В началото беше това:
След като го покарахме и разбрахме,че няма да стане така,предприехме някои действия.
Утре продължавам,че снимките са много
Golf Mk 2 "Огледалото"
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf Mk 2 "Огледалото"
Като гледам интересен проекти се заформя ще следя и успех със развитието на голфчето
- Golf2_kn
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 23 фев 2015 14:13
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: EZ 1991
- Контакти:
Re: Golf Mk 2 "Огледалото"
Хубаво се заформя. Ще следя и аз.
Re: Golf Mk 2 "Огледалото"
След всичко което направихме по клетата 2-ка,единственото което остана е вътрешното ОГЛЕДАЛО,за това и го кръстихме "Огледалото"
За много от нещата,които са подменени нямам снимки.Двигателят за момента е 1.6 72 к.с,карбураторче.
Понеже се забавихме доста с ремонта станахме обект и на годишен календар
Началото на годината беше преходно за въпросният проект и се започна
Бяха закупени механизми и инсталации за ел.стъкла,ел.фарове,ел.огледала,халогените със стойките,кожено табло,брави,дръжки,таван,подменени бяха вратите на автомобила,GTI сенници,GTI лайсни,волан,километраж до 260 км,подмемена бе и ел.инсталацията с цел преминаване към новата-с една букса на километража.Подменени бяха мокетите,изработен бе поръчков салон,стоповете,предната решетка,преминахме към широките брони.Премахнато бе недоразумението с газовата зареждачка на заден десен калник.Променени бяха всички уплътнения по автомобила,като се стремяхме да купуваме всичко което ни беше необходимо да е оригинално,като никоя от частите не е афтърмаркет.
За много от нещата,които са подменени нямам снимки.Двигателят за момента е 1.6 72 к.с,карбураторче.
Понеже се забавихме доста с ремонта станахме обект и на годишен календар
Началото на годината беше преходно за въпросният проект и се започна
Бяха закупени механизми и инсталации за ел.стъкла,ел.фарове,ел.огледала,халогените със стойките,кожено табло,брави,дръжки,таван,подменени бяха вратите на автомобила,GTI сенници,GTI лайсни,волан,километраж до 260 км,подмемена бе и ел.инсталацията с цел преминаване към новата-с една букса на километража.Подменени бяха мокетите,изработен бе поръчков салон,стоповете,предната решетка,преминахме към широките брони.Премахнато бе недоразумението с газовата зареждачка на заден десен калник.Променени бяха всички уплътнения по автомобила,като се стремяхме да купуваме всичко което ни беше необходимо да е оригинално,като никоя от частите не е афтърмаркет.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf Mk 2 "Огледалото"
Добър избор
Re: Golf Mk 2 "Огледалото"
Добра идея ми даваш с тоя найлон как да си опаковам полото и да го боядисам :)
Re: Golf Mk 2 "Огледалото"
Колата беше готова-необорудвано купе,две седмици преди събора на Крушуна.
Всичките ми приятели и познати ме убеждаваха да си купя билет за автобуса,ако искам да присъствам.
Това си беше един вид мотивация.
Лошото,е че сме по цял ден на работа и времето,което ни оставаше за работа по колата наистина беше много ограничено.
Прибрахме купето на колесар,понеже капаците и броните не бяха боядисани,а се налагаше да се работи по колата,и започнахме с окабеляването й.
Сблъскахме се с първите трудности,които бяха нормални след като бяхме зарязали колата 2 години-липса на части,на болтове,види,акумулатор,емблеми-абе всичко което ни трябваше за сглобяването.
След два дена мъка й чухме гласа..
Баща ми започна да полира бордовете на джантите.
Започнах трескаво обикаляне по автоморги с цел доставяне на липсващите части.
Работата започна.
Започнахме да се сблъскваме с все повече и повече проблеми.Механизмите на ел.стъклата бяха запекли с течение на времето и се наложи поставяне на ръчни,при което направихме отвори на корите.Оказа се,че за новото MFA ни трябва и част от кормилен прът с кожуха.
Всичко това ни отне доста време.
Баща ми мина на втора джанта
Понеже BBS-ите бяха на 5х112,се наложи разпробиване на главините от 4х100 на 5х110.От там решихме да преминем с фланци на 5х112.Дадохме главините и дисковете на стругар и колата стоя така два дни...
Монтирахме предни койловъри.
Баща ми мина на трета джанта
Оставаха два дни до събора
Колата продължаваше да няма брони,капаците вече бяха поставени.Поради необорудването на колата и липсата на време се наложи затъмняване на задните прозорци.Отлепихме старото фолио,което с годините беше заминало и залепихме ново.Чакахме фланците които бяха поръчани предната седмица да дойдат,но те така и не пристигнаха .Баща ми пусна тема във форума,че търси преходни фланци от 5х100 на 5х112.С нас се свърза човек от форума,който излезе адски некоректен.Обявата беше пусната в Петък,до Сряда обещаваше да ги пусне,а в Четвъртък спря да си вдига и телефона.
Не искам да конкретизирам въпросния "колега",но това което той направи беше страшно ТЪПО и необяснимо,при положение,че той се свърза с нас.
Започнахме да търсим варианти,понеже старите джанти опираха в новите койловъри.
Денят вече беше Петък...Събора на Крушуна започна...Хората от моята компания тръгнаха 8:30 сутринта,а ние бяхме още на това положение..
Взехме стопове назаем-черна Hella и започнахме да търсим джанти с малък офсет.Един сглобяваше кори,друг поставяше главини,трети търчеше за джанти и адреналина ми дойде в повече.Ако не намерехме джанти,приятелите ми щяха да се окажат прави.По обяд след 3 възможни комплекта джанти,се сетихме за дрифтаджийско БМВ Е30,което е със същият размер-4х100.Човека донесе фланци,но вътрешният размер беше по-голям от нужният ни.Тогава му смъкнахме и джантите от колата.СТАНАХА Вече можеше да отидем да поставим броните и лайсните по колата.
Всичките ми приятели и познати ме убеждаваха да си купя билет за автобуса,ако искам да присъствам.
Това си беше един вид мотивация.
Лошото,е че сме по цял ден на работа и времето,което ни оставаше за работа по колата наистина беше много ограничено.
Прибрахме купето на колесар,понеже капаците и броните не бяха боядисани,а се налагаше да се работи по колата,и започнахме с окабеляването й.
Сблъскахме се с първите трудности,които бяха нормални след като бяхме зарязали колата 2 години-липса на части,на болтове,види,акумулатор,емблеми-абе всичко което ни трябваше за сглобяването.
След два дена мъка й чухме гласа..
Баща ми започна да полира бордовете на джантите.
Започнах трескаво обикаляне по автоморги с цел доставяне на липсващите части.
Работата започна.
Започнахме да се сблъскваме с все повече и повече проблеми.Механизмите на ел.стъклата бяха запекли с течение на времето и се наложи поставяне на ръчни,при което направихме отвори на корите.Оказа се,че за новото MFA ни трябва и част от кормилен прът с кожуха.
Всичко това ни отне доста време.
Баща ми мина на втора джанта
Понеже BBS-ите бяха на 5х112,се наложи разпробиване на главините от 4х100 на 5х110.От там решихме да преминем с фланци на 5х112.Дадохме главините и дисковете на стругар и колата стоя така два дни...
Монтирахме предни койловъри.
Баща ми мина на трета джанта
Оставаха два дни до събора
Колата продължаваше да няма брони,капаците вече бяха поставени.Поради необорудването на колата и липсата на време се наложи затъмняване на задните прозорци.Отлепихме старото фолио,което с годините беше заминало и залепихме ново.Чакахме фланците които бяха поръчани предната седмица да дойдат,но те така и не пристигнаха .Баща ми пусна тема във форума,че търси преходни фланци от 5х100 на 5х112.С нас се свърза човек от форума,който излезе адски некоректен.Обявата беше пусната в Петък,до Сряда обещаваше да ги пусне,а в Четвъртък спря да си вдига и телефона.
Не искам да конкретизирам въпросния "колега",но това което той направи беше страшно ТЪПО и необяснимо,при положение,че той се свърза с нас.
Започнахме да търсим варианти,понеже старите джанти опираха в новите койловъри.
Денят вече беше Петък...Събора на Крушуна започна...Хората от моята компания тръгнаха 8:30 сутринта,а ние бяхме още на това положение..
Взехме стопове назаем-черна Hella и започнахме да търсим джанти с малък офсет.Един сглобяваше кори,друг поставяше главини,трети търчеше за джанти и адреналина ми дойде в повече.Ако не намерехме джанти,приятелите ми щяха да се окажат прави.По обяд след 3 възможни комплекта джанти,се сетихме за дрифтаджийско БМВ Е30,което е със същият размер-4х100.Човека донесе фланци,но вътрешният размер беше по-голям от нужният ни.Тогава му смъкнахме и джантите от колата.СТАНАХА Вече можеше да отидем да поставим броните и лайсните по колата.
Последна промяна от Димитрова на Пон 15 май 2017 9:04, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Golf Mk 2 "Огледалото"
Аз пък искам да попитам , защо всяко едно мнение на дъщеря ми, минава през модератор. Изчезнаха част от снимките, мненията и се бавят и не смятам, че това е коректно. Искам мнение от модератора може и на Л.С.
Re: Golf Mk 2 "Огледалото"
Тъй като по непонятни за мен причини имам затруднение в публикуването на актуалните снимки към коментарът ми... Утре ще се опитам отново да редактирам..
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Golf Mk 2 "Огледалото"
Ми как ти да ги редактираш, като те ти ги редактират.
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf Mk 2 "Огледалото"
Много готина машинка сте стегнали Браво
Завиждам ви и се изкушавам и аз да почна подобна процедура с моя ръждавелник, ама като си представя колко дълг филм е и не съм сигурен, че ще му видя финала........
Завиждам ви и се изкушавам и аз да почна подобна процедура с моя ръждавелник, ама като си представя колко дълг филм е и не съм сигурен, че ще му видя финала........
Re: Golf Mk 2 "Огледалото"
И така бяхме готови да тръгваме да поставим броните
И резултатът беше този
Джантите...
И резултатът беше този
Джантите...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 160 госта