На клипове като сменяха този филтър беше пълно до горе. Ето така се чува и моята помпа...
Ще напълня с дизел до горе преди да сложа филтъра и ако се оправи ок, ако не ще търся другаде проблема.
Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
На предния клип където колата ти пуши, май пушека е синкав.Най-вероятно гори масло. Дори ми се стори, че не може да се изфорсира добре, или така ми се чу от клипа. Имаш проблем, който едва ли е от горивото или от маслото.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Може, аз просто леко я форсирам. Може би има нещо в маслото, не знам. След като го смених нещата се влошиха. Налях друг дизел и затворих горивния филтър напълнен до горе, след малко ще паля със свързан комп за да видя на студено как са свещите.
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
След като знаеш, че този мотор има заводски дефект с дюзите и виждаш на диагностиката какви шарени показания ти дава за тях, защо се ровиш в масла и филтри?
Закарай я при човек, който да ти ги провери.
Ето какво пише тук за това - http://forum.vwclub.bg/search.php?keywords=BKP+%D0%B4%D1%8E%D0%B7%D0%B8
Закарай я при човек, който да ти ги провери.
Ето какво пише тук за това - http://forum.vwclub.bg/search.php?keywords=BKP+%D0%B4%D1%8E%D0%B7%D0%B8
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
pe6kata написа:betaserk написа:На майстори не ми се ходи, защото те знаят по малко и от мен.
Кофти приказки...
betaserk написа:Що, така е!
Гледай да си намериш добри майстори, понеже с тази кола ще ти се налага. Моделът е проблемен, а и в комбинация с посредственото ниво на изпълнение и оборудване на колата просто ти се чудя на акъла да си смениш б5.5 с б6. Ако искаш по-нова кола, която достойно да замени старата ти, просто минаваш на друга марка. Да имаш поддръжка на премиум марка, а да караш пасат...
Искрено ти пожелавам много безаварийни километри.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
pe6kata написа:Гледай да си намериш добри майстори, понеже с тази кола ще ти се налага. Моделът е проблемен, а и в комбинация с посредственото ниво на изпълнение и оборудване на колата просто ти се чудя на акъла да си смениш б5.5 с б6. Ако искаш по-нова кола, която достойно да замени старата ти, просто минаваш на друга марка. Да имаш поддръжка на премиум марка, а да караш пасат...
Искрено ти пожелавам много безаварийни километри.
Баце,ти направо го прИби.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
За мен няма такива коли дето все се разваляли, всичко е до подръжка и на бабени деветини чути от девето коляно не вярвам. Имах Фиат Типо за който казваха, че е боклук и не знам си какво, а мъркаше като коте, както и да е, както казах, здравето е най важно. Днес както казах, отворих горивния филтър и беше на дъното нафтата, налях друга нафта във филтъра да е до горе/може и заради другата нафта да е/ не знам, но като запалих колата беше друга, не моята. Тиха работа на мотора, мъркаше като коте, форсиране на което ми се отвори усмивка до ушите, няма пушаци, няма къркане, пак прекъсваше малко като тръгнах, но поварвя доста и тогава излезнах, според мен няма дизел, не идва. Друго видях в нета, да проверя съпротивлението на мотора на двете крайни клейми, няма никой! Въпроса е дали да сменя помпата, да не би вакум горивната помпа която е на мотора да има нещо общо и тя? С една дума колата върви като ракета и звучи като ракета, проблема е някъде там!
- Koko95
- Мнения: 290
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:27
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: ATD
- Местоположение: Видин/Fuengirola
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Без да се обиждаш ама си си го нахакал с тоя двигател. Дюзите ти ква марка са? Ако са сименс не се чуди! Ако ти се празнеше горивния филтър и не му стигаше нафта щеше да ти гасне колата. Тоя шум на помпата мен не ми харесва обслужваме няколко пасата 140 и 170 коня дизел и не съм им чул така помпите. Но минаха през дюзи сичките а 170 коня дори му се ебава и маслоразпределителя в картера и там са едни суми ... :)
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Каквото такова, колега! Аз каквато и кола да имам при мен върви, тайната е малкото ми каране, за 3-5к на месец няма какво толко да се развали, ако караш по 10-30к на месец е друга бира. Колата както казах имаше недостиг на дизел, единствената причина да не загасне тотално е, че карах малко и колата вървеше бавно, не даваше да се засили, започваше да хълца. Беше въпрос на км да загасне и да не може да тръгне. Подкачващата помпа в резервоара се чуваше докато вчера вече спря. Когато напълних филтъра с нафта колата се промени изцяло, пушаците изчезнаха и се форсираше нормално, без да прекъсва. Днес отворихме тази помпа и какво да видим, запецнала и не мърда, пускахме с изправител да се завърти, не става. Извадихме я и мръднахме турбинката долу, помпата тръгна! Сложих всичко обратно и колата е съвсем друга сега. За тези който мислят, че кола без тая помпа не върви, се лъжат, запалих без нея, дори резервоара беше отворен и преместих колата и колата си вървеше на нафтата във филтъра. За сега върви на 6, скоростите на студен мотор не могат да се усетят, значи са ок. Сега като има нафта звучи и работи супер тихо и плавно. Питах в представителството на и от там човека каза, отворете капака и вижте сериините номера на дюзите, ако завършват на S значи са сменени с новите при сервизната акция, която е свършила 2014-15. Това е за сега от мен
- Sonny_89
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Браво , решил си проблема сравнително безболезнено Даваш ми идея и на мен да го погледна този резервоар , макар че при мен помпа, ако не се лъжа , няма .
Ден след ден по 1000 км път , луда работа.....
betaserk написа:...ако караш по 10-30к на месец е друга бира.r
Ден след ден по 1000 км път , луда работа.....
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
betaserk написа:Каквото такова, колега! Аз каквато и кола да имам при мен върви, тайната е малкото ми каране, за 3-5к на месец
Ти не беше ли писал, че с предния Пасат въртиш по 3500 за година, и за това сменяш маслото не на км, а веднъж годишно?
- Stivi
- Мнения: 8290
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Може да се е объркал и вместо "година" да е написал "месец" Че иначе 3-5 000км на месец за лична кола си е мнооого сериозен пробег имайки предвид че по принцип средния е 15-25 000 годишно
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
О да, извинявам се, година исках да кажа. Да, на годината един път го сменям.
- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Нищо против теб колега, но кола се капе повече когато не се кара. Мое виждане! А още повече, когато не се поддържа. Дано не попадаме на такива коли, че като гледам всички сменяваме само оригинални части по тях, което не говори мн. хубаво. Дано оправиш Пасата и да си го караш със здраве!
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG
Аз карам малко и поддържам много, което ми дава безпроблемна експлоатация с години. Друго е да навъртиш 30к на година, друго е 3-4к. Когато работих като таксиметраджия карахме коли на които плащахме за амортизация, на км еди колко си, с една дума колкото повече се кара една кола толко по-голяма амортизация има и повече неща се развалят, именно затова на еди колко км трябва да сменяш еди какво си. Аз не карам един път на месеца по 20 км, аз всеки ден я карам, просто минавам по 5-30 км зависи от каква работа имам през деня. За сега да чукна на дърво съм нямал кой знае какви грижи с коли, тази ми е 4-та. Първата я карах някъде 2 години, втората най-дълго, около 12 години, третата 2 г. и сега да видим тая колко Днес бях до Хасково, после Димитровград и пак Свиленград, колата летеше, но помпата все още се е.ава, поне така ми се струва, може да си внушавам. Според мен си взима въздух от някъде и от там работи повече, но след отблокирането карането е съвсем друго, чуквам кикдауна и се изтрелвам. Първите ми впечатления са, че пасата е супер, такива коли обичам, големи и удобни, живот и здраве ще взема Б7 автоматик комби
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: val4ana и 21 госта