело напред,но все пак си приготви чадър.
Давай смело напред,но все пак си приготви чадър.
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Re: 1979 Golf MK1
Евала Павко, ставаме все повече собствениците на единички Трябва и аз някой ден да подредя снимковия материал и да пусна тема за моята Нямам търпение да видя крайния ти резултат. Няма да те критикувам, виждането как да изглежда си е твое, моята си е сток Успех с реставрацията. Лайсни има чисто нови на щанда на WERK34 в Reifnitz и не са скъпи - https://www.werk34.de/index.php/cat/c25 ... eifen.html
- violina.dobreva
- Мнения: 0
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2016 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1979 Golf MK1
Всеки си има вкус, Pavko е доказал че има по-креативно и разчупено виждане за нещата през 2012г
Мисля че на тази МК1 ще и стоят много добре оригиналните GTI скорости и двигател които мисли да качи! <3
Мисля че на тази МК1 ще и стоят много добре оригиналните GTI скорости и двигател които мисли да качи! <3
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: 1979 Golf MK1
Stefan написа:Евала Павко, ставаме все повече собствениците на единички Трябва и аз някой ден да подредя снимковия материал и да пусна тема за моята Нямам търпение да видя крайния ти резултат. Няма да те критикувам, виждането как да изглежда си е твое, моята си е сток Успех с реставрацията. Лайсни има чисто нови на щанда на WERK34 в Reifnitz и не са скъпи - https://www.werk34.de/index.php/cat/c25 ... eifen.html
Tвоята не е ли с онези, скъпите и неоригинални джанти с многото болтчета?
п.п. Намери един час и пусни една тема, преди да ти е почнал сезона, молИМ те...поне 4-5 човека тука
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: 1979 Golf MK1
Джантите, които съм и замислил засега не са много претенциозни 15ки RSL Cult. Още не съм стигнал до тях, най-вероятно ще са с полирани бордове, за средите не знам още, но черното доста ги затваря...
С помощта на френдовете се посъбраха някои аксесоари, салона ще бъде от голф3
Специални благодарности на Бобката Денев, перфектен стоп подарък, след полирането в идеално състояние... /търся си десен без бял сектор за задна/
Специални благодарности и на Митака Дамянов за някои шукарийки специално за МК1 и приноса му, за който ще стане дума по нататък в темата...
Стандартните аксесоари като барче с уреди...
Споменатият механизъм за една чистачка на FK с обслужено моторче...
И сега окачването, малко спорно и за мен решение, но породено от желанието ми колата да се кара по-често и навсякъде, нови пружини FK свалящи по 40 мм отпред и отзад, ще си покаже...
Сега гордостите ми радио блаупункт
Специални благодарности на момчетата от Македония и специално на Ване Терзиски, за тези красоти, които държах да са оригинални, а не скъпи реплики...
С помощта на френдовете се посъбраха някои аксесоари, салона ще бъде от голф3
Специални благодарности на Бобката Денев, перфектен стоп подарък, след полирането в идеално състояние... /търся си десен без бял сектор за задна/
Специални благодарности и на Митака Дамянов за някои шукарийки специално за МК1 и приноса му, за който ще стане дума по нататък в темата...
Стандартните аксесоари като барче с уреди...
Споменатият механизъм за една чистачка на FK с обслужено моторче...
И сега окачването, малко спорно и за мен решение, но породено от желанието ми колата да се кара по-често и навсякъде, нови пружини FK свалящи по 40 мм отпред и отзад, ще си покаже...
Сега гордостите ми радио блаупункт
Специални благодарности на момчетата от Македония и специално на Ване Терзиски, за тези красоти, които държах да са оригинални, а не скъпи реплики...
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: 1979 Golf MK1
Днес след дълго търсене се намери добро арматурно табло и колата ще си получи оригиналния вид. Благодарности на колегите от Лясковец. Едно от малкото места, където още има запазени единички...
Сега се чудя кое от двете
Сега се чудя кое от двете
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: 1979 Golf MK1
Вариянт с три уреда мисля няма да стои добре на това табло.
Re: 1979 Golf MK1
Охааа, ето още един колега със същия проект Така както е тръгнало, като гледам ще трябва да си правим събор само за единички . Колкото до барчето с 2 или 3 уреда и аз съм пред същата дилема, но клоня към 2 уреда, защото 3-те просто не пасват толкова добре на арматурното и се получава малко грозно, поне при мен. Успех!
- jamie1
- Мнения: 542
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
- Автомобил: Chevrolet Aveo LT
- Двигател: DOHC
- Местоположение: Сливен
Re: 1979 Golf MK1
Записвам се и аз да следя темата.Успех с проекта :)
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: 1979 Golf MK1
Разликата в "прословутите" вежди...
За съжаление с FK пружините е доста "навирена"...
За съжаление с FK пружините е доста "навирена"...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 155 госта