Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Дъртия...Дядо пасат...

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
К.Одаджийски
Мнения: 10495
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: Берковица
Контакти:

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 04 май 2018 6:41


инжектопляктор написа:
Voluminer написа:за Б3 не съм сигурен но мисля че трябва да има.

Питам защото моето е Моно, MFA е безполезно и не знам дали ще работи както трябва. Иначе - запазена колица.

И моното си бачка без грешка с МФА




инжектопляктор
Мнения: 3909
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 1800ccm 90hp RP
Местоположение: Бургасс

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот инжектопляктор » Пет 04 май 2018 18:51


К.Одаджийски написа:И моното си бачка без грешка с МФА

MFA таблото е екстра за тия коли и е относително рядко, което автоматично означава че цената на подобно табло и лостчето ще е надута, като "ретро", "само за ценители". На мен ми трябва просто километраж с датчик, за да се отърва от жилото, което създава проблеми. Аз лично не съм склонен да плащам толкова за едно табло, колкото е струвало като ново.


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 328
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот Voluminer » Съб 05 май 2018 21:34


Както споменах по рано вентилатора на парното издаваше стържещи звуци. Дойде и неговото време.
Намира се в дясно зад жабката.

IMG_20180503_132144.jpg


IMG_20180503_132154.jpg


:deal

IMG_20180503_132758.jpg


Цялата смяна отне не повече от 20минути. Доста лесно става. :smile

IMG_20180503_132811.jpg


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 328
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот Voluminer » Съб 05 май 2018 21:49


След това дойде по сериозната част, а именно преминаване от ABS към нормално серво с помпа. Около 2 часа работа и АБС-а излезе от колата.

IMG_20180503_173056.jpg


IMG_20180503_173103.jpg


Ще стане ли кола от това,няма ли :mhihi

IMG_20180503_181534.jpg


Тук вече намествам сервото.

IMG_20180504_095643.jpg


Най-после на мястото си.

IMG_20180505_152911.jpg


Специални благодарности на колегата ovo17 който ми помагаше днес, даже имам и подарък за пасата. Благодаря приятелю! :th_up :love.vwclub Надявам се скоро да видим и неговия Б3 :11


Потребителски аватар
georgi_boichev
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 05 сеп 2015 0:10
Автомобил: E46 330d
Двигател:
Местоположение: Хасково-Габрово
Контакти:

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот georgi_boichev » Съб 05 май 2018 22:03


Извода е че колата не обича да ходи в София, и не изстива. :mhihi И за тия пари Е60, както е модерно да се казва в момента. :mhihi :mhihi :love.vwclub


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1283
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот Курт Деликуртев » Съб 05 май 2018 22:40


Аз не бих махнал АБС, помага много при спиране на хлъзгави пътища. Ама ти си знаеш.


Zdravko Zankov
Мнения: 9274
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 05 май 2018 22:41


Тоя модел АБС е пълен боклук.
Добре го е махнал.


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 328
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот Voluminer » Съб 05 май 2018 23:48


Да, за тези които не знаят, пасат б3,голф 2 и корадо се оборудват с този абс който се води тевес 2. При него няма серво, има помпа която вдига налягане в черната сфера(вижда се по горе на едната снимка). С времето обаче помпата се износва и започва да и трябва повече време за да вдигне налягане след натискане на спирачката. Получаваше се така че след две-три последователни натискания,педала пропада като на съединител и колата отказва да спре. Отделно абс-а риташе за щяло и нещяло без причина и пак ми пречеше да спирам. Във фаталния за Абс-а ден в задръстването в София,след поредното натискане на спирачките помпата тръгна за да възстанови изгубеното налягане и отказа повече да спре. Около половин час съм карал със постоянно бучаща помпа (да чува се) като накрая просто млъкна и не се обади повече. Колата имаше спирачки просто педала стана твърд като на Жигула. :Mr Green Fun В началото имах идея да мина на по новия вариант абс от б4 който е доста готин, но поради липсата на финанси засега ще е с обикновено серво.


ovo17
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 29 дек 2015 16:45
Автомобил: Passat B3 G60
Двигател: RP PG
Местоположение: Ловеч/София

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот ovo17 » Нед 06 май 2018 12:14


С каквото мога ще помагам.Ето една снимка на двата пасата
31947697_1704814822939270_9046340528660021248_n.jpg


Потребителски аватар
К.Одаджийски
Мнения: 10495
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: Берковица
Контакти:

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 06 май 2018 15:54


инжектопляктор написа:
К.Одаджийски написа:И моното си бачка без грешка с МФА

MFA таблото е екстра за тия коли и е относително рядко, което автоматично означава че цената на подобно табло и лостчето ще е надута, като "ретро", "само за ценители". На мен ми трябва просто километраж с датчик, за да се отърва от жилото, което създава проблеми. Аз лично не съм склонен да плащам толкова за едно табло, колкото е струвало като ново.

трийсетина лева табло и 15 за лостче за чистачките. Датчиците както ги намериш, десетина лева е тоя за километража и този за външната температура, както и този за температура на маслото


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 328
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот Voluminer » Нед 06 май 2018 15:59


ovo17 написа:С каквото мога ще помагам.Ето една снимка на двата пасата
31947697_1704814822939270_9046340528660021248_n.jpg


Адаш похвали се де, този черния е г60 :deal


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1283
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот Курт Деликуртев » Нед 06 май 2018 16:01


G60 не е ли? С една особена турбина с променлива геометрия?


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 328
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот Voluminer » Нед 06 май 2018 17:44


Какви турбини какви геометрии бе човек? 1.8 бензин със компресор 160 конски сили и 4х4... Доста са редки и обикновенно са пълни с екстри.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1283
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот Курт Деликуртев » Нед 06 май 2018 17:49


Компресор му казват в Мерцедес, иначе си е турбо!

G60
В Passat G60 се използва голф II двигател с турбина (G-зарядно устройство). Двигателят с мощност 118 kW (160 к.с.) ускорява до 215 км / ч. Най-забележителната особеност на този модел, с изключение на червените графики G60 отпред и отзад, бяха 15-инчовите лети джанти с четири вида винтова капачка. Passat G60 се продава изключително със задвижване на четирите колела (Syncro).

https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Passat_B3

Ето тук можеш да видиш как работи G-турбината

https://de.wikipedia.org/wiki/Scrollverdichter


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 328
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Дъртия...Дядо пасат...

Мнениеот Voluminer » Нед 06 май 2018 18:03


Както и да е, не ми се спори и не искам да се пълни темата със спам. Ако искаш пусни отделна тема в офтопика да видим мненията и на други колеги.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта