Здравейте отново, има нови неща за показване по пасатко, да го изядеш тоя пасат, много красив е!
Направих си радиото RCD 300 да подкарва mp3-ки от телефон, омръзна ми от тези проклети дискове. Известно време не можех да намеря как става, но го открих все пак. Свързва се 3.5 джак към буксата му отзад и след натискане на CD копчето трябва да покаже aux in, ако не го покаже се влиза с VCDS в радиото, после coding-07 и последната цифра там се сменя на 1, при мен беше едно, можело и 3 да е, така пишеше там където го намерих как става.
Точно днес ми отказа и ролката на генератора, блокира! Симптомите бяха подскачане на ремъка и гадни звуци на свободен ход, помислих си, че е обтяжната ролка, но врътнах тази ролка на генератора и след като нямаше свободен ход намерих виновника. Ще снимам и видео как става тези дни, за сега ще се задоволите само с видеото как съм си направил радиото, батерията ми изключи няколко пъти и стана малко закърпено и не показвам точно как съм го запоил, но то това не е за показване, сложил съм схемата и другото е лесно, гледайте...
Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Видео на смяната на шайбата на генератора няма да ви покажа, защото не записвах, беше ми много студено и колата ми трябваше. Следващия път като го сменям ще снимам стъпка по стъпка как става, гледах в тубата как разкачат компресори на климатици, махат радиатори, разглобяват цялата кола за да го извадят, има и такива който сменят шайбата на място без да свалят нищо, ако имате ударен пистолет или бормашина или нещо от сорта и имате такъв камък, който да влезе там, давайте! Аз нямах и извадих целия генератор на горе, да на горе. Първо развих и преместих горивния филтър, после една пластмасова кутиика към която влизат едни малки тръбички/не знам точно за какво е/, после разкачих акумулатора и жиците към генератора, после развивам неговите болтове и го извадих на горе като дърпах/внимателно/ тръбата на климатика на пред/който има такъв пасат знае за какво говоря/ след всичко това и с генератор на масата реших да рециклирам шайбата, да не сте за очила, правилно прочетохте С една спринцовка с игла и пълна с бензин пръсках през гуменото уплътнение на шайбата, след 2-3 повотрения шайбата се предаде и тръгна да се върти свободно на единия край, след бензина пръснах много финна смазка за шевни машини, шайбата тръгна като часовник, за сега ще съм с нея, сега върви по-тихо от преди. Който го интересува какво и как да пита. Да знам че е 60 лв и няма да фалирам заради тях, но не в това е работата, просто реших да се пробвам и взе че стана, да ще и хвърлям по едно око от време на време, че съм слушал доста лоши неща от тази ролка, пада по време на път от много зор, чупи и се лагера и започва да звучи като на умряло или като в моя случай блокира и спира да се върти, за сега така я направих и върви, след месец два ще я проверя отново и ако има проблеми ще купувам тогава, за сега спестих едни 60 лв и с майстора сигурно 100 най-малко. Благодаря за вниманието и весела коледа на всички
- mario.nikolov
- Мнения: 0
- Регистриран на: Нед 27 ное 2016 10:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Благодаря ви за ценните съвети попринцип при специалист ще ходя за поставянето просто искам сам да си ги закупя по изгодно ми идва от сумите които чух .не смятам да слагам ксенон тип made in china въпреки някои интерсно добри отзиви от тях но аз искам да вложа в тази кола за да знам какво ми вози дупето и смятам че заслужава от всичко най доброто.днес ще сменявам масло и съм се спрял на политрон сае 5 в 30 за 50000 км естествено това е за кола която върти по3,4 хиляди месечно но за две години добро масло 120 лв си заслужава много се разписах безавариййно колеги
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Ако ти е 16 клапана мотора, по-добре е маслото да е 5W40 поне според мен и някои други колеги, клапаните не тропат на студен мотор. Следващата ми смяна ще е с такова.
За съжаление рециклираната шайба на генератора се предаде, може да е заради студовете не знам, но умря и я смених с нова за 63 лв. Пак си извадих сам генератора и само отидох на майстор да ми смени шайбата, много благодаря на майстора от сервиза на велетата, смени ми я и не ми взе и стотинка, обясни ми, че се вади с ударния пистолет, а се стяга новата на ръка, защото иначе е по-трудна смяната после, не запомних името му, но му благодаря, ето това се казва човек който знае как се привличат клиенти, бях ходил на друг, който ми просеше 5 лева като че ли ще умре за тях, един пък друг ми взе един лев да ми развие един болт не съм за парите, 20 лв да му дам ама да знае какво прави и да го направи както трябва. И така, ваденето го обясних по-горе, снимах и клип този път, но как го слагам, ваденето е по обратния ред, говоря на английски за да спечеля някой лев от канала си, повече хора гледат така. Извинявам се за разваления английски, толкова мога да говоря без да съм го учил. Ако си харесате нещо в канала ми ще се радвам, не забравяйте да се абонирате и да нещо, цъкнете и на някоя реклама като се появи в клипа
За съжаление рециклираната шайба на генератора се предаде, може да е заради студовете не знам, но умря и я смених с нова за 63 лв. Пак си извадих сам генератора и само отидох на майстор да ми смени шайбата, много благодаря на майстора от сервиза на велетата, смени ми я и не ми взе и стотинка, обясни ми, че се вади с ударния пистолет, а се стяга новата на ръка, защото иначе е по-трудна смяната после, не запомних името му, но му благодаря, ето това се казва човек който знае как се привличат клиенти, бях ходил на друг, който ми просеше 5 лева като че ли ще умре за тях, един пък друг ми взе един лев да ми развие един болт не съм за парите, 20 лв да му дам ама да знае какво прави и да го направи както трябва. И така, ваденето го обясних по-горе, снимах и клип този път, но как го слагам, ваденето е по обратния ред, говоря на английски за да спечеля някой лев от канала си, повече хора гледат така. Извинявам се за разваления английски, толкова мога да говоря без да съм го учил. Ако си харесате нещо в канала ми ще се радвам, не забравяйте да се абонирате и да нещо, цъкнете и на някоя реклама като се появи в клипа
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
betaserk написа: реших да рециклирам шайбата, да не сте за очила, правилно прочетохте С една спринцовка с игла и пълна с бензин пръсках през гуменото уплътнение на шайбата, след 2-3 повотрения шайбата се предаде и тръгна да се върти свободно на единия край, след бензина пръснах много финна смазка за шевни машини, шайбата тръгна като часовник
betaserk написа:За съжаление рециклираната шайба на генератора се предаде, може да е заради студовете не знам, но умря
Харесва ми разбирането ти за "рециклиране",но поне си отработил сваляне и монтаж на генератор
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
O да, сега и на сън мога да го сменя тоя генератор Стана за известно време, но не издържа на студовете, както вкарвах със спринцовката смазка излизаше и ръжда, изглежда още на първото зацъкляне е ръждясал лагера на шайбата и сега пак от не загряването до край на колата, защото някой дни нямах време да я загрея до край, станал е конденз и го заледи през нощта и dead meat до там беше шайбата, ако беше лято щяше да изкара 4-5 месеца поне
Ако някой е забелязъл в канала ми в тубата си очистих под чистачките, беше пълна мизерия, изчистих всичко и стана супер имам и специално видео с малко инфо какво правя, другото видео на което чистя под чистачките се оказа много дълго и го направих на бърз ход за да се смести.
Ето по-късичкото клипче с инфо за чистенето под чистачките...
Добре дошъл във форума, колега! Хубав Пасат/от аватара/! Какъв мотор е? Скоро ли го взе, дай малко инфо?
Ако някой е забелязъл в канала ми в тубата си очистих под чистачките, беше пълна мизерия, изчистих всичко и стана супер имам и специално видео с малко инфо какво правя, другото видео на което чистя под чистачките се оказа много дълго и го направих на бърз ход за да се смести.
Ето по-късичкото клипче с инфо за чистенето под чистачките...
mario.nikolov написа:Благодаря ви за ценните съвети попринцип при специалист ще ходя за поставянето просто искам сам да си ги закупя по изгодно ми идва от сумите които чух .не смятам да слагам ксенон тип made in china въпреки някои интерсно добри отзиви от тях но аз искам да вложа в тази кола за да знам какво ми вози дупето и смятам че заслужава от всичко най доброто.днес ще сменявам масло и съм се спрял на политрон сае 5 в 30 за 50000 км естествено това е за кола която върти по3,4 хиляди месечно но за две години добро масло 120 лв си заслужава много се разписах безавариййно колеги
Добре дошъл във форума, колега! Хубав Пасат/от аватара/! Какъв мотор е? Скоро ли го взе, дай малко инфо?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
betaserk написа:... отидох на майстор да ми смени шайбата, много благодаря на майстора от сервиза на велетата, смени ми я и не ми взе и стотинка... ето това се казва човек ... бях ходил на друг, който ми просеше 5 лева като че ли ще умре за тях, един пък друг ми взе един лев да ми развие един болт ..
говоря на английски за да спечеля някой лев от канала си, повече хора гледат така. Извинявам се за разваления английски, толкова мога да говоря без да съм го учил. Ако си харесате нещо в канала ми ще се радвам, не забравяйте да се абонирате и да нещо, цъкнете и на някоя реклама като се появи в клипа ...
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Печеля от канала си в тубата, колега. На всеки 1 000 000 гледанета взимаш 1000 $, така пишеше някъде, но мисля, че има общо с рекламите, които излизат на видеото по време на гледане, свързва се канала към adsense, не е много сложно и така, за сега имам 7000 гледанета и 1 долар в adsense, предполагам като кача стотици клипове и на една реклама на ден да се цъка ще пада някой лев Търсете инфо в гугъл, има много писано по темата. На времето имах сайт и го бях свързал към adsense, на месец взимах 100 $, но с времето адсенс станаха много внимателни и ме махнаха, защото повечето пари си ги генерирах сам като сменях ип-то и налягах Но след време се усетиха и така, сега към тубата може и пак да минава номера, но няма да рискувам, ще слагам много клипове и ще събирам от гледането на хората. Влизам навремето в пощенска банка с чек от америка за 100 $ и на управителката и падна ченето до тогава не била чувала за пари от гугъл
Да покажа и мръсния пасатко...
Да покажа и мръсния пасатко...
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Здравейте, фенове, колеги, проятели и всички влизащи в хубавия форум и каращи хубави коли от групата. По пасата проблеми нямам, всичко е супер за сега и с помощ от извънземните дано да е супер и занапред. За съжаление един мой приятер/комшия/ се отказа от марката и след хубавия му седан/черен/ б5 сега си купи мазда 6 от 2006 година, тези старите ръждясващи и тесни мазди, но той си знае, все пак му пожелавам безаварийни км и да кара по-бързо за да не го настигне ръждата. Друг комшия си взе пък Голф 5-ца, много е наточена, черна, 5 врата Комшу ако се познаеш тук, че за теб става дума, да ти е честита придобивката и много безаварийни. Моя Пасат го измих след като тоя проклет сняг се махна и малко ни попари слънцето, малко зъбато, но все пак. Ето го измит...
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Здравейте, колеги! Направих няколко глезотийки по пасатко, върви като ракета и гори като ракета шегувам се, добре си гори като за голямо комби, автомат и каране като баба по-икономичен е от стария ми пасат, а той беше ръчка, 1.9 дизел и 131 коня.
Направих си тези залагалки за колани и сега автохолд функцията ми работи и мога в града на някой светофар да си я пусна без да съм се опасал като ловджия
После си смених крушката на пепелника в централната конзола по моя начин/по-добрия/ че в тубата се бях нагледал на вадене на пластмаси около лоста за скоростите и за мен моя начин е по лесен...
След това си направих стереото да ми показва скорост, много е удобно ако имате жена, започва да мрънка след 140, че карате много бързо Вместо да си настройвате ограничение на скоростта, активирате си тази опция и возите жена си и готово
Направих си тези залагалки за колани и сега автохолд функцията ми работи и мога в града на някой светофар да си я пусна без да съм се опасал като ловджия
После си смених крушката на пепелника в централната конзола по моя начин/по-добрия/ че в тубата се бях нагледал на вадене на пластмаси около лоста за скоростите и за мен моя начин е по лесен...
След това си направих стереото да ми показва скорост, много е удобно ако имате жена, започва да мрънка след 140, че карате много бързо Вместо да си настройвате ограничение на скоростта, активирате си тази опция и возите жена си и готово
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Ето как отстраних последния проблем по колата, сега върви още 1 идея по-добре и турбото се чува при набиране, има малко луфт нагоре и надолу по оста, което е нормално, оставено е топлинно разширение за да не задере като загрее, ако има много луфт на оста тогава е зор!
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Дойде време и аз да се похваля, има още няколко неща за до изглаждане, но иначе е напълно функционално...
За сега не съм свързал да се зарежда, по простата причина, че не съм намерил плюс през контакт. Предполагам от контактния ключ ще може, но не съм разглобил още под волана да търся. Сваля се и се слага! Свързан е към стереото/ с 3.5 джак/ на което съм махнал предната част и го ползвам като усилвател. Не дава грешка с VCDS, измъкнал съм и карантията на диска. Снимах и видео как съм направил всичко, но за съжаление цялата обработка ше продължи известно време. Понякога големината има значение :D Търсих изчистен вид и да е все едно така е от завода, разбира се отзад зад таблета е малкоооо поотрязано тук там, но то и тунинг фирмите режат и къртят и после искат милиони, а и не се вижда, така че няма проблем. Стана супер и всеки се заглежда като мине покрай пасата, нарочно оставям пуснат таблета ;) Остава да свържа и един малък вентилатор заедно със зарядното и като дам на контакт да тръгва, че лятото да нямам проблеми.
За сега не съм свързал да се зарежда, по простата причина, че не съм намерил плюс през контакт. Предполагам от контактния ключ ще може, но не съм разглобил още под волана да търся. Сваля се и се слага! Свързан е към стереото/ с 3.5 джак/ на което съм махнал предната част и го ползвам като усилвател. Не дава грешка с VCDS, измъкнал съм и карантията на диска. Снимах и видео как съм направил всичко, но за съжаление цялата обработка ше продължи известно време. Понякога големината има значение :D Търсих изчистен вид и да е все едно така е от завода, разбира се отзад зад таблета е малкоооо поотрязано тук там, но то и тунинг фирмите режат и къртят и после искат милиони, а и не се вижда, така че няма проблем. Стана супер и всеки се заглежда като мине покрай пасата, нарочно оставям пуснат таблета ;) Остава да свържа и един малък вентилатор заедно със зарядното и като дам на контакт да тръгва, че лятото да нямам проблеми.
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
ей това последното с таблета направо ме изуми
как си сетил за това...
пп.но пък се получило добре
как си сетил за това...
пп.но пък се получило добре
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Радио как слушаш?
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Ами измерих колко най-много може да събере в тая лайсна и започнах да търся по размер, без да искам попаднах на точния размер в ОЛХ и единствен за цена от 140 лв таблет, а именно Alcatel onetouch pop 10/в името има 10/, но иначе е 9,6 инча и го купих, малко чупене на пластмаси и готово
От таблета, има си радио app, вижда се на снимката!
От таблета, има си радио app, вижда се на снимката!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта