засега задържаме положението... по-натам - ще видим
купих летни джапанки...
се'емнайски
Обаче забравих, че отзад е малко по-тясно положението и трябва да се слагат дистанциращи фланци
Иначе опира (много силно казано, но все пак) в шапката на пружината с някви куци 2-3мм
И ся сме циганийка докато си намеря читави фланци на нормална цена (не за 200 лева )
счупих трети такъв нож и ще си търся въпросния от Сеат... някога
Passat b4 1.9 TDI - безславен край, на един проект в зародиш
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
хаштаК #ЖанСитеНеСаПроект
изциганих се за фланците, като ми дадоха дискове... 5x100
позачистихме ги
понадупчихме ги
сложихме втулки и ги лепнахме върху задните барабани
И те така в целио ни блясък с 4 еднакви джанитЕ и малко счупено ножче
което също оправихме набързо
Очакват се по-сериозни неща до няколко месеца
П.п: 'членувам' във форума от... горе-долу както го има (още от на баща ми б4-ката) и някакси ми е убегнало, че клуба реално си има 'поздрав'.... замислих се днес, че може би има такова нещо тъй като около 3-4 човека ми направиха г/д един и същ жест, та да... извинявам се, че съм малоумен не ми махайте чак с ръчни - вече знам
изциганих се за фланците, като ми дадоха дискове... 5x100
позачистихме ги
понадупчихме ги
сложихме втулки и ги лепнахме върху задните барабани
И те така в целио ни блясък с 4 еднакви джанитЕ и малко счупено ножче
което също оправихме набързо
Очакват се по-сериозни неща до няколко месеца
П.п: 'членувам' във форума от... горе-долу както го има (още от на баща ми б4-ката) и някакси ми е убегнало, че клуба реално си има 'поздрав'.... замислих се днес, че може би има такова нещо тъй като около 3-4 човека ми направиха г/д един и същ жест, та да... извинявам се, че съм малоумен не ми махайте чак с ръчни - вече знам
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
Взех демиЧ
бях отзад => аз съм виновен (нищо, че ударът видимо е страничен) и пак чичето беше недоволно (подозирам липса на застраховка) чак тръгна да ми се дърви... както и да е...
Колебая се дали да я пребоядисвам (съответно да сменя цвета LX5Q + черни перли [доста дръзко и скъпо удоволствие, ма кеф цена няма] )
или (то така или иначе ше ми се наложи) да взимам "нови" врати (главната причина цялата идея да ми се върти в главата - на моите избиват ръждички [поне по купето няма] ), "нови" брони (и двете ми са мармалад... задната от плочки поставени като бордюр, ама с ръбовете нагоре на паркинга пред блока) и "нов" или да изправим сегашния калник, въпреки че и по него виждам как има ръждичка по ръба към вратата.... и съответно да се помъчи да се напасне боята и да се пръснат само изброените детайли... щото и тоя цвят който е сега (патладжаново-синкаво-кафенеещо-чернеещо-хамелеоноидно... на снимки никога не може да излезне така както е наживо ) си ми харесва, но ме притеснява неизбежното разминаване в боята да не е прекалено биещо на очи. Ааа кяра ми да взема нови врати е, че смятам да ги взема оборудвани от такъв с фул ел пакет и колони.
ТА.... поиграх си с фаровете оняден
еестествено и това направих
бях отзад => аз съм виновен (нищо, че ударът видимо е страничен) и пак чичето беше недоволно (подозирам липса на застраховка) чак тръгна да ми се дърви... както и да е...
Колебая се дали да я пребоядисвам (съответно да сменя цвета LX5Q + черни перли [доста дръзко и скъпо удоволствие, ма кеф цена няма] )
или (то така или иначе ше ми се наложи) да взимам "нови" врати (главната причина цялата идея да ми се върти в главата - на моите избиват ръждички [поне по купето няма] ), "нови" брони (и двете ми са мармалад... задната от плочки поставени като бордюр, ама с ръбовете нагоре на паркинга пред блока) и "нов" или да изправим сегашния калник, въпреки че и по него виждам как има ръждичка по ръба към вратата.... и съответно да се помъчи да се напасне боята и да се пръснат само изброените детайли... щото и тоя цвят който е сега (патладжаново-синкаво-кафенеещо-чернеещо-хамелеоноидно... на снимки никога не може да излезне така както е наживо ) си ми харесва, но ме притеснява неизбежното разминаване в боята да не е прекалено биещо на очи. Ааа кяра ми да взема нови врати е, че смятам да ги взема оборудвани от такъв с фул ел пакет и колони.
ТА.... поиграх си с фаровете оняден
еестествено и това направих
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
иии крайният резултат
малко след-преди
и окончателно монтирани на мега мръсната ми кола
тва размацаното отгоре по бронята е недоизсъхнала смола, която е попаднала зад номера, докато съм лепил по-предния нож (което нямаше никакъв смисъл) иии от движението някакси е излезнала навън появи се буквално 2-3 дена след като сложих бронята или е някой пе3рас
търся халогени.... никога, никъде и никой няма 140 лева за нови не ми се дават... по-добре да си взема цялата броня с халогените на нея за тия пари
и не са ми за стъкла само - рефлекторът е аут, както и реглажа е счупен.. не подлежат на поправка
Междувременно - ДАВАМ старите фарове (тези, които съм сложил са други), въпреки че.. нямам идея на кой и за какво могат да му послужат, но все пак
Махнати са фасонките за габарити, рефлекторът е изпаднал на г*з и на тях реглажа им е счупен (рефлектора си се мандахерца свободно) иии... тва е
Само единия (мисля че левия) има машинка за ел регулиране, здрава... друго полезно не виждам, поне аз
малко след-преди
и окончателно монтирани на мега мръсната ми кола
тва размацаното отгоре по бронята е недоизсъхнала смола, която е попаднала зад номера, докато съм лепил по-предния нож (което нямаше никакъв смисъл) иии от движението някакси е излезнала навън появи се буквално 2-3 дена след като сложих бронята или е някой пе3рас
търся халогени.... никога, никъде и никой няма 140 лева за нови не ми се дават... по-добре да си взема цялата броня с халогените на нея за тия пари
и не са ми за стъкла само - рефлекторът е аут, както и реглажа е счупен.. не подлежат на поправка
Междувременно - ДАВАМ старите фарове (тези, които съм сложил са други), въпреки че.. нямам идея на кой и за какво могат да му послужат, но все пак
Махнати са фасонките за габарити, рефлекторът е изпаднал на г*з и на тях реглажа им е счупен (рефлектора си се мандахерца свободно) иии... тва е
Само единия (мисля че левия) има машинка за ел регулиране, здрава... друго полезно не виждам, поне аз
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
Поздравления за положения труд, и за огромното желание с което се забавлявате по колата
Натрошените халогенки за момента стоят леко злобно - за страх на насрещните и на рязко спиращите коли :)
Натрошените халогенки за момента стоят леко злобно - за страх на насрещните и на рязко спиращите коли :)
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - безславен край, на един проект в зародиш
Две години по-късно... Дойде моментът...
Да се реша дали да продължа да се мъча да стягам и подобрявам машина, която тъкмо позакърпих и за която заминаха доста средства за ремонти по необходимост... На неща, които бях предвидил за подобряване, но не може без чарколяка около тях (а бях неподготвен всеки път когато имаше нужда да се правят тези интервенции и влезнах в един финансов кръговрат)...
Или
Просто да направя равносметка, че нещата които исках да направя в началото.. Реално мога да започна едва сега и би ми коствало още толкова (до тук съм хвърлил... Че и надхвърлил себестойността на колата)... Че и отгоре
Последно ми се наложи подмяна на скоростна кутия (заедно с диференциала, който беше проблемен, имаше луфт, пускаше масло... И реално това бастиса старата кутия), които взех от колата на баща ми, която пък замина за части после... Тъй като той почина... По-старите може да го знаят @passat_comby.
Та настъпи време разделно и скоро ще я обявя за продажба, тъй като ангренажа е тръгнал и трябва да го сменя, както и има спукано маркуче и/или уплътнение някъде по охладителната система... Предпочитам да си е изрядна, а не да прее някой, както аз... Се прее сам и още не може да ми се оправи гадният вкус в устата
Нооо не всичко е кофти
Имаме нов член на семейството... Спаска
Имаме и номера вече.
2.8i V6 4motion TipTronic
Имаше стандартните болежки на шестак каран с ниско октаново гориво - течове от гарнитури... Което беше съобразено с цената, та от КАТ почти веднага влиза в сервиза
Да се реша дали да продължа да се мъча да стягам и подобрявам машина, която тъкмо позакърпих и за която заминаха доста средства за ремонти по необходимост... На неща, които бях предвидил за подобряване, но не може без чарколяка около тях (а бях неподготвен всеки път когато имаше нужда да се правят тези интервенции и влезнах в един финансов кръговрат)...
Или
Просто да направя равносметка, че нещата които исках да направя в началото.. Реално мога да започна едва сега и би ми коствало още толкова (до тук съм хвърлил... Че и надхвърлил себестойността на колата)... Че и отгоре
Последно ми се наложи подмяна на скоростна кутия (заедно с диференциала, който беше проблемен, имаше луфт, пускаше масло... И реално това бастиса старата кутия), които взех от колата на баща ми, която пък замина за части после... Тъй като той почина... По-старите може да го знаят @passat_comby.
Та настъпи време разделно и скоро ще я обявя за продажба, тъй като ангренажа е тръгнал и трябва да го сменя, както и има спукано маркуче и/или уплътнение някъде по охладителната система... Предпочитам да си е изрядна, а не да прее някой, както аз... Се прее сам и още не може да ми се оправи гадният вкус в устата
Нооо не всичко е кофти
Имаме нов член на семейството... Спаска
Имаме и номера вече.
2.8i V6 4motion TipTronic
Имаше стандартните болежки на шестак каран с ниско октаново гориво - течове от гарнитури... Което беше съобразено с цената, та от КАТ почти веднага влиза в сервиза
Последна промяна от N_F_B на Вто 08 яну 2019 2:46, променено общо 3 пъти.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b4 1.9 TDI - безславен край, на един проект в зародиш
Съжалявам за баща ти.
Мир на праха му.
Честита ти Спаска!
Много безаварийни км.
Мир на праха му.
Честита ти Спаска!
Много безаварийни км.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat b4 1.9 TDI - безславен край, на един проект в зародиш
Оха, Пасата ме изкефи, честито!
След КАТ покажи някоя и друга снимка да му се порадваме и ние. Газ ще му слагаш ли?
След КАТ покажи някоя и друга снимка да му се порадваме и ние. Газ ще му слагаш ли?
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - безславен край, на един проект в зародиш
Благодаря ви
Задължително ще му направя една фотосесия, как си му е реда
Даже ме е яд, че не направих, понеже в момента е в къщата, за по-сигурно, а човекът е махнал обявата и не мога да ѝ се радвам, дори платонически
Газ няма да слагам по две причини :
Ползвам подземни гаражи и е малко забранено
И не правя достатъчно голям пробег, който да оправдае инвестицията.. А и не мисля, че ще усетя толкова разликата от финансова гледна точка... Де се вика - преценил съм си според чергата
Пък и ако не ми създава толкова главоболия, колкото да докарам предната до адекватно състояние - пък съвсем
Задължително ще му направя една фотосесия, как си му е реда
Даже ме е яд, че не направих, понеже в момента е в къщата, за по-сигурно, а човекът е махнал обявата и не мога да ѝ се радвам, дори платонически
Газ няма да слагам по две причини :
Ползвам подземни гаражи и е малко забранено
И не правя достатъчно голям пробег, който да оправдае инвестицията.. А и не мисля, че ще усетя толкова разликата от финансова гледна точка... Де се вика - преценил съм си според чергата
Пък и ако не ми създава толкова главоболия, колкото да докарам предната до адекватно състояние - пък съвсем
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat b4 1.9 TDI - безславен край, на един проект в зародиш
Супер, карай си го на бензин, колата с този мотор + типтроник върви страхотно.
Ако съм на твое място му бодвам едни 17”ки Phoenix и приключвам с екстериора.
Ако съм на твое място му бодвам едни 17”ки Phoenix и приключвам с екстериора.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat b4 1.9 TDI - безславен край, на един проект в зародиш
Тази кола точно с типтроник като за 190+коня и разход от 16-20/100 бензин градско въобще не върви страхотно, но това е мое мнение..иначе хубав е пасата колега със здраве да си го караш....и най вече без аварийно....
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat b4 1.9 TDI - безславен край, на един проект в зародиш
Ами явно не си карал такъв.. или поне не с читав автоматик.
Той и 1.6 на Б5 гори 17 градско :)
Но не мисля, че е това темата.
Той и 1.6 на Б5 гори 17 градско :)
Но не мисля, че е това темата.
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - безславен край, на един проект в зародиш
Имах две основни опорни точки защо избрах този двигател - исках да е автомат и задължително бензин без турбо... Сиреч проста атмосферка с достатъчно голям капацитет, който рядко ще използвам до дупка, съответно жалим мотора и скоростите
Далеч съм от мисълта да съм състезател
Едит: не се карайте, не се бийте и според мен е мудничка за 190 коня, но на мен ми е ок
ИМЕННО
Далеч съм от мисълта да съм състезател
Едит: не се карайте, не се бийте и според мен е мудничка за 190 коня, но на мен ми е ок
Mishonti написа:Той и 1.6 на Б5 гори 17 градско :)
ИМЕННО
Последна промяна от N_F_B на Сря 09 яну 2019 22:32, променено общо 1 път.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat b4 1.9 TDI - безславен край, на един проект в зародиш
А ти беше този дето всичко е карал и е последна инстанция...ами явно сигурно едва ли не може не съм карал....в едно си прав не е това темата....
Последна промяна от hooligans на Чет 10 яну 2019 1:37, променено общо 1 път.
Причина: Има лични съобщения!
Причина: Има лични съобщения!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта