Дъртия...Дядо пасат...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11138
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: VW Passat 35i
- Двигател: PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
- Контакти:
Re: Дъртия...Дядо пасат...
инжектопляктор написа:Voluminer написа:за Б3 не съм сигурен но мисля че трябва да има.
Питам защото моето е Моно, MFA е безполезно и не знам дали ще работи както трябва. Иначе - запазена колица.
И моното си бачка без грешка с МФА
-
- Мнения: 4007
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 2000ccm ABT
- Местоположение: Бургасс
Re: Дъртия...Дядо пасат...
К.Одаджийски написа:И моното си бачка без грешка с МФА
MFA таблото е екстра за тия коли и е относително рядко, което автоматично означава че цената на подобно табло и лостчето ще е надута, като "ретро", "само за ценители". На мен ми трябва просто километраж с датчик, за да се отърва от жилото, което създава проблеми. Аз лично не съм склонен да плащам толкова за едно табло, колкото е струвало като ново.
- Voluminer
- Мнения: 360
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Както споменах по рано вентилатора на парното издаваше стържещи звуци. Дойде и неговото време.
Намира се в дясно зад жабката.
Цялата смяна отне не повече от 20минути. Доста лесно става.
Намира се в дясно зад жабката.

Цялата смяна отне не повече от 20минути. Доста лесно става.

- Voluminer
- Мнения: 360
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
След това дойде по сериозната част, а именно преминаване от ABS към нормално серво с помпа. Около 2 часа работа и АБС-а излезе от колата.
Ще стане ли кола от това,няма ли
Тук вече намествам сервото.
Най-после на мястото си.
Специални благодарности на колегата ovo17 който ми помагаше днес, даже имам и подарък за пасата. Благодаря приятелю!
Надявам се скоро да видим и неговия Б3 
Ще стане ли кола от това,няма ли

Тук вече намествам сервото.
Най-после на мястото си.
Специални благодарности на колегата ovo17 който ми помагаше днес, даже имам и подарък за пасата. Благодаря приятелю!



- georgi_boichev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
- Автомобил: E46 330d
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Габрово
- Контакти:
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Извода е че колата не обича да ходи в София, и не изстива.
И за тия пари Е60, както е модерно да се казва в момента.





- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1878
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Аз не бих махнал АБС, помага много при спиране на хлъзгави пътища. Ама ти си знаеш.
-
- VW експерт
- Мнения: 10786
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Тоя модел АБС е пълен боклук.
Добре го е махнал.
Добре го е махнал.
- Voluminer
- Мнения: 360
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Да, за тези които не знаят, пасат б3,голф 2 и корадо се оборудват с този абс който се води тевес 2. При него няма серво, има помпа която вдига налягане в черната сфера(вижда се по горе на едната снимка). С времето обаче помпата се износва и започва да и трябва повече време за да вдигне налягане след натискане на спирачката. Получаваше се така че след две-три последователни натискания,педала пропада като на съединител и колата отказва да спре. Отделно абс-а риташе за щяло и нещяло без причина и пак ми пречеше да спирам. Във фаталния за Абс-а ден в задръстването в София,след поредното натискане на спирачките помпата тръгна за да възстанови изгубеното налягане и отказа повече да спре. Около половин час съм карал със постоянно бучаща помпа (да чува се) като накрая просто млъкна и не се обади повече. Колата имаше спирачки просто педала стана твърд като на Жигула.
В началото имах идея да мина на по новия вариант абс от б4 който е доста готин, но поради липсата на финанси засега ще е с обикновено серво.

-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 29 дек 2015 16:45
- Автомобил: Passat B3 G60
- Двигател: RP PG
- Местоположение: Ловеч/София
Re: Дъртия...Дядо пасат...
С каквото мога ще помагам.Ето една снимка на двата пасата
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11138
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: VW Passat 35i
- Двигател: PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
- Контакти:
Re: Дъртия...Дядо пасат...
инжектопляктор написа:К.Одаджийски написа:И моното си бачка без грешка с МФА
MFA таблото е екстра за тия коли и е относително рядко, което автоматично означава че цената на подобно табло и лостчето ще е надута, като "ретро", "само за ценители". На мен ми трябва просто километраж с датчик, за да се отърва от жилото, което създава проблеми. Аз лично не съм склонен да плащам толкова за едно табло, колкото е струвало като ново.
трийсетина лева табло и 15 за лостче за чистачките. Датчиците както ги намериш, десетина лева е тоя за километража и този за външната температура, както и този за температура на маслото
- Voluminer
- Мнения: 360
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
ovo17 написа:С каквото мога ще помагам.Ето една снимка на двата пасата
Адаш похвали се де, този черния е г60

- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1878
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Дъртия...Дядо пасат...
G60 не е ли? С една особена турбина с променлива геометрия?
- Voluminer
- Мнения: 360
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Какви турбини какви геометрии бе човек? 1.8 бензин със компресор 160 конски сили и 4х4... Доста са редки и обикновенно са пълни с екстри.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1878
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Компресор му казват в Мерцедес, иначе си е турбо!
G60
В Passat G60 се използва голф II двигател с турбина (G-зарядно устройство). Двигателят с мощност 118 kW (160 к.с.) ускорява до 215 км / ч. Най-забележителната особеност на този модел, с изключение на червените графики G60 отпред и отзад, бяха 15-инчовите лети джанти с четири вида винтова капачка. Passat G60 се продава изключително със задвижване на четирите колела (Syncro).
https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Passat_B3
Ето тук можеш да видиш как работи G-турбината
https://de.wikipedia.org/wiki/Scrollverdichter
G60
В Passat G60 се използва голф II двигател с турбина (G-зарядно устройство). Двигателят с мощност 118 kW (160 к.с.) ускорява до 215 км / ч. Най-забележителната особеност на този модел, с изключение на червените графики G60 отпред и отзад, бяха 15-инчовите лети джанти с четири вида винтова капачка. Passat G60 се продава изключително със задвижване на четирите колела (Syncro).
https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Passat_B3
Ето тук можеш да видиш как работи G-турбината
https://de.wikipedia.org/wiki/Scrollverdichter
- Voluminer
- Мнения: 360
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Дъртия...Дядо пасат...
Както и да е, не ми се спори и не искам да се пълни темата със спам. Ако искаш пусни отделна тема в офтопика да видим мненията и на други колеги.