Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Такааа, турбото се чува леко и на свободен ход, усеща се като ново и като звук и като вървеж, много добре върви и дори и да не успях да го отворя се почисти с тая газ за горене, НО проблема си остана, значи не е от турбото. Да ви опиша проблема... Паля първо палене, чакам 1-2 мин и излизам от гаража, тръгвам, колата лети, не дава да я пипнеш, отиваме с жената до парка на около 2 км да се разкараме и я спирам, качваме се след 15 мин и тръгвам, ГРЕДААААА, прекъсва, приритва и уж си работи, започвам да давам газ и прекъсва, пуф паф като жигула, след 1-2-3 мин колата се променя и става отново ракета и се държи от там нататак все така добре. Паля и карам от студена до загряване, проблеми няма, колата е ракета, запаля ли я, повърви ли малко и я спра някъде и
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
колега огледай маркучите на вакумите,може някои да се е цепнал,някъде.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Утре ще ги огледам, малкия ще е на градинка и ще имам време. Ще огледам маркучите и ще проверя тая помпа в резервоара как е, че я смених с нова като преди това имах подобен проблем, пак така на студено прекъсваше и после се оправяше, само че тогава като отворих горивния филтър нямаше дизел там, беше на дъното, днес го отворих и беше до горе и също така видях, че филтъра е адски мръсен, станал е черен, а не беше такъв, беше бял. Да не би заради него да прави мизерии, но пък защо да е само като е карана без да загрее и тогава Днес след като направи така усетих много гаден мирис на дизел, да не би някоя дюза да умря, утре ще ги видя с VCDS да видим и там какво става. Вчера след като развих оста на актуатора с един оборот, днес беше още по зле, този път повече време се задържа проблема, странна работа След като го навих с един оборот проблема се задържа за 1 мин точно, чудя се дали да не го навия 2 оборота.
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Колко ти излиза да поддържаш тоя пасат ? годишно ,че като ти чета проблемите понякога ми се струва ,че си трябват бая $$$$
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Всяка кола си иска своето, колега! От както я имам за 8 месеца съм сменил подкачващата помпа в резервоара 104 лв, шайбата на генератора 65лв и шестостен със зегерката 13 лв, и един носач с тампон от които използвах само носача 65 лв, според мен е доста малко в сравнение с някой други колеги дали милиони по колите си, ако пък си от тези дето не искат и 5 лв да дадат по колата си, значи си още един убиец по пътищата, поддържам си колата в блестящо състояние, парите не ме интересуват, моя живот и живота на другите е по важен! Ето тук може да следите какво съм правил и колко дизел съм заредил и всичко... https://www.spritmonitor.de/en/detail/784005.html
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Не са ли множко ремонтите за 3000 км? Макар и изминати за 8 месеца. Според графиките в spritmonitor си дал повече за ремонти, отколкото за гориво.
На мен също ми се струва, че постоянно правиш нещо по нея.
На мен също ми се струва, че постоянно правиш нещо по нея.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Спасява те това че не плащаш за труд, а си чоплиш сам... макарче колко време си потрошил и колко ти струва то, само ти си знаеш. Като цяло темата е нагледна илюстрация защо такъв Пасат по-добре да не ти е вкъщи.
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Комшията преди месец продаде неговия и почерпи Били са хубави като нови до към 3-5 години от там нагоре вече всичко почва да се обажда.Просто така ги правят по-новите коли. Както каза колегата, добре че сам си я правиш , но като сметнеш колко часа си отделил за това.... Всяка седмица да разглобяваш нещо.... Като съм говорил с комшията за 2 години е дал около 2000-2500 за ремонти.
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
betaserk написа:Всяка кола си иска своето, колега! От както я имам за 8 месеца съм сменил подкачващата помпа в резервоара 104 лв, шайбата на генератора 65лв и шестостен със зегерката 13 лв, и един носач с тампон от които използвах само носача 65 лв, според мен е доста малко в сравнение с някой други колеги дали милиони по колите си, ако пък си от тези дето не искат и 5 лв да дадат по колата си, значи си още един убиец по пътищата, поддържам си колата в блестящо състояние, парите не ме интересуват, моя живот и живота на другите е по важен! Ето тук може да следите какво съм правил и колко дизел съм заредил и всичко... https://www.spritmonitor.de/en/detail/784005.html
Разбирам да ги имаш да ги даваш и все пак доста неща са си за ремонт били за има няма и година .Аз лично ако бях едвали щях да имам възможност да давам много пари ако така редовно нещо се чупи ,аз затова съм си фен на голф 2 :D върви,бетон и рядко се чупи а ако се счупи ремонта със сигурност ще му доста евтин .
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Всеки според възможностите си.Аз винаги съм избирал колата да е такава , че да мога да я поддържам.Не да купя по-скъпа кола и като се развали нещо да се чудя как и с какво да я правя и да седи със седмици без да се движи...
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Всеки си има глава на раменете си, щом колегата Ангел е решил да си взема такава, значи има възможността да я поддържа.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Точно! Според мен като купиш кола на старо трябва да си я стягаш, то иначе трябва да ги хвърлим и да купуваме нови само и като се счупят пак нови, а дано някой ден можем така, но дотогава ще е така, купил съм я и си я ремонтирам когато нещо се развали, ако сега някой ми каже, че си е купил рено или опел или каквато и да е друга кола на старо и нищо не е правил по нея, такива хора ги знам какви са и как изглеждат колите им. Всичкото е в поддръжката! Според мен е супер колата и върви супер и изглежда супер, а който няма гъз за панаир да си седи в къщи и да си мисли, че като купи опел няма да прави нищо Да взех по-скъпа, но си я правя сам и не давам милиони за майстори и след 5 дни да е същата Та всеки с мерака си, то ако ми каже някой, че има голф 3-ка да кажем и не е правил нищо по нея, това е като мита за 6 на 100 в града Знаем ги тези неща, не сме от вчера! Българска работа, цял ден си под колата и като идеш при приятели се започва, кой аз ли ве, моята само я карам, не съм я пипнал, много ме дразнят такива приказки Здраве да има само колеги, другото е временно! Не съжалявам за колата и за секунда, колата е супер и като дизайн и като всичко и не се оплаквам чул недочул от бабите, а гледам от първа ръка. Ако си мислите, че като си купите нова кола до там свършва всичко и вече само ще карате 5 години се лъжете ама много много жестоко. Там цифрите за всичко са умножени по 5. Колите са си супер, но искат гледане, а не само каране като българина и после да реве, че колите били боклуци. За да имаш кола трябва да имаш и възможност да я гледаш и като се развали нещо да го направиш и да продължиш, както вече казаха колеги, аз мога за сега, живот и здраве и Audi A6 C6 240 коня ще взимам комби
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
betaserk написа:Ако си мислите, че като си купите нова кола до там свършва всичко и вече само ще карате 5 години се лъжете ама много много жестоко. Там цифрите за всичко са умножени по 5.
Ами верно е,не е само като да караш,трябва и веднъж в годината да дадеш 280лв за обслужване,всичко останалото което правиш е да сипваш нафта и течност за чистачки Пожелавам ти някой ден да можеш да си позволиш нова кола и да разбереш за какво иде реч
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
И да ти се счупи нещо по новата кола, тя е в гаранция поне първите 4г, такаче да - само караш.
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
betaserk написа:мита за 6 на 100 в града Знаем ги тези неща, не сме от вчера!
аа, чшт!
Последния месец с 50л (+/- 5-6) минах 900км предимно градско, та недей ти
Иначе да, съдейки и по себе си тия дето викат "аа аз на тая кола само гориво и масло и сипвам" - или капе и пуши отвсякъде, или и те киснат пред блока по 5-6 часа, ама се правят
Чара на тия машини е точно, че ако малко от малко ти иде отръки - можеш сам да се справиш с повечето консумативи и по-леки ремонти, та реално даваш пари само за части (които не са чак пък толкова скъпи)
И ако, верно, почнеш да обясняваш какво и как си сменял - всеки те гледа " ма ти колко пари наливаш в тая кола"
Та явно верно някой път е по-лесно да кажеш "бе върви си и не я барам" от колкото да се обясняваш, че тези неща реално са ти стрували стотици левове и си потрошил десетки часове месечно от безценното си време в нещо, което реално ти доставя удоволствие
От мен - евалата, че имаш време и желание да се занимаваш, да си правиш всичко сам, вместо да хвърляш още по 3 пъти повече пари и за "майстори"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта