Синята Jetta Mk2 US 1.8GX Automatic

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 191
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот mitko_belata » Пон 24 юни 2019 8:08


В Пловдив взе да става страшно всеки спира където и както може и задръствания има в час пик и със тия умни ли модерни ли светофари държат по 5мин червено и 30секънди зелено ужас а атносно климатика намери си оригинален и го монтирай




Потребителски аватар
Иван.В.
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 07 мар 2018 7:54
Автомобил: Passat B3
Двигател: ABS 1992
Контакти:

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот Иван.В. » Пон 24 юни 2019 11:25


Няма смисъл, то ще ми излезне колкото още един Пасат... И без това, сигурно догодина ще го сменя с един седан, с по-мощен двигател, а този най-вероятно ще го пусна за 1000лв. и ако някой му се навие, навие.. Като не го иска никой, на части и останалото за стар метал.


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 191
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот mitko_belata » Чет 27 юни 2019 13:07


И така след много мъки се стигна до тук вчера вентилаторчето на вътрешното отопление спря помислих че изгоря вентилаторчето но проблема беше в буксите но и без това се бях решил да го свалям за да мога да почистя питата на изпарителя на климатика като свалих вентилаторчето като бръкнах вътре какви ли не ла:censored2на нямаше вътре утре чакам да пристигне едно спрейче за почистване на климатици та ето няколко снимки като ще се опитам да обясня кое как се сваля
1.Свалят се барчето (етажерка) под жабката след това се сваля мекото което е под вътрешното тяло на климатика и гледката става ето такава
PSX_20190627_135058.jpg

След което се сваля жабката отстрани има две щивчета който се махат внимателно с права тънка отверка като се внимава да несе счупят ушетата и се отвиват винтове който държат тялото на жабката (СЪЩО ТАКА ЗА ТЕЗИ КОЙТО СА С КЛИМАТИК СЕ РАЗХЛАБВА И ТАБЛОТО ЗА ДА МОЖЕ ДА СЕ ИЗБУТА ВЕНТИЛАТОРЧЕТО) след като се свали вентилаторчето се открива и гледка към питата на изпарителя
PSX_20190627_135041.jpg
PSX_20190627_135041.jpg (86.18 KиБ) Видяна 987 пъти

PSX_20190627_135028.jpg

Ето я и питата която се вижда колко е задръстена
PSX_20190627_135113.jpg
PSX_20190627_135113.jpg (54.11 KиБ) Видяна 987 пъти

Ето и какво излиза като се бръкне навътре


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот kazakstaneca » Пет 28 юни 2019 8:57


:death Ла**а и помия... дано успееш да я почистиш тая пита, без да я сваляш, на мен ми се струва малко вероятно...


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 191
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот mitko_belata » Пет 28 юни 2019 9:09


Комшията чисти на неговия опел питата която беше по задръстена и от моята със спрей за климатици пръсна на питата малко от спрея остави я за около 10мин да подеиства препарата запали я запуши всички духалки и пусна да духа на вътрешно само гледам отдолу какви боклуци започнаха да излизат и като погледнеш след това питата беше като нова


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 191
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот mitko_belata » Пет 28 юни 2019 13:30


Питата се изчисти много добре със сорей за климатици на мотип има дооста разлика спрямо преди с духането само че ми направи впечатление че на 2ра степен компресора изключва а като е на 3-4степен няма проблем около 10-15мин работи на място компресора не изключи взех да щракам степените и оп на 1-2ра степен компресора изключва и вече започва много да ме дразни някакви идей от какво може да е имам съмнение за преостата за високото налягане


Потребителски аватар
stefan4o
VW експерт
VW експерт
Мнения: 16184
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот stefan4o » Пет 28 юни 2019 14:52


Обледява се вътрешното тяло?


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 191
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот mitko_belata » Пет 28 юни 2019 15:28


От какво се обледява какво трябва да се оправи смени за да не прави така от одеве само си мисля от какво може да и все стигам да реостат да не позвлоява на вентилаторчето да духа като хората другото което си мисля е за преостата за високото налягане незнам дали има датичик за вътрешната температура да не прави той мизерй


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 191
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот mitko_belata » Пет 28 юни 2019 15:56


Аа забравих да спомена че като изключи компресора се чува цъкане от към жабката което ме навежда на мисълта че най вероятно е датчика за вътрешната температура


Потребителски аватар
anrus
Мнения: 864
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот anrus » Пет 28 юни 2019 16:53


Това е датчика за обледяване на изпарителя, той спира компресора. На 1-2 позиция при тези външни температури е нормално да обледява. Когато навън мине 40 градуса, няма да обледява и да изключва.


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 191
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот mitko_belata » Пет 28 юни 2019 16:56


Значи да не търся проблем по системата а си е нормално да изключва на 1-2степен


Потребителски аватар
anrus
Мнения: 864
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот anrus » Пет 28 юни 2019 17:06


Затвори купето и пусни климатика на вътрешна циркулация. След като охлади вътрешността, ще започне да ти изключва дори на позиция 4 на вентилатора. Нормално е.


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 191
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот mitko_belata » Пет 28 юни 2019 17:16


Да като е на вътршрна циркулация пак изключва значи всичко е наред да несе притеснявям


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 191
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic

Мнениеот mitko_belata » Сря 03 юли 2019 15:07


Преди малко в най-голямата жега обикаляхме из града с колата и за време около 40-50мин колата седя на слънце а климатика се представи перфектно без никакви проблеми на вътрешна циркулация и на 4степен след 15км в града показа 8градуса в колата което мисля че е перфектно
PSX_20190703_160322.jpg

Е така една снимка да има :mhihi


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 191
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Синята Jetta Mk2 US 1.8GX Automatic

Мнениеот mitko_belata » Пет 09 авг 2019 12:59


И така взех лека полека да се стягам за наближаващия събор на Узана онзи ден си полирах бордовете на джантите че бяха доста помътнели вчера си поисчистих и поиспрах интериора че беше се доста позацапал яд ме е само че няма да мога да боядисам пластмасовите вежди на калниците както и горната част на броните исках да ги боядиса бояджия защото със тия спрейове неможа и 6месеца да искарат и взеха да се люпят общо взето това от към подготовката на колата само и трябва една хубава баня и от вънка и сме готови
Ето няколко снимчици
PSX_20190809_133757.jpg

PSX_20190809_133810.jpg

Ето крайния резултат на джантите трябваше да ги тръкна и със водна шкурка защото на места останаха малко матирани но са подобре отколкото бяха
PSX_20190809_135725.jpg
PSX_20190809_135725.jpg (88.15 KиБ) Видяна 432 пъти

Ето тази паста ползвах исках да взема на 3м но така и неможах да намеря
PSX_20190809_134433.jpg

Седалките препрани
PSX_20190809_133839.jpg

Ето колко грозно се олюпиха броните :icon_sad :icon_sad



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта