Лееекичко загатвам
Целият процес и снимки на място - утре
Passat b4 1.9 TDI - безславен край, на един проект в зародиш
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
Такааа
мием всичко с обезмИслител че да хване боята като хората (уж)
шкурим гуменото покритие до пластмаса (ползвах шкурка за дърво за свалянето на гумата после p600 и p1200 за заглаждане)
пластификатор (грунд за пластмаса)
циганийка пардон, хром, който трябваше да изчакам още два дни да изсъхне, но ще го правя наново само на въздуховодите стана
домързя ме да шкуря и боядисвам дръжките, при положение че ще ги сменям скоро, та им лепнах фолио, което после лакирах (имах драма с тази манипулация, но пистолета за горещ въздух оправи нещата )
мием всичко с обезмИслител че да хване боята като хората (уж)
шкурим гуменото покритие до пластмаса (ползвах шкурка за дърво за свалянето на гумата после p600 и p1200 за заглаждане)
пластификатор (грунд за пластмаса)
циганийка пардон, хром, който трябваше да изчакам още два дни да изсъхне, но ще го правя наново само на въздуховодите стана
домързя ме да шкуря и боядисвам дръжките, при положение че ще ги сменям скоро, та им лепнах фолио, което после лакирах (имах драма с тази манипулация, но пистолета за горещ въздух оправи нещата )
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
Продължаваме
ден втори - подготвяме таблото
боя черен лак - 4 ръКИ
лак 6 ръце
Чат-пат фина шкурка по между слоевете и по около 40-60 минути съхнене на всеки
крайният резултат
бая преебах панела на климатика и то от акъл, но съм го прежалил, понеже ще взимам нов и пак ще го правя (като го измих и стана доста гадно, на новото няма да му боядисвам циферблата)
ден втори - подготвяме таблото
боя черен лак - 4 ръКИ
лак 6 ръце
Чат-пат фина шкурка по между слоевете и по около 40-60 минути съхнене на всеки
крайният резултат
бая преебах панела на климатика и то от акъл, но съм го прежалил, понеже ще взимам нов и пак ще го правя (като го измих и стана доста гадно, на новото няма да му боядисвам циферблата)
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
Панела за парното,че е зле е зле... .Ама тряяше и таблото около циферблатите дето е пластмасата 1на тройка видях така много добре беше станало.Ама вратите с някой бели детайли си развалил ефекта .. иначе дръжките с тоя черен лак са екстра тряя ми го кажеш и на мен
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
mitice написа: вратите с някой бели детайли си развалил ефекта ..
знааам, трябваше само дръжките и копчетата да направя
В понеделник ще оправя всичките тъпотии, дето съм осрал
Днес ще разглобявам халогените, че взех едни диодни крушки, дето не влизат по нормалния начин
Имам и нови странични мигачи които също ще сложа днес.
Едит: дръжките на вратите са фолио черен сатен (някакво среден клас, не е 3м ) и отгоре лак, с който съм лакирал и другите детайли
И мноого игра с пистолет за горещ въздух и търпение...
На моменти си мислех, че трябваше просто да ги пръсна и тях, но се успокоявах с мисълта, че съм си спестил мнооого шкурене
Едит 168:
Това за таблото си го мислих, ама смятам да сложа плазмени циферблати и хром рингове и тогава.... Иначе на тая зеленария няма да си личи много.... Поне аз така виждам нещата
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
Да добре,че си се усетил за грешките.Другото е,че не трябвало копчето за светлини да боядисваш :)
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
ДУ, пустиняци... оп... тва е друга тема
до сега съм направил само леки козметични промени, а междувременно ми излезнаха някои 'проблеми' по неща, които така или иначе имах за цел да... променя
оправих (почти) простотията, която сътворих на панела за климатика тия дни ще ги мина всичките детайли наново - понеже не ми харесва финалният резултат.
Не използвам радио, а и антентата не ми работеше правилно... + че много ме дразни как на повечето стари коли им стърчи няква 3 метра антена и изглежда като количка с дистанционно та "монтирах" декоративна такава.... ии дупката в тавана запълних с парче пластмаса и силикон (ше ме биете )
За тези, които не са се сблъсквали с тая "мъка" - за махането и подмяната на антената, най-отзад на тавана (независимо седан, хечбек или комби... правил съм го и на трите) махате само задната лайстна и лесно се достига антената - има винт, който се развива с ръка... няма нужда да се маха целия таван и да се ползват инструменти
затъмних фаровете и халогените с трансперантен спрей.
Фара вдясно е след една ръка, останалите са по 3.
Крайния резултат - изравнени
и нагледно
Диодните габарити които взех са малко ташак и без да са затъмнени фаровете, но за момента само такива имаха
На тъмно фаровете светят прилично, имайки на предвид, че съм с гадни крушки в момента
ПС: имам такива H4-ки 2, ако на някой му се занимава да си ги слага - мога да му ги дам
Стават само за дневни светлини... в тъмното няма да осветяват кой знае колко.
Нито на фаровете, нито на халогените могат да ми влезнат без да разбия малко рефлектора, или да сваля стъклото... на мен лично не ми се правят тия процедури
От както взех колата имах подозрения, че има някакви проблеми в турбото... иии наскоро разбрах, че съм бил прав... има пукнатина в корпуса и почна да хвърля масълце
Резултатът от чЕп тюнинга, който кара турбината да пренадува... и останалото е физика
Наред с турбото се оказа, че има лек луфт в диференциала (отново, явно резултат на по-голямата мощност която му се подава в повече, от колкото е предвидено за него), който няма как да се отсрани, или няма да е толкова изгодна инвестиция, при положение, че за същите пари (за труд и части) мога просто да го сменя... за момента може да се кара безпроблемно, но скоро ще й предстои замяна на въпросните части.
ТА... чувАл съм, че хората си слагат турбини от Мерцедес или БМВ (дизели, разбира се), но до там... ще е въпрос, който ще дискутирам и с майстора, който ще прави въпросната манипулация, но като цяло питанката е - освен диф, дюзи и евентуален ремап - други пинизи трябва ли да се правят?
до сега съм направил само леки козметични промени, а междувременно ми излезнаха някои 'проблеми' по неща, които така или иначе имах за цел да... променя
оправих (почти) простотията, която сътворих на панела за климатика тия дни ще ги мина всичките детайли наново - понеже не ми харесва финалният резултат.
Не използвам радио, а и антентата не ми работеше правилно... + че много ме дразни как на повечето стари коли им стърчи няква 3 метра антена и изглежда като количка с дистанционно та "монтирах" декоративна такава.... ии дупката в тавана запълних с парче пластмаса и силикон (ше ме биете )
За тези, които не са се сблъсквали с тая "мъка" - за махането и подмяната на антената, най-отзад на тавана (независимо седан, хечбек или комби... правил съм го и на трите) махате само задната лайстна и лесно се достига антената - има винт, който се развива с ръка... няма нужда да се маха целия таван и да се ползват инструменти
затъмних фаровете и халогените с трансперантен спрей.
Фара вдясно е след една ръка, останалите са по 3.
Крайния резултат - изравнени
и нагледно
Диодните габарити които взех са малко ташак и без да са затъмнени фаровете, но за момента само такива имаха
На тъмно фаровете светят прилично, имайки на предвид, че съм с гадни крушки в момента
ПС: имам такива H4-ки 2, ако на някой му се занимава да си ги слага - мога да му ги дам
Стават само за дневни светлини... в тъмното няма да осветяват кой знае колко.
Нито на фаровете, нито на халогените могат да ми влезнат без да разбия малко рефлектора, или да сваля стъклото... на мен лично не ми се правят тия процедури
От както взех колата имах подозрения, че има някакви проблеми в турбото... иии наскоро разбрах, че съм бил прав... има пукнатина в корпуса и почна да хвърля масълце
Резултатът от чЕп тюнинга, който кара турбината да пренадува... и останалото е физика
Наред с турбото се оказа, че има лек луфт в диференциала (отново, явно резултат на по-голямата мощност която му се подава в повече, от колкото е предвидено за него), който няма как да се отсрани, или няма да е толкова изгодна инвестиция, при положение, че за същите пари (за труд и части) мога просто да го сменя... за момента може да се кара безпроблемно, но скоро ще й предстои замяна на въпросните части.
ТА... чувАл съм, че хората си слагат турбини от Мерцедес или БМВ (дизели, разбира се), но до там... ще е въпрос, който ще дискутирам и с майстора, който ще прави въпросната манипулация, но като цяло питанката е - освен диф, дюзи и евентуален ремап - други пинизи трябва ли да се правят?
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
Я са кажи тия дръжки на вратите за копчетата за ел стъкла откъде взе тоя пиано лак или боя или както се води :D че аз се чудя моята 3ка как да я направя имам карбон фолио и се чудя него ли да сложа или да направя е пиано лак или направо да направя половината салон бежов (поне пластмасовите части)
От БМВ доста турбинки стават (и то не много скъпи ) От мерц може да вземеш от някое е Е клас ТД е250 3000 кубика им не са им лоши турботата/
От БМВ доста турбинки стават (и то не много скъпи ) От мерц може да вземеш от някое е Е клас ТД е250 3000 кубика им не са им лоши турботата/
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
с гадно китайско фолио го направих, което струва с 10 лева по-малко, от колкото ако си бях взел читаво
Дръжките също ще ги направя с боя, понеже в момента са безобразно измачкани, въпреки че ги бях направил перфектно... просто лепило по самото фолио почти нямаше и до скоро се държаха на подгъвите които бях направил по краищата... ма и то не е вечно
иначе ги бях направил с фолио черен сатен + лак отгоре допълнително да заздрави положението (реално не ми беше цел да бъдат лак).
Останалото (както и дръжките тия дни) съм го правил със спрей черен лак 4 ръце и безцветен лак 6 .... нещото което разбрах е, че въпреки че изглежда и се усеща изсъхнало.... боята си трябва да постои 1-2 дни преди да се сложи лака.... щото всичко изглеждаше ок вечерта, когато ги боядисвах, но на сутринта лака беше пропил в боята, която след 4 слоя - само горния е изсъхнал адекватно... навътре още са били влажни, в резултат на което лака е пропил
спрея, който използвах за хромираните детайли е този и при него е същия филм... стои като пластелин първите 1-2 дни и после се втвърдява... аз исках да го лакирам след като е "изсъхнал" и ставаше отвратително тъмно сиво, след което трябваше да пръскам пак хорм... и станаха повече слоеве от колкото трябва, съответно и бавното съхнене... въздуховодите ги пръснах веднъж (една ръка) не много обилно... не си играх да се мъча да ги лакирам и за една вечер бяха сухи и не се размазваха.
ПС: преди каквото и да е - на пластмасовите детайли задължително една или две ръце грунд за пластмаса... така си бях изпляскал решетката директно с боя и после се напука, та я правих наново ... по правилния начин
ППС: целта ми с турбото не е просто да го подменя, а да вдигна и мощноста с едни... 20-30 кончета, надявам се се подразбира което съм почти убеден, че с едното голо турбо няма да стане
Дръжките също ще ги направя с боя, понеже в момента са безобразно измачкани, въпреки че ги бях направил перфектно... просто лепило по самото фолио почти нямаше и до скоро се държаха на подгъвите които бях направил по краищата... ма и то не е вечно
иначе ги бях направил с фолио черен сатен + лак отгоре допълнително да заздрави положението (реално не ми беше цел да бъдат лак).
Останалото (както и дръжките тия дни) съм го правил със спрей черен лак 4 ръце и безцветен лак 6 .... нещото което разбрах е, че въпреки че изглежда и се усеща изсъхнало.... боята си трябва да постои 1-2 дни преди да се сложи лака.... щото всичко изглеждаше ок вечерта, когато ги боядисвах, но на сутринта лака беше пропил в боята, която след 4 слоя - само горния е изсъхнал адекватно... навътре още са били влажни, в резултат на което лака е пропил
спрея, който използвах за хромираните детайли е този и при него е същия филм... стои като пластелин първите 1-2 дни и после се втвърдява... аз исках да го лакирам след като е "изсъхнал" и ставаше отвратително тъмно сиво, след което трябваше да пръскам пак хорм... и станаха повече слоеве от колкото трябва, съответно и бавното съхнене... въздуховодите ги пръснах веднъж (една ръка) не много обилно... не си играх да се мъча да ги лакирам и за една вечер бяха сухи и не се размазваха.
ПС: преди каквото и да е - на пластмасовите детайли задължително една или две ръце грунд за пластмаса... така си бях изпляскал решетката директно с боя и после се напука, та я правих наново ... по правилния начин
ППС: целта ми с турбото не е просто да го подменя, а да вдигна и мощноста с едни... 20-30 кончета, надявам се се подразбира което съм почти убеден, че с едното голо турбо няма да стане
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
Ако сложиш от 3000 кубика ТД мерц ще ги вдигнеш и още как.
А панела за парното гадно е станал с тая боя .Понеже има неравности и като ги е закрила боята стой гадно.Тряя измислиш нещо.Тва грунд за пластмаса ще ги имам в предвид (че бях намислил 1 решетка )добре,че ми каза.
А панела за парното гадно е станал с тая боя .Понеже има неравности и като ги е закрила боята стой гадно.Тряя измислиш нещо.Тва грунд за пластмаса ще ги имам в предвид (че бях намислил 1 решетка )добре,че ми каза.
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
наживо не е толкова отвратително
Иначе стана малко... странно размазано защото го пръсках върху сивото с 5-те последни пръски, дето останаха от последния спрей
Сега ще шкуря всичко наново и ще си ги оставям по 1-2 дни да си съхнат преди 1500-те ръКИ лак
Иначе стана малко... странно размазано защото го пръсках върху сивото с 5-те последни пръски, дето останаха от последния спрей
Сега ще шкуря всичко наново и ще си ги оставям по 1-2 дни да си съхнат преди 1500-те ръКИ лак
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
крушките ги пратих вече
днес видях, че ми е останало едно такова панелче за климатика на б3-ка или поло 6n........ mk3.... бали го то 94-та нататък ако на някой му трябва - да драска
само външния панел е, без копчетата и врътките
днес видях, че ми е останало едно такова панелче за климатика на б3-ка или поло 6n........ mk3.... бали го то 94-та нататък ако на някой му трябва - да драска
само външния панел е, без копчетата и врътките
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
Виж сега, можеш всяко едно турбо да сложиш, НО от там нататък смесите трябва да оправиш. Колата лека полека си става супер. Ако ги оставиш тия никилирани духалки, сложи едни рингове на километража. Да се получи някакъв синхрон ми е думата, ама мен ако питаш върни им основния цвят с един матов спрей.
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
в BK Tuning ми казаха, че директно са спрели да ги произвеждат тия рингове
за смесите и корекциите по горивната и изпускателната система има кой да си играе
Идеята е ако евентуално я засиля към 130-тина кончета трябва ли някакви допълнителни интервенции да се правят по самия двигател за да се подсили...
Да не направи и той като стоковото турбо, което са го накарали да вади повече от колкото... явно може
фаровете по между другото преди да ги затъмня, понеже се бяха набили с прашоляци отвътре (поради неналичието на капаци.... и тая грешка оправих) трябваше да ги позамия
иии малка част от покритието на рефлекторите се обели
видях и че едната фасунга на габаритите не прави хубав контакт, понеже е сцепена пластмаската и не държи металните планки хубаво... с една дума почнаха да ме дразнят яко
Та съм пред естетическа дилема дали да му не шибна едни такива очички (и те затъмнени, разбира се ) и моите да ги дам на някой, който иска да си ги рециклира
Или да не прекалявам с простотиите и просто да си ги рециклирам
за смесите и корекциите по горивната и изпускателната система има кой да си играе
Идеята е ако евентуално я засиля към 130-тина кончета трябва ли някакви допълнителни интервенции да се правят по самия двигател за да се подсили...
Да не направи и той като стоковото турбо, което са го накарали да вади повече от колкото... явно може
фаровете по между другото преди да ги затъмня, понеже се бяха набили с прашоляци отвътре (поради неналичието на капаци.... и тая грешка оправих) трябваше да ги позамия
иии малка част от покритието на рефлекторите се обели
видях и че едната фасунга на габаритите не прави хубав контакт, понеже е сцепена пластмаската и не държи металните планки хубаво... с една дума почнаха да ме дразнят яко
Та съм пред естетическа дилема дали да му не шибна едни такива очички (и те затъмнени, разбира се ) и моите да ги дам на някой, който иска да си ги рециклира
Или да не прекалявам с простотиите и просто да си ги рециклирам
- N_F_B
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AMX 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b4 1.9 TDI - едно добро начало, за един (надявам се) добър проект
такаа
тия дни бях продуктивен
купих колата със счупен корпус на дясното китайско огледало... един черен джиБ в последствие ми отнесе самото стъкло... след това от ... един немалко популярен сайт за авточасти ми объркаха модела за пореден път (за тях е "тройка" за мен и за склада е B4, и всеки път от там пращат неща за B3, щото те им подават такава заявка) и огледалото... падна
ТА реших, че е по-евтино и изгодно да си закупя ( ) 2 огледала от морга със все корпус и жила, да ги изжула и боядисам.... в БЯЛО
пробвах... нещо малоумно ии буквално в същия ден го върнах както си беше
следва продължение...
тия дни бях продуктивен
купих колата със счупен корпус на дясното китайско огледало... един черен джиБ в последствие ми отнесе самото стъкло... след това от ... един немалко популярен сайт за авточасти ми объркаха модела за пореден път (за тях е "тройка" за мен и за склада е B4, и всеки път от там пращат неща за B3, щото те им подават такава заявка) и огледалото... падна
ТА реших, че е по-евтино и изгодно да си закупя ( ) 2 огледала от морга със все корпус и жила, да ги изжула и боядисам.... в БЯЛО
пробвах... нещо малоумно ии буквално в същия ден го върнах както си беше
следва продължение...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: edition и 86 госта