Дъртия...Дядо пасат...
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Здравейте колеги,дойде време да вдигнем темичката.Този месец успях да спестя някой лев и за пасата.Смених някои от консумативите на които беше дошло ред.Това са масло,маслен филтър,въздушен филтър и този на купето.
Маслото е Castrol Magnatec 5w40 за пръв път имам допир до тази марка.Първите впечатления са че много тихо работи мотора с него.Като покарам ще разбера що за стока е това масло.
Въздушен филтър MANN.Стария е на Purflux каран е 10 000 километра.
Вече на мястото си
Филтъра на купето.Стария е на Denso и е изключително мръсен,миналата година пролетта го сложих и беше бял като другия.Новия е на MANN и е за пасат Б4,но пасна идеално и при мен.
Маслото е Castrol Magnatec 5w40 за пръв път имам допир до тази марка.Първите впечатления са че много тихо работи мотора с него.Като покарам ще разбера що за стока е това масло.
Въздушен филтър MANN.Стария е на Purflux каран е 10 000 километра.
Вече на мястото си
Филтъра на купето.Стария е на Denso и е изключително мръсен,миналата година пролетта го сложих и беше бял като другия.Новия е на MANN и е за пасат Б4,но пасна идеално и при мен.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Една година стана колата от както е при мен.Онзи ден чукна 273 000км по километраж от които аз съм направил 26 000км.Повредите бяха отказал клеморед на контактния ключ,протекла водна помпа,протекъл заден амортисьор Другото са консумативи като тези по горе плюс свещи,капачка,горивен филтър и тн.
Ходих на 28 май на писта Междене на нещо което трябваше да е Опел събор,ама се оказа миш-маш събор Имаше коли от всякакви марки и модели което ме изкефи доста.Изкарах си много добре,видяхме се с колегата Георги Бойчев и синьото комби.Пуснахме се два пъти на пистата като първия път старта ми беше ужасен и ме отнесе Втория път вървяхме равни до 3та скорост и започна да ми дърпа като разликата беше около кола на финала.Но все пак говорим за абсолютно стоково 2Е срещу AFN със някои жокерчета.Около 15 минути след гонката задна лява гума беше на мекица и докато аз избълвам всички псувни които си бях наумил колегата вече беше сложил резервната .Благодаря Георги Имаше възможността да пробва масажиращите седалки на пасата може да сподели мнение ако иска
Ето и малко пресни снимчици
Алуминиевите ми фланци на задните колела.По спомен са 15мм
Ходих на 28 май на писта Междене на нещо което трябваше да е Опел събор,ама се оказа миш-маш събор Имаше коли от всякакви марки и модели което ме изкефи доста.Изкарах си много добре,видяхме се с колегата Георги Бойчев и синьото комби.Пуснахме се два пъти на пистата като първия път старта ми беше ужасен и ме отнесе Втория път вървяхме равни до 3та скорост и започна да ми дърпа като разликата беше около кола на финала.Но все пак говорим за абсолютно стоково 2Е срещу AFN със някои жокерчета.Около 15 минути след гонката задна лява гума беше на мекица и докато аз избълвам всички псувни които си бях наумил колегата вече беше сложил резервната .Благодаря Георги Имаше възможността да пробва масажиращите седалки на пасата може да сподели мнение ако иска
Ето и малко пресни снимчици
Алуминиевите ми фланци на задните колела.По спомен са 15мм
- georgi_boichev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
- Автомобил: E46 330d
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Габрово
- Контакти:
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Миш-маш събор Има нещо вярно, имаше от всичко. Дано маслото не е менте, Кастрол и Мотул са с най много ментета. А не съм те чул да псуваш, ти си кротко момче. Аз на всичко на тегля майни, не ги пестя За помощ съм винаги на среща, както и за скара и цър-пър Музиката е нещо ненормално, бичи да си е.е мамата...
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Здравейте,реших да повдигна малко темата и да покажа някои от новите неща по колата.Ходих при Милен от Елбатрон за смяна лагера на компресора на климатика.Перфектно се справиха момчетата.
Чакаме на отворен капак да изстине мотора за да не му пари на бат Милен
И вътре в сервиза.
Понеже не бях доволен от силата на фаровете сложих релета.Определено има разлика.
Преди.
След.
Чакаме на отворен капак да изстине мотора за да не му пари на бат Милен
И вътре в сервиза.
Понеже не бях доволен от силата на фаровете сложих релета.Определено има разлика.
Преди.
След.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Понеже споменахме музиката на колата и обещах да я покажа.Започна се с направа на кутията за субуфера.Говорителя е Ground Zero Nuclear 15.
Оребрение за по-голяма якост.
Оребрение за по-голяма якост.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Промазка с корабен лак на няколко ръце.
Пробвам дали влиза говорителя.
Двойно лице.
Пробвам дали влиза говорителя.
Двойно лице.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Направа на шпилки.
И тест дали влиза в колата.Влезе
По-късно ще се оправи външният вид,подготвях колата за състезание и нямаше време.Разбрах че няма да се оценява визия на системата и участвах така.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
И тук вече на самото състезание във Варна.Имаше над 40 участника.
Ето го и резултата.Усилвателя е изключително слаб и ще се сменя на по-късен етап.
Ето го и резултата.Усилвателя е изключително слаб и ще се сменя на по-късен етап.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
А поради наближаващата зима се сдобих с тройник за подгрев на антифриза от дизелов пасат.Днес го вързах и съм доволен от резултата.Топлото от парното идва доста по-бързо Сложих и кора под предния капак.
Окабеляването.
Релето на което са свързани.
Колата вече е със зимни гуми и антифриз на -50 градуса.Готови сме за зимата
Окабеляването.
Релето на което са свързани.
Колата вече е със зимни гуми и антифриз на -50 градуса.Готови сме за зимата
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Снощи имаше сбирка на автомобилчета и отидохме с приятели, новички и лъскави аудита BMW-та и прочие. Дъртия малко като клошар сред ВИП персони покрай тях. Каките не му обръщат внимание Ето и снимка със зимния сетъп.
Гледам доста коли има из нашия град със стикери на клуба,ако има ловчанлии които четат темата да драснат,запознал съм се със много готини хора от форума.
Гледам доста коли има из нашия град със стикери на клуба,ако има ловчанлии които четат темата да драснат,запознал съм се със много готини хора от форума.
- georgi_boichev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
- Автомобил: E46 330d
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Габрово
- Контакти:
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Гледана кола, която продължава да се гледа добре. Надявам се последния ни разговор да стане реалност в близко бъдеще.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Първият ми Пасат Б3 го купих през 1994 година, беше на 5 години и около 200 000 километра,от фирмата в която тогава работех, за смешните 1500 марки или лева, включително ДДС.
Моторът бе 1,8 моноинжекция, Kennbuchstabe RP, 90 коня. Такива здрави пасатори вече не се правят!
Моторът бе 1,8 моноинжекция, Kennbuchstabe RP, 90 коня. Такива здрави пасатори вече не се правят!
Последна промяна от Курт Деликуртев на Нед 03 дек 2017 21:59, променено общо 1 път.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Voluminer написа:Една година стана колата от както е при мен.Онзи ден чукна 273 000км по километраж от които аз съм направил 26 000км.
Било е някъде около 2000 година, купих си пасат на 320 000 км от Германия, в България му сложих газова уредба за 300 кинта. По онова време бях куриер и за по малко от 2 години му навъртях 200 000 километра.
Продадох го на брата на една приятелка на жена ми, и понеже бе регистриран на инвалид не можах да го прехвърля. След 2 години човекът дойде да го прехвърляме, на мен ми бе интересно как е държал пасата, та го разпитах подробно.
Никакви проблеми, той минал около 150 000 километра ... пасатора бе на около 700 000!
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
И този е там някъде Курте Въобще не си правя илюзии че това което пише на километража е вярно.
Днес се запознахме с колегата ovo17 който ми е адаш, неговия б3 също се държи много добре и навървява прилично,нищо че е на почти 30 години автомобил (1989г.) . Мотора е 1.8 моно с газчица и работи много тихо и без вибрации направо ме учуди.
Ето снимка на двамата дядовци(малко са кални )
Днес се запознахме с колегата ovo17 който ми е адаш, неговия б3 също се държи много добре и навървява прилично,нищо че е на почти 30 години автомобил (1989г.) . Мотора е 1.8 моно с газчица и работи много тихо и без вибрации направо ме учуди.
Ето снимка на двамата дядовци(малко са кални )
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Курт Деликуртев написа:Първият ми Пасат Б3 го купих през 1994 година, беше на 5 години и около 200 000 километра,от фирмата в която тогава работех, за смешните 1500 марки или лева, включително ДДС.
Моторът бе 1,8 моноинжекция, ПеЕр, 90 коня. Такива здрави пасатори вече не се правят!
Ер Пе Курти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта