През годините от 1999 г насам много исках, да имам кабриолет и то да е vw . Но многократно се разминавах с вземането на такъв. И то като се замисля все по финансови причини а и кабриолетите тогава бяха цифра. Но все пак се сдобих 99г с МК2 1.6тд. С актуалното за времето изпълнение ,широки брони, халогени, голям прозорец сив цвят и люк. Това е истинска кола върви безпроблемно и до днес. Но 2008 началото след близо 10 год с любимата г2 ме обзе мисълта пак за кабриолет. До тогава не бях дори и се возил в кабрио.
И точно тогава в града за малко обикаляше една МК1 кабриолет, но бързо я покриха някъде, снимки от тогава нямам. Ходих при собственика, продаваше се но за цифра. Цифра, която ме замисли много а и не беше на 100% читава. Мислих, мислих и в последствие 25.05.2008г си взех МК4 1.6 АКЛ. Врътнах и 40 хил. км. Реших да и сложа джантата, която най ми харесваше. Та изпадна оферта за Санта Моника, че дойде и с 1.8т . В последствие и засилване на Т то.И так пак парите заминаха другаде.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=53&t=146530
И така до 2013г когато се замислих за 250 + на МК4 то. Споделих с познат,че искам да засиля колата или за някое кабрио. И тогава той ми казва:
- знаеш ли в един забутан сервиз май мярнах една черна МК1 кабрио. Отивам и какво да видя същата МК1 ,която исках 2008г. Вече има снимки, не се стряскайте хората с пари не ценят старите коли.
тук нещата пак не са никак цветущи.
А според собственика в разговор по телефона, колата е в движение или поне е стигнала на ход до сервиза през 2009г и до 2013 си чака да и дойде реда. Чудно ми беше ред за какво? А то какво било.
Отварям капака и пръснат панаир, майстор беше сътворил страхотия:
Мале 1.8 бензин, гледам а няма свещи а има ама дизелови. Пак поглеждам я дизел бе, ма от къде пък дойде, я няма полуоски, генерация, кабели :wall: . Еха а сме се пазарили с месеци с човека, на сляпо. Той колата не беше я виждал до момента 09 .10. 2013г. Дойде спря на 5 метра от колата ако може да се нарече кола, цъка цъка и вика.
Закачай, дърпай и ми я махай от главата.
И така си направих подарък за ЧРД то. Жена ми и се изправи косата и с месеци не използва преса за изправяне ,която преди това редовно се мотаеше в пералното(пресата имам в предвид).
След дългия престой на кабриолета вън 2009-2013 реших да го прибера на сухо за първо време докато се реши какво правя.
Тук се чудим дали да не си я върнем и да забравим, че съществува. Без това не бях я платил още.
Из вътре малко по-разхвърляна ама си събирах салона от няколко сервиза, които колата беше обиколила за да стане уж ТДИ.
И так колата си поседя още няколко месеца . За малко да се почне на части но успях да навия човека който ми прави другата кола , последно да влезне във филм и с тази.
МК 1 91 една " Пристава" кола.
-
- VW експерт
- Мнения: 12789
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: МК 1 91 една " Пристава" кола.
Става интересно.
- hi4umir4uu
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:28
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: EcoFuel
- Местоположение: София
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: МК 1 91 една " Пристава" кола.
И аз да не остана по назад, се записвам за темата, вещае да е интересна. Колегата golf777 нямаше ли тема за още един проект, защото това прилагателно "пристава" съм го срещал единствено именно тук във форума в една тема, но не я намирам като че ли
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk4 gti 1999
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: МК 1 91 една " Пристава" кола.
Пристава и то не точно за тази кола и се лепна след като взех да я карам един месец из града.
- ABSOLUT
- Мнения: 4426
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК 1 91 една " Пристава" кола.
Евала, още една еденичка ще бъде съживена.
Като гледам обаче, доста детайли от интериора и екстериора трябва да намериш.
Успех с начинанието.
Като гледам обаче, доста детайли от интериора и екстериора трябва да намериш.
Успех с начинанието.
- yobremove
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 AHF
- Местоположение: Pernik
Re: МК 1 91 една " Пристава" кола.
Само аз ли не мога да видя снимките? С нито един браузър не става.
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk4 gti 1999
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: МК 1 91 една " Пристава" кола.
Та Данчо се нави и ще се прави ама какво?
Та имам кола ама тя няма мотор, ама имала уж? Няма броня , табло, решетка и подобни. Ама има ТДИ мотор и табло за него. Ама и той поставен в коша , ама кадърно. Докато го разглеждахме и умувахме и той пропадна от единия тампон. Бензин ще е, нейния си мотор DX бил грижливо пазен в друг сервиз. Отива и какво да видя то мотора вън на произвола, ама и кой каквото му трябвало си вземал. Казвам си добре мотор ще се намери, да ама тя и изгубили документите. Че и колата вносна-Френска. Казвам си ами нямам късмет ама ще се прави , ще става донор.
И се стигна до решението да си вземе втора с редовни документи и в движение. След доста преговори с един тип се сдобих и със синия пациент. Не без помощта на колегата Performance спонсорира с едни джанти и докара колата до Харманли.
Та 89г 1.8 jh мотор на газ. Жената като я видя и пита: за това пари дадохме ли? Че тя все едно от някоя нива си я взел. Вярно си беше доста мърлява вътре има няма 5 год не чистена.
И преди да се разглоби я покарах из града , понеже работя в центъра и колата набива на очи. Та като разбраха ,че е моя всеки ме пита: какво е това? твоя ли е? защо не си взе някоя пристава кола?
Че викам си тя колата си е 6 ама са забравили да я поддържат от 2005 насам. Ама ще стане ....И се започна тя, разглобяване на цялата кола донор. Ама в последствие си намерихме и документите за черната.
ненужни за сега части
Така приключи първата вечер работа по колата. Темповете няма да са бързи по колата ще се работи вечер.
Та имам кола ама тя няма мотор, ама имала уж? Няма броня , табло, решетка и подобни. Ама има ТДИ мотор и табло за него. Ама и той поставен в коша , ама кадърно. Докато го разглеждахме и умувахме и той пропадна от единия тампон. Бензин ще е, нейния си мотор DX бил грижливо пазен в друг сервиз. Отива и какво да видя то мотора вън на произвола, ама и кой каквото му трябвало си вземал. Казвам си добре мотор ще се намери, да ама тя и изгубили документите. Че и колата вносна-Френска. Казвам си ами нямам късмет ама ще се прави , ще става донор.
И се стигна до решението да си вземе втора с редовни документи и в движение. След доста преговори с един тип се сдобих и със синия пациент. Не без помощта на колегата Performance спонсорира с едни джанти и докара колата до Харманли.
Та 89г 1.8 jh мотор на газ. Жената като я видя и пита: за това пари дадохме ли? Че тя все едно от някоя нива си я взел. Вярно си беше доста мърлява вътре има няма 5 год не чистена.
И преди да се разглоби я покарах из града , понеже работя в центъра и колата набива на очи. Та като разбраха ,че е моя всеки ме пита: какво е това? твоя ли е? защо не си взе някоя пристава кола?
Че викам си тя колата си е 6 ама са забравили да я поддържат от 2005 насам. Ама ще стане ....И се започна тя, разглобяване на цялата кола донор. Ама в последствие си намерихме и документите за черната.
ненужни за сега части
Така приключи първата вечер работа по колата. Темповете няма да са бързи по колата ще се работи вечер.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: МК 1 91 една " Пристава" кола.
Интересна история
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk4 gti 1999
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: МК 1 91 една " Пристава" кола.
Надявах се да стане бързо за да я покарам. Въпреки , че са две пак има липси от определени части.
Та наред бе да се поосвободят нещата вътре
Че и мишки живели в нея.
Доста е запазена за годините си на произвола.
Махнах инсталацията на мотора и купето ,скромна работа като кабели.
Та доста боклуци се насъбрах и се наложи малко да се транспортираме, за да се отвори пространство.
И малко първа пералня на мокетите по късно ще гледам, кой от двата мокета ще е. Единия е черен а другия е тъмно син, доста приятен на цвят. Но се реших колата да си и черна с черен салон.
След като се намериха документите на черната кола а и двете вече бяха разглобени ,реших да сглобим една както си трябва.
За сега равносметката две коли три двигателя два бензинови и един тди с повечето необходими части към тях.И на края дано мога до събера един читав.
Наблягаме на кожения салон. Задните с едно забърсване и станаха топ ,но предните:
Ще се наложи да се ползва кожуДер.
Та наред бе да се поосвободят нещата вътре
Че и мишки живели в нея.
Доста е запазена за годините си на произвола.
Махнах инсталацията на мотора и купето ,скромна работа като кабели.
Та доста боклуци се насъбрах и се наложи малко да се транспортираме, за да се отвори пространство.
И малко първа пералня на мокетите по късно ще гледам, кой от двата мокета ще е. Единия е черен а другия е тъмно син, доста приятен на цвят. Но се реших колата да си и черна с черен салон.
След като се намериха документите на черната кола а и двете вече бяха разглобени ,реших да сглобим една както си трябва.
За сега равносметката две коли три двигателя два бензинови и един тди с повечето необходими части към тях.И на края дано мога до събера един читав.
Наблягаме на кожения салон. Задните с едно забърсване и станаха топ ,но предните:
Ще се наложи да се ползва кожуДер.
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk4 gti 1999
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: МК 1 91 една " Пристава" кола.
Нещата се случваха бавно но няма спиране доста търкане падна, а дали си заслужават и в правилната посока ли са
тук нещата станаха доста добре, повечето снимки са с телефон и не са чак професионални.
Наложи се да се направи и цялостна профилактика на мотора.Прегледахме го такава "маслянка" не бях виждал от всякъде тече масло, за капак и тапите на блока текат и кутията. Та сменихме всички гарнитури, тапи, семеринги, тампони. Почистихме и пак и пак и пак.
За следващата вечер остана да се пусне мотора в коша. Пък и да пробваме да запалим.
тук нещата станаха доста добре, повечето снимки са с телефон и не са чак професионални.
Наложи се да се направи и цялостна профилактика на мотора.Прегледахме го такава "маслянка" не бях виждал от всякъде тече масло, за капак и тапите на блока текат и кутията. Та сменихме всички гарнитури, тапи, семеринги, тампони. Почистихме и пак и пак и пак.
За следващата вечер остана да се пусне мотора в коша. Пък и да пробваме да запалим.
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk4 gti 1999
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: МК 1 91 една " Пристава" кола.
Донора, вече по-разглобен.
Малко софт до-работки по колата.
нещата сe случваха нещо като "Авто възкръсване напредваме отзад напред
И нямаше начин след всичките мъки и нощи без сън колата проходи
Трябваше си да мине стенд и да се прегледа обстойно ходовата част.
и нямаше как да не се разходим на отворен таван.
Малко софт до-работки по колата.
нещата сe случваха нещо като "Авто възкръсване напредваме отзад напред
И нямаше начин след всичките мъки и нощи без сън колата проходи
Трябваше си да мине стенд и да се прегледа обстойно ходовата част.
и нямаше как да не се разходим на отворен таван.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: МК 1 91 една " Пристава" кола.
Евала за голфчето
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 127 госта